Parhaat bilejuomat

197 posts, 10 pages, 77,041 views

Avatar
#181 • • general dynamix Guest
mun pilejuomat:

1. bör$ta
2. kokaloka/enerzidrinx
3. pokemon/digimonlimu+vodka
4. vesi (=budjettijuoma)
Avatar
#182 • • yana Guest

Originally posted by Bambi:
Jeps ihania ne on... Hesassa ainakin niitä saa mm. Tigeristä, Kaivohuoneelta ja Teatterilta.



ei voita smirnoff iceä ja metziä mutta rokkaa silti. ctrl:ssakin niitä taitaa olla, ainakin jossain colorssissa niitä tuli juotua aika hyvää tahtia huikka per pullo.
Avatar
#183 • • HardS Guest
muuten: SmuRfFiLimSa
bileissä: Olut(nestetasapainosta pitää huolehtia)
Avatar
#184 • • Gi@na Guest
Kauan olen tätä topiccia katellut ja nyt päätin kirjoittaa, koska olen kovin janoinen!

Muistin juuri taannoisen ulkomaille sijoittuneen bilereissumme. Tanssin noin 6 tuntia lähes taukoamatta. Alkoholijuomien hinnat olivat taivaissa, joten niitä ei juuri ostettu, siirryin vesilinjalle.

Sitten ystäväni huomasi eräällä tiskillä BATTERY-tölkin! Olen Battery addikti, myönnän... Voitteko kuvitella sen tunteen, kun on järkyttävä jano, olet ulkomailla, uskot olevasi kaukana lempparijuoma-addiktiostasi ja sitten saat käteesi kylmän tuopillisen tätä ihanaa juomaa nimeltä Battery!!! Olisitte nähneet ilmeeni Se oli taivaallista! Joten, Battery, ehdottomasti!
Ehdotan ystävälleni hengenpelastusmitallia tästä bongausurotyöstä!

Edit: hups

[ 29 November 2001: Message edited by: Gi@na ]

[ 29 November 2001: Message edited by: Gi@na ]
Avatar
#185 • • Exxon Guest
Bacardi Breezerit (vesimelonin makuiset) ja sitte pulloissa sellaset Martini mixit mitkä lie.
Avatar
#186 • • unknown Guest
tästä lähtien kaikkee mikä ei sisällä alkoholii
Avatar
#187 • • arty Guest
1. vesi

2. olut

3. tee (on tosi hyvä aamulla)
Avatar
#188 • • Zak Guest
---Tarun hohtoisesti kaivaa lompakon auki---
1. Vesi
2. Kuuma kahvi, mustana (piristää hillittömästi)
3. Redbull Vodka

4. Tee sokerilla
---Ja pistää tyhjän kukkaron taskuun---
Avatar
#189 • • Lachesis Guest

Originally posted by *PingU*:

Juu, en mäkään suostu juomaan enää kuin ihan lähimpien ystävien laseista sillä about vuosi sitten tampereella join tuttavan lasista ja reissu päättyi piloille menneisiin aamuihin, hassuun olotilaan ja junamatkaan jonka vietin katsellen junaraiteita vessanpöntön reijästä ja maalaten raiteita uusiksi.... tosi hyikkiiiii....



Joo, oon viime aikoina saanut kuulla liiaksikin stooreja siitä, kuinka tarjottujen juomien seurauksena ihmiset ovat heränneet jossain aivan muualla kuin piti ryöstettyna, hakattuna, jopa raiskattuna.
Näköjään tämä etelänmatkojen vitsaus on siirtynyt tänne Suomeenkin.

Katsokaa ihmiset oikeasti mitä juotte.
Avatar
#190 • • switch one Guest
tyypatkaa kastaa sokeripala brandyyn, jotta se imee itseensä sitä viinaa. sitten täyttäkää samppanjalasi jonka pohjalle olette pudottaneet sen sokeripalan skumpalla.. muutama tollanen ja bileet lähtee luistamaan =)

cristalii tietty )
Avatar
#191 • • -=aave=- Guest
Tässä edellisenä viikonloppuna tuli juotua noin
20 prosenttista kiljua, ja kyllähän lähti.
Pään hetti sekasin, mutta jalat toimi erinomaisesti.
Sivuvaikutuksena oli lievästi hullu olo.
En tiedä mistä oli tehty ja kuinka, mutta hyvää oli ja päähän meni.
Avatar
#192 • • Gnizhak Guest

Originally posted by virtual:
Juu useinhan sitä vettä juodaan, mutta en kyllä menisi sanomaan, että se olisi paras vaihtoehto. Kokemuksella voin sanoa, että jalat lähtee alta jos ei saa mistään mitään energiaa=sokeria! Varmasti energiajuomat on hyvä vaihtoehto. Itse kuitenkin yritän sinnitellä edelleen pelkällä vedellä



Juu.. tän takia varaudun pileisiin aina kourallisella tikkareita :>
Kerma-Mansikka Chupa-Chupsit, niitä mulla on melkeen aina, niistä saa tarvittavan sokerin, ja kylmä vesi hoitaa nestetankkauksen. Tuolla yhdistelmällä jaksaa pisinpään.. Tosin kunto on niin pohjilla että se rajottaa vähän.)

Jos alkoholilinjalle lähtee, niin hyydyn kyllä liiankin nopeasti, mutta Olut (etenkin Vaalea Velko) ja B-52, se maku on niiiin hyvä. Että niitä on joskus juotava.
Pitäs vaan saada paksumpi lompakko niin voisi joskus jotain ottaa :>
Avatar
#193 • • Majo Guest
Ennen bileitä tölkki batteryy.
Huom. RedBull ei käy, se vaan ei anna niitä siipiä vaikka niin lupaa

Ja sit bileissä pelkkää vettä.
Ei mitään nestettä haihduttavia alkoholi sössötyksiä tai mitään muutakaan limppaa.

Näillä eväillä jaksaa
Avatar
#194 • • Jacques LeBlanc Guest
ei ole puolukka-piimä-pirtelön voittanutta... ja jollei ole tarpeeksi hapanta voi sekaan lirauttaa vähän omenaviinietikkaa
Avatar
#195 • • funkyboy Guest

Originally posted by HiVoltage:
Tässä edellisenä viikonloppuna tuli juotua noin
20 prosenttista kiljua, ja kyllähän lähti.
Pään hetti sekasin, mutta jalat toimi erinomaisesti.
Sivuvaikutuksena oli lievästi hullu olo.
En tiedä mistä oli tehty ja kuinka, mutta hyvää oli ja päähän meni.




Läppäkilju!! Ai helvetti mitä änkyrää... uudenvuoden bilejuoma numero 1. Lisää mulle sitä ja heti
Avatar
#196 • • guli van kaak Guest

Originally posted by funkyboy:

Läppäkilju!! Ai helvetti mitä änkyrää... uudenvuoden bilejuoma numero 1. Lisää mulle sitä ja heti



Ei helvetti, overflow pakollinen. Rytmihäiriö sääntö kuin poikkeus. Unessa houriminen ei myöskään kovan kaukana.

Nii se paras juoma, piimäkossu.piis.

[ 28 January 2002: Message edited by: guli van kaak ]
Avatar
#197 • • d Guest

Originally posted by yana:
ei voita smirnoff iceä ja metziä mutta rokkaa silti.



j00, mulla onki jääkaapissa yks Smirnoff ice harmi kun ei saa suomesta.
Ja noi Bacardi Breezerit on kans aika jees, ja tietty omena sidu!!! Ja Sodasta saa muuten aivan loistavia mansikkamargaritoja Eiköhän noilla pärjää alkuun

..salmarit unohtu : )

[ 14 February 2002: Message edited by: d ]