Huumetieto- ja käyttökysely 2012

45 posts, 3 pages, 47,320 views

KeijoK

Posts: 1,495

#41 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Huumetieto- ja käyttökysely 2012:


---

---
Kai tää sama kysely tehdään sit erikseen myös metallisteille, hiphoppareille ja kanteleensoittajille?

Vai ei kai tässä vaan lähdetä siitä oletuksesta, että konemusiikki on näihin hommiin jotenki otollisempi kohderyhmä?
---


WORD !!
---


Onko lakkapäitä paljonkin kantelepiireissä? Ai joo pitäisi tutkia *iloinen*



Kyllä noi jumalanhylkäämät katusoittajatkin jotain on kiskoneet. Ei kukaan selvinpäin niin päi v***a soita! *pepsodent*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

lopez

Posts: 1,972

#42 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Huumetieto- ja käyttökysely 2012:


---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
Kyllä noi jumalanhylkäämät katusoittajatkin jotain on kiskoneet. Ei kukaan selvinpäin niin päi v***a soita! *pepsodent*


Hahahaha!!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Damien

Posts: 2,882

#43 • • Damien [tr3ox]


---
Huumeita voidaan käyttää myös oikein, sekä vastuullisesti. Meidän tulisi haittoja pyrkimään vähentävissä keskusteluissa tuoda jatkuvasti esiin nämä faktat, mikäli haluamme joskus saada yhteiskuntaamme vaivaavan huume-rasitteen kontrolliin.
---
Vedän nyt lääkkeet mukaan.
Monia "puhtaita" lääkkeitä käytetään ihan laillisesti, oikein ja vastuullisesti mutta mahdolliset haitat on aina mahdolliset haitat, eikä niitä missään nimessä tule vähätellä tai kuvitella, ettei niitä ole.



Itse 80-luvun huumausaine-valistuksessa kasvaneena en ole muuta huumeista kuullutkaan, kuin pelkkiä haittoja. "Se jointti olikin kastettu LSD:hen ja sitten tämä tyttö tuli hulluksi..." sanaili kuraattorimme ensin näytettyään meille saksalaisesta heroiini-narkkari tytöstä kertovan "nuorten elokuvan". Huohahah, kun nauratti sitten viimein kun pääsin omissa huume-kokeillussani LSD:n kohdalle. Yksinkertaistettuna, positiivisin, mielenkiintoisin, universaalein ja päräyttävin kokemukseni elämästä heti lasteni syntymän ja kasvamisen seuraamisen ohella. Tämä siis karrikoituna esimerkkinä tästä haitoista huolehtimiseen ja kaikki paitsi piikkihuumeet läpikäyneenä voin todeta, että hirmuinen määrä paskapuhetta ne tarinat mitä huumeista levitellään virallisena totuuna vielä tälläkin hetkellä. Omassa mielessäni YAD edustaa tätä "virallista totuutta".

Mizfir:stä ja YAD:sta yksi hauska kuriositeetti tarina, kun joskus taannoin järkättiin yhdessä Paarma klubia oliko se nyt Millenium possen kanssa tuolla UMO:ssa stadissa. Niin läppä meni näin, että olin koko illan ensin rakentanut, sitten soittanut oman settini ja menin taka huoneeseen tapani mukaan kyhäämään spliffiä, niin voi että kun Manna tuli siihen sitten mulkoilemaan mua ja kovaan ääneen mun omalla klubilla kysy multa, "et tiedätsä et mä olen huumetyöntekijä?!" ja paineli kantelemaan musta meidän köörille. No mikäs siinä sitten jouduin kuuntelemaan tarpeetonta paskaa mun ystäviltä, koska MINÄ olin pahoittanut tällöin HÄNEN mielensä. LOL, silläkin klubilla kaikki muut dokasivat ja tämä hamppupää joutui yleensä purkamaan rakentamisen lisäksi homman kun jengi loikoili kännissä aamuyöstä sohvilla. Mutta joo hauskoja menneistä, toi oli se kerta kun liimasin YAD-tarran mun peltiseen budi rasiaan, missä se vielä tänäkin päivänä jaksaa naurattaa grinderin alta paljastuessaan ;)