mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]

98 posts, 5 pages, 169,811 views

mark hamilton

Posts: 439

#81 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]:

Nyt mulla on levytyssoppari Green Alien Recordsin kanssa:
https://pro.beatport.com/release/trust-is-foolish/1717513
Lisää sopimuksia on tulossa mahdollisesti mutta vielä en voi puhua kun nimet eivät ole vielä pareissa.



Tämä johtunee vain siitä ettet osaa kirjoittaa, otaksun? Onnittelut kuitenkin kaiken johdosta!

Ja se on hyvä että "sinut on lisätty" useiden yhtiöiden sivuille. Saavutus, johon ihan jokainen ei ilmeisesti pystykään?



Mihin toi en osaa kirjoittaa liityy.. joo no en osaa kovin hyvin. Mutta osaan lukea soppareita, jotka joku muu eli toimeksiantajan lakimies on tehnyt. Ja pistän vaan nimen paperiin ja thats it. Olen kova neuvotteleen soppareita yritysten kanssa ja se on mun vahvuus. Ongelma vaan on se, että esim. Partner-sopimukset eivät tuota rahaa IT-alallla. Esim. Partner-sopimus Ubuntun kanssa on sellainen että minä mainostan heitä ilmaiseksi ja he mainostava minua ilmaiseksi.. ei muuta. Ainoastaan tarvitaan tarpeeksi uskottava tuote kuten tämä: https://www.i4ware.fi/products/software-development-template/
mark hamilton

Posts: 439

#82 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]:

Toimiikos nuo giffit? muilla vai vänkääkö tabletti vaan taas vastaa? Liian pitkä osote ku näyttäs torppaavan välin tohon loppuun ". gif" eli ".%20gif"



Mitä sä sekoilet?




tuskin mitään. Sinä taasen vastaat 4vuotta vanhoihin kommentteihin. Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini. Et kukahan se tässä sekoilee?

klabbarissa on/oli sellainen ominaisuus ettei se antanut laittaa liian pitkiä tekstirimpsuja putkeen vaan lätkäs sinne väkisin yhden välin ja se sit saatto paskoo liian pitkit linkit.



Mä ajattelin ihan samaa. Jos tämä on Youtubesta nimimerkki purteerikson niin se on kaivanut kaikki mun videot Youtubesta ja kommannut niihin kaikkiin jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa. Mutta se on totta, että Spin Underground Records ja i4ware Records ei nyt tuota paljonkaan rahaa vuodessa pelkällä levyn myynnillä vaan salaisuus on i4ware Software, joka lisenssi-/vuosimaksullinen tuote (https://marketplace.atlassian.com/1210817) maksaa 100-13200 USD + VAT ja mulla on sille asiakkaita muutamia ja esim. yksi asiakas, jonka on ostanut toisiksikalleimman lisenssin ja yksi joka on ostanut kalleimman, joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO:ja joten ostelin yhtenä vuonna monella tonnilla rautasynia, lasereita, äänentoistoa ja DJ-laitteita. Ja parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja. Tästä syystä mulla on mm. Tammer Pieno ja Soitin Ky:n omat erikoisalennukset kun olen ostanut sieltä monella tonnilla kamaa. Ja mitä muut mun kaikki dissajat sitten ovat itse tehneet, vaikkakin joskus dissanneet aiheesta mutta toisinaan hyvinkin epäasiallisesti?
Tästä tein sitten täälaisen avautumisvideon:



15-11-2013 – Morfin Maf'er: "Mut se on aina ollut mun tieni että mähän en töihin mee"

Niin, olitko töissä vai et?

15-11-2013 – Morfin Maf'er: "Juu niin 3 kuukauden aikana levytin 13 Single/EP-levyä ja yhden 1 normi-albumin ja tämän 2 CD:n albumin. Eli yhteensä 15 levyä. Eli kutakuikin määltään sellainen mitä normi artisti levyttää esim. 15 vuotta."

Niin, siltähän tuo juuri kuulostaakin.

15-11-2013 – Morfin Maf'er: "Tein useita sinkkuja jotka julkaisin myös myyntiin erinäisiin portaaleihin. Sitten pääsin mukaan Feiyr.comiin, jota mm. XL Recordings käyttää, joka on mm. julkaissut The Prodigyn levyt"

Mikä on Feiyr.com ja mitä vaati "päästä sinne mukaan" ja mitä tuo em. mukaan pääseminen tarkoittaa käytännössä? Rinnastatko itsesi The Prodigyyn? Siis siihen brittiläiseen hardcore breakbeat -legendaan? Mitä yhteneväistä näet sinun ja heidän tuotannoissaan/urakehityksessä?

Olet ladannut omia biisejäsi jonnekin ladattavaksi, ymmärsinkö oikein? Siis se sama keissi, kun latasit n. 100:n eri kansallisuuden omaavan maatunnisteen sivulle tuotoksiasi?

8-2018 – Morfin Maf'er: "joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO"
8-2018 – Morfin Maf'er: "parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja"

Sinä siis tienaat TUHANSIA euroja? Jotkut tienaavat jopa yli 50 000 € vuodessa — siis ihan oikeasti; ei mielikuvitusmaailmoissaan.

8-2018 – Morfin Maf'er: "Tammer Pieno ja Soitin Ky" — Voiko tuoltaa ostaa pienoja?

Oletko vakavissasi harrastanut introspektiota eli katsonut itseäsi peilistä? Oletko miettinyt miksi olet saanut nk. "dissausta" osaksesi? Voisiko tähän vaikuttaa postaustesi sävy, ilmaisuasu ja — mikä tärkeintä — SISÄLTÖ?

Mikä on tekeleittesi laatu? Oletko sitä miettinyt? Se että itse pidät itseäsi uutena Plastikmanina, Joey Beltramina tai Speedy J:nä, ei tarkoita sitä että TODELLISUUDESSA se olisit.

Se että olet ostanut (velaksi; pikavipillä?) kaiken maailman kamaa, ei tarkoita sitä että olisit taitava tai lahjakas niitä millään muotoa käyttämään. (Se vain tarkoittaa että sinulla on paljon korollista velkaa.) Jos tosissasi sellaisessa harhamaailmassa elät, niin olet kyllä auttamattomasti eksyksissä jo aivan perusasioidenkin kanssa.

Mutta eipä siinä muuta kuin tsemppiä ja hyvää jatkoa! Antaa tekojen puhua puolestaan: tee meille ja koko maailmalle edes se yksi hyvä biisi tai miksaus.

15-11-2013 – Morfin Maf'erPS: Juu niin toimin A&R:nä siis ja hommailen uusia kykyjä joita sitten Sony Music värvää ja sehän on sitten maailman isoin levylafka.

No niin, tuli sekin selväksi.



En ole ootanut pikavippiä laitteien ostamiseen vaan ne ovat velattomat. En rinnasta itsenäni Prodigyyn tms. Jos olisin ottanut pikavippiä monesta erifirmasta esim. 5000 € kerralla niin se ei edes riitä kaikkien niiden laitteiden hommaamiseen mitä mulla on. Siis saan useita tonneja satunaisesti vuoden aikana silloin kun rahaa tulee yritystominnasta.

1000 € / kk eläkettää riittää elämiseen ja muut rahat mitä yritykseni kautta saan tuhlaan mm. juuri musiikkilaitteisiin.

Viesteistäsi kumpauaa paljon se, että laitat vaan sanoja mun suuhun ja väität minusta asioita jotka eivät pidä paikkaansa ja vähän on paikkaansa pitäviä väitöksiä kuten, se että musiikkini jota teen on tehty huonosti.

PS: Jos olisin pikavipeillä ostanut laitteet niin olisin jo todella pahassa velkavankeudessa josta on mahdoton selvitä, sillä niissä on korot 100-1000 % vuodessa joten esim. mainitsemani 5000 € paisuisi nopeasti esim. 20000 €. Ja tuollaisessa tilanteessa olaan tasan se 15-vuotta velkavankeudessa, koska takuusäätiö ei tasan takaa sellaista lainaa millä maksetaan veltat pois. Ja sitten maksetaan laina takaisin pankille joka sen myönsi.

On mulla tietty opintolainaa niin paljon, että se on yksi syy siihen miksi en saa enää pakista lainaa. Vakuudetonta luottoa on muutekin vaikea saada pankista ja kuka takaisi minulle pankkilainan. Ei tod. kukaan.

Feiyr.com on musiikin välittäjä eli tukkuri joka välitää levyt kauppoihin kuten esim. Label Worx. Sellaisiin mukaan pääsy ei vaadi muuta kuin yrityksen, joka on levy-yhtiö. Sen kuin vain liityy ja alkaa julkaiseen musaa. Valitettava totuus on se, että nämä rikastuvat levy-yhtiöiden määräällä joiden levyjä valittavasti ei osteta paljon ja niidenkin kustannuksella jotka sitten myy paljon kuten XL Recordings, joka on julkaissut mm. juuri sen The Prodigyn levyjä. Huonosti myyviä levy-yhtiöitä on ja tulee kuin sieniä sateella joten 1 milj. kertaa esim. 3 € mitä huonosti myyvä levy-yhtiö tuottaa provikkaa Feiyr.comille per kk on paljon.

Ja sitten rea'aliaikaista tieto minun lisenssimyyntituloista (tähän ei ole laskettu se, mitä laskutan mm. tuntilaskulla eri yrityksiltä) http://www.i4ware.fi/revenue/

Niin ja olisin jo saanut yritykseni toimimaan hyvin myymällä ohjelmointia alihankintana mutta silloin menetän eläkkeen ja kaikki tietää mitä yirttäjälle sitten käy suomessa kun vaikka 5-vuoden kuluttua mulla ei enää olekkaan ks. alihankinta sopimuksia. Etenkin kun Atlassian ei suostu poistmaan tuotteitani myynnistä Atlassian Marketplacesta ennen kuin asiakasmääräni on pudonnut tasan nollaan. Jäisn näet ilman mitään tuloja ja jopa mun 20 € / kk puhelin lasku menisi perintään ja sitä kautta ulosottoon. Työkyvytttömyyseläkkeellä tuloraja on 737 € / kk ja jos sen ylittää 3 kk yhtäjaksoisesti niin eläke pitää jättää lepäämään ja jos 2 vuottaa putkeen tienaa joka kk yli tuon tulorajan niin menettää eläkkeen kokonaan ja sen voi saada takaisin vain sitä uudelleen hakemalla jossa käsittely kestää sen 4 kk vähintään. Ilman mitään tuloja ei voi olla noin pitkää aikaa ja toimeentulotuki on vain n. 400-500 € / kk josta esim. asunnon vuokraa ei pysty maksamaan mitenkään ja asumistuki on vain sen 250 € / kk.

Ja se on parempi, että haen oikeita työitä ihan oikeaan työsuhteeseen. Siinä sivussa voin sitten jatkaa yritykseni kanssa puuhastelua.

Ja se miksi olen työkyvyttömyyseläkkellä niin varmaan isoin syy on se, että olin vähän valmiiksi mansentunut mennessäni 2000-2002 paperiteollisuuskouluun ja siellä minua kiusattiin liian pahasti joten minulle tuli todella syvä masennus koulun aikana. Mutta tämä ei ole ainoa syy.

Musiikin julkasisemisella tienaan niin vähän se on käytännössä ei mitään. Mutta ei tienaa nekään enempää joiden biisit ovat hyvin tehtyjä ammattimaisia teoksia. Ja miksi, no niillä ei ole nimeä tarpeeksi joten kukaan ei tiedä niiden olemassa olosta. Toisekseen vain DJ:t eli 1 % väestöstä ostaa mp3-tiedostoja ja loput 99 % kuuntelee musiikin Spotifystä ja kaikki tietää montako soittoa Spotifyssä pitää olla saadakseen edes 50 € rahaa.

Ja yrittäjänä 50000 € vousi on vähän ja sillä ei työllistä kuin itsensä. Siitä pitää maksaa ALV:t ja YEL + enneakkoverot jos on vain Toiminimi. Oy muodossa noin pienillä tuloilla homma tulee kalliiksi koska pitää olla yli 100k € liikevaihto vuodessa, että Oy-muodosta on jotain hyötyä taloudellisesti verraten toiminimeen.
mark hamilton

Posts: 439

#83 • • Edited mark hamilton The Mogul
Mun 2018 veropäätöksessä lukee, että tuloni olivat 21000 €. Sellaista määrää ei kokonaan työtön tienaa vuodessa. Eli olen siis saanut osin eläkettä, palkkaa työstä ja yritystuloja toiminimellä.

Joten turha väitää etten tekisi pennin jenniä rahaa ja en asu missän autioituneessa murjussa vaan ihan kaksiossa Tampereen Kalevasssa siis vuokralla tietenkin koska mun tilanteessa ei saa asuntolainaa millä ostaa tää kämppä itelle jonka arvo on 180k €. Paskaläävä sinänsä koska en ite siivo juuri laisinkaan vaan täällä käy siivouspalvelu.

On vain ihmisiä jotka luulee tietävänä muitten ihmiseten elämästä vaikka mitä mutta eivät tiedä luulevansa.

Matalapalkkainen kuitenkin olen, koska jo kaupan kassalla voi tienata enemmän.

Ja jos olen puhunut täällä suurista tuloista, niin siinä on tapahtunut joku väärinkäsitys, sillä puhuin vain tarjouspyynnöistä mitä olen saanut, eli 6-12 kk projketeista alihanintana joissa laskutetaan n. 160 tuntia / kk hinnalla 50 € / tunti + ALV 24 % joten asiakkalle tulee tällöin n. 8000 € lasku joka kk ilman ALV:ta. Mutta näitä toimeksiantoja en ole syystä jos toisesta vielä onnistunut saamaan. Joten en vedä juttua hatusta kuten joku on väittänyt. Ja se, että olen puhunut siitä ettei tällaisten toimeksiantojan varaan kannata perustaa omaa yritystä on tuotta vaan tehdä ne jonkin Osuuskunnan kautta vaikka ne vähän välistä ottaakin kuten 5-10 % mutta ei 30-50 % niin kuin muut väittää. Sillä kun tuo 6-12 kk toimeksianto päätyy niin jäät yrittäjänä kokonaan ilman tuloja jos et kiireesti pistä pillejä pussiin ja uuden vastaavan toimeksiannon saaminen voi hiveneen kestää. Sitten on sekin risksi, että olet itse vastuussa ALV:sta ja YEL-vakuutuksesta toisin kuin toimivan Osuuskunnan kautta tekemisessä,

Ja kyllä mä tiedän mikä on EP ja Promo Copy. Single on julkaistu levy, jossa on vain yksi biisi EP on levy jossa on 2-7 biisiä jos biisejä on enemmään on kyseessä Albumi. Promo Copy on vain yksittäisen CD:n tai vinyylin painatus/kaiverrsus ja tarkoitettu vain mainokseski ei myyntiin. Ja Promo Copyn teettäminen joka painettuna tai kaiverrettuna maksaa saksassa 25 € ja postikulut 25 € suomeen. Joteen sitä ei voi myydää millän katteella eteen päin koska sen joituisi myymään ylihintaan jos otetaan huomioon, että levykaupasta voi saada 12" Vinyylin jo uutena 8 € jossa on enemmän kuin yksi biisi.

Sitten se. Juu olin BAF:in pikkujouluissa yrityksen pitchsaus kilpailussa jossa oli tarkoitus esitellä ensin hissipuheella ja sitten muulla vakuuttelulla oma yritys mahdollisille rahoitajille. Laitoin yritykseni valuaatioksi vain 20000 € ja se määriteltiin kilpailun yleisön toimesta 17500 € ja ei tuollaiset pikkurahat kiinnosta sijoittajia. Vaan pitäisi pystyä lupaamaan miljoonien valuaatio ja myös todistamaan se että rahoittajat saa sen exitiiin menneässä. Eikä kukaan nauranut minulle ks. tilaisuudessa kuten eräs on väittänyt. Ulkopuoliset voi ehkä kuten purterikson keskenään ja ne jotka eivät tiedä asiasta tuon taivaallista mistä on ees kyse tuollaisissa tilaisuuksissa. Enkä myöskään väittänyt tekeväni miljoonia ks. tilaisuudessa.

Tiedän myös mitä on Detroit-techno. No esim. Jeff Mills on sitä ja detroitista tehno on lähtöisinkin josta sitten tullut erimaiden omia alagenrejä. Mä soittan taas ns. Dark Technoa.


Se ei ole mitenkään kummallista, että on Record Unionin A&R: https://www.recordunion.com/ ja sen A&R on taas Sony Music. RU on vain agregaattori muiden joukossa jonka kautta Indie-artisti voi julkaista maksua vastaan omia enemmän tai vähemmän hyviä musateoksiaan. RU A&R yrittää näet vain huokutella ihmisä maksamaan ks. agregaattorista antamalla luvan kanssa alennuskuponkeja.

Ja "idioottien" kanssa väittely netissä on turhaa ja ei johda yhtään mihinkään.
mark hamilton

Posts: 439

#84 • • Edited mark hamilton The Mogul
Nyt olen nk. "full-time employed" laskutan asiakkaalta 160 tuntia / kk + ALV 24 % vakituisella sopparilla. Se miten paljon rahassa on salassapidettävää ja en anna siitä mitään tietoja julkisesti. Ja tämä ohjemistokehittäjänä i4ware Software kautta (joka on minun oma yritys, joka on ollut jo 4-vuotta pystyssä, ennen hommat tehtiin joka kevytyrittäjänä tai Työosuuskunnan jäsenenä). Ja olen ollut "full-time employed" ennenkin, kunnes työn antajani meni konkkaronkkaan.

"Heittäkää homot voltti" te kaikki kritisoijat etten muka onnistu.

Olette jo vuosia kritisoineet minua netissä ja vielä julkisesti ja uhonnut jopa että teillä on enemmän työkomusta kun mulla ja te oletta minua kovempia ohjelmistokehittäjiä. Osin pitää paikansa toi että jollain voi olla enemmän työkomemusta kuin minulla, jne. Osin ei pidä.
mark hamilton

Posts: 439

#86 • • Edited mark hamilton The Mogul
Ja mitä kennelläkään kuuluu minun rahassa kalliit harrastukset. Disaaminen on vähän sama kuin toisen hyvin kalliin eli Golfin harrastaja dissattaisiin siitä, että ikinä et pääse ammattilaikseksi. Ja sama kun sanois auton ostajalle, olet ihan paksa ja susta tuu koksaan rallikuskia.

On nykypäivänä näet monia DJ:tä jotka soittaa hyvinkin kalliilla laitteilla vain omaksi iloksi kotonaan vailla keikkoja joista jopa maksetaan tai ei makseta.

Minulla sentään joiten keikkoja mutta hyvin vähän per vuosi. Eli ei ole mikään elinkeino enkä sitä väitäkään. Eikä keikoistani makseta kuin 100-160 € per keikka ALV 0 % (esiintyvä taitelija) ja työpaäivä on tasan yli 8 tuntia per päivä matkoineen ja rouduksineen, jne. Eli ei mikään kuvin hyvä liksa.

Ylipäätänsä ketä kiinnostaa! Eikä asia kuulu teille paskan vittua kuten myös ei kuulu kennellekään onistumiseni ja epäonnistumiseni naisasioissani joten turha mainita johonkin mun onnistuneeseen tai epäonnistuneeseen Mix-tapeen asiasta yhtään mitään.

Ja nimimetkille purterikson vai mikä olikaan niin tänä vuonna en ollut työtön vaan tein elämäni ennätys tilin 57000 € ja en ole sinulle tilivelvollinen erittelemään mistä ja mitä tuloja nämä kaikki ovat. Yhtään velkaa en ottanut ja kaikki opintolainani ja osamaksukaupat on nyt maksesttu näistä tuloista keralla pois. Joten nyt olen täysin velaton.
mark hamilton

Posts: 439

#87 • • Edited mark hamilton The Mogul
Hello all those who dislike me here,

Good and some bit of weird advantage in Finland.

I'm on a permanent disability pension and I have certain income limit rules so I have to invest a lot in my business to keep the pension from going. The investment will also affect housing benefit, for example.

And this is an advantage for me because if I have a turnover of €20,000 and invest so much in my company that the company's profit is only €5,000 and YEL insurance is the minimum, then I get a pension/housing allowance of €10,000 on top of that, i.e. my gross income is €30,000/year. And including a my dead grand mother and father heritage on this year that was a €27,000 as net income after taxes.

And I get to study as much as the soul tolerates as long as I don't completely change the field, in which case I have to report to KELA and the Pension Insurance Company if I'm going to change field by studying under the pool before which I haven't studied.

So that's why I founded a private trader company and didn't choose a permanent paid job instead.

So my overall life goes very well. And I really did a €57,000 cross income on this year. And my attorney has been helped me a lot of on that I didn't need a pay any taxes from my heritage I got because that was two heritages in same time.

What is not true anymore:

I have loans
I am unemployed

And whole true is a:

Rude persons in the Internet will search all details to dislike me and they want not ever say anything good
mark hamilton

Posts: 439

#88 • • mark hamilton The Mogul
Otin vanhan alkupärisen DJ-nimeni takaisin, joka on nyt mark hamilton ja on hyväksytty ja rekisteröityä Beatportiin.

Levy-merkkini i4ware Recods on ollut jäähyllä jo vuosia mutta Spin Underground Records jatkaa nyt pommin varmaalla tulorahoituksella, joka tulee tasan joka kuukausi. Kyseessä siis muiden kuin itseni tekemän musiikin julkaisu ja asiasta konemusiikin tuotajien rahastaminen kylmästi. Olen jo julkaissut monta mussiikkiraitaa ja saanut siitä jonkin korvauksen per teos.

Lähinnä Seedj rahoittaa meitä:
https://seedj.app/label/spinundergroundrecords
Joten minä itse en ole pääsyyllinen.
mark hamilton

Posts: 439

#91 • • mark hamilton The Mogul
Kaikki minun disaajat voivat haista vaikka mitä viitsin sanoa!


Remix artistit minun biiseille:
https://www.beatport.com/artist/chemical-dumpster/994448
https://www.beatport.com/artist/ademir/623434
https://www.beatport.com/artist/celec/556528
Ja lisää näitä tulee kuten levytyssopimuksia eri levy-merkeitlä ympäri maailaa.
SE PARHAITEN NAURAA JOKA VIMEKS NARAA!
mark hamilton

Posts: 439

#92 • • Edited mark hamilton The Mogul
Teidän yritykset eivät tasan tee sellaisia rahoja, että teillä olisi näihin mitä tällä videolla on edes varaa:

Ei vaineskaan, kun en tiedä. ;)
Enimmiltään kuitenkin luulen aika varmasti että kaikki dissaminen on värinkäsityksien summa. Esim. olen koodannut oman kuvagalleriasoftan niin sitä dissataan värästä paikasta, koska siellä tietekin on vain minun rumia itse tekemiä kuvia. En siis ole mikään graafikko vaan koodari ja te ette näe mitkään minun palvelimella olveia koodeja.
mark hamilton

Posts: 439

#94 • • Edited mark hamilton The Mogul
Kaikille minun dissaajille SOME:ssa tiedoksi, että on erittäin epäasiallista tulla jotain aukoon mun mixtape-postuksiin, että minulla ei ole naista, jne. Nämä asiat ovat minun yksityisasiota ja eivät kuluu teille ollenkaan.

Raha-asioista sen verran, että te ette ole oikeita ihmisiä keskutleen näitä mitään ja on ihan realistista tehdä 100k € / vuosi yhdellä asiakkaalla kokopäiväisessä vuoden kestävässsä projektissa tuntihintaan 50-100 € + ALV 24 %.

Myöskin te ette tiedä mistään mitään sillä tottakai jos joskus olin Eezy Osk:n kevytyrittäjä, joka käytännössä on työnantajani niin tottaksi he laskuttaa ALV:t mun puolesta, joten turha tulla väittään etten sen kautta voi laskuttaa muka ALV-veroja.

Enkä ole ottanut 40000 € pikavippiä ostaaksini kalliin kotistusion vaan nämä ovat 11-vuoden tuloni i4ware Software:n nimissä Atlassian Marketplace:ssa myyden Tuntikorttisovellusta siellä. Ja tähän summan ei ole laskettu se mitä rahoja olen tenhyt alihankinnta periaatteella myyden ohjelmointia.

Ja minulla alkaa nyt keikkaputki tästä: https://www.facebook.com/events/1184356058767693

Mutta kaikilla on Suomessa oikeus omiin mielipiteisiin ja tämä on sanavapaa maa. Mutta silti minulla on myös oikeus puolustaa vähän itseäni vaikka saatte vapaasti sanoa mitä huvittaa.
mark hamilton

Posts: 439

#96 • • mark hamilton The Mogul
Minun uusin DJ-miksaus nauhoitttuna GoPro MAX -videokamerallla, ja ääniraita vaihdettu nauhoittamalla se erikseen.

mark hamilton

Posts: 439

#97 • • mark hamilton The Mogul
Dodii.. uusi BIO ja uudet kujeet:



Viimeisin keikka oli viimevuonna Toukuussa Mixeissä Tampereella Club Polynationin -bieleissä.