Bugit

42 posts, 3 pages, 53,610 views

Avatar
#22 • • Hoihoimies Guest

Replying to Bugit:

http://i.imgur.com/JgNQVZX.gif

trolleja.. internetissäni?



Kukaan ei naura sun muka hauskalle kuvalle.
anqqa

Posts: 4,032

#25 • • Edited anqqa tirehtööri

Replying to Bugit:

http://klubitus.org/event/26546-tjs-bd-partyproteus-miss-delaythedstroy-silebatestjs
Ei näy alphan puolella. Olisko syynä nimi vai mikäs?



Toi on yks mystisimpiä bugeja mikä vaivannu alusta asti, vieläkään löytäny syytä miks. Tulee viel sivu jota ei pitäis tulla vaan 404 pitäis olla samaa tyyliä ku muutki *ding*

Edit: HA! Aloin hieman pohtimaan tota ja keksin, vika oli aavistuksen väärin tehdyssä nginx-konffissa, urlin lopun js paljasti, eli vihdoin toimii \o/ Joku 4-5v vanha bugi :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jack

Posts: 18

#26 • • Jack
Niin löytyykö näiltä foorumeilta etsi ominaisuutta foorumi keskusteluille?
domi

Posts: 7,069

#27 • • domi Työn sankari.
Koitin naittaa facebook-profiilini ja klubbaritunnukseni, niin connect to facebook-nappi antoi tulokseksi
"Failed to load your profile :( Did not receive required code from 3rd party "
Vaste

Posts: 14

#28 • • Vaste
Chartsien mixtapen kesto ei jostain syystä tyykkää 1h:03min:XXs ajasta. Nolla muuttuu jostain syystä aina kuutoseksi. Selaimena Firefox 26.0, en ole kokeillut muilla selaimilla olisko eroa. Kokeilin huvikseni eri yhdistelmiä enkä millään saanut tuota kestoa mixin kestoksi laitettua.
%

Posts: 568

#29 • • %
Semmoista featurea olisin kaivannut, että pystyis hakeen tietystä threadistä sekä sanoilla ja myös käyttäjällä. Uusi klabbari on kyllä makee, kiitoksia.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

KeijoK

Posts: 1,495

#30 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Miksen mä pysty kirjoittaa kaverien boksiin mutta forumille kyllä? Mitähän mä nyt olen onnistunut sössimään? =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

anqqa

Posts: 4,032

#31 • • anqqa tirehtööri

Replying to Bugit:

Miksen mä pysty kirjoittaa kaverien boksiin mutta forumille kyllä? Mitähän mä nyt olen onnistunut sössimään? =D



Antaako jotain erroria vai eikö näy koko kirjotuskenttää?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

KeijoK

Posts: 1,495

#32 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Bugit:

Miksen mä pysty kirjoittaa kaverien boksiin mutta forumille kyllä? Mitähän mä nyt olen onnistunut sössimään? =D



Antaako jotain erroria vai eikö näy koko kirjotuskenttää?



Kaikki ok taas. =) Ei antanut mitään erroria ja kirjoituskenttäkin näky mutta ei viestit lähteneet. Taas toimii!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

anqqa

Posts: 4,032

#33 • • anqqa tirehtööri

Replying to Bugit:

Koitin naittaa facebook-profiilini ja klubbaritunnukseni, niin connect to facebook-nappi antoi tulokseksi
"Failed to load your profile :( Did not receive required code from 3rd party "



Noni, nyt jo korjattu!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

domi

Posts: 7,069

#34 • • domi Työn sankari.

Replying to Bugit:

Koitin naittaa facebook-profiilini ja klubbaritunnukseni, niin connect to facebook-nappi antoi tulokseksi
"Failed to load your profile :( Did not receive required code from 3rd party "



Noni, nyt jo korjattu!



Olipas kivaa, kiitos!
Hendryk

Posts: 510

#35 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Olen kova hiomaan tekstejäni, eli korjailen tyyliä ja sanavalintojani moneen kertaan. Tuntuu siltä, että mitä ankarammin vuodatan hikeä ja kuta enemmän käytän aikaa tekstieni stilistiikkaan - eli mitä enemmän teen korjauksia ja parannuksia - sitä todennäköisemmin postaukseni katoavat kyberavaruuteen kun lopulta heitän froteerievun lattialle ja painan "riplai."

Ei se minua muuten haittaa, mutta olihan siinä oma vaivansa kirjoittaa esmes blogimerkinnät elämän salaisuudesta ja ikiliikkujan toimintaperiaatteesta, ja ihan turhan päiten. Ne kun eivät ilmestyneet klubituksessa, niin lähetin ne pankkitunnuksieni kera yhdelle joviaalille kaverille Nigeriassa - hänellä kun oli tiedossa minulle sikäläinen lottovoitto, jonka lunastaminen oli vain pankkiyhteystietojani vailla. Ja se tuleva vaimoni kevyessä kimonossaan on myös aika viettelevän näköinen, ja hämmästyttävän vaaleapiirteinen nigerialaiseksi.

Eipä tiedä klubitus minkä älyn jättiläisen minussa menetti.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

mark hamilton

Posts: 439

#36 • • Edited mark hamilton The Mogul
Hei,

Ignore ei toimi mielestäni kuten pitää.

Miten sen pitäisi toimia?
- Niin että en saa ilmoituksia vastauksista henkilöiltä jotka olen laittanut ignoreen, että saisin olla täällä rauhassa, koska klubituksella on muutama nimimerkki jotka vastailee minun sanomisiin vaikka olen laittanut ne ignoreen mikä minusta tuntuu vähän oudolta koska nämä ignoreen laitetut sitten vähän niin kuin keskustelee itsensä kanssa jotain monologeja mitä eivät sitten näy minulle ollenkaan.
- Sitten jos olen laittanut jonkun ignoreen siin foorumi pitäisi toimia niin, että kyseinen hekilö ei voi vastata sanomisiini eikä myöskään vastata ollenkaan aloittamiini topikkeihin.

Olisi myös hyvä jos topikin aloittaja voisi itse moderoida topikkia kun klubarin omat moderattorit ei tee itse asioille mitään. Sitäpaitsi mun mielestä kyllä moderaatorin tehtävä olisi kovalla kädellä puuttua sellaiseen jos jouku alkaa väittää minulle 1000 viestin verran jotain asiaa joka ei pidä ollenkaan paikkaansa ja "uhkaa soittaa poliisin ja palokunnan" jos en kyseistä tyyppiä suostu uskomaan.

Esim. jos olen tehnyt jonkin mixtapen niin on sitten aika törkeää sellainen että joku 4 tyyppiä alkaa väittään kyseisessä topikissa että minulla ei ole naista mikä johtuu vain siitä, että klubituksen IRC-kanava on täynnä vähän yksinkertaisia ihmisiä, jotka käsittää että olen väittänyt että minulla on muija jos olen vaan muuten vaan maininnut että joku muija heitti minulle läppää baaritisllä joka on ihan normaalia että sellaista tapahtuu ja se ei tarkoita sitä, että kyseinen nainen yritti iskeä minua kuten kaikki täysi järkiset tietää.

Tiedän myös paljon ihmisiä jotka eivät viitsi kirjoitella mitään klubituksella ja ovat ilmoittaneet syyksi sen, että juttujen taso on täällä sellainen, että täällä ei kannata kirjoitella mitään. Itse olen täysin samaa mieltä ja en tästä syystä halua käyttää klubitusta kovinkaan aktiivisesti mukaan lukien eräät muut vastaavat foorumit missä moderaatoritkin syyllistyy törkeiden väitösten esittämiseen.

On myös vähän törkeää jos klubituksen IRC-kanavalla aletaan uhkailla poliisitutkinnalla internetliikenteen häritsemisestä jos puhelen normaaleista asioista mitä oikeassa elämässä on tapana puhua. Niin en ihan ymmärrä miksi ihmiset vetää näistä herneet nenään, kun oikeassa elämässä en ole koskaan tavannut ihmisiä jotka vetäisi herneet nenään tavallisten ihmisten jutuista mistä ne haluaa keskustella. Mutta muistellen aikoja 12 vuotta sitten millainen olin itse niin kyllä mä vedin herneet nenään siitä että jätkät puhui samallaisia juttuja koulussa josta minulle tuli sitten ongelmia.
mark hamilton

Posts: 439

#37 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Bugit:

Koko klubituskansa on yks iso "bugi" niinkuin nörtit niin leikkisästi sanovat.

Hoihoimies


Juuri näin. Nörteillä on sosiaalisissa taidoissa vajetta minkä takia ne esim. ymmärtää väärin kaiken mitä niille sanot ja moralisoi sitten sua sanomistasi. Ja ne eivät usko jos sanot niille asian olevan näin.
Avatar
#38 • • Hoihoimies Guest

Replying to Bugit:

Koko klubituskansa on yks iso "bugi" niinkuin nörtit niin leikkisästi sanovat.

Hoihoimies


Juuri näin. Nörteillä on sosiaalisissa taidoissa vajetta minkä takia ne esim. ymmärtää väärin kaiken mitä niille sanot ja moralisoi sitten sua sanomistasi. Ja ne eivät usko jos sanot niille asian olevan näin.



Kyllä, sinä puhut totta ystäväni!
¡ Previous post about a year ago !
mark hamilton

Posts: 439

#40 • • mark hamilton The Mogul
Joo.. yksi mikä on huono juttu on se, että ignore-listalla näkyy vain yksi nimimerkki kerrallaan. Eli menee valovuosi poistaa kaikki ignoret. Voisiko ignoret näkyä kaikki kerralla yhdellä sivulla ja sitten voisi nappia painamalla poistaa kaikki kerralla?