liikaa (tyhmiä?) topicceja.

208 posts, 11 pages, 63,720 views

enrg

Posts: 2,040

#181 • • enrg
kyllähän jokaisella foorumilla on tietty elinkaari. Elinkaarta lyhentää jos samoja topicceja ei saa luoda esim vuoden kuluttua uudestaan. Harvemmin nuo vanhat ottavat samanlaista nousua kuin uudet.

eli jos kaikki viisaat aiheet on kulutettu loppuun niin mitä uusien topiccien tasosta voi odottaa?
Avatar
#182 • • Equalizer Guest
Toi aamu jönkkis vetää kyllä pohjat*muhaha*
Espinho

Posts: 157

#183 • • Edited Espinho :E

Hyttynen:
Toi aamu jönkkis vetää kyllä pohjat*muhaha*


*jiihaa* KyL! *iloinen* Ja oon oikee ylpee et Just MUN sai jonkilaisen statuksen, oli sitte mikä status tahansa *joo*

Edit: Tai ei oikeestaa status, mut titteli :D

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Avatar
#184 • • Juzba Guest
Todellakin.. Esim. just vaiks TÄÄ. *eiei**dissaa*
keisha

Posts: 1,394

#185 • • keisha bullet with butterfly wings

Ana-5000:
Oiskyl tsiide ominaisuus et pystys ignorettamaan yksittäisiä topikkejakin niin, ettei ne näkyis missään. Silleen et vois napsii samantien kaikki kikkeli/pimppi-LOL-topikit pois näkyviltä ilman, et tarttee filsuttee "uudet"-boksista kokonaisia alueita.


Kannatetaan!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

enrg

Posts: 2,040

#186 • • enrg
tai häröilypuolta ei näy esim uusien viestien listassa? Jolloin listassa olisi uudet viestit liittyen tärkeisiin / hyödyllisiin asioihin
Jone

Posts: 8,258

#187 • • Jone Archibald Haddock

enrg:
tai häröilypuolta ei näy esim uusien viestien listassa? Jolloin listassa olisi uudet viestit liittyen tärkeisiin / hyödyllisiin asioihin



Noin saa tehtyä jo asetuksista.

Mulla itselläni "Häröily" ja "päihdekeskustelu" on suljettu pois uusista.
enrg

Posts: 2,040

#188 • • enrg
kiitos vinkistä.
sune

Posts: 2,096

#190 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

mayah:
Se, että meillä nyt on tunkio, ei tarkoita sitä, että jokainen s*atanan aivopieru täytyy pukea uudeksi topikiksi. Rajansa kaikella.



oikein ! *aplodit*

--
ei kovin ihku eikä plur

-P

Posts: 4,972

#192 • • -P

mayah:

-clip-



En sitten tiedä, että auttaako enää topicien lukkoon laittaminenkaan, kun aina tehdään lisää ja lisää toista typerimpiä topiceja. Onhan se hienoa jos haluaa kasvattaa postausmääräänsä, mut tehkööt kuitenkin niin, että postauksissa olisi kuitenkin joku roti & järki.

Itseäni ärsyttää lähinnä myös asiallisten topicien vesittäminen 5 kerroksen paskaläpällä, jolloin topicista katooa kiinnostavuus miltei kokonaan.

Jos tällaista jatkuu, niin onko se sittenkään niin huonoa ottaa jäähyt ja bannit käyttöön?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#193 • • Cera Guest

salaisinko?:
Jos tällaista jatkuu, niin onko se sittenkään niin huonoa ottaa jäähyt ja bannit käyttöön?



mä oon kans vähän kelaillut mielessäni et mitenkähän ois mahdollista esim modejen vaikka jotenkin pystyä 'päästämään topikit läpi' ennenkuin ne tulee sit kaikkien tutkittavaks.. öö.
osihan siin kyl varmaan ihan tosi valtava homma. mut sit ne vois vaikka myös pystyä bannaamaan tiettyjen tyyppien topikkien lisäys mahdollisuuden, tai siis sen et.. no.. sillai! mikä ois ihan hurjan siistiä. sit niitten älykääpiöiden pitäis madella pyytämään anteeksi jos ne oikeesti keksii jonkun hirveen kivan idean.. ahahaha.

okei mua väsyttää mä meen päiväunille.
peepe

Posts: 904

#194 • • peepe
Joo siis kyllä viime aikoina kun on kattellu noita aiheita niin on miettinyt et mitä ihmettä...Kyllä kai joku taso täälläkin pitäis säilyttää...
-P

Posts: 4,972

#195 • • -P

mayah:
Mä henkilökohtaisesti en kannata jäähyjä, enkä banneja. Mä kannatan omaa aivotoimintaa.



No aika heikosti toi avoitoiminta näyttää pelittävän, kun noita idaritopiceja syntyy kui sieniä sateella.
Ollanhan omasta järjenkäytöstä puhuttu vaiks kui pal, muttei silti näytä menevän perille, jolloin viimeisenä ääri-keinona (valitettavasti) olisi jäähy tai bannaus imo.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

lostgone

Posts: 2,493

#196 • • lostgone
Vasaraa kellään? Tahtoisin hajottaa ihmisiltä näppäimistön..*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#197 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
---
enrg:
tai häröilypuolta ei näy esim uusien viestien listassa? Jolloin listassa olisi uudet viestit liittyen tärkeisiin / hyödyllisiin asioihin

---


Noin saa tehtyä jo asetuksista.

Mulla itselläni "Häröily" ja "päihdekeskustelu" on suljettu pois uusista.



Pelastajani! *sydän*
Avatar
#198 • • kelasin Guest
tämäkin mun mielestä menee näihin turhiin topicceihin...
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#199 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Itseäni ärsyttää lähinnä myös asiallisten topicien vesittäminen 5 kerroksen paskaläpällä, jolloin topicista katooa kiinnostavuus miltei kokonaan.

[/quote]Tää ärsyttää myös mua aivan suunnattomasti, paskaläppää ja ihme tärkeilyy.. Vaiks oonkin aika uus täällä niin oon kyllä huomannut suunnattomat määrät aiheen sivusta jauhamista!!!!!!! *grr*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

kilobitti

Posts: 2,419

#200 • • kilobitti 1-2-3 techno
Tuo gallup ^__^ kertoo omaa selvää kieltään;

-yli 2/3 on sitä mieltä että turhia topikkeja on liikaa
-vain 1/10 on selkeästi sitä mieltä että topikkeja ei ole liikaa

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993