139 posts, 7 pages, 56,344 views
UzU, 7.4.2005 12:46:
Tres, etkös sä just ollu Kambozassa? Pientä vaihtelua lomakohteissa :D
Tres, 7.4.2005 12:52:
Niin: miks kävis aina samanlaisissa mestoissa
kun voi nähdä ja kokea jotain ihan erilaista. ^___^
Matkailu avartaa, mut toiset matkakohteet
avartaa vähän enemmän kuin toiset :D
Philly, 16.6.2005 14:41:
Jos joku on suunnitellut menevänsä Malesiaan päin niin kannattaa muistaa
pukeutua asiallisesti
mekaanikko, 16.6.2005 15:29:
Ens keväänä pitäis lähtee 3-4 viikoks Tansaniaan. Tarkotus olis mm. käydä Serengetissä antilooppien vaellusaikaan, Sansibarilla vähän fiilistelemässä (aivan mahtava paikka!), ehkä Kilimanjarolla (ei ny huipulla kumminkaan, mind you =), reiluun kilsaan pääsee viel autolla et sinne ehkä) mut vielä vähän ohjelma auki. Eka kunnon ulkomaanmatka yli 10 vuoteen. =o
embie, 4.9.2005 09:15:
Eli, kertokaahan Barcelonan kävijät, että mitä pitää ehdottomasti nähdä ja jos haluis vähän shoppaillakin niin olisko jotain kivoja kauppoja/alueita, mitä vois mainita?
diezel
Barcelonetalle ainakin kattomaan aaltoja ja rentoutumaan :) Barri Gotic kannattaa varmaan kiertää sekä ehkä pakollinen Ramblan kävely ilta/yö-aikaan kaikkine katutaiteilijoineen. Montjuic-vuorelta oli hienot näkymät alas Barcelonaan eikä ollut edes hirveää turistiryysistä kun itse siellä olin.
Hienoa arkkitehtuuria on koko paikka täynnä eli riippuu käytettävästä ajasta sitten mitä ehtii käydä katsomassa ja kuinka paljon sietää pakettituristeja. Kokeneemmat matkailijat varmaan voivat antaa enemmän vinkkejä :)
dirtyface, 30.6.2005 20:02:
Vajaa kolme viikkoa ni lentokone lähtee kohti Indonesiaa. Siellä sit viis viikkoa kaljaa juoden, surffaten ja aurinkoa paistatellen autioilla hiekkarannoilla. Oon elätelly tätä unelmaa jo reilut pari vuotta ja nyt se sit lopulta on totta. I rule!! o/
hardikaveri, 8.11.2005 14:56:
malesiaan lauantaina lähtö!
amsterissa 1/2 päivää
hardikaveri, 8.11.2005 14:56:
malesiaan lauantaina lähtö!
amsterissa 1/2 päivää
kuala lumpurissa 3 yötä
1 yö taman negaran sademetsässä
ja 2 viikko langkawilla