DBTL näköalaterassi!?

8 posts, 1 page, 1,838 views

Avatar
#1 • • ipe Guest
Ajattelin kysäistä täältä kun tuo dbtl.fi on jotenkin kehno.

Eli, kun dbtl:ssa on perjantaina ja lauantaina näköalaterassilla soittelemassa X-Rust miehistöä niin onko tosiaan niin että paikalle pääsee VAIN ostamalla tuon ~18EUR maksavan samppalinnan lipun??? Rantalipulla, 6EUR vissiin ei pääse!? Vai kuinka? Jos näin on niin sehän on riistoa sanon minä. Riistoa!

Kaikki kunnia X-Rustille, ja toivon että porukkaa ilmaantuu sinne teillekin kuuntelemaan festareiden parasta musiikkia. Huono järjestely dbtl:än taholta. (siis jos näin tosiaan on!)


Kiitos ja onnea!
Avatar
#2 • • Anonymous Guest
Mahdollisesti luvassa jotain hengailumusiikkimeininkiä jokirannassakin föristä hieman eteenpäin

Tämä ei tosin vielä täysin varmaa..


-Dura-
Avatar
#3 • • myrva Guest
tuu kotkan meripäiville ni näet mikä on riistoa!

Tulee mieleen muutama vuosi taaksepäin, ku kaljateltta-alueelle piti maksaa 40-70 sisää (en muista paljo se oli)...

RIISTOA!!!!!!!
Avatar
#4 • • Sampson Guest

Originally posted by myrva:
tuu kotkan meripäiville ni näet mikä on riistoa! :)

Tulee mieleen muutama vuosi taaksepäin, ku kaljateltta-alueelle piti maksaa 40-70 sisää (en muista paljo se oli)...

RIISTOA!!!!!!!



Itseasiassa se alue on ilmainen nykyään. Ilmeisesti tuli niin paljon negatiivista palautetta, että päättivät "ilmaistaa" sen.
Avatar
#5 • • lauri Guest

Originally posted by ipe:
onko tosiaan niin että paikalle pääsee VAIN ostamalla tuon ~18EUR maksavan samppalinnan lipun??? Rantalipulla, 6EUR vissiin ei pääse!? Vai kuinka? Jos näin on niin sehän on riistoa sanon minä. Riistoa!



Niin, ja sit jos joisitkin itse vaikka 2 kaupan kaljaa ennen kuin menet kys. ol. paikkaan, joisit siellä 2 oluttuoppia vähemmän, niin olisit samassa tilanteessa, eikä tarvitsisi miettiä, että maksaako se 6e vai ei...

Haloo hei oikeasti, 6e ? Saat sillä puolitoista olutta terassilla.. Ja sitten vaihtoehtoisesti tuo kallis lippu? 18e === 4 tuoppia? Kuitenkaan tapahtuman järjestäjä (todennäköisesti) ei hyödy sentin senttiä tuosta ostamastasi tuopista, ja sen sijaan jos ostat lipun, tuo se paljon rentoutuneemman tunnelman itse tapahtuman järjestäjän puolelta, ja silloin saattaa olla tapahtumassakin jotain extra-kivaa...

T: Lauri
Avatar
#6 • • ipe Guest

Originally posted by lauri:
Niin, ja sit jos joisitkin itse vaikka 2 kaupan kaljaa ennen kuin menet kys. ol. paikkaan, joisit siellä 2 oluttuoppia vähemmän, niin olisit samassa tilanteessa, eikä tarvitsisi miettiä, että maksaako se 6e vai ei...

Haloo hei oikeasti, 6e ? Saat sillä puolitoista olutta terassilla.. Ja sitten vaihtoehtoisesti tuo kallis lippu? 18e === 4 tuoppia? Kuitenkaan tapahtuman järjestäjä (todennäköisesti) ei hyödy sentin senttiä tuosta ostamastasi tuopista, ja sen sijaan jos ostat lipun, tuo se paljon rentoutuneemman tunnelman itse tapahtuman järjestäjän puolelta, ja silloin saattaa olla tapahtumassakin jotain extra-kivaa...

T: Lauri



Mitähän sä nyt mahdat vaahdota? En ymmärtänyt lainkaan sun selostusta? Ei tässä nyt ollu muusta kysymys kuin vaan siitä että mielestäni olisi kohtuutonta maksaa tuo samppalinnan lippu kun itseäni ei himpunvertaa kiinnosta siellä esiintyvät rock/pop/whatevernonsense-artistit. Ja varmasti useampi ihminen tulisi VAIN näköalaterassille jos se maksais esim. vaikka 10EUR.

Toivon edelleen että tämä topikki muuttuu turhaksi ja joku kiltti X-Rust-hebeli kertoo että tokihan sinne rantalipulla pääsee...

*sigh*
Avatar
#7 • • Felis Guest

Originally posted by lauri:
Haloo hei oikeasti, 6e ? Saat sillä puolitoista olutta terassilla.. Ja sitten vaihtoehtoisesti tuo kallis lippu? 18e === 4 tuoppia? Kuitenkaan tapahtuman järjestäjä (todennäköisesti) ei hyödy sentin senttiä tuosta ostamastasi tuopista



Ja minä en puolestani ymmärrä, miksi nykyään on tapana asettaa hinnat oluttuopeissa. Mulle 18e = viikon safkat, ei suinkaan 4 tuoppia olutta, ja vaikka 4 tuoppia olutta kuulostaakin triviaalilta bilekokemuksen rinnalla, viikon safkat sentään ei.
Avatar
#8 • • Kalle Karvanen Guest
Prkl kun en tiedä miten tuo lippujuttu toimii. Itsekin sitä hiukan pohtisin. X-Rustin postituslistoilla liikkuneen infon postaamisesta mua tuskin kukaan hirttää...

---clip---

X-Rust ja 6:23 tarjoavat DBTL:ssä kaksi katudeejii pistettä - toinen perinteisesti Aboa Vetus & Ars Novan terassilla ja toinen Samppalinnan vuorella DBTL:n pääalueella. Terassilla soi house, garage, disco ja soul.
Näköalatasanteen linja on kevyemmistä kesärytmeistä elektroon ja teknoon. Luvassa on myös kaksi liveä, Sarpakankaan Pelimannikaaderit perjantaina ja lauantaina Lojekin teknoa. Luvassa myös special back-to-back settejä yms.

Lue lisää Klubit.com:sta (http://www.klubit.com/tapahtumat.asp?aid=74) ja DBTL:n sivuilta (http://www.dbtl.fi)

###################### OHJELMA #################################

ABOA VETUS & ARS NOVA TERASSI (Itäinen rantakatu 4-6)

* Perjantai 7.6.2002 @
17.00-20.30 Sami Tarkia & Rich (6:23 Ent.)
20.30-22.30 Iso Timo
22.30-00.00 Burdock (betoni., X-Rust) & Lazy Cat (X-Rust)

* Lauantai 8.6.2002 @
14.00-15.00 Sami Tarkia (6:23 Ent.)
15.00-16.00 Calvin (X-Rust)
16.00-17.00 Rich (6:23 Ent.)
17.00-18.00 Felix (Sunshine Records)
18.00-19.00 Heikki
19.00-20.00 Heikki Kiviluoto (Turku Soul Mafia)
20.00-00.00 Late Night With 6:23:
Newhouse, Pete G, Rich & Sami Tarkia (6:23 Ent.)

SAMPPALINNAN VUORI, NÄKÖALATASANNE

* Perjantai 7.6.2002 @
18.00-19.00 Sarpakankaan Pelimannikaaderit (Live)
19.00-20.30 Mero & Vapor (X-Rust)
20.30-22.00 Mini (Telex)
22.00-23.00 Kalle Karvanen (Skeletor Records,RBMA, X-Rust)
23.00-00.00 Alkemist (Hytky, X-Rust)

* Lauantai 8.6.2002 @
14.00-15.00 Kumi (X-Rust)
15.00-16.30 Marvin Jaxxon (X-Rust)
16.30-18.00 Kvantti (X-Rust)
18.00-19.00 Paltazar (Mr. Velcro Fastener)
19.00-21.00 Burbock (betoni., X-Rust) & Karri O. (Monorecords, X-Rust)
21.00-22.00 Lojek (Live, X-Rust)
22.00-23.00 Osmand (X-Rust)
23.00-00.00 Bleah (X-Rust)

---clip---

[ 04 June 2002: Message edited by: Kalle Karvanen ]