montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

448 posts, 23 pages, 148,292 views

Avatar
#1 • • antique Guest
*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...

[muokattu 22.10.2002 19:53]
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
monta kertaa päivässä... tää on nykyään kuin huume... nooh ei kai... ,mä käyn kylläkin päivittäin mut viikonloppusin en pääse tänne kun ei oo omaa konetta....*pihkassa*Nää on hyvät sivut
HzO

Posts: 266

#4 • • HzO 9mm burana auttaa
aivan liian monta kertaa siis mulla on tää sivu auki aina ku kone on päällä. Joten viikossa tulee noín 7 kertaa*blush*


pitäis vähentää*ding*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Panfobia

Posts: 521

#5 • • Panfobia
Pikemminkin, että monta kertaa päivässä...ja vastaus ois, että aika monta. *nauru*

Etenkin nyt ku toi the nappi on kuvioissa mukana... *iloinen*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#6 • • Katrina
Ainakin 2 krtaa päivä. Eikö meillä rakkaat ole mitään elämää?
Avatar
#7 • • Cera Guest
öö öö. niinjust. joka päivä.
ellei oo esim. jossain maalla missä ei ole konetta *eiei*
Panfobia

Posts: 521

#8 • • Panfobia
Katrina:

Ainakin 2 krtaa päivä. Eikö meillä rakkaat ole mitään elämää?



Tuolta napistahan sen näkee... *nauraa*

--
*sydän*

Texx

Posts: 650

#9 • • Texx ^_^
Joka päivä. kait. melkeen *iloinen*

--
*piis*

Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
Kyllä mä joka päivä ellei sit ole joku poikkeustilanne (eli netti kaatunut tai sit oon jossain mis ei oo konetta..) *hymy*
_atmos

Posts: 230

#11 • • _atmos
..parista muutamaan kertaan päivässä..
She

Posts: 717

#12 • • She
Niin juu päivittäin.*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se
mä tajusin juuri äsken että mä oon istunu koneen äärellä koko hela päivän ja ollu klubituksen sivuilla koko sen ajan... voih mä oon tietokonenörtti...*voiei*Mut mut nää on kylläkin niin hyvät sivut että pakkohan täällä on olla... pääsee kirjoittaa hyviä juttuja ja kattoo mitä muut on kirjoitellu...aah tätä elämää...*hih*
2000

Posts: 420

#14 • • 2000 Opetuslapsi
Kesällä tuli käytyä varmaan kerran kuukaudessa, mutta nyt taas, kun kausi on käynnistynyt, tulee kyllä käytyä useammankin kerran päivässä.... *hymy*
Ei näihin ihan heti kyllästy *plur*

--
2 nasty 4 U

Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti
Ennen kävin silloin tällöin (kerran viikossa), enkä harkinnutkaan lukevani yhtään topicia. No nyt tää sitten on revennyt ja käyn joka päivä täällä. Aikaa kuluu varmaankin 2 - 3 tuntia/ päivä. Olen taas kerran koukussa johonkin...

Ja miksi käyn täällä: Täällä on samoissa bileissä käyviä ihmisiä, joita en kuitenkaan tunne. On kiva vaihtaa ajatuksia myöskin näin.
Ja tärkein syy: Tiedän koska on hyvät bileet ja paljon ne maksaa.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

ilarip

Posts: 731

#16 • • ilarip
vajaa vuodessa olen logannut 1024 kertaa. joten en sitten tiedä. ja himassa on autologin :/ kyl tulee jokapäivä käytyä. ennen oli aina klubitus auki mut nyt eioo enää ollut ku nää sivut on niin raskaat ja flippailee turhan usein :)
mut on ihan kivat sivut kiitos antti :)(:
TonySt

Posts: 4,166

#17 • • TonySt mediamoguli
Liian usein...

*purr* *ökkö* *purr*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Henna

Posts: 4,965

#18 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Every day! Ja välil pariin kolmeenki otteeseen!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#19 • • Lost-Soul los pallos
joka päivä ja vielä useasti päivässa... Mun työ on vähän silleen tyhmä että joudun vaihtamaan konetta ainakin kolmesti päivässä ja jokaiselta koneelta tietenkin tulee käytyy kattomaan että onko mitään tapahtunut...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tematsu

Posts: 436

#20 • • tematsu Innovator
hmmm... ööö... monta?? hyvin, hyvin monta kertaa päivässä... ja jos päiväs käyn monasti tääl ni mitäköhän lukemat mahtavat olla viikossa.. *hymy* se johtuu siit et en viitti olla koko ajan kirjautuneena tänne ku en oo välillä koneen ääressä, joku voi viellä esiintyä minuna, ja sit viel ku näit koneitakin on muutama mitä käytän..*iloinen* tääl tulee vietetty päivässä noin ehkäpä jopa melkein 7 tuntia..*voiei* mulla ei oo emälää, tai no, tää on mun elämä..*blush*

[muokattu 6.11.2002 12:48]

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.