Matkailu avartaa

139 posts, 7 pages, 56,341 views

Mark

#21 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

tanja:
Ei hitto, mäkin haluun bora boralle! Spacekin ois lähellä:)

eh? mikä space? ei ainakaan ibizan space...

-M

[muokattu 29.7.2003 10:50]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

S-T

#22 • • S-T Pieni
Aiiih ^__^

Tuli sitten varattua matka talveksi. Pohjois-Thaimaaseen, Cihang Maihin (Thaimaan toiseksi suurin kaupunki upeiden maisemien sylissä) kolmeksi viikoksi - välille mahtuu mm. joulu ja uusivuosi *iloinen* Ei tietookaan siis sukulaisten kanssa kärvistelystä tän vuoden pyhinä *pahis*

Matkan hinta kahdelle hengelle yhteensä 2600 ei päätä huimaa ja tosta suurin osa on lennot. yksi viikko taisi maksaa sen tonnin per nenä.. Lennot tuonne on sen verta kalliit, mutta perillä onkin sitten jo niiiin halpaa *joo* Harmi ettei ole pidempää aikaa olla perillä kuin kolme viikkoa... mutta ehkä sekin on ihan kiva piristysruiske keskellä talvea...

--
Pieni on kaunista.

cheat

#23 • • cheat
ei muuta kun rinkka selkään, säästöt taskuun ja töihin ulkomaille, netistä löytyy vaikka mitä, paras tapa tutustua paikallisiin ja kulttuuriin, kannattaa kokeilla.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

#24 • • polve Guest
Lyhyen elämän varrella ei ole hirveästi kerennyt matkailu avartamaan, nää perusmestat kuten Tallinna & Tukholma on kyllä koluttu läpi *hih*

Mutta ensi vuoden helmikuussa olisi tarkoitus lähteä 8viikoksi Hollantiin työharjoittelemaan, saa nähdä onko sossuntädeistä apua; maksaisivat vuokrani.. *pahis*
remotion

#25 • • remotion nostatus guru
Noh kertaalleen teksti jo hävis mutta kirjotetaan ny uusiks jotain...
*hmph*

Eli näissä oon käynyt...
Eurooppa: Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Norja, Tanska, Ranska, Espanja, Turkki
Amerikka: USA, Canada,
Caribia: Dominikaaninen saari
Aasia: Thaimaa

sekä pikaisesti lentokentillä tms: Dubai, Hollanti, Saksa

Vielä ois tarkoitus käydä: Brasilia, Venezuela, Italia,
Sit muijani hankin joko jostain noista kolmesta tai sitten Espanjasta tai Portugalista tai Intiasta joissa pitäis kanssa kävästä... *joo**pihkassa*
Blues

#26 • • Blues Koning van Afrika
Maailmaa on tullut kierrettyä..melkein jokaisessa euroopan maassa, aasiassa thaimaa, myanmar, japani ja kiina, afrikassa e-afrikka ja zimbabwe ja amerikassa vain usa ja kanada.
Itselläni ei ole mitään tiettyä kokemusta mitä lähtee hakemaan joka matka vaan jokainen on aivan erilainen.
Parhaimmat matkani ovat olleet varmaankin Etelä-Afrikassa, etenkin Kruger Parkissa ja Capetownissa joka on yksi upeimmista paikoista maailmassa.
Osakan vieressä on feodaaliajan kaupunki, Nara joka oli todella kaunis paikka ja junalla sinne mennessä näkee paljon alueesta. Olisi tehnyt mieli ostaa vanha feodaaliajan miekka mutta kuljetusvaikeudet olisivat olleet ongelma ja myöskin hinta.. 100 000 dollaria on pikkasen liikaa miekasta mutta joku päivä tilaan japanista vanhalla tavalla tehdyn miekan *iloinen*
Yksi paikka minne haluaisin ehdottomasti lähteä on kiertämään Islantia. Lensin kerran sitä kautta New Yorkiin jolloin iski innostus lähteä sinne joku päivä. Täytyy suunnitella sinne matka ensi kesäksi *joo*

[muokattu 11.8.2003 12:37]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

NextAce

#27 • • NextAce Alienated

Howdy:
No Hyvinkäälle ei kyl kannata matkustaa ...... ellei sitten ole viemässä sinne pommia ...

Oot muuten harvinaisen oikeessa*joo*

--
-Alienation-

-----

hrdkvr

#28 • • hrdkvr KURGO
vaimoni on kierrelly kans aika paljo
kaikki euroopan sivistys maat, thaimaax2, usa, canada, dominicaaninen tasavalta, kenia, bali, egypti, israel, turkki, mexico...

meikäläinen on käyvy vaan

lontoo, berliini, tukholma, norja, eesti, venäjä, thaimaa, espania, kreikka, kypros, ranska

ja nyt vuoden päästä kesällä olis tarkoitus lähteä joko nyc-florida-toronto matkalle tai
autraaliaan.. molemmissa olis ilmaista asuminen ..pitäis vaa säästää lentoihin ja elämiseen...

--
-keep it hard-

Dalifemme

#29 • • Dalifemme Dementia simplex
Manilaan EI kannata mennä.Hirvee läävä.**piru* Kantsii mennä jonnekin saarille mielummin. Boracaoon esim.
Thaimaassa ehkä Koh-Samed ihan ykkönen mulle.Bangkokista en hirveesti välitä enään..asuin siellä vuoden ja liikenne kävi PIKKUSEN ahdistamaan*dissaa*
Jenkeissä diggasin Miamista ja Orlandosta.Losia sit taas vihasin.Kaikki niin kaukana toisistaan..no jaa Hollywoodin seutu ja Sunset Bouleward oli ihan jees.Varsinkin raflat oli tosi kivoja.
Eurooppaa on tullut käytyä ristin rastin ja oikeastaan kaikki euroopan maat on vierailun arvoisia mestoja.Kroatiaan kannattaa mennä kesällä ja sinne rannikolle varsinkin.IHANA*sydän
Ja sit Englanti..No jaa.Mä en kyllä pysty siitä maasta antamaan enään täysin puolueetonta mielipidettä..Lontoo on kiva jos haluaa bailata.Muuten kantsii mennä Liverpooliin tai Newquay:iin.Jälkimmäinen on upea mesta kesällä!!*piis**joo**sydän*
Niin ja skotlanti ja Irkut aina kannatta nähdä. Jos digaa surffata,just toi Newquay ihan best tai sitten Irkuissa Bundoran.

*piis*

[muokattu 11.8.2003 12:59]
hallucinogen

#30 • • hallucinogen Edain
Mä haluisin matkustaa vaan ihan muutaman sadan kilometrin päähän mut suoraan ylöspäin *iloinen*

--
pikku-*possu*

Dalifemme

#31 • • Dalifemme Dementia simplex
oih kun pääsiskin...Pitää hankkia vaan muutama peso taskun pohjalle ja lähtee juttelee venäläisille*nauru*
Dalifemme

#32 • • Dalifemme Dementia simplex

Miami ja Orlando on upeita paikkoja täynnä!! =) Tahtois takas sinne!

Same here.Oon miettinyt että pitäis kerätä kööri ja vuokrata joku talo sieltä beachiltä. Kattelin tossa aikoinaan että $1000 per wiikko ja sinne mahtu 5-6 ihmistä.Sinne varmaan talvex ens vuoden puolella.Sillon kun nämä hemikuun fuck you pakkaset iskee niskaan*poks*
#33 • • ALIEN Guest

¤BustaSistah¤:

Miami ja Orlando on upeita paikkoja täynnä!! =) Tahtois takas sinne!

niiinpä!! Fort Lauderndale, orlando ja mikki hiiri... *nauru* loistava paikka! Ai niin ja sit viel Kennedys Space Center....
Kanelli

#34 • • Kanelli kesyttämätön
Tämäkin neitokainen lähtee parin päivän kuluttua tarkistamaan, onko amsterdam todellakin maineensa veroinen.. Jos todellakin rahaa menee niin paljon kun luulen niin.. ai ai. *igor*
...tosin ainahan voi kartuttaa matkakassaa siellä punaisten lyhtyjen alueella *vink*

Olen reissannut Euroopassa että amerikan mantereella. Jotenkin Kanada oli mielestäni paljon mukavampi ja lähestyttävämpi kuin naapurinsa usa, vaikkakin toronton keskustassa etsin ruokakauppaa noin 2h ennen kuin löysin.. Niagaran putoukset ovat vierailun arvoiset, vaikkakin ovat todella kaupalliset turistirystä.. mutta kyllä siinä hiljenee kun katselee luonnon aikaan saamaa... Nykki nyt oli aivan ehdottomasti tuon reissun kohokohta; lämmintä ja kuumaa, paljon tapahtui ja hirvittävä määrä ihmisiä.. mii laikii! Ainut miinus tuolla uudella mantereella matkailussa oli sinne mennessä; kohtelu mitä saa tullivirkailijoilta oli jotain niin töykeää ettei ainakaan memphis minua enää IKINÄ kutsu. sori vaan elvis!

Japani on sellainen minne tahtoisin ja kovasti. Minulta on mennyt aivan täysin tämä intia villitys ohi, enkä ole sinne innostunut mukaan vaikka on pyydetty.. Kuubaan pääsen ehkä ensi keväällä, melkein ilmaiseksi ja sitä odotan kyllä innolla... *joo* fidel, mai mään...

Italiaan en kyllästy koskaan, kolme kertaa siellä olleena aina tahtoo vain takaisin.. Lontoo ja brittein saaret muutenkin ovat toinen paikka josta ei tunnu ikinä saavan tarpeekseen.. Jotenkin tuntuu että jokaisessa euroopan maassa on jotain kiehtovaa, joten en voi sanoa ettenkö koluaisi tätä manteretta ja vielä pitkään..

*plur*

--
...she can be all four seasons in one day.

Blues

#35 • • Blues Koning van Afrika

Mark:
tai jos mutsi on finnairilla ni lennot alle 100e *vink*

-M

Jos tarkoitat stand by-lippuja, ne maksavat yleensä 20-30e luokkaa riippuen paljonko on kenttävero ja voi ne enemmänkin olla jos ei käytä ”ilmaislippuja” vaan esim. 15% hinnasta maksavia mutta nekin ovat stand by-lippuja. Eli stand by-lipuilla pääsee kyytiin vain jos koneessa on tilaa ja siinäkin otetaan sitten virkaikä huomioon, kuka pääsee ensimmäisenä kyytiin jne.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Lost-Soul

#36 • • Lost-Soul los pallos
Thaimaan matka odottaa jo kuumerisesti alkamistaan.. Perjantaina 22.08.2003 lähtee kone ilmaan ja itse olen koneen kyydissä...*heiii*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

2000

#37 • • 2000 Opetuslapsi
Reissaaminen on kyllä aina vaivan ja rahan arvoista!
Viime vuonna käytiin ... 13 euroopan maan pääkaupungissa ja se oli hyvää vaihtelua aiempien aasian reissujen jälkeen. Ei sillåä, että thaimaa-malesia -akselissa mitään vikaa olisi!!! Päinvaistoin...
Euroopassa parhaiten viihdyn itäisessä euroopassa, liettua-puola-tsekki-unkari-bulgaria... vaikka kyllä taas kuukauden päästä on tehtävä perinteinen Amsterdamin reissu *hymy*
Viime vuonna parhaat bileet käytiin kokemassa budabestissa, joka yllätti aivan totaalisesti!
Ehdottomasti käymisen arvoinen kaupunki... Mm. Praha jäi bileissä selvästi kakkoseksi!

--
2 nasty 4 U

Progress

#38 • • Progress
Hei, mulla ois kysyttävää... Tietääkö kukaan mistä voisin saada töitä Portugalista? Tai sit Espanjasta, kuitenkin aika läheltä Portugalia?

Tyttökaveri menee ehkä vaihtoon sinne syksyllä ja haluun itekki lähtee sinne, ettei tuu niin kova ikävä. *hymy*

Kiitos jo etukätee!!!

P.s. Mulla koulutusta mm. sähköalalta ja terveydenhuoltoalalta.
Mutta muutkin työt käy. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

innae

#39 • • innae PaskaJätkä

dalifemme77:

Eurooppaa on tullut käytyä ristin rastin ja oikeastaan kaikki euroopan maat on vierailun arvoisia mestoja.Kroatiaan kannattaa mennä kesällä ja sinne rannikolle varsinkin.IHANA*sydän

Kyllä voi mennä syksyllä (olimme syyskuussa ja oli lämmintä)... Mutta Kroatia*sydän* sekä Bosnia*sydän*... Erittäin mukavia ihmisä, hintataso alhainen (riippuen paikasta...)... Jos Kroatian rannikolle aikoo suunnata ei kannata jäädä Splittiin tai Duprovnikkiin vaan kannattaa suunnata pieniin kyliin, Makarsaka*sydän*, Brela, Ba`ska Voda... Huomattavasti halvempaa ja rauhallisempaa... Ja se Adrianmeri*kaipaa*...

--
PaskaJätkä

Kasuli

#40 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Mä oon lähös kuukauden päästä Thaimaaseen Pattayalle kaheks viikkoo *heiii*

En oo Aasias käynyt ennen.
Kertokaa ”viisaammat”, mitä sieltä kannattaa ostaa? (muuta ku maksullisii naisii *uuh*)
Voisko sieltä ostaa turvallisest esim. digikameran? Ym. elektroniikkaa?

Mä lähen sinne nauttii lämmöstä ja halvasta ruuasta & juomasta!
Tosin kuumuus voi olla pikkuisen liikaakin, huh. Mut siistii tulee olee!