:: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki

89 posts, 5 pages, 47,414 views

scold

Posts: 471

#61 • • Edited scold Therapist (Distortion)

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:


---
Sairaan kova meno *nauru* Angerfistin lisäksi se lämppäys sitä ennen (CRISS B2B WAILY?) upposi täysillä *hymy*

Pääsali toki liian täynnä mutta se nyt näköjään on ikäänkuin tämän hetken teema Helsingissä että sullotaan Venue tai Circus täyteen jollain staralla. Ja tuo nyt ei ollut mitenkään pahimmasta päästä kun tässä skenessä porukka käyttäytyy paremmin kuin muutamassa muussa *tirsk*
---


Olet ihan oikeassa ja allekirjoitan kyllä kommenttisi. On vaan todella sääli, ettei mahdu salin puolelle, jossa pääesiintyjä soittaa. Gloria minusta toimisi paremmin tämän asian puolesta ja olisin siellä järkättävistä bileistä valmis maksamaankin hieman extraa tuosta lisätilasta. On kyllä hienoa nähdä porukan osaavan käyttäytyä ja että nuorempikin sukupolvi on löytänyt coren sanoman:)





Otan kyllä venuen äänentoiston glorian pienen tilalisäyksen yli anyday :).



Joo ja bileethän oli helvetin kovat :D. Ei valittamista mistään itellää ainakin.
Pakastemelba

Posts: 50

#62 • • Pakastemelba Läskipää.

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:

Oli kyllä mehukkaat bileet, kiitokset Mindcoren porukalle, sekä tietysti Mr. Angerfistille *sydän*


On kyllä hienoa nähdä porukan osaavan käyttäytyä ja että nuorempikin sukupolvi on löytänyt coren sanoman:)



Itse en harmikseni pääse tuota komppaamaan, ainakin eturivissä heiluessa huomattiin monta käytöstavat unohtanutta kyynerpäätaktikkoa ja känniääliötä, jotka eivät kunnioittaneet muita ihmisiä lainkaan.

Mutta hyvä fiilis jäi kyllä silti näistä pippaloista, OM NOM NOM NOM *plur*
Gabbersparadise

Posts: 372

#63 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
ISO *sydän* ja kiitos kaikille jotka tuli tamppaamaan tai kuuntelemaan loungessa vanhaa hardstyleä :)!!! Arvostan suuresti!


Ensimmäinen keikka takana, toinen tänään edessä *hikoil*

--
I am lightning, the rain transformed

tommib

Posts: 3,204

#64 • • tommib

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:



Itse en harmikseni pääse tuota komppaamaan, ainakin eturivissä heiluessa huomattiin monta käytöstavat unohtanutta kyynerpäätaktikkoa ja känniääliötä, jotka eivät kunnioittaneet muita ihmisiä lainkaan.



Kyllähän sitä jonkun verrann näki kieltämättä, mutta Hollannissa se oli vielä pahempaa paikka paikoin.

Oliko lippuja myyty enemmän kuin esim Kevin Energyn keikalle? Siellä mahtui ihan hyvin olemaan ja soundi oli sopivan kovalla. Angerin setin aikana vola nousi aikasen tehokkaasti, toki porukkaakin oli enemmän. Noh, joutuu jatkossa miettimään pari kertaa Venuen bileitä, kun ei tuollainen tungos toimi omalla kohdalla.
anis

Posts: 2,451

#65 • • anis
Aivan mahtavaa!! Ainoa asia vaan että muakin ahdisti se väenpaljous. Angerfistin setin aikana en ees yrittäny tanssimista. Gloria olis paikkana hyvä mut hei se äänentoisto *eiei*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Ispore

Posts: 9

#66 • • Ispore

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:

Kiitos kaunis Mindcorelle myös täältä! Kova meininki sen aikaa mitä paikalla olin. Pari miinusta tulee kuitenkin:
-Ihan liikaa väkeä sisällä. Pääsalin tungon Angerin aikana oli aivan järjetön, tila ei riittänyt.
-Äänenvoimakkuuden taso oli lopusta turhan kova omaan makuun
-yksi pariskunta, joita sai väistellä koko illan tanssilattialla




Oliko pariskunnalla jota sai väistellä sattumoisin toisella pinkki paita ja toinen ilman paitaa? Kyllähän ne siellä hyppi miten sattuu mutta hauskaa näytti olevan :D
Hendryk

Posts: 510

#67 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Aivan mahtavat Änkyrätwistit! Kiitän, kumarran ja kohotan maljan. *piis*

Tilanahtaus on vähän sellainen kaksipiippuinen juttu. Minäkään en viihtynyt yhtään siinä sillipurkissa, johon jouduin kun kaikki kynnelle (ja tietenkin minun ennestäänkin kipeän isovarpaani kynnelle) kykenevät survoutuivat fanittamaan ulkomaan staraa. Siinähän ei paljon muuten kyennyt "tanssimaan" kuin pomppimalla ja puimalla omaa angerfistiään ilmassa. No, ratkaisin sen ongelman sillä, että siirryin tanssimaan pienemmän baaritiskin eteen, jonne musiikki kuului ihan tarpeeksi hyvin.

Toisaalta voi sitten ajatella sitä, että loppuunmyyty Venue on meiltä bilettäjiltä ihan kiva kiitos niille ihmisille, jotka viitsivät järjestää näitä bileitä ja houkutella isojakin nimiä tänne soittelemaan. (Luullakseni Venue oli loppuunmyyty, sillä Tiketin ihminen sanoi perjantaina kaverilleni, että siinä menikin sitten toiseksi viimeinen ennakkolippu.) Olen ollut ymmärtävinäni, että järjestävälle taholle on tullut joskus pahastikin takkiin, jos kansainvälinen artisti on myynyt esimerkiksi Venuen vain puolilleen. Tommib:n kanssa olen samoilla linjoilla, eli maksaisin mielelläni hiukan ekstraa lisätanssitilasta, ja etenkin vanhassa kunnon Gloriassa kaikkine kaurapuurosoundeineen, mutta moniko muu sitten haluaa maksaa siitä? (Noin omasta mielestäni 13,50 + 1,50 €ukkoa ennakkolipusta noin messeviin jameihin ei ole liian iso hinta.)

Päälimmäiseksi mieleen jäi kuitenkin hyvä fiilis ja iloiset ihmiset. Tulin itse paikalle klo 23 ja viihdyin (erinomaisesti) loppuun saakka, ellen peräti aina vain paremmin kohti loppua. Se voi johtua siitä, että Angerfistin lopetettua pääsaliin tuli lisää tilaa ja bileet alkoivat ikään kuin alusta. Proteuksen energinen finaaliveto oli sitten semmoinen piristyspilleri, ettei kotiin päästyä olisi saanut unen päästä kiinni, ellei olisi katsonut Yle Areenasta jakson verran PanAmia. (Tai melkein kokonaisen jakson, uni tuli 30 minuutin kohdalla.)

PLUR kaikille läsnäolleille!*plur*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Riia

Posts: 64

#68 • • Riia
Upeet bileet oli kyllä! *sydän*

Aivan samaa mieltä, että Gloria toimisi paremmin koska tilaa ei todellakaan ollut paljoa.. Hienoa, että saadaan tänne Suomeenkin muita soittajia! Kurjaahan on, että järjestäjät ottavat nykyään liian usein takkiin *eiei*

Toivottavasti saadaan jatkossakin kuulla upeita saundeja upeilta soittajilta*plur*
Tervis-

Posts: 42

#69 • • Tervis-
ahasti oli ja kyynärpäätä tuli leukaa vähä välii mut eise oo niin justiinsa *jiihaa*
Hendryk

Posts: 510

#70 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:

ahasti oli ja kyynärpäätä tuli leukaa vähä välii mut eise oo niin justiinsa *jiihaa*



Juu, tunnelmaahan se vain luo kun saa vaihdettua hiet ja mustat silmät tuttujen ja tuntemattomien kanssa. (Huumoria, huumoria, kunnes lekuri osoittaa röntgen-kuvassa tuumoria.)

Sitä vaan olen pohtinut, että pitäisikö minun pyytää seuraavista tanssikengistä mojovaa alennusta sillä verukkeella, että niillä saattaa tanssia samanaikaisesti neljä muutakin ihmistä minun kanssani. Yleensä tamppaajat huomaavat asian ja ehtivät pehmentää askeltaan, mutta tietysti juuri se tanssilattian ainoa 150-kiloinen on niin fiiliksissä ettei ehdi noteerata mikäli tulee niitanneeksi takana polkkaavan bailukaverinsa varpaan veriletuksi.

Mutta, ääh, mitäs noista! Vaihtovarpaita saa pian maitokaupasta, mutta Angerfist käy Helsingissä vain liian harvoin. Ihan jees, että lattioilla on populaa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Amnesia

Posts: 888

#71 • • Amnesia

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:


Toisaalta voi sitten ajatella sitä, että loppuunmyyty Venue on meiltä bilettäjiltä ihan kiva kiitos niille ihmisille, jotka viitsivät järjestää näitä bileitä ja houkutella isojakin nimiä tänne soittelemaan. (Luullakseni Venue oli loppuunmyyty, sillä Tiketin ihminen sanoi perjantaina kaverilleni, että siinä menikin sitten toiseksi viimeinen ennakkolippu.)



Ei ainakaan ennakoilla loppuunmyyty, kun itse ostin ovelta ja varmasti moni muukin. Eikä ehkä muutenkaan, onhan tuo täydempi purkki ollut ainakin Digweedin keikalla.
Tässä tapauksessa tietysti ymmärrettävää, että porukka pakkautuu siihen päästagen lattialle nimenomaan klo 0030-0130 *hikoil*
Janihanc

Posts: 5

#72 • • Janihanc
Huh huh! Olipahan kemut, järjestäjille ja muulle poselle iso kiitos!
Christas

Posts: 71

#73 • • Christas
ihan mielettömät fiilikset vieläkin bileistä ! Angerfist on odottamisen arvoinen *sydän*

--
I live for Hardstyles !

TiskiJukka

Posts: 42

#74 • • TiskiJukka
Kiitos kaikille kanssa tamppaajille. Itse en kokenut väenpaljoutta ongelmana, fiilis oli mahtava vaikkei tilaa pahemmin ollutkaan. Ja fistiä on tilaa aina heittää ilmaan. Itse tykkäsin paljon enemmän kuin mitä siitä liian väljästä tilasta Proteuksen soittaessa. Keskittyy musiikkiin/artistiin ja omaan fiilistelyyn niin tuollaiset ahtausongelmat on sivuseikkoja. :)

Lattialtakin sai täydelliset mestat, jos tuli edes 30min ennen Angerfistin aloitusta. En myöskään kokenut minkäänlaista huonoa käytöstä tanssilattialla kanssa tanssijoilta, eriasia aiheutinko itse pahennusta. :D nooh, tuskinpa.

Ilmapiiri (joka varmasti korreloi aika vahvasti muun muassa keski-iän kanssa) oli paljon paljon parempi mitä jossain junkka/dubstep bileissä Suomessa on ollut, jossa 18-vuotiaat käppijonnet sekoilee viina-känneissä.

Kiitos Angerfistin tuomisesta Suomeen & muista artisteista! Varsinkin CRISS B2B WAILY natsasi. Tää oli sitä reivaamista.

Ottakaa seuraavaksi koukkuun joku hardstyle nimi Hollannista. ;)
Waily

Posts: 919

#75 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Kiitos kaikki oli ihan superkemut! aivan loistava meininkiii! ja pitäähän HC bileissä hiki lentää ja saadakki vähä kyynerpäätä! ;) Herra Vihanyrkki oli myös erittäin mielissään keikasta ja suomen meiningistä! =)=)


Ens kertaan!
tommib

Posts: 3,204

#76 • • tommib
Pakko ihan kysyä minkä remixin Sasha soitit Son Of Torturesta ja mikä hitto se dj-irvailu biisi oli? Oli sen verran hauska, että pitää metsästää hyllyyn:)
Zerathep

Posts: 297

#77 • • Edited Zerathep MINDCORE CREW

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:

Pakko ihan kysyä minkä remixin Sasha soitit Son Of Torturesta ja mikä hitto se dj-irvailu biisi oli? Oli sen verran hauska, että pitää metsästää hyllyyn:)



Taisin kummatkin soittaa ja tosiaan tuo "irvailu biisi" oli Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
"Being a DJ is so hard, I have to press this button for the next song to play" x)

Mashup oli frendin tekemä pläjäys Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix) ja Zany & Ran-D feat. Nikkita - Son Of Torture kappaleista :)
Löytyy täältä:
tommib

Posts: 3,204

#78 • • tommib

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:


---
Pakko ihan kysyä minkä remixin Sasha soitit Son Of Torturesta ja mikä hitto se dj-irvailu biisi oli? Oli sen verran hauska, että pitää metsästää hyllyyn:)
---


Taisin kummatkin soittaa ja tosiaan tuo "irvailu biisi" oli Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
"Being a DJ is so hard, I have to press this button for the next song to play" x)

Mashup oli frendin tekemä pläjäys Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix) ja Zany & Ran-D feat. Nikkita - Son Of Torture kappaleista :)
Löytyy täältä:



Kiitos tuhannesti! Toi biisi sai repeämään aika pahasti*nauru* Ja kiitos äijät todella rautasesta setistä, osu ja uppos!
tättähäärä

Posts: 103

#79 • • tättähäärä

Replying to :: MINDCORE :: Angerfist Retaliate Showcase Helsinki:

Oli kyllä mehukkaat bileet, kiitokset Mindcoren porukalle, sekä tietysti Mr. Angerfistille *sydän*


---

On kyllä hienoa nähdä porukan osaavan käyttäytyä ja että nuorempikin sukupolvi on löytänyt coren sanoman:)
---


Itse en harmikseni pääse tuota komppaamaan, ainakin eturivissä heiluessa huomattiin monta käytöstavat unohtanutta kyynerpäätaktikkoa ja känniääliötä, jotka eivät kunnioittaneet muita ihmisiä lainkaan.

Mutta hyvä fiilis jäi kyllä silti näistä pippaloista, OM NOM NOM NOM *plur*



Sori!! *nauru* Mä ainakin hypin eturivissä niinku se olis mun vika päivä. Tosin siinä mun ja teidän välissä oli tää joku pariskunta, joka veivas enemmän sivu- kuin pystysuunnassa. Siinä tais muutamat kyynärpäät heilua.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

ezzy

Posts: 8,060

#80 • • ezzy Droid-pappa
Koko alkuillan tykitys oli aivan loistokasta ja ei loppuillassakaan muuta vikaa ollut kuin pääsalin ryysis, joka oli tosin ihan odotettavissa. Ei vaan tullut kuvaamisesta sitten niin vittuakaan :D Pahoittelut siitä.
Helvetillisen selkäsäryn ja kameran kaljassa uittamisen jälkeen ei oikeen ollut enää omista fiiliksestä mitään jäljellä. Kaverit, musa ja yleinen ilmapiiri piti meiningin siedettävänä. Jengillä oli ihan aidosti hauskaa ja se näkyi :)
Siistiä nähdä näin marginaalisen musan bileissä tollanen meno. Isompi venue olisi positiivista, mutta kustannukset on varmaan vähän eri luokkaa monissa muissa mestoissa.
Reiv on!