kerro vitsi

1,454 posts, 73 pages, 1,323,009 views

crissy

Posts: 1,958

#761 • • crissy

domi, 18.10.2006 20:18:
---
crissy, 18.10.2006 20:16:
nyt tulee tooooosiiii ällö vitsi!!! kaverilta kuultua..

eli Mistä tietää et siskolla on menkat??
- ku isän pippeli maistuu verelle...*poks**poks**poks*

---

Vähän sama kuin et "kumpi meistä on homo jos sun muna maistuu paskalle?" ....*poks**nauru*



hhahahahahahhah!!!!!!! hajosin...
Kriss G

Posts: 1,492

#762 • • Kriss G Wir brauchen bass
4R - Loving the alien.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Elias

Posts: 434

#763 • • Elias Elias
Voi olla, että tää on tullut jo täällä. Mitä eroa on reivaajalla, hevarilla ja irkkaajalla?

Reivaaja käy essolla, hevari nesteellä, irkkaaja shellillä.
käkäkäkäkäkä. naurakaa.

--
Because "moo" just doesn't sound right"

remotion

Posts: 5,283

#764 • • remotion nostatus guru
kerrankun mua on syytetty mauttomasta huumorista viimeaioina oikeen kunnolla ni annetaan nyt sitten aihetta syytöksille:

Luontotyttö sattui valumaan vauhdilla puusta alas ja siinä rytäkässä meni tikku toosaan. Huuto oli hirvee ja pikamatka lääkäriin. Lääkäri tutki toosan, totesi tilanteen ja poistui. Tyttö makasi tuskissaan kolme päivää. Viimein lääkäri palasi ja poisti tikun kädenkäänteessä, kipu loppu heti. Tyttö tivasi, että minkä takia se kesti niin kauan. Tähän lääkäri: Kelopuun poisto virkistysalueelta vaatii ympäristökeskuksen luvan.
Syder

Posts: 2,255

#765 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

remontoi, 20.10.2006 15:58:
kerrankun mua on syytetty mauttomasta huumorista viimeaioina oikeen kunnolla ni annetaan nyt sitten aihetta syytöksille:

Luontotyttö sattui valumaan vauhdilla puusta alas ja siinä rytäkässä meni tikku toosaan. Huuto oli hirvee ja pikamatka lääkäriin. Lääkäri tutki toosan, totesi tilanteen ja poistui. Tyttö makasi tuskissaan kolme päivää. Viimein lääkäri palasi ja poisti tikun kädenkäänteessä, kipu loppu heti. Tyttö tivasi, että minkä takia se kesti niin kauan. Tähän lääkäri: Kelopuun poisto virkistysalueelta vaatii ympäristökeskuksen luvan.


totaalireps, ehdottomasti päivän :)

--
Divida et impera.

anton fine

Posts: 1,359

#766 • • anton fine myspace.com/finethedj

remontoi, 20.10.2006 15:58:
kerrankun mua on syytetty mauttomasta huumorista viimeaioina oikeen kunnolla ni annetaan nyt sitten aihetta syytöksille:

Luontotyttö sattui valumaan vauhdilla puusta alas ja siinä rytäkässä meni tikku toosaan. Huuto oli hirvee ja pikamatka lääkäriin. Lääkäri tutki toosan, totesi tilanteen ja poistui. Tyttö makasi tuskissaan kolme päivää. Viimein lääkäri palasi ja poisti tikun kädenkäänteessä, kipu loppu heti. Tyttö tivasi, että minkä takia se kesti niin kauan. Tähän lääkäri: Kelopuun poisto virkistysalueelta vaatii ympäristökeskuksen luvan.



ei hitto, loistava!
asdf

Posts: 3,155

#767 • • asdf

Elias, 19.10.2006 12:29:
Voi olla, että tää on tullut jo täällä. Mitä eroa on reivaajalla, hevarilla ja irkkaajalla?

Reivaaja käy essolla, hevari nesteellä, irkkaaja shellillä.
käkäkäkäkäkä. naurakaa.



Mietin tätä hemmetin kauan ja piti näyttää kaverillekin ennenku tajusin *blush*
henkka

Posts: 4,973

#768 • • henkka

Elias, 19.10.2006 12:29:
Voi olla, että tää on tullut jo täällä. Mitä eroa on reivaajalla, hevarilla ja irkkaajalla?

Reivaaja käy essolla, hevari nesteellä, irkkaaja shellillä.
käkäkäkäkäkä. naurakaa.



Käkäkäkäkä!

Mut en hiffannu. Explain!
Illustrator

Posts: 3,171

#769 • • Illustrator

Kriss G, 15.8.2006 13:18:
TEH SEURUSTELU VITSIT:

-Mulla oli kerran suhde optikkoon mutta jätin sen koska se aina viilas linssii.

-Mulla oli kerran suhde seiväshyppääjään mutta jätin sen koska se teki niin paljon syrjähyppyjä.

-Mulla oli kerran suhde alkoholistiin mutta se meni katkolle.

-Mulla oli kerran suhde pyromaaniin mutta jätin sen kun multa paloi pinna.

-Mulla oli kerran suhde aitajuoksijaan mutta jätin sen koska se meni aina sieltä missä aita on
matalin.

-Mulla oli kerran suhde herskanistiin mutta jätin sen koska se aina piikkitteli mua.

-Mulla oli kerran suhde maalariin mutta jätin sen koska se vain maalaili taivaanrantoja.

-Mulla oli kerran suhde pyromaaniin mutta se meni poikki kun se poltti kaikki sillat meidän
väliltä.

-Mulla oli kerran suhde luistimeen mutta jätin sen koska se homma ei luistanut.

-Mulla oli kerran suhde ovikelloon mutta se meni poikki kun en jaksanut enää painaa sitä.

+lisää tulee kunhan muistan ne ensin.

Ja vielä pari tyhmää juttua:

Yritin eilen soittaa pikajuoksialle mutta en saanut sitä kiinni.

Mulla oli kerran 7 oikein lotossa. Vituttaa kun kaikki muut numerot meni väärin.



lollerskates.gif

Yks puujalka joukon jatkoksi: Mummo ja pappa pelas tennistä, pappa hävisi. Etsintöjä jatketaan edelleen.*lmao*
Avatar
#770 • • ALIEN Guest
A Marine was deployed to Afghanistan. While he was there he received
a letter from his girlfriend. In the letter she explained that she had slept with two guys while he had been gone and she wanted to break up with him. AND, she wanted pictures of herself back.

So the Marine did what any squared-away Marine would do. He went around
to his buddies and collected all the unwanted photos of women he could find.

He then mailed about 25 pictures of women (with clothes and without) to his girlfriend with the following note:

"I don't remember which one you are. Please remove your picture and send the rest back."
Avatar
#771 • • Enkeli Guest

sMilE, 18.10.2006 20:13:
Kaksi irakilaisperhettä muutti Helsinkiin. Perheiden isät löivät keskenään vetoa siitä, kumpi olisi stadilaisempi vuoden kuluttua.

Vuoden kuluttua isät sitten sattumalta kohtasivat kadulla ja toinen tervehti toista iloisesti suhteellisen varmana voitostaan:
- Helou! tulin tossa just handelista, ku piti kato ostaa pari flindaa bisseeku tänään tulee kato Suomi- Svedulätkämatsi illalla.

Johon toinen vastasi:
-PAINU SINÄ RÄTTIPÄÄ VITTUUN!



*nauru* anteeksi mutta tipuin penkiltä...
Avatar
#773 • • Enkeli Guest
Mä oon naureskellu näitä jo jonkin aikaa *nauru*

En tiiä onko kukaan kertonu tätä mut:

Musta mies tuli kaupasta ja veti pepe lakuu, tiputti paperin maahan ja jatkoi matkaa.
Suomalainen tyyppi tuli paikalle, otti paperin ja juoksi perään... "Sori mut sult tippu henkkarit"
Fea

Posts: 690

#774 • • Fea Ithaqua
- Isä, miltä pimppi näyttää?
- No, ennen rakastelua se on kuin ruusunnuppu terälehdet avoinna, rakastelun jälkeen se on...
Oletko nähnyt kun Lordi syö viiliä?

--
Booze is the answer. I dont remember the question

gluester

Posts: 523

#775 • • gluester Further
Meitsillä on 7,5h työpäivät
FS

Posts: 414

#776 • • FS

gluester, 20.10.2006 21:30:
Meitsillä on 7,5h työpäivät


Mäkin tiedän ton vitsin. *me too*

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

gluester

Posts: 523

#777 • • gluester Further

FS, 20.10.2006 21:32:
---
gluester, 20.10.2006 21:30:
Meitsillä on 7,5h työpäivät

---

Mäkin tiedän ton vitsin. *me too*



Haha joo, toi on oikeesti vuosisadan vitsi, varsinkin jos on kyseessä professional it-konsyylting :P
Pacho

Posts: 107

#778 • • Edited Pacho
toivotaan et tää ei ole ollut, ei ainakaan nopealla vilkaisulla sattunut silmään :)

naiset tekevät kaikkialle kehoonsa lävistyksiä ja tatuointeja...


kohottavat kasvoja ja kiristävät ihoa...


he synnyttävät keisarinleikkauksella...


he katkovat munanjohtimia...


leikkaavat pois silmäpusseja...


laittavat silikoni-implantteja kaikkialle kehoonsa...


he poistavat ihokarvoja pinseteillä tai kuumalla vahalla...


ja sitten kuitenkin...

he eivät anna yhtyä kakkoseen...


KOSKA SE SATTUU...?!!?