liikaa (tyhmiä?) topicceja.

208 posts, 11 pages, 63,711 views

akir0

Posts: 2,554

#121 • • akir0 idleRPG champion 2009

SnoXn:
Hmm.. nykyään tuntuu että pipo on täällä paljon kireämmällä kuin plattarilla.. *ding*



Musta tuntuu, että se johtuu siitä, että noita tyhmiä topicceja tuntuu ilmestyvän kuin sieniä sateella ja ihmiset ovat kyllästyneet siihen, että järkevien keskustelujen löytäminen on entistä hankalampaa. Vituttaa kelailla sivutolkulla off-topiccia tai pahimmassa tapauksessa tyhmiä threadeja läpi, koittaen etsiä jotain järkevää.

Lisäksi olen sitämieltä, että huonompaan suuntaan meno pitää katkaista ajoissa, muuten peli on menetetty kokonaan.
Jone

Posts: 8,258

#122 • • Jone Archibald Haddock
Mielestäni tänään on onnistuttu tekemään ihka uusi ennätys idiotismissa mitä tulee threadien perusteluun. Melkein niin hienosta suorituksesta on kyse, että tekisi mieleni antaa aplodit.
Jone

Posts: 8,258

#123 • • Jone Archibald Haddock

mayah:
Mä tiedän, että olet kiireinen mies, joten jeesaan vähän ja teen sen sun puolestas:

*dissaa* *aplodit* *dissaa*



Kiitoksia. Toi kolmen hymiön suora tiivisti aika tehokkaasti koko sen threadin. *nauru*
florx

Posts: 532

#125 • • florx

ilarip:
liikaa (tyhmiä?) ihmisiä.


Allekirjoitan, etenkin ilman tota kysymysmerkkiä.
blender

Posts: 2,552

#126 • • blender Arcade | KAIKU
Uusimmat

ja

Uusimmat (häröily osa)

jaottelu tekis ehkä terää jos ei jaksa selaa niitä ”tyhmii” läpi
Dementation

Posts: 2,892

#127 • • Dementation wednesday?
Tuolla käytätkö huumeita topikissa on tapahtunut käänne josta seuraavalla kommentilla huomautetaankin.

vaavu:
Mielenkiintoisesti muuttuneet tämän pollin voimasuhteet puolen vuoden takaisesta. Kertoneeko jotain siitä, minkälaisia uusia käyttäjiä klubitus on saanut? *ding*



Eli toisin sanoen siellä on ylittänyt toi ”En käytä huumeita (en ole edes kokeillut)” vaihtoehto sen ”Käytän” vaihtoehdon, joten onko se nyt niin, että kun ei käytä huumeita, tekee tyhmiä threadeja? Pitäisikö vetää sellainen johtopäätös?
Vai onko se niin että väki nuorenee ja nuoret on kunnollisia eikä douppaa? *juonittel*

Pohdin vaan...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#128 • • Jone Archibald Haddock

Dementation:
Eli toisin sanoen siellä on ylittänyt toi ”En käytä huumeita (en ole edes kokeillut)” vaihtoehto sen ”Käytän” vaihtoehdon, joten onko se nyt niin, että kun ei käytä huumeita, tekee tyhmiä threadeja? Pitäisikö vetää sellainen johtopäätös?
Vai onko se niin että väki nuorenee ja nuoret on kunnollisia eikä douppaa? *juonittel*

Pohdin vaan...



Eiköhän se muutos ole tapahtunut ihan päinvastaiseen suuntaan. (Ellen nyt ihan väärin muista)
Avatar
#129 • • GoA Guest
Kyllä, varsinkin viimeaikoina on tullut noita kuin sieniä sateella. Liekkö joku toinen foorumi pilailee täällä vai mitä idiootteja tänne on yhtäkkiä rekkautunut?
display23

Posts: 3,069

#130 • • display23
Minun mielestä kaikki topicit ovat asiallisia ja kaiken voi ottaa vakavasti, koska keskustelu on hyvää ja monipuolista.

[muokattu 24.5.2004 00:44]
Dementation

Posts: 2,892

#131 • • Dementation wednesday?

Jone:
Eiköhän se muutos ole tapahtunut ihan päinvastaiseen suuntaan. (Ellen nyt ihan väärin muista)



On toki mahdollista että muistan väärin, mutta jotenkin en usko... No samapa tuo.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

lostgone

Posts: 2,493

#132 • • lostgone

blender:
tästä vs ”battlesta” sen verran että sen kun ottaa tarpeeks huumorilla (vaikka tyhmä topic onkin) saa välil iha hyvii nauruja kun porukka vetää hernettä molempiin sieraimiin *piis*


Itse en pidä sen henkilöllistämisestä.*dissaa* Ja se ettei Jone kommentoi siihen on minusta viisas ja tyylikäs ratkaisu. Pisteet hänelle.*joo*
Jo nyt keskustelu on mennyt tyhjäksi räksyttämiseksi suuntaan jos toiseen koska lopuilla ei ole väittelyyn varsinaista ideaa vaan tarve olla näkyvästi mukana.. megasiistii..*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#133 • • [Nuclear] el aprendiz

blender:
tästä vs ”battlesta” sen verran että sen kun ottaa tarpeeks huumorilla (vaikka tyhmä topic onkin) saa välil iha hyvii nauruja kun porukka vetää hernettä molempiin sieraimiin *piis*


Elikkä vasaralla toista päähän lyöminenkin on ihan hauska juttu, kunhan ottaa tarpeeks huumorilla? Idiotismillakin on rajansa (kukin sen vetäkööt ite)...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

random

Posts: 226

#134 • • random
”Argueing on the Internet is like the Special Olympics - even if you win you are still retarded.”
blender

Posts: 2,552

#135 • • blender Arcade | KAIKU

[Nuclear]:
---
blender:
tästä vs ”battlesta” sen verran että sen kun ottaa tarpeeks huumorilla (vaikka tyhmä topic onkin) saa välil iha hyvii nauruja kun porukka vetää hernettä molempiin sieraimiin *piis*
---

Elikkä vasaralla toista päähän lyöminenkin on ihan hauska juttu, kunhan ottaa tarpeeks huumorilla? Idiotismillakin on rajansa (kukin sen vetäkööt ite)...



no ei se musta enää ookaan hauska..

se vaan tyssähti *justjoo* eli menee turhiin topicceihi 100% varmasti...

lähinnä jos toi ois kehittyny viralliseks väittely topiciks niin ois parempi ku se että offtopiccia tulee jokaiseen miksiin... en tarkottanu vasaralla päähän lyömistä ja turhaa pitkittelyä...
Jone

Posts: 8,258

#136 • • Jone Archibald Haddock
Tuntuu että tänne syntyy yhä suuremmissa määrin topiceja, joiden perustajat eivät juurikaan viitsi millään tasolla alustaa ensimmäisessä viestissä keksimäänsä aihetta. Mun mielestäni toi on sangen rektaalista, koska noin taataan tänne lisää sisältököyhiä threadejä. Jos ei topicin aloittajaakaan nappaa koko topic, niin aika harvoin ketään muutakaan.
blender

Posts: 2,552

#137 • • blender Arcade | KAIKU

Jone:
Tuntuu että tänne syntyy yhä suuremmissa määrin topiceja, joiden perustajat eivät juurikaan viitsi millään tasolla alustaa ensimmäisessä viestissä keksimäänsä aihetta. Mun mielestäni toi on sangen rektaalista, koska noin taataan tänne lisää sisältököyhiä threadejä. Jos ei topicin aloittajaakaan nappaa koko topic, niin aika harvoin ketään muutakaan.



aika hyvin sanottu..
Nemes

Posts: 2,099

#138 • • Nemes Balearium

blender:
---
Jone:
Tuntuu että tänne syntyy yhä suuremmissa määrin topiceja, joiden perustajat eivät juurikaan viitsi millään tasolla alustaa ensimmäisessä viestissä keksimäänsä aihetta. Mun mielestäni toi on sangen rektaalista, koska noin taataan tänne lisää sisältököyhiä threadejä. Jos ei topicin aloittajaakaan nappaa koko topic, niin aika harvoin ketään muutakaan.

---


aika hyvin sanottu..



Word!
Avatar
#139 • • ALIEN Guest
ai jaa...?! *hahjust*
Dives

Posts: 536

#140 • • Dives I see the light
onko se sitten niin väärin että jotakuta ihmistä kiinnostaa jokin juttu mutta ei keksi itse siihen mitään ihmeellistä?

pitäisikö tässä tapauksessa sitten esim pyytää jotain muuta ihmistä perustamaan topic joka kiinnostaa itseään, jos vaikka sillä henkilöllä olisi enemmän pohjustuskykyä?