Milloin Screen kuvat?

11 posts, 1 page, 5,111 views

Avatar
#1 • • esjoberg Guest
niin milloin ne tuleeeee? tarvii kattooo! *joo*
limE

Posts: 149

#2 • • limE sex is my fuel
Niin, sit ihmetellään täällä!

*ankka**klubitus**ankka*

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

Janne

Posts: 1,330

#3 • • Janne kipee ukkeli
Oon tehny niin pitkiä päiviä duunissa, ett ei oo napannut käyttää konetta kotona. Kuvat on kyllä valittu (Screen & Accesss), mutta pitäis vielä käsitellä ne. Kärsivällisyyttä...
Janne

Posts: 1,330

#4 • • Janne kipee ukkeli
Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor*
Avatar
#5 • • yana Guest
Janne:

Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor*



duuninarkki *justjoo*
TanyaK

Posts: 745

#6 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Janne:

Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor*

Unohdit sitten kuitenkin sen nimen
*vink*
Katrina

Posts: 605

#7 • • Katrina
Tanya:

Janne:Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor* Unohdit sitten kuitenkin sen nimen
*vink*



Luulen, että janne laittoi sen nimen.. Kyselläänpä Anqalta kadonneiden nimien perään. Halitus!
TanyaK

Posts: 745

#8 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Katrina:

Tanya:Janne:Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor* Unohdit sitten kuitenkin sen nimen
*vink*

Luulen, että janne laittoi sen nimen.. Kyselläänpä Anqalta kadonneiden nimien perään. Halitus!



Niin no ei se mikään maailman tärkein asia ole
*hymy* Halitus sinnekin päin kultaseni!!
Janne

Posts: 1,330

#9 • • Janne kipee ukkeli
En muuten unohtanut (siis sua Tanya). Unohdin vaan kertoa asian eteenpäin - mutta Anqalle voi panna nimiä vaikka meilillä/privalla (eiks vaan, Anqquli?).
anqqa

Posts: 4,032

#10 • • anqqa tirehtööri
toki voi, tai vaikka ihan kommentoimalla kuvaa, miten vaan :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Janne

Posts: 1,330

#11 • • Janne kipee ukkeli
Hmm, mun mielestä mun kamerasta löytyy joku ominaisuus, joka voisi auttaa nimien muistamisessa. Tai sitten pitää kehitellä joku kännyjuttu - tai olla vähemmän kännissä *possu*

Pitääpä miettiä hyvä prosessi tähän ja implementoida se seuraavalla kerralla.