FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010

102 posts, 6 pages, 41,726 views

ColdFire

Posts: 28

#81 • • ColdFire
Huikeat bileet oli. Kiitokset kaikille!
Urim

Posts: 128

#82 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
oli kyllä aivan _saatanan_ hienoa! kiitti kaikille!

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

dj upi

Posts: 1,835

#83 • • dj upi
Huhhuh! KIITOS! Tekis mieli kirjottaa ihan sikana kaikkee kivaa mut en tiä mistä aloittaa. Ehkä viikon päästä keksin jotain järkevää? :D
Snaggo

Posts: 1,147

#84 • • Snaggo ;__;
Komppaan positiivisia palautteita tässä langassa!
Kaikin puolin erittäin rento ilmapiiri ja järjestelyt pelas ok, mitä nyt hienoinen vessojen puute ja jonkinsortin paskavesiepisodi(?) vähän sekoitti pakkaa. nii ja sen raflan henkilökunnan, noh, hieman ruostunut ammattitaito :D

Perjantai meni melkoisen kännissä ja muutenkin tuli kyllä vietettyä häpeällisen vähän aikaa päälavalla, se avausseremoniakin mikälie jäi näkemättä :(
tätä se kai on kun sosialisointia bileissä yhtäkkiä.
Pollymiazut sentään jorasin ja diggasin. Joitain muitakin kans. Sunnuntaiaamun chillimatsku toimi myös erittäin hyvin! jotain semmoista kolkkipitoista tuli*sydän*. enpä ookkaa chillissä nukkunu ennen.

Rave on, bussikuski

ja kiitokset muigeelle ja isolle seuralle o/

--
bojoing.

NaSu*

Posts: 236

#85 • • NaSu* psyKepossu
KIITOS!!!!
Oli niin rennon letkeetä et wau! Meitsi tietysti (taas) nukku parhaimpien saundien ohi mut kerkes onneks joRaiLLakkin! *tanssittel*
Mä ainakin arvostan kyl Juupavaaran henkilökuntaa et ne ylipäätään anto paikan ja yrittivät todella hoitaa raflaa... ei ehkä niille tullu niin mieleen et sinne tulee monta sataa vege tyyppiä.. (makkaraa ja nakkii näytti olevan viä pariks seuraavaks vuodeks..) Ne oli sunnuntaina jo aika rikki.. Olihan se hidasta mut se et porukka rupes urpoileen nille ni meni vähän yli.

Kaikist järkyttävintä oli kuulla sunnuntaina et poliisit oli sumuttanu koiria pippurilla!!?? WTF ???? ei pysty käsittää, ei todellakaan....
Koira parat... Toivottavasti toi homma saadaan selvitettyy!

Muuten aivan loistavat biLeet!! just sopivan kokoset, just sopiva mesta ja ihmiset mahtavii!!

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Deuce

Posts: 39

#86 • • Edited Deuce
Pitäiskö siitä poliisin toiminnasta tehdä joku joukkokantelu tai vastaava? Jos se noin meni niin oli aika törkeetä. Itsehän en huomannut poliisin kun vastarannalla ja koiran kanssa anniskelualueella joten meni vähän ohi.

:EDIT: Ainii ja vois varmaan kehua ja kiittää järjestäjiä, matkaseuraa, festariseuraa ja yleisesti koko bileväkeä. :) Oli mahtia. Paikka oli upea eikä kelitkään huonoksi päässeet. Reivaavalle bussikuskille aplodit!! Polly&Miazu jeee! Ravintelli+uimapaikka toimi, vaikka olikin vähän sekoilua ravintellin tarjoilussa välistä josta jotkut otti mielestäni liikaakin herneet nenäänsä. Ja koju siinä vieressä josta sai tuoreita ruispaloja täytteillä oli aamujen pelastus. :)

--
The world is like a ride in an amusement park.

Amnesia

Posts: 888

#87 • • Edited Amnesia

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

Deuce, 20.7.2010 09:07:
Pitäiskö siitä poliisin toiminnasta tehdä joku joukkokantelu tai vastaava? Jos se noin meni niin oli aika törkeetä. Itsehän en huomannut poliisin kun vastarannalla ja koiran kanssa anniskelualueella joten meni vähän ohi.



Ei varmaan kannata kerjätä ongelmia jos näitä on tarkoitus järkätä sielläpäin toistekin *hih* Koirat oli hyvässä kunnossa sunnuntaina. Toki harmillista tuollainen, mutta ihan kuulopuheiden varassa itse ainakin...
ajaja

Posts: 6

#88 • • ajaja
Kiitos kaikille osallistuneille! Järjestävän tahon puolesta voin kans todeta että festivaalit meni todella hyvin, pieniä epäkohtia kuten poliisin toimintaa ja muutaman paikallisen urpon sekoilua lukuunottamatta. Itse toimin osittain järkkärinä ja myös tekniikan puolella ja bilekansa oli mahtavaa. Oli sit kiva bailata vapaa-ajalla itsekin! Daksinamurti, Tekniset, Miazu & Polly, Trollit ja Huopis nyt tulee ekana mieleen mitkä oli sairaan kovii. Kiitti vielä kaikille! Ens kerralla vieläkin rimaa korkeammalle!

--
No point in mentioning these bats, I tought. The poor bastard'll see them soon enough.

Miazu

Posts: 815

#89 • • Miazu Päivänsäde
JUUU kiitos kaikille ihanille päivänsäteille ja peikoille jotka todella teitte tämän :))))))))))
Yhdessä vihdoin saatiin tapahtuma joka oli niin mahtavaaaa energiaa ettei meinaa järki todella tajuta :)))
Kiitos kiitos kiitos lisää myöhemmin

Koira oli siis meidän oma pieni vaavelimme ja voi tosiaan jo hyvin ja meni vedellä onneksi ohi mutta todella törkeintä mitä ikinä vaan voi tapahtua niin on tehdä tuollaista vastustuskyvyttömälle eläimelle joka ei tosiaan tiedä miksi niin kun oli menossa vaan moikaamaan iloisesti :(

Mutta rikosilmoitusta tehdään ja on todistajia ymms ymss tarpeeksi

ja laitan tänne myös informaatiota ja pyydän apua jos ei mene tämä ilmoitus läpi

Kiitos tuesta ja avusta
ja me olemme yhtä perhettä <3
se tekee hyvän mielen .)
Amnesia

Posts: 888

#91 • • Edited Amnesia

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

Individual, 20.7.2010 23:09:
Paikalliset vitun kyläpoliisit ollut taas riehumassa. Mä kun luulin, että noita "reinikaisia" on vaan jossain Limingan kesäteatterin puskafarsseissa. :=)



Pakko pastee tuolta "toiselta" palstalta tämä erään bilettäjän kommentti kun repesin niin pirusti *nauru*

"Juupavaarantien poliisipartio oli aika hauska. Kysyivät onko mulla huumeita, sit kysyivät jotain muuta, sit kysyivät taas onko mulla huumeita, ja niin edespäin kunnes olin vastannut niille n. 7 kertaa että ei oo huumehia. Ilmeisesti ovat itse vetäneet jotain lähimuistiin vaikuttavaa, tai sit olettivat että vastasin vahingossa väärin 6 ensimmäistä kertaa. Sen jälkeen syynäsivät perinpohjaisesti läpi taskustani löytyneet nenäliinat, joihin olin ehtiny niistää aika monta kertaa 70 kilometrin fillarimatkan aikana. Kaikkea neki joutuu tekemään."
Juhgu

Posts: 7,921

#92 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hmph. Toi on muutenkin vähän tyhmää että poliisit pistää pahimmat kuumotukset psykefestareille missä jengi on pääosin ihan kiltisti ja järjestyshäiriöt ja muut vastaavat minimissä, mut kai sen ymmärtää kun kivikaudella vielä ollaan. Mut jumankauta miten raivostuttavaa toimintaa tollanen et pitää jotain kilttiä koiraa ruveta pippurisumuttamaan. Toivoin et se oli vaan jotain urbaanilegendaa mikä siellä kiersi. Virkamerkki pitäis saada pois tollasilta! >:(



Amnesia, 20.7.2010 23:19:
---
(klip)


Heh joo, portilla vielä nauratti toi virkainto, koiraepisodista kuultuani ei sit enää niinkään. Mut mainittakoon nyt vielä et ei nää lähimainkaan pahimmat poliisifestarit ollu, ihan rauhassa sain kyl itse ainakin nauttia bileistä sit ton tarkastuksen jälkeen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Samael Mighty

Posts: 102

#93 • • Samael Mighty ((( no comments )))
Loisteliaat pippalot muuten... Mut tää Aamulehden juttu kyl vähä v*tuttaa..
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/useita-jai-kiinni-huumeista-musiikkitapahtumassa-juupavaarassa/184972#

Useita jäi kiinni huumeista musiikkitapahtumassa Juupavaarassa

Pirkanmaan poliisin kenttävalvonta paljasti, että viikonloppuna Juupavaarassa Juupajoella järjestetyssä konemusiikkiin erikoistuneessa tapahtumassa ei viihdytty pelkän juhlajuoman voimin.

Poliisi epäilee yli viittätoista tapahtumaan osallistunutta eriasteisista huumausainerikoksista.

Tapahtumassa kirjattiin 12 huumausaineen käyttörikosta ja neljä huumausainerikosta. Lisäksi kahden epäillään istuneen auton rattiin huumeiden vaikutuksen alaisena. Epäillyt ovat noin 18-30-vuotiaita.

Epäillyt olivat Pirkanmaan poliisin mukaan sekaantuneet muun muassa kannabikseen, ekstaasiin ja LSD:hen. Lisäksi löytyi vähäinen määrä uutta MDPV-huumetta.


On taas pitänyt revitellä otsikoita.. 2v takaperinhän kirjoittelivat k-metsästä "LSD-Bileet metsässä!" -otsikolla :P

Noh, mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia festareita, sillä samaan aikaan A-lehti kirjoitti Ilosaaresta:

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/184942.shtml


Viikonlopun aikana Pohjois-Karjalan poliisilla oli 686 tehtävää.

Päihtyneitä oli poliisi suojissa viikonloppuna kaikkiaan 107. Heistä 44 liittyi suoraan Ilosaarirockiin. Tilanne oli juopuneiden osalta rauhallisempi kuin viime vuonna, jolloin poliisin huomaan otettiin 57 ilosaarijuhlijaa.

Rikosilmoituksia tehtiin melkein kaksisataa, 181. Rikoksista varkauksia oli 20, pahoinpitelyitä 8 ja huumausainerikoksia 25.

Tapahtuman menoa ei pidetä pahana, sillä poliisin mukaan Ilosaarirock oli tänäkin vuonna onnistunut ja hyvin järjestetty tapahtuma.


Itse olin siis järjestyksenvalvojana Existencessä ja meillä oli 0 päihtynyttä poliisin suojissa, rattijuoppoja 0, rikosilmoituksia 0, rikoksia 0, varkauksia 0, pahoinpitelyitä 0...

Summa summarum: festareilla oli iha H..VETIN rauhallista mutta sitähän ei tietenkään voinut A-lehden jutussa edes mainita, piti vain hehkuttaa noita kaivamalla kaivettuja huumekäryjä. Ilosaaresta, vaikka siellä olikin nuo 686 poliisitehtävää, niin sanotaan että "hyvät festarit jeejee"... Ja alkoholin aiheuttamat pahoinpitelytkin on ihan normaalia!

Nauraisin huutonaurua ellei v*tuttaisi oikeasti tällainen perusteeton panettelu ja lokaaminen median taholta ja pelkän alkoholikulttuurin suoranainen ylistäminen ja sen haitta-ja lieveilmiöiden vähättely.. >_<

Mutta tosiaan, PLUR ja kiitoks kaikille siisteille kanssa-festaroijille ja järkkäreille etc! Ei lannistuta, ja ens vuonna uudestaan!!! <32

t. JV

--
Innocue vivite, numen adest

UzU

Posts: 2,361

#95 • • UzU [33100]

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

Samael Mighty, 21.7.2010 01:07:

Viikonlopun aikana Pohjois-Karjalan poliisilla oli 686 tehtävää.
....


Ilosaaresta, vaikka siellä olikin nuo 686 poliisitehtävää, niin sanotaan että "hyvät festarit jeejee"... Ja alkoholin aiheuttamat pahoinpitelytkin on ihan normaalia!



Ilosaaressa ei ollut 686 poliisitehtävää vaan Pohjois-Karjalassa. Muualta muistan lukeneeni että joku ~480 noista oli Joensuussa Näistä suurin osa varmasti liittyi rokkiin. Teillä ei myöskään ollut 21 000 ihmistä, joten sinällään huonoa vertailla. Itse en nähnyt yhtään pahoinpitelyä, varkautta enkä muutakaan epämiellyttävää vaan Ilosaari on kyllä iso rakkauden festivaali, jossa on hippejäkin melko paljon.

Siitä olen samaa mieltä että olipahan taas kerran kärkkäästä otsikoitu ja uutisoitu ja aivan varmasti yliammuttu.
Samael Mighty

Posts: 102

#96 • • Samael Mighty ((( no comments )))

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

UzU, 21.7.2010 11:36:
---
Samael Mighty, 21.7.2010 01:07:

Viikonlopun aikana Pohjois-Karjalan poliisilla oli 686 tehtävää.
....


Ilosaaresta, vaikka siellä olikin nuo 686 poliisitehtävää, niin sanotaan että "hyvät festarit jeejee"... Ja alkoholin aiheuttamat pahoinpitelytkin on ihan normaalia!

---


Ilosaaressa ei ollut 686 poliisitehtävää vaan Pohjois-Karjalassa. Muualta muistan lukeneeni että joku ~480 noista oli Joensuussa Näistä suurin osa varmasti liittyi rokkiin. Teillä ei myöskään ollut 21 000 ihmistä, joten sinällään huonoa vertailla. Itse en nähnyt yhtään pahoinpitelyä, varkautta enkä muutakaan epämiellyttävää vaan Ilosaari on kyllä iso rakkauden festivaali, jossa on hippejäkin melko paljon.

Siitä olen samaa mieltä että olipahan taas kerran kärkkäästä otsikoitu ja uutisoitu ja aivan varmasti yliammuttu.



Noh enivei, tuolla oli 0 muuta poliisitehtävää kuin nuo muutamat huumekäryt eli vaikka Ilosaari onkin reippaasti suurempi festari niin tähänkin suhteutettuna Existence oli silti myös reippaasti rauhallisempi, vai väitätkö kenties että Ilosaari oli tuon 480 x suurempi kuin Existence?

Ja kyllä, olen myös itse käynyt Ilosaaressa festaroimassa. Hienot festarit nekin ovat. Halusin vain tarttua siihen miten erilailla mediassa kirjoitetaan kone-ja rockfestareista, ja miten jonkun laillisuusaseman saaneen päihteen sivuilmiöitä vähätellään/muiden liioitellaan.

Mutta eipä mulla tässä muuta. Sitä oikeastaan toivon eniten että nuo koirankaasuttelijapoliisit saadaan edes jossain määrin vastuuseen teostaan.

--
Innocue vivite, numen adest

Sleipner

Posts: 88

#97 • • Sleipner
Mahtavat bileet oli tosiaan. Hienoa että bussikuski innostui myös tanssimaan ihan tunteella. Bileissä oli tavalliseen tapaan erittäin hyvä ja ystävällinen ilmapiiri, tosin ne poliisit olis voinu toimia vähän toisella tavalla.
Urim

Posts: 128

#98 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
no helvetto jos reivaava bussikuski on ollu nii ei voi sanoo enää mitää!

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

kartsa1971

Posts: 1

#99 • • kartsa1971

Replying to FUTURISTICS & POTB & EFEKTI ry. : Existence 16-18.7.2010:

Kiitoksia kaikille, kärsivällisyydesta ja palautetta ravintola puolesta otetaan vastaan [email protected] Vege puoli on jo tiedossa ja se tullaan seuraavaksi kerraksi rakentamaan täåysin uudella pohjalla.
Koirien sumutuksesta toivoisin saavani video/kuva materiialia tai eden silminäkijöiden kertomuksia. Nekin voi lähettää [email protected]

Tänään menen tekemään rikosilmoituksen, samalla kuin kuulemaan mistä poliisi minua syyttää kun koira oli irti.... itse en löytänyt lakipykälää joka pakottaa pitämään taajaman ulkopuolella pihassa kiinni.
Minun koira oli se musta 2vuotias narttu
Sleipner

Posts: 88

#100 • • Sleipner
Täytyy toivoa että poliisit seuraavan kerran osaisivat käyttäytyä. Kai oli pakko saada jotain merkintöjä papereihin että olisi jotain valittamista bileiden järjestämisestä ja olisi hyvä syy vastustaa tätä tapahtumaa jatkossa. Aivan täyttä pelleilyä. Koirahan saa olla vapaana tuolla kun miettii millainen alue on, siis keskellä metsää.