Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,341 views

ezzy

Posts: 8,060

#81 • • ezzy Droid-pappa

janicca:

Puhumme nyt tässä vaiheessa minun ULKOISESTA kauneudestani. Siitä et taida tietää mitään. Tai sen puutteesta.



asenne rikkoo kokonaisuuden. vaikka olisit ulkoisesti miten kaunis, niin silti olet kokonaisuutena mielestäni ruma.
sune

Posts: 2,096

#82 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Miks et sit vaan voi vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen etkä kommentois vaan sillonku voit sivuuttaa just sen kysymyksen.

--
ei kovin ihku eikä plur

ezzy

Posts: 8,060

#83 • • ezzy Droid-pappa

janicca:
Mutta kun siitä ei ole nyt tässä kyse!!!!



niin mistä ei ole kyse?
sune

Posts: 2,096

#84 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Anna olla sitte. Ei täs saatana oo koko iltaa aikaa istuu ja venata vastauksia joihinki asioihin jotka ei mua edes liikuta millään lailla. alko kiukuttaa nyt. Mut jatkakaa!*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#86 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Mutta kun siitä ei ole nyt tässä kyse!!!!



Says who? You?

Ulkonäkö, ulosanti ja muu muodostavat kokonaisuuden ja ainoastaan kokonaisuudesta osaan itse sanoa onko se mielestäni kaunis vai ruma. Ulkonäöstä voidaan tinkiä (kunhan nyt perse on oikealla puolella kehoa) ilman että ihminen on ruma, mutta ärsyttävä ihminen on ainakin mulle ruma täysin siitä huolimatta millaisella perseellä hän on varustettu.

PS. I *sydän* perseet
killuska

Posts: 748

#87 • • killuska
Hmm nyt muakin rupes kiinnostaa.*hih*

Kukaan ei oo täydellinen, joten ennemmin aivot ku ulkonäkö.
Aivoja kun ei voi korjailla meikeillä..

--
*killuska*

ezzy

Posts: 8,060

#88 • • ezzy Droid-pappa

janicca:

”vaikka olisit ulkoisesti miten kaunis, niin silti olet kokonaisuutena mielestäni ruma. ”
Tästä.
Ei nyt. Ei tässä.



topic on ”pinnallisuus” ja pinnallisen ihmisen yleisasenne pilaa yleensä koko jutun, siitä minä puhun. en ole todellakaan kiinnostunut sinun arviostasi omasta ulkonäöstäsi.

Yleensä Darwin pääsee tasoihin näissä asioistaa sinunkaltaisten ihmisten kanssa niin, että tämä ”kaunis” ihminen jonka valitset, jättää sinut viimeistään, kun tulet raskaaksi ja näin ollen ”kaunis” , mutta oi niin vitun pässi henkilö kuvittelee, että oletkin ruma, koska paisut.

*plur*
ezzy

Posts: 8,060

#89 • • ezzy Droid-pappa

janicca:
Topic on pinnallisuus, mutta ei se keskustelu, mihin tulit ottamaan osaa.
Siinä oli kyse VAIN ulkonäöstä.



viekää se keskustelu muualle sitten ;)

ns. take it outside.
Avatar
#90 • • shiva Guest
okei, kaikkihan me vastustetaan pinnallisuutta yms. mutta mites kaksnaamaisuus?
ollaan niin kaveria edessä päin ja selän takana jauhetaan paskaa. ollaan toisen kaveri vaan siksi että päästäisiin ”piireihin” ja tutustuttaisiin ihmisiin.
omassa ”lähipiirissänikin” tälläisiä wannabe ihmisiä on havaittu, ja ei voi kuin *eiei*.
mikä siinä on että ei voi olla toisen ystävä ilman taka-ajatuksia? ja miksi pitää loukata toista tietentahtoen? *uuh*
Jone

Posts: 8,258

#91 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Jos viemme sen muualle, olet etuoikeutettu tulemaan mukaan.
Olethan itsekin rumuuttani koskevilla kommenteilla mukana.



Slap dat ass, Esa! *vink*

-

Mut juu, kerrohan nyt oletko mielestäsi ulkonäkösi kohdalta hyvännäköinen, tavallisen näköinen vai sen ali? Jokaiselle on olemassa vastausvaihtoehdot jo piippuun ladattuna. *hymy*
keisha

Posts: 1,394

#92 • • keisha bullet with butterfly wings
Oi, joku ei ole saanut tarpeeksi huomiota lastentarhassa ja kerjää sitä nyt anonyyminä palstalla. Varsin söpöä! Ja sitähän näyttää tulleen varsin paljon, Klubitus Strike Force tarjoaa tapetit. Janicca oih Janicca nautiskelehan nyt toki tästä, sait just mitä halusitkin eikös juu....*sydän*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Jone

Posts: 8,258

#93 • • Jone Archibald Haddock

janicca:
Anna vastausvaihtoehdot niin valitsen miellyttävimmän.



Sehän olis ihan liian helppoa ja sitäpaitsi ne on pitkiä juttuja. *joo*
keisha

Posts: 1,394

#94 • • keisha bullet with butterfly wings
Imo Janiccalla on kyl yks parhaista siguista mitä oon pitkään aikaan nähny!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

ezzy

Posts: 8,060

#95 • • ezzy Droid-pappa

kei:
Imo Janiccalla on kyl yks parhaista siguista mitä oon pitkään aikaan nähny!



kuilu ei kaiketi koskaan erehdy ;)
Jone

Posts: 8,258

#96 • • Jone Archibald Haddock

kei:
Imo Janiccalla on kyl yks parhaista siguista mitä oon pitkään aikaan nähny!



Helposti, onhan se Kuilun sanailutehtaan iltavuoron alkupuolen tuotoksia. Respectiä vaan siihen suuntaan, kyllä minäkin vielä joskus avaudun isojen setien tavoin ja taidoin. *joo*
keisha

Posts: 1,394

#97 • • keisha bullet with butterfly wings

Jone:
---
kei:
Imo Janiccalla on kyl yks parhaista siguista mitä oon pitkään aikaan nähny!

---


Helposti, onhan se Kuilun sanailutehtaan iltavuoron alkupuolen tuotoksia. Respectiä vaan siihen suuntaan, kyllä minäkin vielä joskus avaudun isojen setien tavoin ja taidoin. *joo*



Jesh, kuilulle pointsit, jälleen kerran. Mietin vain mikä sai Janiccan pistämään tuon luonnehdinnan sigukseen. Oliko se hänen mielestään ns. hyvä läppä [tm] vai mistä oli kyse?

Tulee mieleen spugemuija joka tuli kerran avautumaan mulle t-paidassaan teksti: ”Tee työtä, jolla on tarkoitus”. Ironian ironiaa. Me like!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

milla

Posts: 3,699

#98 • • milla

kei:
Imo Janiccalla on kyl yks parhaista siguista mitä oon pitkään aikaan nähny!



imo janicca on yks parhaista eli ärsyttävimmistä trolleista mitä oon aikoihin nähny*dissaa*
Avatar
#99 • • hyperventilaatio Guest
No hitto, asiaahan se puhuu. Eikai kukaan lähe tutustuun ihmiseen, josta ensisilmäyksellä saatu vaikutelma (kutsutaan ulkonäöksi) on et hyi vittu kun on ruma? En mä ainakaan.

Ja vielä, en väitä itseäni komeaksi. Mutta jonkinlaisen riman voi silti vetää.
milla

Posts: 3,699

#100 • • milla

hyperventilaatio:
No hitto, asiaahan se puhuu. Eikai kukaan lähe tutustuun ihmiseen, josta ensisilmäyksellä saatu vaikutelma (kutsutaan ulkonäöksi) on et hyi vittu kun on ruma? En mä ainakaan.

Ja vielä, en väitä itseäni komeaksi. Mutta jonkinlaisen riman voi silti vetää.



voi vittu:DD en ehkä tarkottanu sitä vaan tota sen tyyliä kun ei vastaa sille asetettuihin kysymyksiin vaan selittää jotain paskaa ilman mirään perusteluja ja heittää vitun huonoo läppää ja luulee olevansa fiksu ja hauska.

ja tosiaan, on aika urpoo imo JOS tutustuu ihmisiin vaan mieles et onks toi kiinnostava siinä mielessä. kai ihmisiä on kiva olla kavereinakin. toisaalta ihan hyvä et tollaset ihmiset ajattelee noin, niin säästyypä moni ”ruma” mut muuten fiksu ihminen sellasten tyhjäpäiden seuralta:)

[muokattu 12.6.2003 23:23]