Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!

20 posts, 1 page, 15,392 views

Progress

Posts: 955

#1 • • Progress
tyyristä..

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Anselmi

Posts: 2,578

#2 • • Edited Anselmi And sell me
Tuo on sen arvoista;)

Edit: Ja tuonne mahtuu hyvin kaksi ihmistä (esim. pariskunta), joten per naama ei oo mikään mahdoton.

--
sen pituinen se

Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Vinkkasin tästä topicista tän http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=96150 topicin uutta kotia hakevalle henkilölle, jonka tarve uudelle kodille siirtyi kuukaudella. Toivottavasti löydätte toisenne, koska kommuunissanne asuu mun käsitykseni mukaan mukavaa porukkaa ja niinpä ko. neiti sopisi kissoineen joukon jatkoksi kuin nenä päähän.
Anselmi

Posts: 2,578

#4 • • Anselmi And sell me
Löydetään juu, laittoi mailia:)

--
sen pituinen se

lefthand

Posts: 18

#5 • • lefthand oikeakätinen
Voi, kun ei ole vielä rahaa muuttaa täältä takapajulasta pois. Jos Kela vaan myöntäisi opintotukea aikuislukiolaisille! Iso-Roba. *sydän*

Itse asiassa ~650e ei ole ihan kauhea hinta noin isosta huoneesta Roballa. On paljon ihmisiä, joista kommuuniasuminen tuntuu mieluisammalta vaihtoehtolta kuin yksin asuminen - puhumattakaan siitä, että jos haluaa samankokoisen yksiön Punavuoresta, hinta alkaa olla jo 1000 euron kannassa. Joitain 20 neliön tilaihmeitä siellä on kyllä viime aikoina näkynyt 700-800 eurolla.

Onnea etsintään, eiköhän joku pian löydy (ellei jo löytynyt). (:
Kimbou

Posts: 608

#6 • • Edited Kimbou

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:

Voi, kun ei ole vielä rahaa muuttaa täältä takapajulasta pois. Jos Kela vaan myöntäisi opintotukea aikuislukiolaisille! Iso-Roba. *sydän*

Itse asiassa ~650e ei ole ihan kauhea hinta noin isosta huoneesta Roballa. On paljon ihmisiä, joista kommuuniasuminen tuntuu mieluisammalta vaihtoehtolta kuin yksin asuminen - puhumattakaan siitä, että jos haluaa samankokoisen yksiön Punavuoresta, hinta alkaa olla jo 1000 euron kannassa. Joitain 20 neliön tilaihmeitä siellä on kyllä viime aikoina näkynyt 700-800 eurolla.

Onnea etsintään, eiköhän joku pian löydy (ellei jo löytynyt). (:



joo kalliitahan noi tuppaa olemaan, kaveri asuu roballa siinä koffin puiston päädyssä kaksi huonetta + keittiö ja partsi. veikkaan että joku 45neliöö 700e/kk O__o . ei taida vuokranantaja olla täysin tän päivän hinnoista selvillä!! sshhhhh :D


edit. sori offtopic

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Anselmi

Posts: 2,578

#7 • • Anselmi And sell me
Hintaan korjaus, 640€ ja vapautusmis ajankohta 1.11.

--
sen pituinen se

longshort

Posts: 180

#8 • • longshort silmiäni usko en...
huh huh mitä hintoja millä te helsinkiläiset oikein elättätte itsenne.. etenki opiskelijat
Anselmi

Posts: 2,578

#10 • • Anselmi And sell me
Asukki löytyi aikasempien kämppisten joukosta.

--
sen pituinen se

hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO
eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta

--
-keep it hard-

Timce

Posts: 5,381

#12 • • Timce

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:

eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta



Jäbä onki joku tsiljardööri. :) Veikkaan että kyseessä on kuitenkin oma kämppä, jota lyhentelet(kö)?

Jos ei, niin varmaan tiedätkin mitä mä seuraavaks aion sanoa. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#13 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:


---
eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta
---


Jäbä onki joku tsiljardööri. :) Veikkaan että kyseessä on kuitenkin oma kämppä, jota lyhentelet(kö)?

Jos ei, niin varmaan tiedätkin mitä mä seuraavaks aion sanoa. :D



Status-kämppä :smoke
hrdkvr

Posts: 3,929

#14 • • hrdkvr KURGO

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:


---
eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta
---


Jäbä onki joku tsiljardööri. :) Veikkaan että kyseessä on kuitenkin oma kämppä, jota lyhentelet(kö)?

Jos ei, niin varmaan tiedätkin mitä mä seuraavaks aion sanoa. :D



Oliskin oma tai huoletta miljoonilla asustelis. Vuokralla asutaan. Nykyään on vain ihan hullut vuokrat ja kämpät viedään päivässä käsistä. Tervetuloo stadiin.

--
-keep it hard-

ezzy

Posts: 8,060

#15 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:


---

---
eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta
---


Jäbä onki joku tsiljardööri. :) Veikkaan että kyseessä on kuitenkin oma kämppä, jota lyhentelet(kö)?

Jos ei, niin varmaan tiedätkin mitä mä seuraavaks aion sanoa. :D
---


Oliskin oma tai huoletta miljoonilla asustelis. Vuokralla asutaan. Nykyään on vain ihan hullut vuokrat ja kämpät viedään päivässä käsistä. Tervetuloo stadiin.



Mikä ihmeen pakko on asua keskustassa?
hrdkvr

Posts: 3,929

#16 • • hrdkvr KURGO
Kyllä sitä nyt pitää kerran elämässään asua keskustassa, ennenkuin me täältä ens kesänä lähetään ulkomaille asumaan :D

--
-keep it hard-

Ozie

Posts: 1,389

#17 • • Ozie

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:


---

---

---
eihän toi ole edes kallis.
ite maksan vieressä 1200e/kk 50m2 kaksiosta
---


Jäbä onki joku tsiljardööri. :) Veikkaan että kyseessä on kuitenkin oma kämppä, jota lyhentelet(kö)?

Jos ei, niin varmaan tiedätkin mitä mä seuraavaks aion sanoa. :D
---


Oliskin oma tai huoletta miljoonilla asustelis. Vuokralla asutaan. Nykyään on vain ihan hullut vuokrat ja kämpät viedään päivässä käsistä. Tervetuloo stadiin.
---


Mikä ihmeen pakko on asua keskustassa?



Kyl mä ymmärrän keskusta-asumisen varsinki sit jos ei tarvi autoa ja duunitki löytyy keskustasta. Duunit itellä kehä 3:n tienoilla ja auto pakollinen niin ei kykene. Hartela remppaa kämppiä Mikonkadulla niin pelkkä parkkipaikka hallista 50 000 €!
domi

Posts: 7,069

#18 • • domi Työn sankari.

Replying to Vuokrataan: Iso Huone Isolla Roballa!:





Kyl mä ymmärrän keskusta-asumisen varsinki sit jos ei tarvi autoa ja duunitki löytyy keskustasta. Duunit itellä kehä 3:n tienoilla ja auto pakollinen niin ei kykene. Hartela remppaa kämppiä Mikonkadulla niin pelkkä parkkipaikka hallista 50 000 €!



Jaa...täältä saa maatilan tolla hintaa :D