- Luvut 3 ja 7 liittyvät yleensä kaikkeen toistettaviin asioihin kuten lumien kengistä koputteluun jne. Mitenkään orjallisesti en noita noudata, mutta kyllä toistoja tulee yleisimmin juuri 3 tai 7 kertaa. Molemmat luvut on ollu mulla pelinumerona monta vuotta peräkkäin.. ehkä niillä on jotain yhteyttä tähän (yhdellä kaudella pelinumero oli 80, se ei kyllä toistu mun tekosissa ).
- Laattojen reunojen välttely tai jos se on mahdotonta niin joku looginen järjestys miten sääntöä rikkoo (esim. askeleen pituus 2½ laattaa eli toinen jalka osuu keskelle ja toinen saumalle.
- Jostain syystä huomaan aina olevani erimieltä jostain asiasta erään ystäväni kanssa, vaikka hän itseasiassa olisikin täysin samaa mieltä kuin minä. Pakko vaan päästää suustaan joku eriävä mielipide asiasta.
- Vessapaperi ei ehdottomasti saa tulla seinän puolelta telineessä. Kotona käännän sen aina oikeinpäin jos joku sen on toisinpäin asennellut, muuallakin joskus.
- Istuessani auton kyydissä yritän sovittaa vastaan tulevat autot kukin omaan valotolppien välikköön ja räpäytän silmiä kun siinä onnistun. Jos samaan aikaan tulee liian monta autoa niin pyrin saamaan ne silti välikköön enkä tolpan kohdalle.
- Pyrin korjaamaan asioita, kuten lattialle tippunut kaukosäädin, josta patterit lentävät pitkin poikin. Harrastan tätä niin kotona kuin vieraisillakin.
- Näiden lisäks kaikkien tavaroiden asettelu geometrisesti meikäläistä miellyttävästi, esim. kaukosäätimet pöydän reunan suuntasesti jne.
Nyt alkaa oikeesti ihmetyttämään että noita asioita on noin paljo, pitäis varmaan hankkiutua hoitoon tai jotain... Tosta puuttuu vielä pari pahinta, mut niitä on vähän vaikea selittää, liittyvät mm. lukuun 3, laattoihin jne...