Miten haluaisit kuolla

396 posts, 20 pages, 132,106 views

Iro

#121 • • Iro
yliannostus jotai..vaik unilääkkeit tai huumeit tai jotai.

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Aeryn

#122 • • Aeryn
silmän räpäyksessä

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

kupo

#123 • • kupo
yliannostus unilääkkeitä, rauhottavia tjs...

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Nkane

#124 • • Nkane
Tukehtua perunaan vois olla aika jees
Elmiira

#127 • • Elmiira
Jos pitäis kuolla nyt heti niin...
Onnellisena ja niin, että moni ihminen takuulla muistaisi mut...

Mut sitten joskus, niin...
edelleen onnellisena ja rauhallisesti... kai...

En mä tahdo kuolla, vielä ainakaan... Ääh, ei tästä tuu ny mitään...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

typ0

#128 • • typ0 syntax error

Saara:
Tottakai!

Voisko mikään muu olla vähintään niin siistiä *igor*

[muokattu 25.3.2004 09:20]

nonnii *iloinen* eiha siina sitten mitaan *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Ozma

#129 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Nappi ottaan ...
W

#130 • • W
Katso viestini forumista: millainen on oikeasti kaunis nainen.....lopun varmaan arvaatkin! *blush*
#131 • • ALIEN Guest
hyvin
JustinSan

#133 • • JustinSan Nullius in verba
Kuinkakohan monen tapaturmaisesti kuolleen viimeinen ajatus on ollut ”Voi vitt...”?
Silleen, astut suojatielle ja käännät päätäs ja näät sua kohti syöksyvän auton keulan...

Itselläni on ollut pari ”near-death-experiezii” joista viimeisin oli tossa ihan vähän aikaa sitte, tai no se nyt ei kyl ollu ees near, mut aika samanlainen;
olin autolla vieraalla seudulla ja käännyin risteyksessä ja sitten yhtäkkiä häviävän sekunin sadasosan ajan luulin ajavani kaksikaistaista tietä väärään suuntaan ja huomasin auton valot ihan siinä kymmenen metrin päässä, siinä sitten tujahti ihan mieletön mälli adrenaliinia vereen ja päässä kerkes just pyörähtämään just toi ”Voihan vittu...”. Joskin tuon sadasosasekunin kuluttua huomasin, että kyseessä olikin vain vieraan paikan, pimeyden, väsymyksen ym. aiheuttama hetkellinen mielenhäiriö ja, että
todellisuudessa olinkin ihan omalla kaistallani ja äskeinen ”tappaja-auto” sujahti kiltisti omalla kaistallaan ohi *iihhih*
Mutta sen jälkeen tuli kyllä silti ihan mieletön fiilis; oli uskomattoman hienoa, että äskeinen skenaario oli vain harhaa ja, että on ELOSSA. Tuli sellane elämisen riemu;
Kaikki värit ja tuoksut ja kaikki vaikutti jotenki hemmetin vahvoilta ja häviävän hetken maailma oli ihan hiton jees paikka olla ja ELÄÄ.
Ehkä näissä tapauksissa pitäskin puhua ”near-life-experienzzeistä” *vink*

Ja itse aiheeseen:
Haluasin kuolla jotenkin dramaattisesti vaikkapa jonkin uskomattoman urotyön suoritettuani raahautuisin paikalta pois, heittäisin jonku khuulin one-linerin ja lyhistyisin kaikkeni antaneena maahan ja sen jälkeen mua juhlittas sankarina ja mun muistoa kunnioitettais tuhat vuotta ^_^
(miten niin oon kattonu liikaa leffoja / lukenu liian monta kirjaa *justjoo* )

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

milla

#134 • • milla
mä haluisin kuolla vanhana, ja niin et voisin kuolla hyvällä mielellä: en olis tehnyt mitään tosi pahaa ikinä ts. tappanut ketään, tai jotain muuta moraalini vastaista. niin et tietäisin et mun jäljelle jäävillä läheisillä olis asiat hyvin, et vois olla rauhallinen siinä suhteessa. ja sit ilman kipuja, kotona, läheisten ollessa vierellä :)
HaPsULi

#135 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Jos näkee unta että hukkuu niin unessa pakonomaisesti pidättää hengitystä, tää hengityksen pidättäminen tapahtuu myös ”oikeassa” elämässä eli siis pidätä hengitystä nukkuessasi.....jos uni jatkuu siihen asti että ”oikeasti” hukut, on kuolema kolkuttamassa ovella oikeasti...
Nämä voivat myös selittää kätkytkuolemat !

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Tfc/82

#136 • • Tfc/82
Iltaa!

Eikös se olisi siistiä jos kuolisit Kuin olisit bilettämässä.... Kuolisin ainaki nii vi**un onnelisena!

That Is The Way I Want To Go!
*enkeli*

T: TwiztedOnly

[muokattu 15.4.2004 12:46]
Saara

#137 • • Saara #2970

TwiztedOnly:
Iltaa!

Eikös se olisi siistiä jos kuolisit Kuin olisit bilettämässä.... Kuolisin ainaki nii vi**un onnelisena!

That Is The Way I Want To Go!
*enkeli*

T: TwiztedOnly

[muokattu 15.4.2004 12:46]

Paitsi jos huomaat paikan päällä et ei oo hyvät bileet.....*igor*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

#138 • • sakk303 Guest
”saappaat jalassa”
_2

#139 • • _2

HaPsULi:
Jos näkee unta että hukkuu niin unessa pakonomaisesti pidättää hengitystä, tää hengityksen pidättäminen tapahtuu myös ”oikeassa” elämässä eli siis pidätä hengitystä nukkuessasi.....jos uni jatkuu siihen asti että ”oikeasti” hukut, on kuolema kolkuttamassa ovella oikeasti...

Itseasiassa ihminen ei voi \”hukuttautua\” pidättämällä hengitystä. Koska hengittäminen on tahdosta riippumaton toiminto. Happea ollessa veressä liian vähän (vain 40% normaalista) alkaa hengityskeskus reagoida hapenpuutteeseen pakottaen ihmisen hengittämään.

Veden alla ollessa ihminen siis vetää vettä keuhkoihin pakonomaisesti ja kuolee koska keuhkorakkulat imeyttävät vettä verenkiertoon hapen sijaan.
dear pepin

#140 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!

Jaxx:

kukaan ei pysty tappamaan itseään pidättämällä hengitystä.
Ja jep, Lansetti puhuu asiaa.

[muokattu 15.4.2004 14:43]

Näin. Ihminen alkaa muistaakseni hengittämään taas siinä vaiheessa kun menettää tajuntansa. Ei sillä että olisin yrittänyt. *hymy*

edit: Hmm. Joku taisi ollakkin tuossa ylempänä jo paljon minua fiksumpi. *ding*

[muokattu 15.4.2004 14:54]

--
This is where the magic happens *