päivänkuvat?

55 posts, 3 pages, 18,604 views

cosmikki

Posts: 1,261

#1 • • cosmikki
..yhtä juttua olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt.
"päivänkuvat"- otsikko viittaisi siihen että kuvat vaihtuisivat päivittäin, mutta ainakin musta tuntuu että ne vaihtuvat tunneittain, eli eikö "tunnin kuvat" olisi parempi otsikko *vink**justjoo**heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,032

#2 • • anqqa tirehtööri
itseasiassa ne vaihtuu aina kun se frame ladataan ja vieläpä täysin sattumanvaraisesti.. eli joku 'hetken kuvat' ois ehkä oikeampi :P vaihdetaan.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Tyly

Posts: 908

#3 • • Tyly
Joo joku 'kerran kuvat' vois myös olla varteen otettava... ehkäpä jopa tolppaan otettava *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mice

Posts: 402

#4 • • Mice .: unique :.
..miten olis jos näkys top3 kuvat tossa?..
..hmm sitten saattaisi tosin olla vain samat kuvat siinä..

--
This won\'t hurt, I promise..

Tyly

Posts: 908

#5 • • Tyly
top 3 olis muuten hyvä, mut just ne ei hirveesti vaihtuis... *justjoo* parempi et o tommoset ihan satunnaiset...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
..tosin just noissa päivänkuvissa tuntuu niissäkin pyörivän oikeastaan melkeinpä vain ja ainoastaan samojakuvia päivästä toiseen, joten... *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Quu

Posts: 334

#7 • • Quu Mole RAM!
varmaan johtuu siitä ettei niitä kuvia hirveesti ole tässä portaalissa


Vois mun puolesta ottaa noi kuvat pois tosta alhaalta...
cosmikki

Posts: 1,261

#8 • • cosmikki
.."portaalissa"...? voisiko joku suomentaa ko. sanan *igor**nauru*?

voisi poistaa munkin puolesta kyllä.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#9 • • Tyly
Siis että näillä sivuilla ei ole mahdottomasti kuvia... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#10 • • cosmikki
ahaa *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#11 • • puupi the puupi
Hei kaikki kivat tyypit.. jos te haluutte teijän upeita kuvia klubbariin ni saa antaa anqalle niitä ni saadaan tonne kaikii mageita naamoja ja dekoja yms *plur*
ollappa mulla digi kamera ni noi kuva sivut ois tukossa*pahis*...
nii ja niitten kuvien ei siis tarvi olla digi kuvii*nauru*.. niit voi vaiks mailaa.. infoo vaan et mitkä pippalot kyseessä..*sydän*

--
KM

peikko

Posts: 110

#12 • • peikko
Pitäis kyl alkaa kuvaamaan...se on ihan kivaakin.
Mut eipä oo kunnon kameraa. Hmmm... mut ehkä sellasen sais jostain lainattuu... vaikka koulusta... Katotaan!
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
..mulla on kunnollinen kamera ja kaikkee mutten ikuna muista ottaa sitä mukaan pileisiin. ensi vkonloppuna koitan tehdä poikkeuksen *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#14 • • Tyly
Poikkeus vahvistaa säännön.. *hymy* mut jos mä eksyn niihin bileisiin nii sit ei saa ottaa kuvii jotka menis musta pilalle... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
..no jos ottaa monta kuvaa niin luultavasti ainakin yksi onnistuu *vink**iloinen**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#16 • • puupi the puupi
Eikä niitten mitään kilpailu otoksia tarvi olla*pelle*
semmosii näpsittyjä vaan... ja mega plussaa jos selkeitä.. se ei vaan pimeessä onnaa niin helposti.. hyvä jos cosmikki innostu.. tai muutkin *vink*

--
KM

bianca

Posts: 207

#17 • • bianca hippiäinen
mä aikanaan otin kuvia...kai niistä pari yhä jossain täällä on mutta kamera men rikki. nytkin on vähän sellainen eiehkäniinkamalanhyväintialainen kamera, mutt katsellaan jos räpsisi...ois tietty kiva että ois digi niin ei kertys niitä paperi kuvia niin paljoa, ja toiseksi ois halvempaa kun ei tarttis kehitellä.


ehkä mun ekaksi pitäisi esmes päästä sinne bileisiin että vois ottaa kuvia.....*justjoo*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

cosmikki

Posts: 1,261

#18 • • cosmikki
..mun mielestä paperikuvat on kivoja *plur*

..otankin siis aina paperikuvat ja nettikuvat niin saan kaksi kärpästä yhdellä iskulla *iloinen**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
..jepp. kyllä mä ton random-jutun olen jo sisäistänyt. tuntuu vaan että ne on aina ne samat kuvat jotka pyörii tuolla alalaidassa ja osaa kuvia ei koskaan ole siinä näytetty.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-