Omat bileet vs. muiden bileet

6 posts, 1 page, 1,893 views

Avatar
#1 • • Saskia Guest
--

Hmmm...olen miettinyt tällaista: yleensä kun olen itse mukana järkkäämässä bileitä (lähinnä entropyn kautta), ne jäävät helposti mieleen tosi mukavana kokemuksena, mutta kun olen ns. "muiden" bileissä, pitää siellä olla/tapahtua jotain übererikoista jotta ne jäisivät mieleen. Oletteko huomannut saman ilmiön?

Vaikka siis yleensähän sitä on tosi väsynyt kun on koko päivän (ja ehkä edellisenkin) rakentanut hullun lailla, ja illalla on vielä jotain nakkejakin parhaassa tapauksessa? Ja "joutuu" ehkä viettämään koko illan selvinpäin...kun taas "muiden" bileisiin menee freesinä, on voinut käydä suihkussa ja meikkaa jne. rauhassa.

Omissa bileissä vaan makaa voipuneena jossain chillissä ja miettiin et "noikin dekot ois voinut ripustaa paremmin jos ois vähän kelannut" Ja silti on yleensä huisin kivaa, tosin se purkuosio on kyllä aika hc (joku Smökin pöytien paikalleen siirtely sunnuntaiaamuna kasilta on sellainen jolloin kiroaa touhuiluhalukkuuttaan).

--
Avatar
#2 • • lauri Guest
Mulla se on pikemminkin päinvastoin Muiden bileistä jää paljon helpommin asiat mieleen kuin omista, varsinkin negatiiviset, mutta myös positiiviset. Miksi? koska omissa bileissä pyörii mielessä niin paljon enemmän maalliset asiat (such as talous, toimiiko kaikki, onko artistien olot ok, jne.). Lähinnä omista bileistä 'muistot' tulee muiden ottamista kuvista ja jälkeenpäin kuulluista jutuista

T: Lauri
Esa

Posts: 947

#3 • • Esa
Omat bileet menee niin nopeasti ohi että fiilistellä voi vasta videolta ym. tallenteista jälkikäteen.
Avatar
#4 • • andy braun Guest

Originally posted by Esa:
Omat bileet menee niin nopeasti ohi että fiilistellä voi vasta videolta ym. tallenteista jälkikäteen.


Toi on kyllä tuttua, ja yleensä on vielä niin stressaantunut
ettei senkään puolesta oikein muisti pelaa.
Ja alkoholilla ei ole osuutta asiaan ikinä...

Mut onneks on videot keksitty.
Avatar
#5 • • vinha Guest
Minä en varsinaisesti ole ollut mukana järjestämässä bileitä, pikemminkin myötävaikuttamassa.. mutta kuitenkin sen verran, että olen havainnut hauskanpidon nousevan usein ihan toiseen potenssiin siellä stagen takana. Tämä ehkä juontuu alkoholitarjoilusta, mutta on siinä muutakin. Puuhaa ainakin riittää enemmän, eikä "sen nenänkaivuu-dj:n" aikanakaan tarvitse istuskella synkistelemässä.

Ehkä positiivinen kokemus onkin sen seikan ansiota, ettei tarvitse ottaa paineita bileiden onnistumisesta (kuten varsinaisten järjestäjien).. ja myös siitä, että suurin osa bileistä tulee kuitenkin oltua vain yleisönä.
Avatar
#6 • • Samus Aran Guest
lähes poikkeuksetta mulla on kaikkein hauskinta omissa bileissä. oishan se hassua jos näin ei olisi, kun bileiden sisältö on aina tasan semmoinen kuin itse haluan.

*pieni avautuminen*

omasta näkökulmastani asiaa tarkastellen, tasaisin aika-ajoin joutuu ihmettelemään joidenkin (usein uusien) tahojen toimintaa (siis ei tietenkään sellaisten, jotka näin toimien tienaavat leipänsä). mitä ideaa on järkätä bileitä missä esimerkiksi soittaa joku DJ josta ei itse pidä? on tietysti hienoa, jos olettaa "kouluttavansa" mahdollisesti paikalle eksyviä perusravintoloissa kävijöitä tuomalla erilaisia DJtä tms. mutta jos ajava voima ajatuksen takana on, että tietyt DJt tuovat enemmän kansaa, niin ollaan mielestäni loputtomassa kierteessä, mistä ei klubbailun/bileiden järjestämisen näinkin rajusti yleistyessä enää helposti pääsekään ulos.

mielestäni homma menee eteenpäin vain ottamalla tietynasteisia riskejä ja pysymällä rehellisenä itselleen koskien kaikkia bileiden järjestämiseen liittyviä asioita.

*pieni avautuminen*

-samus