4pop - Klubi ABC

25 posts, 2 pages, 18,637 views

Blues

Posts: 5,414

#1 • • Blues Koning van Afrika
Sattuiko kukaan katsomaan kyseisen pätkän joka tuli telkkarista sunnuntaina?
Ihmettelin hallmarkissa kun siellä oli kuvausryhmä kiertelemäs et mihin ne kuvaa mut se sitten selvisi eilen.
Niille jotka eivät katsoneet: Ohjelmassa annettiin vinkkejä kuinka päästä bileskeneen sisään ja kävivät vierailemassa ainakin Hallmarkissa memphisissa. Pari muuta paikkaa joita en muista oli siinä myös.
Mitä mieltä porukka on, oliko oikeat vinkit vai pitäisikö lisätä jotain siihen että ”tavikset” pääsevät kunnolla ”klubiskeneen” sisään? *iloinen*

*piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#3 • • shiva Guest
hihii..meitsikin vilahti siellä! *nauru*
Henna

Posts: 4,965

#4 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mii tuu, nyt ollaa staroja...*justjoo*
juhiis ::

Posts: 143

#5 • • juhiis ::
No jopas siellä vilahteli tuttuja!
Ja niitä ei-tuttuja, joita tulee aina tuijoteltua...*vink*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

Avatar
#6 • • yana Guest

juhiis :::
No jopas siellä vilahteli tuttuja!
Ja niitä ei-tuttuja, joita tulee aina tuijoteltua...*vink*



no eipä siinä ollu montaa ei tuttua kyl

turan oli kyl ässä =D

[muokattu 2.6.2003 10:54]
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se
Se 4pop oli ihan paska. Mä olin parin muun tyypin kanssa sitä mieltä että sen ohjelman olisi pitäny kestää tunnin.
Se antoi ihan väärän kuvan siitä kun proteus soitti kiksuu ja neonii haastateltiin kixu bileissä. Ja 15 min ei riittäny yhtään avamaan ”trance” maailmaa...

Ohjelman olis pitäny mennä silleen että. 15min kixu/trance esittelyy.. sen alan dj haastatteluja ja taustalla olis soinu kixu ja ne ois kertonu mitä kixu bileitäon vakituisesti kerran kk.
Sita sama hommaan polcasta... ja sama homma housesta....jne.... sillee se olis se ”trance” maailma avautunu paljon paremmin ulkopuolisille.

Tuttuja vilahti kyl paljon ruudussa varsinki kun ne Hallmarkin bileissä.

Nooh aina ei voi voittaa.. ei edes joka kerta....*ding*



*piis**plur**piis*
Susu

Posts: 1,077

#9 • • Susu The Nasu

H:
Mii tuu, nyt ollaa staroja...*justjoo*



Niinhän me kaikki*heiii*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Karski

Posts: 6,049

#10 • • Karski Pomon kätyri

Unity(f):
Se 4pop oli ihan paska. Mä olin parin muun tyypin kanssa sitä mieltä että sen ohjelman olisi pitäny kestää tunnin.
Se antoi ihan väärän kuvan siitä kun proteus soitti kiksuu ja neonii haastateltiin kixu bileissä. Ja 15 min ei riittäny yhtään avamaan ”trance” maailmaa...



Tarkoitus olikin kaiketi vain antaa pieni välähdys kotimaisesta
tilanteesta - olihan ohjelma kuvattukin vain YHDEN illan
aikana eikä tarkoitus ollut varsinaisesti
dokumentoida skeneä sinänsä. Itse olin pettynyt
tuon ABC-teeman puuttumiseen; sopivan
kieli poskessa heitetyt dresscodet yms. olisivat tuoneet
lisäväriä kaikessa harhaanjohtavuudessaankin nyt
niin kuivakkaan spottiin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ezzy

Posts: 8,060

#11 • • ezzy Droid-pappa

Unity(f):
Se 4pop oli ihan paska. Mä olin parin muun tyypin kanssa sitä mieltä että sen ohjelman olisi pitäny kestää tunnin.
Se antoi ihan väärän kuvan siitä kun proteus soitti kiksuu ja neonii haastateltiin kixu bileissä. Ja 15 min ei riittäny yhtään avamaan ”trance” maailmaa...

Ohjelman olis pitäny mennä silleen että. 15min kixu/trance esittelyy.. sen alan dj haastatteluja ja taustalla olis soinu kixu ja ne ois kertonu mitä kixu bileitäon vakituisesti kerran kk.
Sita sama hommaan polcasta... ja sama homma housesta....jne.... sillee se olis se ”trance” maailma avautunu paljon paremmin ulkopuolisille.

Tuttuja vilahti kyl paljon ruudussa varsinki kun ne Hallmarkin bileissä.

Nooh aina ei voi voittaa.. ei edes joka kerta....*ding*



*piis**plur**piis*



Mitä ihmettä sä selität? Genrejä on jotain satoja ja jokaisesta pitäis säätää 15min :D
ei klubimailmaa esitellä kyllä tunnissakaan.
Jos proteus soittaa kixua, niin mitä pahaa siinä on? Ei ne TV:n katsojat sitä proteusta tunne.
Tai neonin haastattelussa? Diggaa sekin kixusta, vaikka ei sitä kokoajan soitakaan...

15min koko roskasta oli kyllä todella vähän ja varsinaita kuvaa scenestä ei jäänut varmaan kenellekään. haastateltavat oli aika ”hitaalla” vaihteella liikenteessä, joten läppä oli mitä oli.

mutta paskoja ovat olleet ton ohjelman edellisetkin jaksot...

EDIT: ja kuten tres mainitsi, se ABC jäi pois kokonaan. eli sinänsä koko ohjelman pointti katosi. ”nyt kerrotaan miten pääset sisälle klubimaailmaan” yeah right...

[muokattu 2.6.2003 13:42]
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se
nooh.. se oli mun ja parin kaverin mielipide... Proteus soittamassa kixua ei oo mitään pahaa.. se on hyvä soittamaan kixua mut no jaa... ääh..
No se on kyl totta että klubimaailmaa ei esitellä edes tunnissa mutta mun mielestä toi 15min ohjelma oli aika turha loppujen lopux... Siitä jäi semmoinen kuva et täh?

Se on kyl totta että se ohjelma kuvattiin yhen illan aikana jokas oli mielestä siinäkin vähän nihkeetä kun esim säteen bileisiin porukka pukeutuu vähän eri tavalla kuin esim Hallmarkin bileisiin.. No ei titenkään kaikki mut osa kyllä.
Ja tosiaan toi ABC.. hmm.. siitä ei niinkuin mainittu yhtään....*igor*

Pienellä lisä harkinalla tosta 15min välähdyksestä olisi voitu tehdä paljon parempi...
Blues

Posts: 5,414

#13 • • Blues Koning van Afrika
Näyttää ilmeisesti siltä että ei kellekään jääny pahemmin positiivista ajatusta siitä ohjelmasta. Munkin mielestä se olis saanu olla pidempi ja saanu vähäsen jaotella noita eli tyylejä mutta se varmaankin johtuu siitä että ohjelman tekijällä ei vaikuttanut olevan kokemusta bileistä yhtään.
”asiantuntijoilta” kannattaa aina kysyä neuvoa ennenkuin alkaa tekemään ohjelmaa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#14 • • yana Guest

Blues:
Näyttää ilmeisesti siltä että ei kellekään jääny pahemmin positiivista ajatusta siitä ohjelmasta. Munkin mielestä se olis saanu olla pidempi ja saanu vähäsen jaotella noita eli tyylejä mutta se varmaankin johtuu siitä että ohjelman tekijällä ei vaikuttanut olevan kokemusta bileistä yhtään.
”asiantuntijoilta” kannattaa aina kysyä neuvoa ennenkuin alkaa tekemään ohjelmaa.



mun mielestä se oli tohon aikaan nähden loistava.
oon samaa mieltä aiemmin asianilmituoneiden kanssa kanssa että jos noi teidän vaatimanne puolet otettaisiin mukaan tohon niin ohjelman pituus taas paisuisi kuin pullataikina. imo sellaista ”kaikenkattavaa esitysta ulkopuolisille” tästä jutusta on aika turha edes alkaa tekemään. ketä helvettiä sellainen oikein palvelisi?


ja hemmetisti parempi että toi nakki valui alas pinnielle asti eikä siinä ollut selittämässä madjay tai micko...

[muokattu 2.6.2003 16:29]
Avatar
#15 • • ikj Guest

Blues:
Näyttää ilmeisesti siltä että ei kellekään jääny pahemmin positiivista ajatusta siitä ohjelmasta. Munkin mielestä se olis saanu olla pidempi ja saanu vähäsen jaotella noita eli tyylejä mutta se varmaankin johtuu siitä että ohjelman tekijällä ei vaikuttanut olevan kokemusta bileistä yhtään.
”asiantuntijoilta” kannattaa aina kysyä neuvoa ennenkuin alkaa tekemään ohjelmaa.



mut niinhän ne kysykin, dj pinnie'ltä sehän se vei niitä eri paikkoihin mut en sit tiedä kuka päätti minne mennää
Avatar
#16 • • yana Guest

idi:
mut niinhän ne kysykin, dj pinnie'ltä sehän se vei niitä eri paikkoihin mut en sit tiedä kuka päätti minne mennää



pinzku tsekkas mestat. kuvaajana oli btw erään varsin loistavan tulokasdjn broidi ;)

[muokattu 2.6.2003 16:30]
Samu

Posts: 517

#17 • • Samu Bodhisattva
Mun mielestä oli oikein mainio ja intensiivisellä tavalla sykkivä (?) 15 minuuttia! Pinnie oli oivallinen opas ja reportaasi oli mielestäni sopivan ylimalkainen ja tervetulleeksi toivottava! Olen tykännyt 4popin tyylistä kyllä muutenkin! Ihmeesti ruvetaan heti narisemaan kun joka ug-pojan ja -tytön maailmaan tulee niitä ”taviksia”!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

efo

Posts: 1,908

#18 • • efo Laserpoint
olihan se ohjelma parempi kun ei mitään eikö*täh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Viltsu

Posts: 2,010

#19 • • Viltsu noname
Tuo pätkä ylitti ainakin omat odotukset lyhyestä tv-pätkästä jonka tarkoitus oli tehdä selkoa Suomen Klubbailukulttuurista tavalliselle kadun tallaajalle...
eikä vähiten salkkarikansan tunteman DJ Megan ansiosta.. *hih*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Nadifa

Posts: 326

#20 • • Nadifa
Ainahan kaikesta löytyy jotain vikaa jos oikein penkoo. Paha mennä pidentämään lyhyttä ohjelma-aikaa..tohon pakettiin saatiin edustava kokonaisuus, mikä ei jättänyt katselijoita varmaankaan liian ymmälleen. Memphis on hyvä paikka aloittaa koska se on vähän kuin sekoitus perusbaaria ja hyvää klubia. Tosta ohjelmasta jäi sellanen hyvä fiilis ja sen voisi näyttää vaikka äitille ton muun huonon julkisuuden sijaan. Very nice *hymy*