Sin City

20 posts, 1 page, 5,146 views

Avatar
#1 • • Tapsa Guest
Melkoista nannaa !

Tykkäsin ja hulluna, vaikka yleensä en nauti
ton tyylisten elokuvien katsomisesta lainkaan!
Toi oli niiin tyylikäs :P

NAM NAM
Avatar
#2 • • nipa Guest
oli kyl raakaa väkivaltaa koko leffa (mitä muutakaan vois tarantinolta
odottaa) mut pirun hyvin tehty. mustavalko / värikikkailut vielä
nosti tunnelmaa.
Avatar
#3 • • Juha Vilkamo Guest
sori että nipotan mutta

Tapsa: Haluaisiks nimetä mulle pari "ton tyylistä leffaa" niin voisin katsastaa ulos? Kiinnostaisi kyllä. :)

Nipa: Tietääkseni Tarantino ohjasi elokuvasta juurikin max pari minuuttia
Avatar
#4 • • nipa Guest
no saa nipottaa kun ei sen kummempaa tietoa asiasta ollut kuin
mitä lopputeksteissä luki.
Avatar
#5 • • Tapsa Guest

sori että nipotan mutta


Ei ongelmia, ole minun vieraani !


Tapsa: Haluaisiks nimetä mulle pari "ton tyylistä leffaa" niin voisin katsastaa ulos?


Kun sanoin; 'en yleensä nauti ton tyylisistä leffoista',
niin tarkoitin että en yleensä nauti leffoista,
jotka on noin väkivaltaisia/ ahdistavia !

Illan esimerkki 'Requiem for a Dream'
(hieno elokuva, en vaan nauti katsomisesta)
Avatar
#6 • • jorkki Guest


Nipa: Tietääkseni Tarantino ohjasi elokuvasta juurikin max pari minuuttia


Tarantino ohjas kaiketi ainoastaan sen autojen takaa-ajo kohtauksen..

.. IMO yks tän vuoden parhaimista leffoista. Frank Millerin sarjakuvan tunnelma on saatu pidetty loistavasti, tyylikästä "väkivaltaa" ja näyttelijöistä erityisesti Elijah Woodin lyhyt rooli oli mieleen..

*****/*****
Avatar
#7 • • marli Guest
Vanhana Sin City-fanina tykkäsin paljon. Onneksi itse Frank Miller oli mukana tuotannossa, joten leffa muistutti esikuvaansa kiitettävän hyvin.

Tuore seitsemäs albumi on muuten jo täydentämässä kokoelmaa kirjahyllyssä. Meinasin kuitenkin pitkittää nautintoa vielä hetken ja luen keskeneräisen kirjan ensin pois jaloista. Pikaselailuna vaikuttaa taatulta laadulta ja sisältääpä se yllättäen kokonaan värillisen uni-jakson (tjsp).
Avatar
#8 • • Aulis_G Guest
Kovin. Ikinä. Jatko-osia odotellessa :heart:
Avatar
#9 • • Hasse G Guest
Joo, kävin katsastamassa tämän finnkinon järjestämässä ennakossa joskus aiemmin kesällä (odotettuani jo tovin leffan saapumista suomeen), ja kyllä se lunasti odotukset, vaikka ne olivatkin melko korkealla (ko. sarjikset donkkaa tykimmin).

Pari näyttelijäsuoritusta eivät tosin oikein lämmittäneet: Bruce Willis ja Jessica Alba eivät ehkä olleet parhaat valinnat parhaan Sin City -tarinan päärooleihin mun miekusta. Ja Michael Madsenia halusin heti alkuun vetää about turpaan, sen verran teennäisesti repliikit tulivat heebon suusta ulos. Onneksi muut näyttelijät onnistuivat kuitenkin akselilla [ ihan ok - loistava ] (joista Mickey Rourke Marvinin roolissa sijoittuu ehdottomasti sinne loistavan puolelle).

Kaiken kaikkiaan oikein mainio pätkä.
Avatar
#10 • • Hasse G Guest


Nipa: Tietääkseni Tarantino ohjasi elokuvasta juurikin max pari minuuttia


Tarantino ohjas kaiketi ainoastaan sen autojen takaa-ajo kohtauksen..



En tiedä tarkoititko just tätä, mutta:
http://www.imdb.com/title/tt0401792/trivia

Guest director Quentin Tarantino directed the scene involving Dwight (Clive Owen) and Jackie Boy (Benicio Del Toro) in the front of the car, before Dwight is pulled over by a police officer.

Avatar
#11 • • e-r0 Guest
uber loistokas. miho <3
oiva valinta toi aoki devon. vängän näköinen tyttö.
Avatar
#12 • • salaisinko Guest
Todella upea kokonaisuus ja nuo elokuvan kohtaukset, tapahtumat jne. ovat imo. lähes identtisiä alkuperäisiin Millerin sarjakuviin, joka on harvinaista kyllä.

Upea kokonaisuus :heart:
Avatar
#13 • • Samuel Guest
joo, tää oli vitun hyvä. varmaan ainut hyvä uus leffa tänä vuonna minkä oon nähny.
Avatar
#14 • • Lara C Guest
Hyvä leffa. Mielenkiintoinen ja upean näköistä katsottavaa. Poikkesi massatuotannosta positiivisella tavalla. Ei sovi kaikille.

Suuresti kyllä kummastuttaa elokuvalle asetettu (mielestäni alhainen) ikäraja. K15???? :what:
Avatar
#15 • • phanatic Guest

Hyvä leffa. Mielenkiintoinen ja upean näköistä katsottavaa. Poikkesi massatuotannosta positiivisella tavalla. Ei sovi kaikille.

Suuresti kyllä kummastuttaa elokuvalle asetettu (mielestäni alhainen) ikäraja. K15???? :what:



Itsellä on melko varma muistikuva että toi ois ollut K18 sillon kun kävin ensi-illassa katsomassa, mutta nyt tosiaan Finnkinon sivuilla lukee K15. Onkohan tuohon haettu muutosta jälkikäteen vai reistailisiko muisti..
Avatar
#16 • • Kaino Guest
hyvä elokuva! tuli nuorempana selailtua noita sarjiksia ja yllätti iloisesti miten tuo kuvaus jne noudatti loistavasti sarjakuvien kaavaa.
Avatar
#17 • • anton Guest
Tyylikkäin sarjiskäännös valkokankaalle evö! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.. :excellent:
Avatar
#18 • • Roz Guest
Täytyypä hommata tämä DVD:nä. On kyllä ehdottomasti vuoden mielenkiintoisimpia leffoja, vaikka en ole rainaa vielä nähnytkään :)
Avatar
#19 • • Karo Guest
Mä en tykännyt yhtään. Käsikirjoitus ontui, henkilöhahmoihin ei pystynyt samaistumaan ja ehdottomasti liikaa puuduttavaa tylsää väkivaltaa. Visuaalisesti kyllä upea, mutta pelkkä visuaalisuus ja kiehtova maailma ei minulle riitä hyvän elokuvan kriteeriksi. :rolleyes:
Avatar
#20 • • Dirt Guest
itse pidin leffasta yllättävän paljon nähtynä että juoni oli kyllä samaa tasoa kuin yläasteikäisen kouluessee enkä ole mitenkään suuri väkivaltaviihteen ystävä.
muhun kyllä uppos toi visulaalinen maailma tosi hyvin ja mielestä hahmojen välille saatiin ajoittain hyvää tunnelmaa.
jostain syystä leffa oli kyllä mukavampi kokemus kotisohvalta katsottuna kuin teatterissa.