Matkailu avartaa

139 posts, 7 pages, 56,317 views

UzU

#101 • • UzU [33100]
Tres, etkös sä just ollu Kambozassa? Pientä vaihtelua lomakohteissa :D
Karski

#102 • • Karski Pomon kätyri

UzU, 7.4.2005 12:46:
Tres, etkös sä just ollu Kambozassa? Pientä vaihtelua lomakohteissa :D

Niin: miks kävis aina samanlaisissa mestoissa
kun voi nähdä ja kokea jotain ihan erilaista. ^___^
Matkailu avartaa, mut toiset matkakohteet
avartaa vähän enemmän kuin toiset :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UzU

#103 • • UzU [33100]

Tres, 7.4.2005 12:52:
Niin: miks kävis aina samanlaisissa mestoissa
kun voi nähdä ja kokea jotain ihan erilaista. ^___^
Matkailu avartaa, mut toiset matkakohteet
avartaa vähän enemmän kuin toiset :D

Totta. Mutta siltikään en kyllä nyt lähtis mihinkään jäätikölle kun persus alkaa pikkuhiljaa sulamaan Suomen pakkasten jäljiltä. Etelä-Amerikka kyllä kiinnostais.
Philly

#104 • • Philly AIM HIGH!
Jos joku on suunnitellut menevänsä Malesiaan päin niin kannattaa muistaa
pukeutua asiallisesti *nauru*

30d6038d85.jpg
Sixtus

#105 • • Sixtus
Mun sydän jäi kyllä talvella Thaimaaseen*sydän*

No ens talvena uusiks lisättynä Malesialla. Lisäks kiinnostaa muu SEA, Etelä-Amerikka sekä Afrikka. Pitäs jostain alkaa kehittää vähän suurempaa kassavirtaa, jotta vois toteuttaa unelmiaan vähä enemmän.

Matkailu <3
mekaanikko

#106 • • mekaanikko don selecta
Ens keväänä pitäis lähtee 3-4 viikoks Tansaniaan. Tarkotus olis mm. käydä Serengetissä antilooppien vaellusaikaan, Sansibarilla vähän fiilistelemässä (aivan mahtava paikka!), ehkä Kilimanjarolla (ei ny huipulla kumminkaan, mind you =), reiluun kilsaan pääsee viel autolla et sinne ehkä) mut vielä vähän ohjelma auki. Eka kunnon ulkomaanmatka yli 10 vuoteen. =o

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

terraluna

#107 • • terraluna Agentti
Missään kovin kaukana ei oo tullu käytyy, mut semmosii mihin haluis palata on ainaki Madeira (suunnitelmis ens talvel lähtee sinne kaverin tai useemman kaa) ja Amsterdam. Budapest kiinnostas myös muitten juttujen perusteella.

Oon matkailijanakin vähän sellanen, et mieluiten matkustan tapaamaan tuttuja. Kiinnyn ihmisiin, en tavaraan tai paikkoihin. :) Toisaalta taas yksinkin tulee lähdettyy mieluusti ihan outoonkin paikkaan, jos mestassa on mahdollisuus retkeillä omin päin ja jaloin (aktiivilomailu se rules!) eikä tarvi ryytyä turistien kansoittamilla meluisilla rannoilla.

Unelmana ois joskus päästä matkailee Etelä-Amerikkaan. Etenkin Chile ja Peru kiinnostais. Titicaca-järvestä oon unelmoinu penskasta asti, samoin Tulimaasta. Aika näyttää pääseekö viel joskus sinne asti. Täl hetkel nimittäin kaikki säästöt menee Suomi-Ruotsi-Brittilä-pyhää kolminaisuutta kiertäes. :/

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

hallucinogen

#108 • • hallucinogen Edain

Philly, 16.6.2005 14:41:
Jos joku on suunnitellut menevänsä Malesiaan päin niin kannattaa muistaa
pukeutua asiallisesti *nauru*

30d6038d85.jpg

Saiskohan tolleen kuriin kaikki hipit Suomessa :D

--
pikku-*possu*

Lost-Soul

#109 • • Lost-Soul los pallos
Noin viikko sitten tuli oltua Tunisiassa ja kyllä saharan reunallakäynti oli mieltä rauhoittava kokemus. Suomessa ei pääse missään (ulkona ollessa) kokemaan samanlaista hiljaisuutta ja maisema oli aivan loistava.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jinx

#110 • • Jinx Superfeminine
Viime viikko Ranskassa mukavaa oli *hymy* mukavan lämmintä ja paljon iloisia ihmisiä *hihu*

--
Pyllykkä

dirtyface

#111 • • dirtyface rok.
Vajaa kolme viikkoa ni lentokone lähtee kohti Indonesiaa. Siellä sit viis viikkoa kaljaa juoden, surffaten ja aurinkoa paistatellen autioilla hiekkarannoilla. Oon elätelly tätä unelmaa jo reilut pari vuotta ja nyt se sit lopulta on totta. I rule!! \o/ *nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

embie

#112 • • Edited embie Shwoopsie poo
Juupa..tuossa olisin parin viikon kuluttua lähdössä yhdistetylle työ- ja lomamatkalle Costa Doradalle Espanjaan ja siellä tarkemmin Salouhun. Matkaa Barcelonaan olisi vaan 100 km joten siellä olisi kiva käydä pyörähtämässä.

Eli, kertokaahan Barcelonan kävijät, että mitä pitää ehdottomasti nähdä ja jos haluis vähän shoppaillakin niin olisko jotain kivoja kauppoja/alueita, mitä vois mainita?

Kiitosta vaan jo etukäteen!
Samu

#113 • • Edited Samu Bodhisattva

mekaanikko, 16.6.2005 15:29:
Ens keväänä pitäis lähtee 3-4 viikoks Tansaniaan. Tarkotus olis mm. käydä Serengetissä antilooppien vaellusaikaan, Sansibarilla vähän fiilistelemässä (aivan mahtava paikka!), ehkä Kilimanjarolla (ei ny huipulla kumminkaan, mind you =), reiluun kilsaan pääsee viel autolla et sinne ehkä) mut vielä vähän ohjelma auki. Eka kunnon ulkomaanmatka yli 10 vuoteen. =o

"Afrikan punainen hiekka kun kerran tarttuu jalkoihin, se ei koskaan irtoa", sanovat. Mulla suunta just tonne samoille hoodeille 2006-2007 vuodenvaihteessa.

Kaveri, jonka kanssa matkaan lähden onnistu Serengetillä näkemään ja valokuvaamaan ns. "viis suurta" ja tuli sen jälkeen pidätetyks Sansibarilla; käsiraudoissa poliisisaattueessa viidakkoon keskellä yötä -> omaisuus siirtyi ns. "Sansibarin liikkuvan poliisin tarpeisiin". Tuli kuukauden aikana ryöstetyks 6 kertaa, joista kolme oli poliisien toimesta.

"Jambo!"

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Vprobe

#114 • • Vprobe goa-head
Tossa marraskuussa ollaan tyttöystävän kanssa suuntaamassa Goalle. Itsellä ensimmäinen kunnon ulkomaanmatka (jos keski-euroopan maita ei lasketa) 8 vuoteen!

Btw, mikä toi läppä Malesiaan matkustavista hipeistä oikein oli? Mikä hiton idea tommosella lailla on mikä rajottaa pukeutumista? :) Ei kai toi oikeesti noin voi olla?
diezel

#115 • • Edited diezel -

embie, 4.9.2005 09:15:
Eli, kertokaahan Barcelonan kävijät, että mitä pitää ehdottomasti nähdä ja jos haluis vähän shoppaillakin niin olisko jotain kivoja kauppoja/alueita, mitä vois mainita?

Barcelonetalle ainakin kattomaan aaltoja ja rentoutumaan :) Barri Gotic kannattaa varmaan kiertää sekä ehkä pakollinen Ramblan kävely ilta/yö-aikaan kaikkine katutaiteilijoineen. Montjuic-vuorelta oli hienot näkymät alas Barcelonaan eikä ollut edes hirveää turistiryysistä kun itse siellä olin.

Hienoa arkkitehtuuria on koko paikka täynnä eli riippuu käytettävästä ajasta sitten mitä ehtii käydä katsomassa ja kuinka paljon sietää pakettituristeja. Kokeneemmat matkailijat varmaan voivat antaa enemmän vinkkejä :)
embie

#116 • • embie Shwoopsie poo

diezel

Barcelonetalle ainakin kattomaan aaltoja ja rentoutumaan :) Barri Gotic kannattaa varmaan kiertää sekä ehkä pakollinen Ramblan kävely ilta/yö-aikaan kaikkine katutaiteilijoineen. Montjuic-vuorelta oli hienot näkymät alas Barcelonaan eikä ollut edes hirveää turistiryysistä kun itse siellä olin.

Hienoa arkkitehtuuria on koko paikka täynnä eli riippuu käytettävästä ajasta sitten mitä ehtii käydä katsomassa ja kuinka paljon sietää pakettituristeja. Kokeneemmat matkailijat varmaan voivat antaa enemmän vinkkejä :)

Joo, aikaa saattaa olla harmittavan vähän siihen nähden mitä kaikkee siel vois ja haluis tehdä...joku kerta on varmaan lähdettävä ihan vaan pelkästään Barcaan kaupunkilomalle :)
Mutta kiitos vinkeistä! *hymy*
dirtyface

#117 • • dirtyface rok.

dirtyface, 30.6.2005 20:02:
Vajaa kolme viikkoa ni lentokone lähtee kohti Indonesiaa. Siellä sit viis viikkoa kaljaa juoden, surffaten ja aurinkoa paistatellen autioilla hiekkarannoilla. Oon elätelly tätä unelmaa jo reilut pari vuotta ja nyt se sit lopulta on totta. I rule!! o/ *nauru*

Kolme kuukautta sitten juoksin ensimmäistä kertaa ton aution saaren pimeälle rannalle. Kädessä oli iso bisse, jalassa sortsit ja sandaalit. Iho oli valkonen ku vasta satanut lumi. Otin pitkän huikan bissestä, nostin kädet kohti tähtiä ja kuuta ja huusin "Hei! Mä elän unelmaa!" niin kovaa, että se varmaan kuulu Intiassa asti. Toi sama toistu neljä viikkoa. Päivän surffausten jälkeen bisseä ja tsillailua. Nyt kun näkee tosta unta ja herääkin omasta sängystä, niin meinaa tulla itku. Ei sillä, että mun elämässä ois mitään vikaa. Oon kyllä tosi tyytyväinen tähänkin elämään. Toi kuukausi oli vaan sellasta ilotulitusta, etten pysty laittamaan sitä sanoiksi. Jos tulee mahollisuus lähteä uudestaan ni en kyllä epäröi hetkeäkään. Pitää oikeen taputtaa itteäni selkään, että uskalsin laittaa tosi pitkän ajan palkat tohon hommaan vaikka rahoille ois ollu vaikka mitä muutakin käyttöä. Jos en ois tehnyt niin, niin en varmaan osais ees katua. Ei mulla vois olla mitään hajua siitä mitä oon menettänyt.*piis*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

remotion

#120 • • remotion nostatus guru

hardikaveri, 8.11.2005 14:56:
malesiaan lauantaina lähtö!
amsterissa 1/2 päivää
kuala lumpurissa 3 yötä
1 yö taman negaran sademetsässä
ja 2 viikko langkawilla

Ei voi ku olla onnellinen teidän puolesta, varmasti iavan super reissu, ei muuta kuin ostamaan lisää muistia kameraan, tai sit kannettava messiin!