Huonoimmat bileet?

87 posts, 5 pages, 46,028 views

Avatar
#1 • • Krankkenhakken Guest
Olen utelias joten kaivakaas bilehistoriastanne esiin huonoimmat bileet joissa ootte ollu.
Ja mikä niissä pilasi fiiliksen?

Itselläni se taitaa olla Koneradio Vs. Kolina-Produktio Round 2 (sori kone/kolinapojat! *pepsodent*)
Musiikki oli tosi hyvää ja kaikkee mutta se väenpaljous pienessä edesmenneessä Ottopojassa oli liikaa ainakin mulle, sekin vielä että alakerta oli aivan tappavan kuuma, pelkäsin saavani lämpöhalvauksen melkeen ku siel koitti jammailla. *nauru* Kovin kauaa en bileissä ees viihtynyt ku en saanut kunnon fiilareita irti. *uuh*
J-Mx

Posts: 441

#2 • • Edited J-Mx Koneradio
Katotaan vaan niin tässäkin topicis syttyy sota jossain vaihees *nauru*

Mut joo, itellä tais olla -09 vuoden vappu kun tampereen klubilla oli Madwavet, en muista edes artisteja, koska olin aika polkka puristi tuohon aikaan :DD Ja ei se kiksu sillon iskenyt, nyt jos pääsis ajassa taaksepäin niin veikkaisin että fiilikset olis 'hiukan' erillaiset. Siellä tuli viihdyttyä vajaan tunniverran ja lähdettyä takas pussikaljalle.

Oli kyllä muutenkin ihan perseestä tuo kyseisen vuoden vappu =D
Avatar
#3 • • Krankkenhakken Guest

Replying to Huonoimmat bileet?:

J-Mx, 24.3.2010 11:48:
Katotaan vaan niin tässäkin topicis syttyy sota jossain vaihees *nauru*

Mut joo, itellä tais olla -08 vuoden vappu kun tampereen klubilla oli Madwavet, en muista edes artisteja, koska olin aika polkka puristi tuohon aikaan :DD Ja ei se kiksu sillon iskenyt, nyt jos pääsis ajassa taaksepäin niin veikkaisin että fiilikset olis 'hiukan' erillaiset. Siellä tuli viihdyttyä vajaan tunniverran ja lähdettyä takas pussikaljalle.

Oli kyllä muutenkin ihan perseestä tuo kyseisen vuoden vappu =D



Hahah mäki olin sielä. :D Musa oli kyl ehk liian letkeetä mun makuun mut oli siel onneks vähän hardia. Hauskaa mul silti oli! *nauru*
J-Mx

Posts: 441

#4 • • Edited J-Mx Koneradio

Replying to Huonoimmat bileet?:

Krankkenhakken, 24.3.2010 11:50:
Hahah mäki olin sielä. :D Musa oli kyl ehk liian letkeetä mun makuun mut oli siel onneks vähän hardia. Hauskaa mul silti oli! *nauru*


Ettet nyt vaan sekota -07 vuoden vappuun? Sillon tais olla FINRG vs. Madwave, ja ne taas sattuu oleen yhet parhaimmat bileet mis oon ollu *iloinen*

Edit: eiku perkele mää oon sekasin, oon vuoden jäljessä :D
Eli siis -08 vappu oli mahti bileet ja -09 vappu oli pettymys
Avatar
#5 • • Krankkenhakken Guest

Replying to Huonoimmat bileet?:

J-Mx, 24.3.2010 11:52:
---
Krankkenhakken, 24.3.2010 11:50:
---
J-Mx, 24.3.2010 11:48:
Katotaan vaan niin tässäkin topicis syttyy sota jossain vaihees *nauru*

Mut joo, itellä tais olla -08 vuoden vappu kun tampereen klubilla oli Madwavet, en muista edes artisteja, koska olin aika polkka puristi tuohon aikaan :DD Ja ei se kiksu sillon iskenyt, nyt jos pääsis ajassa taaksepäin niin veikkaisin että fiilikset olis 'hiukan' erillaiset. Siellä tuli viihdyttyä vajaan tunniverran ja lähdettyä takas pussikaljalle.

Oli kyllä muutenkin ihan perseestä tuo kyseisen vuoden vappu =D

---


Hahah mäki olin sielä. :D Musa oli kyl ehk liian letkeetä mun makuun mut oli siel onneks vähän hardia. Hauskaa mul silti oli! *nauru*

---

Ettet nyt vaan sekota -07 vuoden vappuun? Sillon tais olla FINRG vs. Madwave, ja ne taas sattuu oleen yhet parhaimmat bileet mis oon ollu *iloinen*

Edit: eiku perkele mää oon sekasin, oon vuoden jäljessä :D
Eli siis -08 vappu oli mahti bileet ja -09 vappu oli pettymys



-07 vappuna en ollu missään bileissä. Kyl se -08 vappu oli kiva ja kyl musa tanssimaan pisti vaikka oisin kaivannu vähä kovempaa matskua lisää. :D
Freja

Posts: 8,774

#6 • • Freja Sihteeri
Tuskinpa kukaan näistä lähtee herneitä nenään vetämään, enintään varmaan opikseen, jos kritiikki osuu suoraan järjestäjään.
Yleensä huonojen bileiden sattuessa kohdalle sen fiiliksen pilaa useampi summa, eikä se aina oo todellakaan järjestäjän vika :)

Itellä ei ihan heti kolahda yksittäistä tapahtumaa, mutta yleensä huonot bileet mulla olleet ne, kun oon ollut liian humalassa.

Näinhän ei enää tapahu, joten todennäköisesti seuraavat huonot bileet saa syykseen sen, että olin liian selvin päin? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amnesia

Posts: 888

#7 • • Amnesia
Saa vähän kaivaa muistilokeroita että tulee mitään mieleen, näköjään Helsingissä aika hyvin onnistunut välttämään huonot bileet *pepsodent*

Jyväskylä-ajoilta tulee lonkalta mieleen jotkut arki-illan "bileet" joissa oli puolenyön aikaan paikalla DJ, henkilökunta, järkkäri ja sen muutama kaveri. Sitten jotain bileinä ihan ok suomi-elektrobileitä, joissa musa oli välillä hirveetä skeidaa, mutta joissa tuli käytyä kun ei maakunnissa yleensä hirveästi ole mistä valita.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Jussi Soro choon!
Lumous Forssan jäähallissa on kyllä TOP1 paskimmista keikkakokemuksistani. Paikalla dj, 3 asiakasta ja 1 järjestysmies, järkkäritkin oli kadonneet viimeistään siinä vaiheessa kun piti palkkaa maksaa. Soitin tokavikana ja mun setin aikana vielä rakennettiin lavaa ja valoja.
MRC

Posts: 1,346

#9 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Planet of Love - Urban electronic music festival 5.12.2006
Eipä jääny mitään hyvää sanottavaa kyseisestä tapahtumasta.
Omar Santananki missasin prkl :(

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

xybo

Posts: 1,100

#11 • • xybo meeple!
Ihanan housebileet, varmaan kaikki top 5 paskimmat on niistä. Muutama hyväkin ilta sieltä tosin on ollut. Yleisesti ongelmana oli aivan liikaa porukkaa, tiskit ei vetäny ollenkaan ja porukka ehkä röyhkeintä mitä bileissä on ikinä tavannut. Bileen hyvyyshän mitataan 3:lla asialla

* Musiikki / Äänentoisto
* Mesta / Järjestelyt
* Porukka

Yksi 3:sta voi aina kusta mutta bileet on jees. Jos 2 asiaa kusee niin bileitä ei oikein kunnolla pelasta. Luonnollisesti house musiikki ei ole mun juttu joten jos järjestelty pissii niin kivaa ei oikein voi olla. Ihanan bileet on olleet ainoot bileet missä viha on ollut käsinkosketeltavaa, semmonen yleinnen fiilis että haluis lyödä kaikkia.. heti. Onneks koko hässäkkä on nyttemmin kuopattu.

-- xybo
Jokke L

Posts: 1,203

#12 • • Jokke L [GoodMusic]
helppo ja hyvä kysymys. colors festival 2009 onnelassa. *dissaa* eipä se järjestäjien vika periaatteessa ollu, mut oli kyl niin huono fiilis ku ikinä voi olla.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

dj upi

Posts: 1,835

#13 • • dj upi
En tiedä voiks nää olla huonoimmat ku on jääny niin hyvin mieleen. (Yleensä mun alitajunta tahtoo unohtaa oikeesti ikävät asiat.) Mut tarina puhukoon puolestaan:

Joskus 16-kesäisenä lähdin kaverin kanssa kohti Hertsikan metsien siimeksessä lymyilevää Siperia-taloa. Mestassa oli ollut psykebileet jos toisetkin ja huhu kertoi että taas mennään. Pettymys olikin suuri kun lumessa ja pakkasessa tarpomisen jälkeen mestoilla olikin lähes tyhjä talo ja yksi deejii soittamassa pinkki peruukki päässä MacGyveriä istuallaan kynttilänvalossa.

Oli keskitalvi ja Siperiassa kylmä. Paikallaolijat koostuivat lähinnä erittäin sekavassa olotilassa hengailleista romani- ja goottinuorista. Jälkimmäiset laattailivat talon yläkerrasta alakertaan niin, että rappujen luona piti hiukan katsoa, ettei jäisi yrjövanan alle/astuisi epämiellyttäviin "yllätyksiin".

Bileet loppuivat n. 03 aikaan yöllä siihen kun yksi romaneista päätti ruveta puukkohippasille. Olimme yläkerrassa chillailemassa siinä vaiheessa, joten tapahtumat jäivät hiukan arvoituksellisiksi. Se mitä kuitenkin tiedetään, oli se, että bileet loppuivat siihen paikkaan.

Minulla tai kaverillani ei ollut rahaa juurikaan mukana, joten kävelimme sitten ihanassa pakkasessa ja pienissä, nihkeissä segiksissä pitkin autiota Itäväylää kohti kotia. Lumimyrsky pyyhki teitä ja raiskasi ihanasti varsin huonosti varustautuneita matkalaisia. Alunperin suunnitelmana kun oli psykeillä koko yö aamun metroihin saakka.

Koko keissi tuntui niin epätodelliselta että en oikein tiennyt että pitäiskö sitä vittuuntua vai vaan ihmetellä mitä oli juuri tullut tehtyä.
Daverian

Posts: 491

#14 • • Daverian
En nyt osaa ihan suoraan nimetä mitään bileitä. Mutta parit sellaiset bileet kärsinyt missä on porukkaa ollut ihan pipona ja sitten ei mitään käsitystä suurimmalla osalla siitä miten siellä tanssilattialla pitää olla. Eli olen saanut kyynärpäästä ja jalkoja tallottu oikein urakalla. Mutta ei tällaiset tapahtumat onneksi koko bileitä saa pilattua. Vähän aikaa meinaa tehdä mieli antaa samalla mitalla ja enemmänkin takaisin.

Mutta ehdottomasti yksi huonommista kokemuksista oli joskus turussa, kun oli Proteuksen setti ja olin sitten aivan lavan edessä. Sitten minun eteeni yrittää jotain pellejä kännyköidensa kanssa tulla kuvaamaan Proteusta, vaikka tilaa ei ole yhtään enää jäljellä.

Mutta tällainen käytös on minulle suurin bileiden tappaja. Ärsyttää kun porukalla ei ole mitään tapoja tanssilattialla.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Safe Room

Posts: 41

#15 • • Safe Room Mr.Creation
3 sanaa

Take Off Festival
kala

Posts: 543

#16 • • kala Selfmade Executable
Ei ehkä huonoin, mutta yksi huonoimmista: club quality: slinky wordwide.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Jokke L

Posts: 1,203

#17 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Huonoimmat bileet?:

Daverian, 24.3.2010 13:36:
Mutta tällainen käytös on minulle suurin bileiden tappaja. Ärsyttää kun porukalla ei ole mitään tapoja tanssilattialla.



tää on niin totta. mut onneks nykyään melkein jo tietää tai aavistaa missä tapahtumis vois tällästä esiintyä. ni ei tuu sitten lähdettyä, ei mee sit rahaa ja aikaa hukkaan.. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

aada

Posts: 736

#19 • • Edited aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

xybo, 24.3.2010 12:50:
Ihanan housebileet, varmaan kaikki top 5 paskimmat on niistä. Muutama hyväkin ilta sieltä tosin on ollut. Yleisesti ongelmana oli aivan liikaa porukkaa, tiskit ei vetäny ollenkaan ja porukka ehkä röyhkeintä mitä bileissä on ikinä tavannut. Bileen hyvyyshän mitataan 3:lla asialla

* Musiikki / Äänentoisto
* Mesta / Järjestelyt
* Porukka

Yksi 3:sta voi aina kusta mutta bileet on jees. Jos 2 asiaa kusee niin bileitä ei oikein kunnolla pelasta. Luonnollisesti house musiikki ei ole mun juttu joten jos järjestelty pissii niin kivaa ei oikein voi olla. Ihanan bileet on olleet ainoot bileet missä viha on ollut käsinkosketeltavaa, semmonen yleinnen fiilis että haluis lyödä kaikkia.. heti. Onneks koko hässäkkä on nyttemmin kuopattu.

-- xybo



Allekirjoitan täysin!

Niin, voisi melkein laittaa vielä, että Jackit on menossa vähän samaan suuntaan. Ainakin mitä tulee paikan (Redrum), järjestelyjen ja ihmisten suhteen.