NEO PRESENTS Astrix | John "00" Fleming | Skazi | Astral Projection Saturday @ Circus, Helsinki

158 posts, 8 pages, 102,478 views

vel

Posts: 173

#102 • • vel
Liput hankittu, bileet vaan puuttuu! x)

J00F:n nimi on muuten typotettu lipuissa, ei kannattane herralle itelleen näyttää sellasta :D
Metz^^

Posts: 264

#103 • • Metz^^
PURRRR! Nyt on hyvä lineup niin hyvä että aijaijaijai! SItten vain kysymys, että miksi oi miksi tuo Circus!? Sain tarpeekseni mestasta jo Infectedin keikalla, paikka niin täyteen tupattu et porukka polttaa tupakkaa missävaan kun koppiin ei mahdu. Ihmiset ku sillit suolassa ja tanssiin ei mahdu. :<

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Jokke L

Posts: 1,203

#104 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to NEO PRESENTS Astrix | John "00" Fleming | Skazi | Astral Projection Saturday @ Circus, Helsinki:

PURRRR! Nyt on hyvä lineup niin hyvä että aijaijaijai! SItten vain kysymys, että miksi oi miksi tuo Circus!? Sain tarpeekseni mestasta jo Infectedin keikalla, paikka niin täyteen tupattu et porukka polttaa tupakkaa missävaan kun koppiin ei mahdu. Ihmiset ku sillit suolassa ja tanssiin ei mahdu. :<





Eiköhän tuo asia ole lähinnä järjestäjästä kiinni kuinka paljon ne ottaa porukkaa sisään. Itsessään cirkus toimii tosi hyvin bileiden järjestämiseen. Ja mikä tahansa paikka saadaan pilattua sillä että porukkaa otetaan liikaa sisään. Toivotaan ettei nyt käy niin. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Twist

Posts: 925

#108 • • Twist Team Kemuttajat
Ilmeisesti Skazista joku roudari pyörittämässä levyjä ? Vai onko kyseessä live ? Ärsyttää kun ei vi infoihin laittaa selkeästi.
Jokke L

Posts: 1,203

#109 • • Jokke L [GoodMusic]
Liput hommattu! Iltaan! Aamuun!

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

remotion

Posts: 5,283

#110 • • remotion nostatus guru

Replying to NEO PRESENTS Astrix | John "00" Fleming | Skazi | Astral Projection Saturday @ Circus, Helsinki:

Kisa on päättynyt ja voittajaksi selvisivät "remotion" ja "tommib"

Tällä kertaa avec jaetaan näiden kesken koska ensimmmäinen vastaaja arvasi puoliksi oikein.

Teille lähetetään yksitysviestiä VIP-lipuista lokakuun aikana.

Kiitos kaikille osallistujille ja onneksi olkoon voittajille, bileissä nähdään!

neologo11_2011_400.jpg



JEEE!! Skazi & J00F I'll be in heaven!!
Fakap

Posts: 49

#112 • • Fakap Full-on hands-up massive banging epic trance -fani
Mun on perinteisemmän tranen ystävänä vaikea kuvitella parempaa lineuppia. Skazia ja AP:ta tanssin silloin joku aika sitten Suvilahdessa. Astrix oli mun ensimmäisiä psyke-kiinnostuksia, tosin se on tainnut tehdä Protoculturet ja siirtyä iisimpään transeen. J00F:ia oon tykkäillyt jo kymmenisen vuotta ja viime vuosina se on todellakin vallannut oman paikkansa mun musamaussa vakavamman psy/progen osastolla. Vähän toivoisin, ettei sillä olisi albumikiertuetta, jotta saisi kuulla perinteisemmän setin. Sirkusbileissä en oo ennen ollut, mutta voin kyllä kuvitella loppuumyydyn tapahtuman käyvän ahtaaksi. Tiketin nettipalvelu näyttää vielä vihreää lamppua ja hieman toivonkin, ettei porukka innostu tästä liikaa.

Mä muuten haluaisin semmoisen old school acid -t-paidan, jossa on keltainen hymynaama.
anis

Posts: 2,451

#113 • • anis
Onko soittoaikatauluja olemassa? Jatkobileiden kiinnostais myös : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

YourSelf

Posts: 305

#114 • • YourSelf
Taitaa soittoaikataulu olla elixiriassa..

Vieläkö kaikki artistit tulossa..?

Piikitelystä huolimatta asiaan löytyy luottamusta ja toivoa.


Omakohtasesti taitaa olla vikat bileet before..

"The return to God´s country, India."


*sydän*
tommib

Posts: 3,204

#115 • • tommib

Replying to NEO PRESENTS Astrix | John "00" Fleming | Skazi | Astral Projection Saturday @ Circus, Helsinki:


---
Kisa on päättynyt ja voittajaksi selvisivät "remotion" ja "tommib"

Tällä kertaa avec jaetaan näiden kesken koska ensimmmäinen vastaaja arvasi puoliksi oikein.

Teille lähetetään yksitysviestiä VIP-lipuista lokakuun aikana.

Kiitos kaikille osallistujille ja onneksi olkoon voittajille, bileissä nähdään!

neologo11_2011_400.jpg
---


JEEE!! Skazi & J00F I'll be in heaven!!



Eipä ainakaan mulle tullut lokakuun aikana infoa, sain itse kysellä marraskuussa ja vip-lippu onkin nimi listassa... No, ainakin pääsee asiallisiin bileisiin kuitenkin*hymy*
-neo-

Posts: 358

#117 • • Edited -neo- indie
Timetables for main event & afterparty

NEO main arena Circus:

20:00 Tim Duster
21:00 D/r/u/g/z (UK)
22:00 Proteus
23:00 Astral Projection
00:15 Astrix
01:15 Skazi
02:30 John "00" Fleming

Kuudes Linja afterparty:

05:00 John "00" Fleming
08:00 Tim Duster & Proteus (psygressive / oldschool Goa)
10:00 Dj Indigo (techno / psygressive set)
-neo-

Posts: 358

#120 • • -neo- indie

Replying to NEO PRESENTS Astrix | John "00" Fleming | Skazi | Astral Projection Saturday @ Circus, Helsinki:

Taitaa soittoaikataulu olla elixiriassa..

Vieläkö kaikki artistit tulossa..?

Piikitelystä huolimatta asiaan löytyy luottamusta ja toivoa.


Omakohtasesti taitaa olla vikat bileet before..

"The return to God´s country, India."


*sydän*



Joo, miksei olisi. Kyllä nää yleensä tulee, harva uskaltaa enää nykyään jättää tulematta.

Skazi ja Astral jo maassa. Pian napsitaan Flemingin poika ja Astrix joka jo matkalla.

Tervetuloa vaan viihtymään.