Kenties metsäbileet @Tre/Nokia

27 posts, 2 pages, 6,028 views

Funktion

#1 • • Funktion over 9000
Olisko täällä jengillä mielenkiintoa lähtee järkkään metsäbileitä? Loistava paikka tiedossa jo. Deejiitä soittaan? Tosin ihan pro bono.. Valomiehiä, veejiitä yms? Jos järkkäis oikein sikabileet mettään... Mielenkiintoa? Etenkin Tre/ympäristöläiset...*pahis*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

#2 • • Orfeus
Totta munassa kiinnostaa ja voin tulla soittaankin*joo*
Funktion

#3 • • Funktion over 9000
Siis tossa myöhemmin, enemmän keskikesän tienoilla?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

#4 • • Orfeus

WildChild:
Siis tossa myöhemmin, enemmän keskikesän tienoilla?

No niin mä sitä ajattelinki! Ei täs kuus edes ehtis*hih*
Funktion

#5 • • Funktion over 9000
Nonni kato, tästä se lähtee! *juonittel*
Voin koittaa noille DiscoDesignin heeboille tosta äänentoisto/valopuolesta mutta no promises.*ding*

Pitää koittaa saada jostain just toi puoli kuntoon..

--

Funktion

#6 • • Funktion over 9000
Joo ja vois olla vähän vilposa täs kuus viel... *hih*

--

Orfeus

#7 • • Orfeus

WildChild:
Joo ja vois olla vähän vilposa täs kuus viel... *hih*

*lmao*
anri

#8 • • anri team parempi pitäjä
Mites sitte ku kesällä on valoisaa, niin kannattaako minnekkää ulos mitää
himovaloja ees säätää *täh*
Missä tää sun suunnittelema paikka oikeen on?
(laita vaiks privaa jos et viitti täs kertoo)

--
don't go halfway - go all the way

drS

#9 • • drS
ja kannattaa myös muistaa lavatanssit, jotka on nokialla ja vielä keskikesällä + tietty konemetsä vähän kauempana.. lisäksi on vielä tammerfest, juhannus sekä lukuisat ukk-rantabileet, joten kannattaa miettiä että missä välissä ja millasella lineupilla näitä järkkää jotta ihmisten mielenkiinto riittää.

mutta soittaan vois tietty aina tulla *hymy*
Funktion

#10 • • Funktion over 9000
Paikkahan sijaitsee Tampereen ja Nokian rajamaastossa, ihan keskellä metsää!! *vink*
Ja metsässä ei niin kauheen valosaa kuitenkaa oo, että pari scannia, hyvällä säkällä laserit, ja himostrobot sinne niin pääsee kunnon euforiaan... *pahis*

--

Funktion

#11 • • Funktion over 9000
Mutta siis tarkoitus oli saada aikaan Freeform/HC/HardPsy bileet.. Jos nyt noista poikkeaa niin kuitenkin tempo ei mielellään ainakaan alle 170bpm, mielellään yli. Nopeaa, rankkaa, euforiaa..*aplodit*

--

Funktion

#12 • • Funktion over 9000
Mutta siis kaikki deejiit jotka soittaa hardimpaa soundia, tervetuloa.. Rahaa ette siitä kyllä saa.. *hih* Mut hauskaa vois pitää... *pahis*

--

Orfeus

#13 • • Orfeus

WildChild:
Mutta siis kaikki deejiit jotka soittaa hardimpaa soundia, tervetuloa.. Rahaa ette siitä kyllä saa.. *hih* Mut hauskaa vois pitää... *pahis*

Kuulostaa iha meitin mestalta*joo*
Funktion

#14 • • Funktion over 9000
Kylkyl.. *nauru* Mä ilmottelen lisää kun saa lisää tietoa ajankohdasta yms, mut edelleen kaikki kiinnostuneet pistäkää viestiä.

--

UzU

#15 • • UzU [33100]

WildChild:
tempo ei mielellään ainakaan alle 170bpm, mielellään yli.

Eli mä voin jättää väliin.

Onneksi Tampereella / ympäristössä on useita metsä/ranta/ug sun muita bileitä kesän aikana :)
Funktion

#16 • • Funktion over 9000
Eheikä sellasia! *pahis* Aina jaksaa tallata... *plur*

--

display23

#17 • • display23
mä voin kanssa tulla soittamaan..kamojakin voi tarvittaessa raahata!

[muokattu 11.5.2004 22:18]
NextAce

#18 • • NextAce Alienated
Jees, messissä ollaan*piis*

--
-Alienation-

-----

NextAce

#19 • • NextAce Alienated

WildChild:
tempo ei mielellään ainakaan alle 170bpm, mielellään yli.

Asiaa*pahis*

--
-Alienation-

-----

Auacusha

#20 • • Auacusha Koneradio
tänne *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti