SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,120 views

cosmikki

Posts: 1,261

#61 • • cosmikki
*nauru**nauraa**hih*

siis ihan Huippu idea *plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**vink**joo**justjoo*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

Posts: 524

#62 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Kukas suorittais sitte virallisen arvonnan,ja arvonnan jälkeen onko tämä voimassa yhdet deitit,jonka jälkee uuteen arvontaan jos ei tärpänny?
*täh*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Tyly

Posts: 908

#63 • • Tyly
Joo siis laitetaa vaa kaikki nimet kehii ja katellaan.. mutta saakos muut kuin ihan puhtaat sinkut osallistuu ??? *täh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#64 • • scobl
entä jos tulee 2 samaa sukupuolta olevaa kaveria, otetaanko uudestaan vai kokellaanko ? *voiei* *nauru**nauraa*

--
bred na net

Mice

Posts: 402

#65 • • Mice .: unique :.
heh.. on teillä taas melkoiset viritelmät.. *hih*
..mutta hyvä pointti toi viimeinen..

--
This won\'t hurt, I promise..

cosmikki

Posts: 1,261

#66 • • cosmikki
..jos tulee kaksi samaa sukupuolta olevaa niin sitten ne menee keskenään treffeille- mehän olemme avarakatseisia ihmisiä *nauru* *vink*

..ja Tyly; ton mä haluisin kans tietää *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

patis

Posts: 1,158

#67 • • patis 10
Mitä nyt muistelen mennyttä everiä niin Tyly ja Cosmikki voidaan huoletta sulkea pois tästä arvonnasta... *vink*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#68 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Sinkkubingo!!,on transsu,kinkku ni miksei myös sinkku;)ääh,mä ja mun ideat..huh*pelle*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

slush

Posts: 685

#69 • • slush
taas ku oon ollu muutaman päivän lukematta näit juttuja niin ootte taas kaikkea hauskaa keksiny... *vink**plur*
..mut oon jo sanonu et mä oon aina kaikessa mukana, mitä nyt suunnittelettekaan *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

cicca82

Posts: 190

#70 • • cicca82
Mä myös...*hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**possu*

--
partyparty im here so also party is here

Tyly

Posts: 908

#71 • • Tyly
Hmm.. tota jos siis tulee kakx saman sukupuolta edustavaa immistä nii mitäs sitten.. ? Siis voihan siihen tehdä semmoisen option et siis tulee kax boksii mistä otetaa ja sit ne jotka edustaa BI linjaa nii sit laitetaa kumpaakin boksiin nimi ja jos samaa sukupuolta nii sit vaa toiseen...
eli jos oot hetero poika nii sun nimi laitetaan boksiin M ja partneri otetaan N:stä...
jos oot BI nii laitetaa nimi M että N boksiin...
ja jos oot homo nii laitetaa vaa N boksii...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Avatar
#72 • • Kirsikka Guest
Jjjjuuuhh, mä olen ehdottomasti mukana sinkku-bingossa *hih* hauska idea..
Avatar
#73 • • Kirsikka Guest
Vai oliko se lotto... no, ihan miten vaan...
cicca82

Posts: 190

#74 • • cicca82
Aina vaan menee hullummaksi, mutta mitäpä sitä ei tekisi, että löytäisi
hengenheimolaisen/sielunveljen täältä samanhekisten immeisten seasta...*sydän*

--
partyparty im here so also party is here

nigel

Posts: 792

#75 • • nigel
no voehan himpskatti! pitäisköhän mun peruu se "&%#¤/ keikka ja tulla plutoihin bingoilee.. :DD
harkitsen vakavasti..
jos viitsisitte varata mulle bingo-lapun? :)
|Cronos|

Posts: 1,118

#76 • • |Cronos| the Moose
*nauraa* alkaa menee aika legendaariseks... huomautun muuten et mä meen sinne hetero puolelle sitte... otetaaks myö muuten laput ja hatut jo plutoon mukaan..? ei tarvi sitte enempää säätää... Ihmiset saa sydänkohtauksia ku näkee parinsa..*iloinen**nauraa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

milla

Posts: 3,699

#77 • • milla
...hih... on teillä jutut... harmi etten tuu plutoon, en pääse lottoilemaan..
sinkkuus on just jees, ite jo toista vuotta sellanen olen.. totta hemmetissä haluisin jonku miehen, mut emmä osais enää seurustella... noup noup... kokeiltu on monta kertaa.. juttu loppuu aina noin parissa viikossa, ku rupee ahdistaa ja kiinnostus lopahtaa.. cant help it*suru*

... ennen etin ihan epätoivosesti miestä, ja sit petyin aina ku väkisin raahauduin kokoajan deiteille, ja yritin olla kiinnostunu jostain mistä en ollu. mut nyt vaan hengaan ja oon, jos joku söpö sälli eteen tupsahtaa, ni mikäs siinä!

...yks onkelma on kyl et on tullu liian kriittiseks.."ai toi ei käy bileissä..noeisit.." "ai toi on liian lyhyt, noeisit.." "ai toi ei oo tarpeeks hyvännäkönen, noeisit..." ohhoijaaaa...
nigel

Posts: 792

#78 • • nigel
mul on kans tosi tarkkaa kans.. enpä tiiä.. sit rupesin jotai säätää ja sit se meni poks, ni rimahan vaa meni korkeemmalle.. no mut mikäs siinä. kyl niit on tullu tavattuu jotka ylittää sen riman.. :)
freba

Posts: 151

#79 • • freba
Tuo arpominen vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta, mutta ainoa mikä vaivaa on se että poikia vaikuttaisi olevan paljon enemmän kuin tyttöjä.. *uros*
No joo, voihan sitä aina koittaa onneaan *nauru*
|Cronos|

Posts: 1,118

#80 • • |Cronos| the Moose
niihän meit mies puolisia onkin enemmän.. se täs onkin s epelottava homma... mutta niinkuin cosminen olio sanoin niin olemmehan vapaa mielisiä.. paitsin bunde..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-