Paskajätkät ja musiikki

77 posts, 4 pages, 27,142 views

Avatar
#21 • • Daniel Braun Guest


Ja ollaan muuten vitun ylpeitä siitä!!!! :king:


Vittu mä mitään synteettistä teknopaskaa kuuntele.
Mulle niinq toimii niinq 50cent ja toi Eminem!
Tajuutsä?
Hei niinku tollanen ganstaräp?!
Putookse se niinq sulle?

Mä kyl kuuntelen Iso-H:ta ja Pikku-G:tä!
Vittu niis on katu-uskottavuutta!
Ne ei tee tälläst paskaa "tikitikitiiessoiessoiessoitikitikitii" teknoa!
Ei mitään synteettsitä paskaa, niinq tiiäksä hiphop!
Jou!
Muutes kuunteles mun demobiitti tuolta mikseri.net:istä!
Mä niinku teen musaa nimellä Iso-O!
Avatar
#22 • • Bio Guest
Mä en rupee ketään haukkuu paskaks jätkäks..
Mutta muistan kerran kun teeveetä kattelin ja sit siel oli jonkun heviyhtyeen livekeikka. Tais olla se joku cradle of filth, jos muistan oikeen.. niin siinä se kaameen näköinen liuhuletti "laulaja" tuli lavalle ja aloitti laulun kirkumalla!! Siis kirkus vaan eikä sanonu mitään ja kun se kirkuna loppus, niin se alkoi taas kirkumaan mut tällä kertaa se sanos sanoja.. kai se sit lauloi :panic:

Niin, onko tollanen musiikkia? Ehkä konemusiikkikin kuullostaa toisista vain joltain nirskun narskun-musalta, mut raja nyt sentään johonkin..

Niin ja tää on vaan mun mielipide :)
Avatar
#23 • • Mrrshan Guest

Kait ne kaikki Klamydiaa kuuntelee... Ainakin olen itse ottanut tylyn ja rankan ennakkoasenteen joka ikiseen Klamydiafaniin, ja en ole koskaan erehtynyt. :D

Joku voisi kuvitella minusta, että "kuinka ahdasmielistä", mutta vitun Klamydia! Joku roti sentäs.



Just Klamydia on sellainen bändi joka jossain määrin yhdistää tuntemiani "paskoja jätkiä". :cool:
Ante

Posts: 16

#24 • • Ante

Niin, onko tollanen musiikkia? Ehkä konemusiikkikin kuullostaa toisista vain joltain nirskun narskun-musalta, mut raja nyt sentään johonkin..

Niin ja tää on vaan mun mielipide :)



Hyvä mielipide. Vähän sama juttu varmaan hevin kanssa - growl karaoke. Hyvät jätkät kyl kuuntelee "tollasta vitun ankeeta ja tylsää jumputusta".
Avatar
#25 • • Ana-- Guest


Niin, onko tollanen musiikkia? Ehkä konemusiikkikin kuullostaa toisista vain joltain nirskun narskun-musalta, mut raja nyt sentään johonkin..

Niin ja tää on vaan mun mielipide :)



ET VAAN TAJUU! :)
Avatar
#26 • • Bio Guest

ET VAAN TAJUU! :)



täytyy mennä varmaan seuraaville tuska-festareille opettelemaan ;)

growl karaoke


toi ehkä onnistuis parin viskipullon jälkeen :D
Avatar
#27 • • Quu Guest

Mutta muistan kerran kun teeveetä kattelin ja sit siel oli jonkun heviyhtyeen livekeikka. Tais olla se joku cradle of filth, jos muistan oikeen.. niin siinä se kaameen näköinen liuhuletti "laulaja" tuli lavalle ja aloitti laulun kirkumalla!! Siis kirkus vaan eikä sanonu mitään ja kun se kirkuna loppus, niin se alkoi taas kirkumaan mut tällä kertaa se sanos sanoja.. kai se sit lauloi



Mä itseasiassa jokseenkin ymmärrän noita heviheeboja. Noin ekstreme musiikki on se niiden "juttu", ja ovat aikojen saatossa oppineet kuuntelemaan sitä. He varmasti saavat siitä samanlaisia viboja kuten me joistain jumputuksista.

Olisin minäkin ihmetellyt jos kymmenen vuotta sitten olisin kuullut detroit-teknoa ja tiennyt että tulen siitä kovasti tulevaisuudessa pitämään.

Mutta sille Klamydialle ei edelleenkään ole mitään selitystä. Heillä jotka pitävät Klamydiasta, ei ole mitään sijaa musiikkia koskevissa keskusteluissa.

(Taedium, vahvistat poikkeuksellasi tämän säännön. I hope.)
Avatar
#28 • • pie Guest
paskat jätkät kuuntelee "laidast laitaan" ja "jotain tanssittavampaa"
Avatar
#29 • • Taedium Guest

kaameen näköinen liuhuletti "laulaja" tuli lavalle ja aloitti laulun kirkumalla!! Siis kirkus vaan eikä sanonu mitään ja kun se kirkuna loppus, niin se alkoi taas kirkumaan mut tällä kertaa se sanos sanoja.. kai se sit lauloi

Black-metal on lähes ainoa metallin alalaji jota en kuuntele. Siis sellaset rasvaset piiskatukat (blondilla pitää olla mustaksi värjätty ja todella ohut tukka), kenkäplankkia ja talkkia naamaan ja ylivedetään ne niitit. Siis että näyttää piikkisialta.

Musta nahka ja piikit on mageita, mutta liika on liikaa.

No toi glamour puoli ei nyt olekkaan osa sitä musiikillista antia. Mutta se kirkuna on pääasiallisesti se miksen kuuntele bläkkiä. Hyi helkk... No oma maku on brutaalin death-metallin puolella, eli rankkaa ja matalaa korinaa kurkusta. Ei sanoja tarvii aina ymmärtää, äänikin voi olla instrumentti. Mut sellasta pikkutytön itkua muistuttavaa vinkunaa en jaksa kuunnella. Ainoo bläkkilevy minkä olen ostanut on Impaled Nazarenen Suomi Finland Perkele / Motörpenis.

(Taedium, vahvistat poikkeuksellasi tämän säännön. I hope.)

Niin... Mainitsinkin tuolla aikaisemmin:
"Kun oppi oikeasti soittamaan kitaraa, niin huomasi kuinka yksinkertaisia biisejä ne on ja loppui into heitä kohtaan." - Joskus sitä mietti, että miksi sitä aloitti soittamaan, kun loppui into kaikkea hyvää musiikkia kohtaan. Niinku Klamydia, Häiriköt, Pojat, Luonteri Surf, Rehtorit, LAMF, Osittainen Halvaus... Niin ja Nirvanan levyt oli kaikki ja niitä harjoittelin soittamaan - sitten opinkin jollain lailla ja kolme sointua ei ollutkaan enää riittävä haaste. Kyllä niitä nostalgiamielessä vielä kuuntelee joskus, enkä minä sitä musiikkia ole alkanut vihaamaan. Ei ollenkaan, ei vain innosta enää samalla tavalla.

Niin ja Pellen vanhoja jaksaa kuunnella jos niitä jossain soi. Pelleen ei ole loppunut into. (Paitsi etten siitä uudesta matskusta oikee diggaile.)

Btw. Mulla on sellanen levy kun Pojat - Punk It! - Siinä on Veltto Virtasen laulama piisi myös.

lisäys:

Klamydia kun tuli, se nosti suomirokkia ja suomipunkkia, miten sen nyt haluaa ilmaista. Eli he ovat tehneet pieninä coveribiiseinä siellä täällä suomalaisia punk-klassikoita ja livenä soitelleet silloin tällöin niitä myös. He ovat perustaneet oman levytys yhtiön, jonka nimissä on mm. Time Flies ja toinen suomalainen punkkia julkaiseva yhtiö Levy-Yhtiö on tehnyt Klamydian Kråklund-Recordsin kanssa paljon yhteistyötä. (Mm. se 10mk per CD-s kamppanja oli tosi hyvä, kun alko olee niin, että melkeen kaikki sinkut makso 45mk.)

Kyllä se Klamydia siis on tehnyt ihan hyvää suomirokkiskenelle avaten teitä siinä missä joku JS-16 tai Darude on avannut tai mitä Jori Hulkkonen tällä hetkellä (toivottavasti) avaa konemusiikin puolella. (Jori muuten tunnetaan Irlannissa.)

Itse en pidä sellaisista henkilöistä, jotka kuuntelee laitetussa Corollassaan festarin parkkipaikoilla lippalakki päässään Klamydiaa, Yötä, Popedaa ja sen jälkeen pistää jotain helkkarin Ibizasiirappia soimaan...
Avatar
#30 • • LindaGP Guest

Mutta sille Klamydialle ei edelleenkään ole mitään selitystä. Heillä jotka pitävät Klamydiasta, ei ole mitään sijaa musiikkia koskevissa keskusteluissa.



:sad: Meen puis. *väpättää alahuulta*
Avatar
#31 • • drS Guest
tottakai paskat jätkät kuuntelee psykee, TJEU: serotonot.
Avatar
#32 • • A-E Guest
Ne kaikki kuutelen kaikkea metal musaa speedistä goottiin.
Avatar
#33 • • ER Guest
Minä pidän ihan aikuisten oikeasti Klamydian versiosta Vanha holvikirkko biisistä. Ja Anssi Kelasta. Mutta mä olen myös aikuisten oikeasti ihan paska jätkä.
Avatar
#34 • • Protesti Guest
Paskat jätkät eivät kuuntele musiikkia lainkaan. Ainoa kosketus musiikkiin on varastettu automankka.
Avatar
#35 • • JussiS Guest

Mutta sille Klamydialle ei edelleenkään ole mitään selitystä. Heillä jotka pitävät Klamydiasta, ei ole mitään sijaa musiikkia koskevissa keskusteluissa.


Totta. Itse olen kotoisin "maalta", ja voisi todeta, että kaikki inhoni mikä liittyy maaseutuun ja juntteihin kiteytyy Klamydiaan. Ainoo huono puoli on, ettei niistä idiooteista pääse eroon edes isoissa kaupungeissa (niinku Rauma ;)).
Avatar
#36 • • climate Guest
Probleemaa vois lähestyä myös asettamalla seuraavan väitteen:

Paskat Jätkät (tm) kuuntelee musiikkia joka on muiden jätkien mielestä hyvää, vaikka Paskat Jätkät (tm) eivät itse siitä pitäisi tai eivät siitä mitään ymmärtäisi.

Tota voi laajentaa esim. korvaamalla termin "Jätkät" termillä "Ihmiset". Haen tuolla teesillä takaa sitä ajatusta että on olemassa jengiä joka kuuntelee musiikkia vaan sen takia että se on "in" tai että joku muu siitä diggaa tai sen takia että joku muu "käskee/kehottaa" sitä kuuntelemaan.
Avatar
#37 • • Taedium Guest

Minä pidän ihan aikuisten oikeasti Klamydian versiosta Vanha holvikirkko biisistä.

Jos joku osaa kitaraa soittaa, niin Klamydian versio tästä menee hyvinkin samantyylisesti, kuin Green Dayn Basket Case. Lähes sama sointukulku säkeessä kitaralla.

Koulussa tiesivät että soittelemme kitaraa. Pyysivät, että soitamme joulujuhlassa jotain mistä me nuoret tykätään. Sanoimme, että ei meitä sinne haluta soittamaan - ei kannata pyytää. Halusivat silti. Sanoivat, ettei tarvii ees soittaa joululauluja, vaan sellasta mistä me nuoret tykätään...

Aloitimme Klamydian versiolla Vanha Holvikirkko veisusta ja jatkoimme mm. Mindsetin Shoe Shine Boylla, Kornin Twistillä, olikohan siellä jotain Sepulturaa ja Machine Headia kanssa... "Let freedom ring with a shotgun blast!"

Eivät pyytäneet seuraavana jouluna.

isoissa kaupungeissa (niinku Rauma

Syntax error.

Siis mitä? Suomessa on yksi kaupunki, ja se on "kaupunki" vain sen takia, että kuulostaisi tyhmältä jos maata hallittaisiin maan pääkylästä. Enkä sitäkään edes mainostaisi isona kaupunkina.
Avatar
#38 • • phanatic Guest


Siis mitä? Suomessa on yksi kaupunki, ja se on "kaupunki" vain sen takia, että kuulostaisi tyhmältä jos maata hallittaisiin maan pääkylästä. Enkä sitäkään edes mainostaisi isona kaupunkina.



town=kaupunki
city=kaupunki
Avatar
#39 • • JussiS Guest

Siis mitä? Suomessa on yksi kaupunki, ja se on "kaupunki" vain sen takia, että kuulostaisi tyhmältä jos maata hallittaisiin maan pääkylästä. Enkä sitäkään edes mainostaisi isona kaupunkina.


Huomaa sarkasmi.
Avatar
#40 • • Hempp@ Guest
Eli paskajätkistä ketkä ovat kaikkein paskimpia,hevarit,hopparit vai ne jotka "kuuntelevat jotain muuta","kuuntelevat jotain parempaa" vai ne jotka "kuuntelevat jotain tanssittavampaa"?