Myydään Biologista Luomulannoitetta

8 posts, 1 page, 4,911 views

Avatar
#1 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

minä kiinnostuin biologiasta ylä-asteella. Ensimmäinen kirjani, minkä luin oli Taru Sormusten Herrasta kolmannella luokalla. Olen varttunut pienessä kahden tuhannen asukkaan maakylässä, lapsuuteni päivät kuluivat metsissä kuljeskellessa, puissa ja kallioilla kiipeillessä. Ylä-asteella kiinnostuin biologiasta ja olen nyt yli 10 vuotta opiskellut sitä, kävin myös lukion jonka jälkeen olen alkanut itse tekemään tutkimustyötä jota kutsun Bonekoksi eli Bonsai Ekosysteemiksi. Myöskin eeppiset sankariteot, mitä fantasiakirjoista olen omaksunut, ovat minulle nykyään oletusarvo toiminnalleni. Tämä maailma tarvitsee lisää sankareita, kuinka rähjäisiä ja surkeita ne sitten olisivatkaan.

Minulle on tärkeää arvomaailma, jossa kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, mutta kaikki ovat yksilöinä erilaisia. Siksi olenkin käyttänyt elämäni viimeiset 6-vuotta tutkimustyöhön tehdäkseni maailmasta paremman paikan, Bonekon tarkoitus on tuoda jokaiselle mahdollisuus olla omavaraisempi: elää ilman sähköverkkoa ja vesijohtosysteemiä. Nyt kesänä starttaa pilottihanke eli ensimmäiset prototyypit rakennetaan ja testataan käytännössä miten se toimii. Voit lukea lisää tieteellisestä materiaalista, minkä olen kerännyt lähdeaineistoksi tutkimukseen täältä:

http://www.4shared.com/file/MxVZCn4q/Boneko_UPDATE.html

Koko tutkielma löytyy osoitteesta, päivitän sitä taas seuraavaksi kun käyn hankkimassa mm. aurinkopaneeleja, pahoittelen huonoa kirjoitusasua:

www.bonsaiekosysteemi.wordpress.com

Boneko on tieteellinen tutkimus ja myöskin valmistautuva suunnitelma vuodelle 2012, jolloin monien lähteiden mukaan purkautuu tulivuoria, kaikki hienoelektroniikka esim. tietokoneet menevät rikki aurinkoroihussa ja veden pinta nousee noin 200 metriä. Näiden tietojen valossa olemme päättäneet Killoissa perustaa Lappiin vuoden 2012 selviytymisaseman, jonka rakentamiseen käytetään Bonekossa tutkittavaa teknologiaa. Voit lukea selviytymisasemasta lisää täältä:

http://selviytymisasema.wordpress.com/

Täältä voit myös katsoa kuvia Matofarmi #1:stä ja #2:sta:

http://s293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/Matofarmit/

Nyt siis kerään rahaa ihmisiltä, jotka haluavat edistää tätä hanketta ja tieteellistä tutkimusta myymällä biologista luomulannoitetta, jota saadaan bonekosta. Voit lukea luomulannoitteesta lisää täältä:

http://www.tiede.fi/keskustelut/vapaa-sana-f5/osallistu-tiedeprojektiin-nimelta-boneko-t48523.html

Jokaisesta hankinnasta toimitetaan kuitti internettiin ja myöskin projektista päivitetään kuvia, jotta kaikki voivat nähdä rahojen menevän todella sinne minne pitääkin.

Jos haluat lähettää rahaa tutkimukseni tukemiseen, niin voit lähettää sen www.PayPal.com-tililleni osoitteeseen: [email protected]

Haluaisin vielä tuoda esille tässä sen, että Timo Haara on täysin tämän hankkeen takana, hän on luvannut lahjoittaa siemeniä tutkimukseen, voit lukea minun ja Timon keskustelun täältä:

http://www.tiede.fi/keskustelut/vapaa-sana-f5/kuulumisia-suomen-hamppuministeri-timo-haaralta-t48364.html

Myöskin Marko Sihvonen on ilmoittanut tukevansa Boneko-tutkimusta ja tähän on myöskin tulossa muita Suomen julkkiksia, poliitikkoja ja artisteja. Suomen vuoden 2012 selviytymisasemaa ei siis rahoiteta tällä tavoin eikä selviytymisasema (Timo Haara ja Marko Sihvonen tukevat Bonekoa tieteellisenä tutkimuksena, eivätkä näin ollen liity sen enempää selviytymisasemaan) liity muuten mitenkään Boneko-tutkimukseen, kuin että Bonekossa kehitettyä teknologiaa tullaan käyttämään siinä. Selviytymisaseman rakentavat itse omilla rahoillaan sinne haluavat ihmiset ja sitä ei rahoiteta tämän luomulannoitteen tuotoilla, tarkoituksena on ainoastaan tällä hetkellä tehdä tutkimustyötä joka tulee vapaasti kaikkien saataville internettiin. Nyt on mahdollisuus siis kenellä tahansa auttaa tätä yleishyödyllistä keksintöä etenemään!

Minä olen ollut innokas kalastaja pienestä pitäen. Eniten nautin perinteisestä mato-ongesta, se on hyvin rauhoittavaa vain katsoa kohon liikettä ja miettiä syntyjä syviä. Talvella on taas mukava käydä pilkkimässä, myös tässä voidaan kärpäsentoukkien lisäksi käyttää matoja. Tästä juolahtikin siis mieleeni eräs päivä viitisen vuotta sitten, että alan viljelemään matoja ja tämän jälkeen hain Lempäälästä, Nokialta ja Hervannasta useita satoja matoja yhteensä saadakseni varmuudella kaikki Suomen matolajit, joita on siis useita kymmeniä.

Samoihin aikoihin tutustuin myös EM-teknologiaan, joka on siis Japanilaisen professorin kehittämä supermikrobien kanta jolla on myös Suomessa puhdistettu tiedettävästi ainakin yksi järvi. Ideana EM:ssä on se, että tämä mikrobikanta kesti laboratorio-olosuhteissa elossa uskomattomissa olosuhteissa, missä länsimaisen nykytieteen mukaan ei pysty elämään mikään organismi. Tämän jälkeen huomattiin, että kun näitä mikrobeja laitettiin keramiikkaan ja tämä keramiikka laitettiin uima-altaaseen, niin vesi pysyi puhtaana vuosikausia kun yleensä altaat pitää puhdistaa noin kerran kuukaudessa. Em-teknologian toimintamekanismia ei vielä ymmärretä, eikä professori ole paljastanut miten hän on sen valmistanut, joten asian perimmäinen toimintamekanismi pysyy edelleen arvoituksena. Hänen sanojensa mukaan se kuitenkin muuttaa veden värähtelytaajuutta ja koska kaikissa eliöissä on vettä, niin tämän liuoksen juominen aiheuttaa eliöissä aineenvaihdunnan lisääntymisen koska koko elimistösi värähtelytaajuus nousee.. Kun veden värähtelytaajuus nousee (kaikki ainehan värähtelee, jopa kiven atomit) niin kaikki prosessit mihin sisältyy vettä (eli suunnilleen kaikki toiminnat myös ihmisessä) kiihtyvät. Eli kun näitä mikrobeja laitetaan veteen, niin koko järven muun mikrobiston ja sitä kautta koko järven itsepuhdistava toiminta kiihtyy ja tällä tavoin järvi puhdistaa itsensä myrkyistä nopeutetusti kun kalat ja kasvit myös voivat paremmin. Kun tutustuin tarkemmin tähän asiaan, tajusin sen myös nopeuttavan orgaanisen jätteen maatumista eli kompostointia, tämän ollessa lähes kokonaan riippuvainen pienten mikrobien toiminnasta.

Kun esittelin ensimmäisiä kuvia matofarmistani internetissä, niin eräällä forumilla eräs aikaisemmin matoja isänsä kanssa viljellyt tyyppi sanoi niiden tulevan kuolemaan 100% varmasti niin kuumassa tilassa ja myös veden pinta oli hänen mielestään niin korkealla, etteivät madot voi selvitä siellä. Tällöin sain itse ensimmäisen todisteen siitä, että EM-teknologialla voidaan saavuttaa mahtavia tuloksia, sillä hän ei tiennyt matojen olleen samoissa olosuhteissa ja yli vuoden verran! Ja tilanne oli päinvastoin, madot eivät ole olleet missään vaiheessa mitenkään huonovointisia vaan päinvastoin, niiden käytös oli niin nopeaa, että se muistutti lähinnä käärmeen liikettä.

Myöskin siirtäessäni muutamia matoja muutama vuosi sitten erilliseen matofarmi #2:seen, kaavin siis varovaisesti mullaksi muuttunutta kasvijätettä sivuun ja nappasin matoja, jotka eivät kerkineet koloihinsa piiloon: niin huomasin todella ison madon, jolla oli tiikeriraidat! Se oli muuten tavallisen madon näköinen, mutta siinä oli keltaisia raitoja. Se kuitenkin pakeni koloonsa niin nopeasti etten ehtinyt sitä napata. En myöskään voinut jatkaa kovin pitkään kaapimista syvemmälle multatilaan etsiäkseni sitä, koska multa tuli niin tiiviiksi syvemmällä, että pienet madonpoikaset olisivat vahingoittuneet jos olisin jatkanut. Aion kuitenkin nyt tyhjentää matofarmi #1:sen kokonaan löytääkseni tiikerimadon ja myös erotellakseni hieman erilaisia kantoja, myöskin kun mullan läpi nyt ajaa vettä niin sitä voi käyttää lannoitteena missä on EM-mikrobeja. Tätä lannoitetta voi tilata minulta 50 euroa litra, sijoitan kaikki saatavat tuotot Bonekon jatkotutkimukseen ja toimitan kuitit ostoksistani internettiin, jotta kaikki voivat nähdä minun myös toimivan sanojeni mukaisesti. Mitä nopeammin saan ensimmäisen prototyypin valmiiksi, niin sitä nopeammin saan myös internettiin ohjeet muille miten rakentaa sellainen itse.

Neste sisältää siis tavallisten ravinteiden lisäksi myös EM-keramiikan mikrobikannan. Käyttö-ohje nesteelle: lorauta pari ruokalusikallista pullosta 10 litran ämpäriin mikä on täynnä vettä. Anna nesteen seiso vuorokausi. Ämpäriin murskataan myös kananmunankuoria käsin, jotka jätetään ämpäriin vaikka kasteluvesi käytetään. Kuoria voidaan lisätä parin kuukauden välein pari kuorta, luomukananmunia tietenkin. Nestettä voi myös käyttää suoraan kompostiin parantamaan ja nopeuttamaan sen toimintaa.

Täällä voit nähdä matofarmin kuvia: http://s293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/Matofarmit/

EM-tegnologiasta wikipediassa: http://en.wikipedia.org/wiki/Effective_microorganism

EM-teknologialla Suomessa pelastettu järvi: http://orgonisaatio.proboards.com/index.cgi?board=linkkej&action=display&thread=106

Tämä on video matofarmissa kasvaneesta hampusta ja pellavasta, en ole koskaan nähnyt niin elinvoimaista kasvua:



Tällä forumilla kaksi ihmistä saa tätä nestettä ilmaiseksi litran jos kirjoittavat raportin lannoitteen toiminnasta tänne forumille. :)

Tilaukset voi lähettää osoitteeseen: [email protected]

Jos haluaa oppia tuntemaan minua henkilökohtaisesti enemmän, niin tässä on tekemiäni aiheita internetissä ja musiikkiani voit kuunnella youtubesta "Dj Robbin Hoodz"- nimimerkillä, käytän myös nimimerkkejä "turisti, futuristi, se mifu turisti, Sir Henri Risti, Robin Huudi ja Anakin Eiktiwan".
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Miten olisi pieni tiivistäminen?

Lanka muotoon:

Tällä forumilla kaksi ihmistä saa tätä nestettä ilmaiseksi litran jos kirjoittavat raportin lannoitteen toiminnasta tänne forumille. :)

Tilaukset voi lähettää osoitteeseen: [email protected]


Ja vielä se hinta vaikkapa, jos kerta olet myymässä. :]

Mutta ei mitään, hauskaa perjantaille sopivaa lukemista.
anqqa

Posts: 4,032

#5 • • anqqa tirehtööri
Blogaus siirretty ja siistitty.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#6 • • Sir Henri Risti Guest
Tossa on se etu, että jo pieni määrä tuota lannoitetta riittää isoonkin määrään vettä, koska siinä on EM-liuosta. Ja projekti on todellakin kestänyt noin 6-vuotta, joten mielestäni hinta ei ole siihen nähden kovinkaan suuri. Myöskin, tuotto menee kokonaisuudessaan tieteelliseen tutkimukseen eli bonekoon.
mastream

Posts: 549

#8 • • mastream

Replying to Myydään Biologista Luomulannoitetta:

Tuotteesta on hyvä antaa kuva, jottei kukaan erehdy ostamaan sikaa säkissä:
http://s932.photobucket.com/albums/ad168/Da_HKK/?action=view&current=24042010735.jpg

Laitetaan kuva laboratoriostakin nyt samalla:
http://s293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/This%20is%20how%20our%20world%20looks%20like/



Tuo kämppä on aivan järkyttävässä kunnossa, yleensä noin pahaa siivoa on nähnyt lähinnä sellaisilla joilla oman elämän hallintakyvyt eivät ole oikein hyvässä hapessa. Mitähän vuokranantaja tykkää näistä ekosysteemikokeiluista?