Perttu Lindroos - A shitload of techno'n'shit

13 posts, 1 page, 2,905 views

Avatar
#1 • • Edited master bator Guest
Ei ole pitkään aikaan oikein tullut postailtua tänne mitään biisejä, joten nyt tulee sitten senkin edestä.

Sokkelo
Harmonic Oscillator
XOR
High Voltage Controlled
Algorhythm
Viima

Biisit ovat kutakuinkin kronologisessa aikajärjestyksessä ja vanhin on puolisentoista vuotta sitten tehty.

Edit: yksi biiseistä poistettu mahdollisen signauksen johdosta...
Avatar
#2 • • Superflyer Guest
Hyvää ja laadukasta kaikki. Kolme ekaa kuitenki oli parhautta ja Clockwork lähenteli jopa Jeff Millsmäisiä sfäärejä. XOR-acidit kans toimi, mut olis voinu olla jotain räljää vähän enemmän.
Avatar
#3 • • J Raninen Guest
Viima iskee mulle parhaiten, ihan järkyttävän hyvä veisu. Yllättäen toi Sokkelo-nitkuilukin toimii hyvin. Pitänee koettaa jotain syväluotausta noista muista säätää kunhan kerkiää, nyt ei housuhumalassa oikeen jaksa keskittyä leikkimään mitään Klaus Lärvistä tai Pirkko Viinamaata ;)
Avatar
#4 • • näköradiomies Guest
xor oli mulle tuntematon/unohdettu, mutta aivan vitun loistava biisi musta. just sitä perttua mistä tykkään. groovea löytyy ja tunnelmaa myös.

harmonic oscillator on kans ollu jo pitkään mun suosikkeja, kiitoksia siitä :)
Avatar
#5 • • Roz Guest
Hyvää kamaa, eipä näistä sen enempää oikein osaa sanoa. Ehkä vielä pienen pieni ripaus enemmän sielua niin olisi ollut ihan levytyskelpoista kamaa, ja osa suorastaan olikin, sen enempää erittelemättä. Anyways, kokonaisuudessaan erittäin maukasta ja tunnelmallista. Laatua! Tasokasta!

P.S. Pisteet taustakohinasta <3
Avatar
#6 • • snt Guest
On kyllä hyvää ja laadukasta matskua. Neljä viimestä mun suosikkeja, varsinki algorhythm on bueno.
Hy-vä.
Avatar
#7 • • crc Guest
viima se on kovin
Avatar
#8 • • Needless Guest
viima ja algorhythm on ehdottomat suosikit näistä ja ulkopuolelle jäänyt 5min tehty maanantaistelukaan ei kalpene näille missään nimessä. suomen ehkä ykkösintä technoa tällä hetkellä <3
Avatar
#9 • • _U Guest
Hyvin potkii! Erittäin hyviä saundeja, mut omaperäisyys puuttuu. Varsinkin Viima on surullisen kuuluisa osoitus siitä, että Orbitalia on tullut kuunneltua, mutta sieltä ei olla osattu poimia niitä tärkeimpiä osa-alueita: saundi vs. tunnelma. Tilulii-osasto hallussa, mutta kokonaisuus hakusessa; sekameteliä.

Nostan hattua sulle, jannulla on homma hanskassa, mut viimeistely uupuu.

Vielä en osta, mutta innolla odotan uusia biisejä ja hetkeä, jolloin löydät tyylisi täysin. Nyt selvästi haet vielä linjoja.
Avatar
#10 • • master bator Guest

Hyvin potkii! Erittäin hyviä saundeja, mut omaperäisyys puuttuu. Varsinkin Viima on surullisen kuuluisa osoitus siitä, että Orbitalia on tullut kuunneltua, mutta sieltä ei olla osattu poimia niitä tärkeimpiä osa-alueita: saundi vs. tunnelma. Tilulii-osasto hallussa, mutta kokonaisuus hakusessa; sekameteliä.

Nostan hattua sulle, jannulla on homma hanskassa, mut viimeistely uupuu.

Vielä en osta, mutta innolla odotan uusia biisejä ja hetkeä, jolloin löydät tyylisi täysin. Nyt selvästi haet vielä linjoja.



En kyllä oikein tajua mistä tuon Orbitalin keksit... Mun mielestä aika kaukana siitä. Mun tyyli tuppaa olemaan vähän sellainen, että se vaihtelee fiiliksen mukaan. En mä sinänsä edes hae mitään sen kummempaa omaa tyyliä tai jotain tavaramerkkisoundia. Kunhan teen ja soittelen ja jos joku sattuu tykkäämään niin hyvä homma, se on vaan plussaa.

Aina on parantamisen varaa ja se on hyvä niin. Meikästä olis tylsää jos tulis vastaan sellainen piste, että ei voi enää kehittyä. Tiedostan kyllä itsekin monet heikkouteni, joista yksi on tosiaan tuo mainitsemasi kärsimättömyys viimeistelyn suhteen. Sitä en tosin allekirjoita, että mun biiseistä puuttuisi omaperäisyys kokonaan. Tai sitten en ole vaan kuullut niitä biisejä, joilta nuo mun biisit kuulostaa.
Avatar
#11 • • MikkiHiiri Guest
Kuuntelin ajan kuluks tän Viiman. Biisin rakenne hyvä. Osin tunkkainen miksaus ja osin myös vähän ohkaset soundit, mut biisin idea peittoaa nuo miinukset. Toimiva ja hyvä biisi. Maistui
Avatar
#12 • • Jukka I Guest
Kerrassaan toimivaa tavaraa, ehkä jopa parhaimmistoa näistä Plattarin biiseistä mitä olen sattunut kuulemaan. Suosikin nimeäminen tästä tasalaatuisesta joukosta on vaikeaa mutta ehkä se tuo Viima kuitenkin olisi.

Mitä tulee tyylikeskusteluun, niin kyllä ainakin meikäläinen näistä tekijän tunnistaa kohtuullisen helposti, mutta mihinkään haitalliseen kaavamaisuuteen ei silti ole sorruttu ja uusia ideoitakin tuntuu löytyvän.
Avatar
#13 • • Transistor Guest
Tuo viimeisin biisi oli parasta antia.