Morfin Ma'fer [i4ware Records / Spin Underground Records]

71 posts, 4 pages, 80,041 views

Morfin Mafer

#62 • • Morfin Mafer The Mogul
Nyt olen tehnyt levytyssopparin kahden eri artistin kanssa. Lisäinfoa sitten kun levyt on ilmestynyt Beatportiin myyntiin.
Kolera

#70 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Morfin Ma'fer [i4ware Records / Spin Underground Records]:

Toimiikos nuo giffit? muilla vai vänkääkö tabletti vaan taas vastaa? Liian pitkä osote ku näyttäs torppaavan välin tohon loppuun ". gif" eli ".%20gif"

Mitä sä sekoilet?

tuskin mitään. Sinä taasen vastaat 4vuotta vanhoihin kommentteihin. Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini. Et kukahan se tässä sekoilee?

klabbarissa on/oli sellainen ominaisuus ettei se antanut laittaa liian pitkiä tekstirimpsuja putkeen vaan lätkäs sinne väkisin yhden välin ja se sit saatto paskoo liian pitkit linkit.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Morfin Mafer

#71 • • Edited Morfin Mafer The Mogul

Replying to Morfin Ma'fer [i4ware Records / Spin Underground Records]:

Toimiikos nuo giffit? muilla vai vänkääkö tabletti vaan taas vastaa? Liian pitkä osote ku näyttäs torppaavan välin tohon loppuun ". gif" eli ".%20gif"

Mitä sä sekoilet?

tuskin mitään. Sinä taasen vastaat 4vuotta vanhoihin kommentteihin. Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini. Et kukahan se tässä sekoilee?

klabbarissa on/oli sellainen ominaisuus ettei se antanut laittaa liian pitkiä tekstirimpsuja putkeen vaan lätkäs sinne väkisin yhden välin ja se sit saatto paskoo liian pitkit linkit.

Mä ajattelin ihan samaa. Jos tämä on Youtubesta nimimerkki purteerikson niin se on kaivanut kaikki mun videot Youtubesta ja kommannut niihin kaikkiin jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa.