Adressi Hietalinna-yhteisön puolesta

9 posts, 1 page, 8,265 views

Josssu

Posts: 506

#1 • • Josssu
Hietalinna-yhteisö tarjoaa päihdeongelmaisille ympärivuorokautista lääkkeetöntä vieroitus- ja kuntoutushoitoa yhteisöllisin menetelmin.
Hietalinna on erikoistunut myös peliriippuvaisten hoitoon järjestäen heille ympärivuorokautista laitoshoitoa sekä mm. ongelmapelaamisen kursseja.

Paikka siljaitsee keskellä Helsinkiä ja hoitoon on helppo hakeutua.
Tämä paikka on yksi harvoista lääkkeettömistä hoitopaikoista Suomessa.


Nyt tämä ainutlaatuinen hoitopaikka aiotaan sulkea.

Vaikuta asiaan ja allekirjoita adressi Hietalinnan puolesta : http://www.adressit.com/hietalinna

Hietalinna-yhteisön kotisivut: http://www.hietalinna.fi/
anis

Posts: 2,451

#2 • • Edited anis
Tosi perseestä. Tottakai allekirjoitan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

larpap

Posts: 402

#3 • • Edited larpap UG

anis, 2.4.2009 16:19:
Tosi perseestä. Tottakai allekirjoitan.




Yhdyntää.

Alekirjoitus listätty 16.43
JasoX

Posts: 378

#4 • • JasoX Ruoska
hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.

--
heartbeat will never fade

anis

Posts: 2,451

#5 • • anis

JasoX, 2.4.2009 16:55:
hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.



Itseasiassa Munkkisaaren huumekatkaisuyksikkö on suljettu kokonaan, täällä on ainoastaan noi Diakkarin katkot enää jäljellä *uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

JasoX

Posts: 378

#6 • • JasoX Ruoska

anis, 2.4.2009 17:00:
---
JasoX, 2.4.2009 16:55:
hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.

---


Itseasiassa Munkkisaaren huumekatkaisuyksikkö on suljettu kokonaan, täällä on ainoastaan noi Diakkarin katkot enää jäljellä *uuh*



Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella

--
heartbeat will never fade

anis

Posts: 2,451

#7 • • Edited anis

JasoX, 2.4.2009 17:03:
Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella



Mä en osaa taas quotata.. Mut joo, se on kyl huomattu et ei missään tiedetä mistään mitään :D Ei nää tiedot kulje mihkään.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

JasoX

Posts: 378

#8 • • JasoX Ruoska

anis, 2.4.2009 17:06:
---
JasoX, 2.4.2009 17:03:
Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella

---


Mä en osaa taas quotata.. Mut joo, se on kyl huomattu et ei missään tiedetä mistään mitään :D Ei nää tiedot kulje mihkään.



Jep, musta tuntuu että välillä ei edes tieto kulje oman yksikön sisällä, saatikka sitten että tietäis jotain mitä muualla tapahtuu.

--
heartbeat will never fade

Josssu

Posts: 506

#9 • • Josssu
Eilisissä ylen uutisissa oli juttua aiheesta.
Adressissa on jo lähes 400 nimeä, mutta lisää tarvitaan.