nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,533 views

Inferno

Posts: 369

#1 • • Inferno [Terrorcraft]
Nii tuli vaan mieleen että mitä ootte mieltä nuista tähdistä tossa nimen lähistöllä ja niistä "arvoasteikoista"??ei kai täällä oo semmonen meininki että porukka dissaa niitä jolla on vähemmän vastauksia tai tähtiä?hope not!*ding*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Danskuh

Posts: 675

#2 • • Danskuh pikku-Dee
no mua ei ainakaan haittaa...enkä ala kilpailee kenenkään kanssa..ja enkä laske monta oon kirjottanu..kirjotan ku huvittaa.mut intohimo on lukee toisten viestei/väittelyit,kiusalla tai rakkaudella..ja vaik oonki jonku 2tähden arvonen näillä sivuilla olen ehkä luonnossa ehkä 6*vink* what ever...*sydän**sydän**sydän*
Katrina

Posts: 605

#3 • • Katrina
Tähdtehän on vaan söpöjä! En usko, että kukaan tosissaan jaksaisi dissata ketään joidenkin tähtien mukaan. Kaikki on ihan yhtä arvokkaita ja jokaisen mielipide ihan yhtä tärkeä!
Panfobia

Posts: 521

#4 • • Panfobia
Mulle ei oo kyllä vielä ihan selvinny, että millä perusteella noita tähtiä tulee, ihan vaan viestimäärän perusteella vai vaikuttaako niihin se aika minkä on ollu rekisteröityneenä vai...*täh*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#5 • • Panfobia
Avernian:

luullakseni molemmat. Sisäänkirjautumisten määrä ja bilelisäykse kanssa.



Niitten määrittämiseen on varmaan sit joku oikeen hieno matemaattinen kaava... *hih*

--
*sydän*

ilarip

Posts: 731

#6 • • ilarip
ennen vaikutti chat aktiivisuus, loggaukset, viestit, bile lisäys / muutos. enpä tiedä enään eikä pahemmin kiinnosta.
Inferno

Posts: 369

#7 • • Inferno [Terrorcraft]
Katrina:

En usko, että kukaan tosissaan jaksaisi dissata ketään joidenkin tähtien mukaan.




on tääl kyl sen verran hyvää populaa että ei kukaan ala toistaan dissaamaan jonku tähtien määrän perusteella*joo*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
tähtien idea on päästä super *klubitus*laiseksi, ei muuta *hih* Joskus meillä oli jo topikki tähdistä (silloisista pallukoista), siellä juhlittiin kun palloja tuli lisää. Eli tähdet / pallot luo vain enemmän keskustelua forumiin (esimerkiksi tämä topikki *vink*) Itse en dissaa ketään pallojen lukumäärän takia *plur*

--
bred na net

anqqa

Posts: 4,032

#9 • • anqqa tirehtööri
plur henkeenhän noi tähdet periaatteessa pitäis vaihtaa sydämmiin *sydän* ;P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

milla

Posts: 3,699

#10 • • milla
mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)
Avatar
#11 • • yana Guest
milla:

mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)



mäkin kattelen sillee alaspäin kaikkia joilla on vähemmän, säälittäviä kakaroita ja huonompia ihmisiä ne on. ja dissaan niitä joilla on enemmän "mitä *ttua nekin luulee muka olevansa"

[muokattu 14.10.2002 11:45]
2000

Posts: 420

#12 • • 2000 Opetuslapsi
Millä ihmeen meriteillä minäkin olen 2 tähteä saanut...

--
2 nasty 4 U

Avatar
#13 • • Cera Guest
milla:

mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)



Nyt mun elämässäni on jälleen tavoitteita !

Äkkii. äkkii. mitä mun pitää tehdä.*uuh*
Texx

Posts: 650

#14 • • Texx ^_^
En ehkä yllä teijän isotähtisten tasolle. mut EN HALUISKAA EES !!1 *pahis*

--
*piis*

Syder

Posts: 2,255

#15 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

--
Divida et impera.

Avatar
#16 • • yana Guest
Syder:

Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.



KATEELLISEN PANETTELUA!
UnityF

Posts: 15,721

#17 • • UnityF joo just se
mä sain juuri toisen tähteni!!!! jee!!!!.... Oikeastaan sillä ei oo väliä montako tähteä on.... mä tykkään olla täällä lukea ja kirjoittaa kommentteja...*nauraa**vink**joo*
Syder

Posts: 2,255

#18 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
yana4000:

Syder:Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

KATEELLISEN PANETTELUA!



Mulla eikyl oo mitää syytä olla kateellinen *plur* mä vaan oon ite huomannu ettei kannata liitää kokoaikaa.

--
Divida et impera.

Avatar
#19 • • yana Guest
Syder:

yana4000:Syder:Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

KATEELLISEN PANETTELUA!

Mulla eikyl oo mitää syytä olla kateellinen *plur* mä vaan oon ite huomannu ettei kannata liitää kokoaikaa.



et vaan kehtaa tunnustaa itelles ;)
Syder

Posts: 2,255

#20 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
Divida et impera.