puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,038,743 views

Avatar
#41 • • Supermusta Guest
Pointtini oli vain siinä, että bodarit yms. edistyneet harjoittelijat käyvät saleilla, joissa on toimivimmat laitteet ja muutenkin parhaimmat harjoittelumahdollisuudet välineiden suhteen. Ei sillä likaisuudella ole merkitystä.

Ilmaisin asian kyllä vähän epäselvästi tuolla aiemmin.

[muokattu 4.9.2003 21:08]
Avatar
#42 • • ALIEN Guest

Dream:
teme nostelee shampoopullojaan himassa ja tapetoi, siinä kova reeni.



hahah*nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#43 • • Howdy Oldie

Relic:
---
Supermusta:
City gym on kyllä treenaamiseen parempi kuin mikään Motivus. Kunnon laitteet ja painoja löytyy. Ei kannata muutenkaan arvioida salia sen perusteella kuinka kiiltäviä laitteet ovat: itse olen todennut monet ”likaisemmat” salit paremmiksi koska niissä nimenomaan treenataan kovaa.

[muokattu 2.9.2003 10:22]

---


kovaa treenaaminen on susta itestäs kiinni ei siitä millanen sali sun ympäril on olkoon se sitten ”likainen” tai ”puhdas”. Mulle on tärkeintä et on tarpeeks tilaa tehdä ja tarvittavat laitteet ei muuta. Paskan väliä onko siellä jotain sunnuntai urheilijoita tai mitä vaa bodareita ympäril koska olen siellä itseäni varten en muita kunhan sitä tilaa on kaikille riittävästi.

piste




Allekirjoitan asian ... samaa mieltä .. over and out ... *piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#44 • • ALIEN Guest
musta on kivaa jos salilla on paljon aivan helvetin hyvän näköisiä kissoja!! *slurps*
Tulee hyvä fiilis, kun ne antaa silmää ja hymyilee *vink*
Avatar
#46 • • ALIEN Guest
mikäs on muuten aito bodari?

Onks siel nyt kaks kerrosta vai??

Kieltämättä mäkin tykkäsin aikoinaan tölö gymistä mut sit kun alkoi olee liikaa ihmisii siel niin eihän siel millään enää voinut käydä.. Hyvät laitteet btw !! *iloinen*

[muokattu 6.9.2003 12:50]
Ozie

Posts: 1,389

#47 • • Ozie

diezel:
onkohan kellään mitään kokemuksia Espoon saleista, esim. Otahallin salista tai XL gymistä kun Myyrin Kuntokeskuksessa ( http://www.myyrinkuntokeskus.fi/ ) ei oikein pysty enää käyään kun asuu jo muualla eikä ole sinne paljon asiaa enää, mutta jos joku siinä vieressä asuu niin tuota salia ainakin voi suositella.. sopii hyvin vakavammin treenajille ja vähän tavallisimillekin hyvin.

eli olis kiva jos löytyis vapaita painoja ja power rackin tuntuu olevan ylellisyys jossain eli sellaisiakin olisi kiva löytyä jos vaikka treenit alkais kulkeakin.. hightech-laitteilla ei niin väliä

[muokattu 3.9.2003 18:06]

[muokattu 3.9.2003 18:11]



Oon ite käyny Esport Centerissä http://www.esportcenter.fi/ Tosin tammikuussa pitäis vaihtaa paikkaa törkeiden hintojen takia 50e/kk opiskelijoilta ja joka 7kk ilmanen. Muuten ihan viihtyisä paikka. Levypainojaki sai hankittua nyt lisää ni pitäis riittää neki. Muutenki kaikki tarpeellinen löytyy. Yläkerras laitteita ja alakerras tankoja ja painoja. Tärkein syy kuitenki miks siel käyn ni se o lähellä :P

Ei oo tietoa muista Espoon saleista, tarkotus ruveta selvittelee asiaa....
diezel

Posts: 430

#48 • • diezel -

Ozie:
Oon ite käyny Esport Centerissä http://www.esportcenter.fi/ Tosin tammikuussa pitäis vaihtaa paikkaa törkeiden hintojen takia 50e/kk opiskelijoilta ja joka 7kk ilmanen.



On joo aika törkeä hinta opiskelijoille ? 33 /kk on tällä hetkellä Myyrissä opiskelijahinta..
Otahallilla kävin kattomassa ja aika ankealta näytti ja jotain Davidin hilavitkuttimia siellä näky, et ei kai sit sinne.. XL Gym:kin taitaa aika kallis olla ?
Avatar
#49 • • ALIEN Guest
mullapa on duunin kautta 15 euroa liikuntaseteli nippu minkä arvo on 40 euroa. Ja vielä ku käyn Finnbodyl niin mun kuukausi maksun saa hoidettua n.18 eurolla *hih*
OlliS

Posts: 3,999

#50 • • OlliS Further

alien:
mikäs on muuten aito bodari?

Onks siel nyt kaks kerrosta vai??

Kieltämättä mäkin tykkäsin aikoinaan tölö gymistä mut sit kun alkoi olee liikaa ihmisii siel niin eihän siel millään enää voinut käydä.. Hyvät laitteet btw !! *iloinen*

[muokattu 6.9.2003 12:50]


heh, aito bodari oli puhdas läppä...

Kahdessa kerroksessa on joo. Ihmisiä on kyllä aivan tolkuttomasti arkisin tossa kuuden aikaan, mutta itse en käykään siellä silloin vaan yleensä iltapäivisin tai aamulla juuri ihmismäärän takia...
Lachesis

Posts: 190

#51 • • Lachesis

olliS:
I trust in Töölö Gym. Erittäin laadukas sali, joka on juuri vielä laajentunut ja kaikki laitteet+tangot ja käsipainot ovat uusia. Hyvä ilmapiiri, asiallinen henkilökunta sekä vähän aitoja bodareita *vink*

http://www.toologym.fi




Oli aivan loistava sali siihen aikaan kun siellä kävin, suosittelen!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#52 • • [Nuclear] el aprendiz

Lachesis:
Oli aivan loistava sali siihen aikaan kun siellä kävin, suosittelen!

Reilu pari vuotta sitten oli ihan hyvä ku ei siel käyny jengii _niin_ älyttömästi ku kuulemma nykyään. Sen takia sieltä pois lähdinkin ku ilmanvaihto kesällä oli lähes samaa tasoa, kun auto ilman ilmastointia ja ikkunat kiinni ja jengiä oli enemmän ku mun synttäreillä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

rZi

Posts: 587

#53 • • rZi 42
mun mielipide mun pajasta:
Wellnes omena
Hiljaista klo0900-1600 ja 2000-2300 , eli voi vapaasti valkkaa laitteen mihin menee. Ruuhka aikaan joutuu pikkasen ehkä jonottaa, mut mikäs siinä niitä naisii katsellessa*hymy*

Kuukausihinnat on riistoo ja oikeestaan kaikki muutkin hinnat, mutta palvelut on kätevästi lähellä kaikkee (iso-omppu).
Monipuoliset laitteet ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Asiakkaat on ystävällisiä.
Kaikki on hyvää paitsi hinnat.
59 euroo/kk, hintaan sisältyy kaikki palvelut.(pois lukien yksityisohjaus, tai sitäkin saa 30euron edestä)
anqqa

Posts: 4,032

#54 • • anqqa tirehtööri
noni, löyty se oma sali. uuden karhea idealfit hakaniemi. sali pyöriny vasta keväästä, eli kaikki pelit ja vehkeet viimesen päälle siistejä (ja 3 salikerran jälkeen myös melko toimivia). toistaiseks ei oo ollu vielä ruuhkaa lainkaan, muutama kanssasaleilija ollu vaan samaan aikaan.

asiallinen henkilökunta, jäsenmaksuun sisältyy niin monta omaa kunto-ohjelmaa ku haluaa ohjauksen kera, pääsy kaikkiin muihinki liikuntajuttuihin (joogat, spinningit, aerobicit yms missä me miehet käydään aina) niin paljon kun jaksaa käydä jne.

liittymismaksu normaalisti 100e, mutta nyt oli 50e ja kylkiäisenä otin sykemittarin. kuukaudessa toi kustantaa 49e, mutta voi tosiaan käydä niin paljo ku jaksaa.. auki aamusta myöhään iltaan.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

misjah

Posts: 3,373

#55 • • misjah Team Sika
joo stadi on pullollaan hyviä ja uusia saleja mut itte tyydyn koulun saliin ku sielt löytyy kaikki tarvittava ja se on kuiteski ilmanen.. *iloinen* opiskelija ku oon niin ei liikaa oo tota rahaa.. *uuh*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#56 • • ALIEN Guest
joo, tosiaan stadi on nykyään ihan täynnä helvetin hyviä saleja jos esim vertaa muutama vuosi taakse päin. Kova on kilpailu ja siitä syystä luulisi myös saavan kunnolista asiakaspalvelua, ohjelmia. Monilla saleilla on jopa teema iltoja, joiden olisi tarkoitus saada salilla kävijät tuntemaan olonsa enemmän kotoisaksi ja tutustumaan ohjaajiin ym kivaa. Sen tiedän ainakin, että Elixian Bodypump ohjelma on maailman arvostetuimpia. Les Millsin ohjelmaa käytetään ympäri maapalloa ja se on kaikista halutuin ja suosituin.

Mut mähän en 20 euroa kuukaudessa ala enempää salista maksamaan! *hih* Tyydyn mieluummin kivien nosteluun ja säkin hakkaamiseen 2003!

[muokattu 15.9.2003 23:26]
misjah

Posts: 3,373

#57 • • misjah Team Sika

alien:
Mut mähän en 20 euroa kuukaudessa ala enempää salista maksamaan! *hih* Tyydyn mieluummin kivien nosteluun ja säkin hakkaamiseen 2003!

[muokattu 15.9.2003 23:26]



todellakin!!!
niinhän se rockykin mestaruudet voitti!! *nauru*

--
www.team*possu*.tk

remotion

Posts: 5,283

#58 • • remotion nostatus guru

salama jack:
mun mielipide mun pajasta:
Wellnes omena
Hiljaista klo0900-1600 ja 2000-2300 , eli voi vapaasti valkkaa laitteen mihin menee. Ruuhka aikaan joutuu pikkasen ehkä jonottaa, mut mikäs siinä niitä naisii katsellessa*hymy*

Kuukausihinnat on riistoo ja oikeestaan kaikki muutkin hinnat, mutta palvelut on kätevästi lähellä kaikkee (iso-omppu).
Monipuoliset laitteet ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Asiakkaat on ystävällisiä.
Kaikki on hyvää paitsi hinnat.
59 euroo/kk, hintaan sisältyy kaikki palvelut.(pois lukien yksityisohjaus, tai sitäkin saa 30euron edestä)



Mä meinasin vaihtaa tonne mut totesin että maksan mielummin Olariumiin 26 kuussa kuin sitooudun 600 vuodeksi omenaan. Sairasta riistoa*eiei**hmph*

tyttöjä näkee mutenkin ja tulee enemmän treenattua kun on vähemmän nähtävää.
*ding*
n.

Posts: 599

#59 • • n.
Jos tosissaan punttiahaluu nostaa niin joku wellness iso omena... Ei todellakaan sovi sellaseen. Eihän siellä oo kun yks kyykkymesta jossa ei oo ees varmistuksia, eikä sieltä mitään kukkakeppiä voi pyytää varmistaa kun se ei kuitenkaan osais. Ja maastaveto paikkaa ei oikeestaan oo. Ja ihmiset kattoo muutenkin, että mitä toi tekee jos siellä kolistelee painoja.

Ja edit vielä, että ruuhka-aikaan kyllä joutuu jonottelemaan niihin laitteisiin aivan liian kauan kun kaikki on tyyliin vaan yks. Esim vaan se se kyykkymesta ja sit penkkejäkin tais olla vaan yks. Treenissä menee tupla aika tuolloin.

[muokattu 18.9.2003 12:30]
Ozie

Posts: 1,389

#60 • • Ozie
Mun pitäis löytää nyt uus sali jostain. Esport Centerist maksoin viimeks 205e/6kk, nyt ne nosti hintoja ja pitäis maksaa 300e/7kk (50e/kk + 7. kuukausi ilmanen). Ehdotuksia otetaan vastaan. Mielellään Espoossa, Helsinki kyl käy.. Pitäis löytyy tarpeeks laitteita koska ite käytän kohtuusti eri laitteita (4:lle päivälle jaettu (rinta/hauis, ojentajat/olkapäät, selkä/vatsa, jalat) muita tulee yleeensä 2-3 laitteella paitsi jalkoihin tarvitaan joku 5-6 laitettta.