Pinnallisuus

201 posts, 11 pages, 37,229 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#181 • • hallucinogen Edain
Moni puhuu niin paskaa kun väittää et ei oo pinnallinen mut silti aina tosi komee otus kainalossa jam uihin ei katsastetakaan *nauru*
Itsekin rehellisesti jonkin verran pinnallinen.

--
pikku-*possu*

Avatar
#182 • • yana Guest

POSER:
Hassua että juuri täällä porukka tuntuu inhoavan pinnallisia ihmisiä, vaikka rave piireissähän näitä nimenomaan tuntuu pyörivän.



eiks vähän samasta o kyse amiksien homofobiassa ;)

[muokattu 1.8.2003 10:58]
POSER

Posts: 800

#183 • • POSER Wimp and Poser

Disco Stu:
eiks vähän samasta o kyse amiksien homofobiassa ;)



Amiksethan on Tosimiehiä(tm), siellä mitään homoja pyöri *vink*

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#184 • • yana Guest

POSER:
Amiksethan on Tosimiehiä(tm), siellä mitään homoja pyöri *vink*



vrt. eihän nyt bileissä pinnallisia(tm) ihmisiä pyöri kun kaikki on niin plur(tm)

[muokattu 1.8.2003 11:24]
Avatar
#185 • • Relic Guest
pinnallisia.. joka helvetin piireissä on ns. pinnallisia ihmisiä ei yksinomaan RAVE -piireissä.. menkää keskiviikkosin Kaivolle niin näette pintaliitäjiä oksentamiseen asti tai sitten vaikkapa tuonne Teatteriin kannattaa mennä niin siellä sitten on sitä kännykkäjuppimyyjäwannabe pintaliitäjää jne jne kyllä joka paikasta oma pintaporukka löytyy.
Elsa F

Posts: 2,763

#186 • • Elsa F Koululainen :)
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.*pihkassa*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

SuttiS

Posts: 3,111

#187 • • SuttiS Drama Queen

elisak:
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.*pihkassa*


Äärettömän hyvin sanottu. Se on todellakin sitä, kun elämä on kevyt. *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.

-P

Posts: 4,972

#188 • • -P
mulle pääasiana on se, että on oma itsensä ja viitaten tohon disco stun lauseeseen ettei kiinnosta mitä muut ajattelevat, jos pidän siitä ja tiedän että se on kivaa niin hiiteen muut.*joo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

CodeBlind

Posts: 69

#189 • • CodeBlind
Mun mielestä pinnallisuudessa on kyse arvoista sekä siitä, millä perusteella asioita ja ihmisiä arvostellaan. Arvostetaanko ennen kaikkea sitä, mikä näkyy PINNALLE päin, vai arvostetaanko jotain ”syvällisempiä” arvoja. (Näistä voi sitten keksiä esimerkkejä...)

Biletystilanteessa on ihan luvallista katsoa jonkin verran pintaa, kun bileet on vartavasten järjestetty sitä varten, että siellä olisi soveliasta ja normin mukaista pukeutua jonkin tietyn tyylin mukaan ja kohdata ihmisiä, jotka tekevät samoin. Lisäksi bileet on toki järjestetty tietyn musiikin kuulemista ja tanssimista varten, joten se pukeutuminen ei kuitenkaan oo se ainoa syy.

Ero pinnallisemman ja vähemmän pinnallisen ihmisen välillä on siinä, että kun bileissa katsoo jotain tyyppiä, niin koskeeko siitä ”pinnan” perusteella muodostettu käsitys sitä ihmistä jotenkin ”pohjimmiltaan”, vai vain siinä tilanteessa. Jos joku on bileissä vähemmän pukeutunut kuin muut ja häntä katsoessasi aattelet, että ”vähän mälsää, ei oo jaksanut pukeutua, mutta voihan se muuten olla hyvä tyyppi”, niin et oo niin pinnallinen kuin jos aattelisit että ”toi ei kans tajuu mitään pukeutumisesta, taitaa olla ihan totaalinen luuseri”. Eli ehkä vähän abstraktimmin sanottuna, hyväksytkö oletuksen siitä, että pinnan alla on jotain merkittävämpää kuin mitä pinnalle näkyy.

Sit vois kans pohtia sitä, että miten suuri merkitys tällaisella pinnallisella tilanteella kuin bileet on ihmisen elämässä. Mun mielestäni koko henkilö vaikuttaa aika pinnalliselta, jos ajattelee että ihan sama miten elämässä muuten menee, kunhan bileissä on kaikki kohdallaan. Toiset näkee elämässään tärkeämpiäkin asioita, ja käyvät bileissä ”vain” rentoutumassa, tms.

Vastuunkieltolauseke: tää on tällainen yleinen ja sekava pohdinta, joka ei kohdistu kehenkään tiettyyn henkilöön, eikä mihinkään tiettyyn tyyliin tms.
Avatar
#190 • • Relic Guest

Minny:
---
elisak:
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.*pihkassa*

---

Äärettömän hyvin sanottu. Se on todellakin sitä, kun elämä on kevyt. *iloinen*



joo :D hyvin sanottu
Epailija

Posts: 5,636

#191 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ei hitto. Sain nyt luettua koko viestiketjun läpi ja olo on kuin lastenlaulussa (”oi jospa oisin saanut olla mukana...”). *nauru* Kiitokset Kuilulle ja kumppaneille äärimmäisen viihdyttävistä postauksista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kissi

Posts: 2,436

#192 • • kissi niihä?

elisak:
Mulle pinnallisuus on mielentila. Se on sitä, kun ralaa hetken ja jättää syvälliset pohdiskelut sikseen. Se on sitä, kun laittaa kauniit vaatteet ja puhuu kavereiden kanssa hömppää. Se on sitä, kun elämä on kevyt, eikä huominen huoleta. Sellaista ajoittaista blondeilua, liian pohtimisen lomassa.*pihkassa*


Elisa, tota ei ois voinu paremmin sanoo! Se on just sitä, ainakin meillä! ;)
Eli annetaan ittemme välillä olla kauniita ja kevyitä, hauskoja ja hassuja, semmosia höpönassuja! *iloinen*
Avatar
#193 • • ALIEN Guest
tunnen (ainakin) yhden nuoren naisen, jolle ulkonäkö kaikki kaikessa. Tämä henkilö ei ole ikinä tyytyväinen itseensä ja suorastaan itkee, jos näkee jonkun todella kauniin naisen. Hän on itse ulkoisesti todella kaunis, mutta sisältö on täynnä hometta ja ruostetta. Sääliksi käy...
Ylipinnalliset pintaliitäjät *dissaa* Ihminen, jolla on hyvä sydän saa mun respectit *hymy*

[muokattu 4.8.2003 11:22]
POSER

Posts: 800

#194 • • POSER Wimp and Poser

alien:
tunnen (ainakin) yhden nuoren naisen, jolle ulkonäkö kaikki kaikessa. Tämä henkilö ei ole ikinä tyytyväinen itseensä ja suorastaan itkee, jos näkee jonkun todella kauniin naisen. Hän on itse ulkoisesti todella kaunis, mutta sisältö on täynnä hometta ja ruostetta.


Muijalla ei vissiin ole sit mitään ongelmia itsetuntonsa kanssa ?*justjoo* Pinnallisuudella on helppo yrittää saada kasvatettua paskaa itsetuntoaan ja päästä muiden ihastelun kohteeksi.

Sisältö ei välttämättä tässä tapaukessa ole täyttyä hometta ja ruostetta, mikäli ko.beibe oppisi olemaan sinut itsensä kanssa.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#195 • • ALIEN Guest

POSER:
---
alien:
tunnen (ainakin) yhden nuoren naisen, jolle ulkonäkö kaikki kaikessa. Tämä henkilö ei ole ikinä tyytyväinen itseensä ja suorastaan itkee, jos näkee jonkun todella kauniin naisen. Hän on itse ulkoisesti todella kaunis, mutta sisältö on täynnä hometta ja ruostetta.

---

Muijalla ei vissiin ole sit mitään ongelmia itsetuntonsa kanssa ?*justjoo* Pinnallisuudella on helppo yrittää saada kasvatettua paskaa itsetuntoaan ja päästä muiden ihastelun kohteeksi.

Sisältö ei välttämättä tässä tapaukessa ole täyttyä hometta ja ruostetta, mikäli ko.beibe oppisi olemaan sinut itsensä kanssa.



sillä on paljon ongelmia itsetuntonsa kanssa.. Aika nappiin sanottu että pinnalisuudella on helppo yrittää saada kasvatettua paskaa itsetuntoaan jne... Huonolla sisällöllä meinasinkin juuri kyseisen ihmisen luonnetta ja asennetta, koska hän ei tod. ole sinut itsensä kanssa... mikä on harmi hänen kannalta.
-P

Posts: 4,972

#196 • • -P
Vaikka vanha topic onkin, niin on pakko vielä lisätä tuohon alienin kommenttiin. Hyvän tahtoisia sekä hyväsydämmisiä on todella vähän, joilla on samalla ulkonäkö kohdallaan. Hyvin moni hyvännäköinen mimmi esim. saattaa kohdella muita ei ehkä niin komeita/kauniita tyyppejä kuin roskaa konsanaan. Itse olen joutunut monia kertoja kyseisen kohtelun kohteeksi, melkeinpä jopa ihan syyttä.

Pintaliito merkitsee sanana eri ihmisille eri asiaa, mutta kuten itse ymmärrän, niin jokaiselle sanalle on sellainen ns. kultainen keskitie, eli yleisarvo. Itse ymmärrän pintaliidon paremmuuden tunteena, ja siitä että on parempi/kauniimpi/fiksumpi kuin muut ja käytös on myös sen mukaista.

Kuten jo aikaisemmin mainitsinkin niin yleensä tuota pintaliitoa olen saanut osakseni lähinnä naishenkilöiltä, jotka ovat katsoneet minua kuin halpaa roskaa ja kävelleet vain pois, yrittäessäni puhua heidän kanssaan. Ehkä asia onkin näin että en ole ihmisenä muu kuin halpa roska, monien muiden joukossa jätealtaassa.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sapeli

Posts: 11,768

#197 • • sapeli jokukukamikä?

Angelus:
Ehkä asia onkin näin että en ole ihmisenä muu kuin halpa roska, monien muiden joukossa jätealtaassa.



”Look at this. It's worthless - ten dollars from a vendor in the street. But I take it, I bury it in the sand for a thousand years, it becomes priceless.”

Arvottoman ja korvaamattoman ero on se olennainen - me ollaan ehkä kaikki roskia, mutta roskissakin on eroja.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m_a

Posts: 1,017

#198 • • m_a
Pinnallisuus parisuhdemarkkinoilla on ihan normaalia,
ja jos kysyntää riittää, valitettavasti silläkin pärjää. Siis liian hyvin.
Tavallaan toivoisin et tontut tarkkailis meitä :D*pervoil*
Hei mut kauneus onkin katoavaista, ja kuallaan me kaikki joskus.
joten tasoissa ollaan ;)

Horoskoopista vielä.
Astrologia/horoskooppi on vähänku hindu-uskonnon sosiologiaa..
Jos oon tajunnu oikein, erona meijän länkkäriversiosta, se mielletään
enempi tehtäväksi kuin yksilön kuvaukseksi. Tres puhuikin tästä aik.
Pyrkimyksenä olis hyödyntää yksilön omia vahvoja osa-alueita,
ja tavoitteena jotain eheämpää - vaikka parempi mieli?
Sitä en ymmärrä miten planeetat/vuodenaika(öö.hiukkaset,valon määrä?)
voisivat vaikuttaa esim sikiön kehitykseen. Tai sattumien kulkuun.
Mut vaikutusta horoskoopilla on, ainakin historiallisesti.
Kun on kerran ollaan totuttu.
Kokonaisuus on hassu juttu, kun meillä on kokoajan joku filtteri päällä...

Mut sen tiedän että nykyinen helposti pureskeltava (=pinnallinen?)
horo skooppi sopii mainiosti tänne kaupunkiin muitten saasteiden joukkoon.
Ei keskittytä vaan yhteen juttuun, ku on niin paljon muutakin hauskaa! IHQ!
.. tuli taas liioteltua, on se pinnallisuus joskus esim hauskaa :)
mut mulle vaan pieni annos, kiitos!
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#199 • • Gilgamint.com Making questions
Pinnallisuus on taitolaji. Itse olen huono olemaan pinnallinen, ja siksi myös usein ihmiset saavat minusta huonon-kuvan. Toisaalta asioiden hoitamisessa pinnallisuudella ei tee mitään, ja tämmöisessä olen hyvä.

Toisaalta, itse en pidä pinnallisista ihmisistä, varsinkin jos se on juurtunut ajattelemiseen ja käyttäymismalleihin, joissa häveskellään, katsotaan pahalla ja yritetään eristää ihmisten luonnollisia ongelmia.
darkfr

Posts: 232

#200 • • darkfr d:play
hiukset hyvin, guccit päälle ja kaikenmaailman eskopenat ja eläinaktivistit vihreissä haalareissa, juntit ja duunarit, pissikset ja lökäpöksyt ja wannabe anti-hype actionfactionfractionfriction i'm so UG horot katuojaan.

ole tyly, liity meihin tänään.

*super*

--
4/4