Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 202,466 views

Porsas04

Posts: 792

#405 • • Porsas04 Team Sika

hallucinogen, 27.10.2006 15:53:
---
112, 27.10.2006 15:52:
Kumminkin olit sinä! *grr* Sen tuntee jos joku hengittää tai läähättää niskaan. En minä ainakaan kehtaa sanoa mitään tuossa tilanteessa.. Joko olen kuin en huomaisikaan, tai sitten siirryn hieman eteenpäin, kunnes on mahdollisuus lähteä karkuun. *pepsodent*
Täydessä hississä se on hirveää, kun ei pääse karkuun. *ding*

---

Ei sitä nyt mitään hengitetä ja läähätetä, pitää olla ammattilainen ;). Sellainen hento ja hiljainen sisäänpäinen hengitys nenän kautta ;).


siis mä oikeesti luulin olevani suomen ainut ammattilainen tossa! ja oon samaa mieltä et tosi rauhallinen hidas hengitys nenän kautta! + se pitää tehdä huomaamattomasti ja silleen et se tyttö sen huomaa samaan aikaan! perverssit on pilannut meidän ammattilaisten maineen!!

--
Team *possu*

Avatar
#408 • • Fuzzy Guest
huhhuh! mistäköhän sitä alottais? näit on joku miljoona!

Ku katon telkkarista ohjelmaa jossa on tekstitys, nii lasken niitä sanoja niin kauan et yhteis luvuks tulee 32. Ja sit ne kaikki sanat on yhteensä 33. Apuna voi myös käyttää esim mtv3 -logoa, jos se ohjelma tulee 3:lta! ja sit kans voi laskee telkkarimerkin kirjaimia esim SALORA(6pistettä). Sama juttu kanavilla 1, 2 ja 4. mut jos luku menee yli 32, nii joudun laskee ainaki 50 asti koska 4 on HUONOIN ja RUMIN numero mitä on! Ja 3 on paras!*pihkassa*
(huom. tää mul on ollu jo ala-asteesta lähtien.. ainaki, enkä pääse tästä mitenkään eroon)

Sitte mä joudun pidättää hengitystä aina kaks katulmpun väliä ja sit ottaa happee yhen katulampun välin ajan, ku oon autossa.(tää kans ollu aina)

Jos vastaan tulee ruma auto, nii en saa hengittää sen kohalla, muuten se päätyy mulle jossain vaiheessa elämää. Enkä mä haluu mitää rumaa autoo.
Ja sit taas jos tulee sellanen auto minkä haluun, nii sen kohal pitää hengittää syvään, et saisin sen sit joskus.(tää on tullu vast joskus muutama vuos sitte)

Sit jos vahingos kosken jtn ihmistä/esinettä, nii joudun koskee siihen viel kaks kertaa, koska 3 on tää paras nro. (tää on ollu jo päiväkodista asti) mut tätä ilmenee enää tosi harvoin.
Tää on tuottanu monia noloja tilanteita!

Ja aina eka pitää pestä kädet ku tuun kotiin.

en jaksa kirjottaa enempää eikä kukaa varmaa jaksa lukeekkaa! lisää löytyy kyllä!*iloinen*
remotion

Posts: 5,283

#409 • • remotion nostatus guru

Fuzzy, 27.10.2006 18:19:
huhhuh! mistäköhän sitä alottais? näit on joku miljoona!

en jaksa kirjottaa enempää eikä kukaa varmaa jaksa lukeekkaa! lisää löytyy kyllä!*iloinen*



sen lisäksi että olet sairaan hauska, olet myös SAIRAS!!!!!!!1111223333 32
embelino

Posts: 239

#410 • • embelino

Fuzzy,



*Nauraa hihittää* Tää oli kyl hauskaa luettavaa!! Huh....

Kosketellaan kun tavataan *justjoo*
Avatar
#411 • • Edited Fuzzy Guest

motion, 27.10.2006 18:29:
---
Fuzzy, 27.10.2006 18:19:
huhhuh! mistäköhän sitä alottais? näit on joku miljoona!

en jaksa kirjottaa enempää eikä kukaa varmaa jaksa lukeekkaa! lisää löytyy kyllä!*iloinen*

---


sen lisäksi että olet sairaan hauska, olet myös SAIRAS!!!!!!!1111223333 32 +331


*hihu**sydän* otin ton kohteliaisuutena jos sallit

btw! noist sun numeroist tulee 25 joka on iha jees, mut jos niist tulis 26 nii sit ne ois yhteensä 27 joka ois suositeltavaa, koska myös kaikki parittomat luvut on parhait! katoi asiakseni lisätä 3,3 ja 1 että saatais 32 et niit voi olla 33! nyt oon happy*hihu*
Avatar
#412 • • Fuzzy Guest

embelino, 27.10.2006 18:38:
---
Fuzzy,

---


*Nauraa hihittää* Tää oli kyl hauskaa luettavaa!! Huh....

Kosketellaan kun tavataan *justjoo*


koskettelemisiin!*hih*
Snaggo

Posts: 1,147

#413 • • Snaggo ;__;
Onhan näitä. Jos viel jotai muistaiskin..

-Kotiin tullessa aina ekaks jääkaapille vaikka tietäis että se on tyhjä.
-Tota rakojen ja laattojen väistelyä. Välillä vähän kieroutuneissakin muodoissa, astelen lyhtypylväiden "yli" sillai vierest jne. Sit ne paikat mis on tiiliskivi-kuvio maassa yritän aina matchata mun kengän tasan siihen tiileen.
-tarkistelen välillä useaan otteeseen että mp3-soitin on tallessa vaikka musa soi korvissa.
-Revin aina lehtiä/neulasia käden ulottuville osuvista puskista/puista ohi kävellessä.

--
bojoing.

¡ Previous post a few years ago !
Avatar
#414 • • djmg Guest
- ulos lähtiessä, ovi pitää tarkistaa monen monta kertaa että se on kiinni varmasti
- sormilla on pakko aina näperrellä jotakin ( yleensä esm kirjojen/ papereiden sivut näyttävät siltä että ovat olleet käsissäni )*pepsodent*
- tykkään käydä valikoimassa ison pussin irtomakeisia ( en kuitenkaan itse syö niitä vaan annan ne sitten muille, se valikoiminen on vaan sitä jotakin )
- autolla ajaessani vasemman silmän on räpähdettävä joka tienvarsi tolpan jälkeen ( rasittavaa )
- listojen teko on täälläkin tosi monessa asiassa tehtävä
- ulkona kävellessä yksin, on aina pakko olla musiikki korvilla , muuten ei kävelystä tule mitään
- samoin jos takana liian lähellä kulkee joku ihminen, niin jättäydyn hieman että hän pääsee ohitseni, jolloin voi taas kulkea vapaammin.*hihu*
Kimbou

Posts: 608

#415 • • Kimbou
laittaa sormi naisen pyllyyn!!! hämmentävää o__O mikä siinä voi olla jännää ja kivaa?

toisen peräaukkoon laittaa nyt oma sormi O__o miksi

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

tommib

Posts: 3,204

#416 • • tommib
Aina pitää tarkistaa, että kaikki on mukana useita kertoja ennenkuin ovesta pääsee.
Uusia levyjä en malta laittaa pois, vaan pidän ne näkyvissä jonkin aikaa ja hypistelen niitä
[Siru]

Posts: 259

#417 • • Edited [Siru]
pakko laittaa vasemman jalan sukka ensin.. jos menee vahingossa ensin oikeaan, alkaa koko homma alusta.. mustia sukkia ei pysty käyttämään ollenkaan.. hyi vi.. ne näyttää pelottavilta=( saa jalat näyttämään niin pieniltä:( HYI!
Suihkuun ei pysty menee jos joku on just käyny ennen.. ei haluu mennä märkään suihkuun.. hyi..

Joskus kun kävelee kaupungilla on kiva morottaa tuntemattomia ihmisiä.. etenkin jos ne moikkaa takas :D sit niit vituttaa koko loppu päivän et kuka helvetti se ämmä oikeen oli.. riemua saa erityisesti siitä kun pariskunta kävelee vastaan ja moikkaa jätkää ja lisää vielä jonkin kommentin "miks susta ei ole kuulunu?" muijan reaktio on yleensä hysteerinen.. jätkä parka koittaa selittää "emmä tota tuntenu"

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Macio

Posts: 291

#418 • • Macio aka. Ventoline

Replying to Oudot mielihalut ja -teot:



Joskus kun kävelee kaupungilla on kiva morottaa tuntemattomia ihmisiä.. etenkin jos ne moikkaa takas :D sit niit vituttaa koko loppu päivän et kuka helvetti se ämmä oikeen oli.. riemua saa erityisesti siitä kun pariskunta kävelee vastaan ja moikkaa jätkää ja lisää vielä jonkin kommentin "miks susta ei ole kuulunu?" muijan reaktio on yleensä hysteerinen.. jätkä parka koittaa selittää "emmä tota tuntenu"




Kohtuu vankkaa kikkailua.*uros*

--
-
Kauneus on kuulijan korvissa.
-

Funktion

Posts: 1,720

#419 • • Funktion over 9000

Replying to Oudot mielihalut ja -teot:

pakko laittaa vasemman jalan sukka ensin.. jos menee vahingossa ensin oikeaan, alkaa koko homma alusta.. mustia sukkia ei pysty käyttämään ollenkaan.. hyi vi.. ne näyttää pelottavilta=( saa jalat näyttämään niin pieniltä:( HYI!
Suihkuun ei pysty menee jos joku on just käyny ennen.. ei haluu mennä märkään suihkuun.. hyi..

Joskus kun kävelee kaupungilla on kiva morottaa tuntemattomia ihmisiä.. etenkin jos ne moikkaa takas :D sit niit vituttaa koko loppu päivän et kuka helvetti se ämmä oikeen oli.. riemua saa erityisesti siitä kun pariskunta kävelee vastaan ja moikkaa jätkää ja lisää vielä jonkin kommentin "miks susta ei ole kuulunu?" muijan reaktio on yleensä hysteerinen.. jätkä parka koittaa selittää "emmä tota tuntenu"



Ihan skidisti oot ilkee :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

[Siru]

Posts: 259

#420 • • [Siru]

Replying to Oudot mielihalut ja -teot:


---
" post="1617029"]pakko laittaa vasemman jalan sukka ensin.. jos menee vahingossa ensin oikeaan, alkaa koko homma alusta.. mustia sukkia ei pysty käyttämään ollenkaan.. hyi vi.. ne näyttää pelottavilta=( saa jalat näyttämään niin pieniltä:( HYI!
Suihkuun ei pysty menee jos joku on just käyny ennen.. ei haluu mennä märkään suihkuun.. hyi..

Joskus kun kävelee kaupungilla on kiva morottaa tuntemattomia ihmisiä.. etenkin jos ne moikkaa takas :D sit niit vituttaa koko loppu päivän et kuka helvetti se ämmä oikeen oli.. riemua saa erityisesti siitä kun pariskunta kävelee vastaan ja moikkaa jätkää ja lisää vielä jonkin kommentin "miks susta ei ole kuulunu?" muijan reaktio on yleensä hysteerinen.. jätkä parka koittaa selittää "emmä tota tuntenu"
---


Ihan skidisti oot ilkee :D




En mä tahallaan:P

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?