Painkiller - Float Point Dimension (progressive breaks/breik

11 posts, 1 page, 2,508 views

Avatar
#2 • • antero elektro Guest
alku tuntu jotenkin tylsähköltä ja 0:44 kohdalla meinas mennä jo usko kokonaan. mutta minuuttia myöhemmin homma rupes rullaamaan :) ja jostain 4:40 kohdilta eteenpäin pää rupes nykimään jo tahdissa, mutta sitten tulikin loppu liian nopeesti vastaan :(
biisi vois alkaa vasta tosta jostain 1:40 kohdilta, tai ainakin alkua vois lyhentää rankalla kädellä. sen jälkeen loppupäähän lisää pituutta, koska ei oo mitään järkee lopettaa biisii siihen kohtaan mistä se varsinaisesti "alkaa"...

mutta muuten tykkäsin kyllä, tuli hetkittäin etäisesti mieleen orbital, ei paha...
Avatar
#3 • • Edited Painkiller Guest


biisi vois alkaa vasta tosta jostain 1:40 kohdilta, tai ainakin alkua vois lyhentää rankalla kädellä. sen jälkeen loppupäähän lisää pituutta, koska ei oo mitään järkee lopettaa biisii siihen kohtaan mistä se varsinaisesti "alkaa"...



Hmm, tuossa juuri yksi nimeltämainstematon trance-dj pyysi vielä lisää häntää alkuun, ja jos sen toteuttaisi ja vielä loppua venyttäisi niin pituutta tulisi melkolailla kivasti, noh.. mun mielestä tossa olisi kyllä tarpeeks tota alun "sisällötöntä" cue-aikaa, mut tosiaan toi loppu on vähän semmonen jyrkänteeltä alas -tyyppinen :), pitää katsoa miten tuota vähän muokkailisi ettei pituutta tulisi liikaa..
Cutoff

Posts: 14

#4 • • Edited Cutoff
p0rgejätkä!

toi filli 1:41 kun sit tulee sisään toi pimputtelu...nii siis hyvä toi *särrr* :) Sitä ois voinu Hybridmäisesti käyttää jatkossakin ja biittien fillejä maustamassa. Jouset ja padit kuulostaa meikän korvaan ihan mahottoman hyvälle. Biitti kaipais vähän potkua. Ehkä hieman erilainen sais toi komppi olla.
Meikän mielestä kumminki tosi hyvä prgebreaks juttu. Biitin viilauksen jälkeen on kyl kova juttu.
Avatar
#5 • • Ville.A Guest
mukavan tunnelmallinen ralli.. hienot chordit jne..rummuille tekisin jotain..kuulostaa vähän latteilta..
Avatar
#6 • • Edited Painkiller Guest
Tulin myös itse siihen tulokseen, että biitit jäi hieman breikkien ja atmospheric dnb:n välimaastoon soundeiltaan, joten tein enemmän breikimmät & potkivammat biitit biisiin. Tästä alkaa sitten niiden viilailu..
Avatar
#7 • • rhedlund Guest
hyvää saundia ja sillee vaikkei kyllä mulle uponnut musana :-/ tai tuli lähinnä mieleen et tää on tämmöstä mitä en haluu mennä kuuntelee bileisii :) jätän syvällisemmät palautteet muille, enemmän asiantunteville, hih.
Avatar
#8 • • crc Guest
Anteron kanssa vähän samaa mieltä et jotain Orbital yhtymiä tuli loppupuolella mieleen. Tähän vois melken kliseenomaisesti heittää jotain kaikupurkkisoundidelayautopan(tm) miesovokaaleita höpöttämään jotain jostian float pointeista muutamaan chillimpään väliin :)

Kompit, bassot ja stringit skulaa ihan hyvin. Melodiapuoli ei oo ihan mun heiniä (tai sit en ole vain kohdeyleisö :), mut toimii sekin. Random effektiturahduksia ja noita höpötyksiä jäi jostain syyst kaipaamaan.

Yhteenvetona sanottakoon: hyvää kotikuuntelutaustamusailua mut Rasin kanssa samaa mieltä, et ei tää mulle välttämäti bileissä kolahtais.
Avatar
#9 • • master bator Guest
No jopas on hempeää :)

Mutta toimii. Hyvät soundit ja hyvä tunnelma.
Avatar
#10 • • sonni Guest
jo on ylläripoikkeus. ja sehän on vain hyvä juttu, päähän siinä kasvaa sisäänpäin ulos jos jatkuvasti vain 4x4:llä itseään kokeiluttaa.

kyllähän tässä tiedetään mitä ollaan tekemässä. ja vaikkei se karvoja nostakaan pystyyn, menee se mukisematta alas.

mitäköhän lieneekään seuraavana vuorossa..
Avatar
#11 • • kontaktor Guest
Tyylikästä rytmistelyä. Soundeissa ei mun mielestä ole mitään vikaa ja kaikki pelaa hyvin yhteen. Mukava tunnelmapala pimeneviin iltoihin.

:004: