Miten nukut tai haluaisit nukkua säädön / hoidon / poika-/tyttöystävän / (avo)puolison tms. kanssa?

125 posts, 7 pages, 84,058 views

*Stardust*

Posts: 202

#81 • • *Stardust*

wiwi, 2.9.2008 22:50:
Ihan mielenkiinnosta (ja topicin aihettakin sivuten): ovatko muut täällä huomanneet, että nukkuminen uuden ihmisen kanssa on pitkän aikaa pirun vaikeaa? Esimerkiksi nykyisen poikaystävän kanssa muistan, että meni monta kuukautta ennen kuin pystyin jotenkuten nukkumaan. Ehkä siinä on sellaista tietynlaista jännitystä alussa.



No lähinnä ongelmana on se, että tuleeko nukuttua vai ei *hihu* Ensimmäisten kuukausien aikana yölliset aktiviteetit ovat jotain ihan muuta. Olen tosin huomannut ihan saman; hyvän (nukkuma)asennon löytäminen vaatii hetken totuttelua. Ihan alkuunsa tytsä saa nukkua mun rinnan päällä jos siltä tuntuu, mutta sitten vähitellen alkaa löytymään se oikea asento jossa uni on laadukasta eikä kumpikaan herää rinta/poski hiessä.

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

sts

Posts: 7,969

#82 • • sts Sama pyynti aitta!

Elmiira, 29.8.2008 09:44:
Meillä on tällänen "20 vuotta naimisissa" -meininki:
Minä nukun sängyssä koirien kanssa ja isäntä nukkuu
lähes poikkeuksetta sohvalla *igor*

Mieluiten tietenkin haluaisin nukahtaa kainaloon, mutta
yöllä kaipaan omaa tilaa, ettei tule liian kuuma.



It's funnay cos its true.
Xer

Posts: 261

#83 • • Xer Bassosankaritar
Satunnainen kosketus oli mun vastaus tähän.
Oon sellasta patterityyppiä ja mun kanssa peiton alla nukkuminen lähekkäin menee saunasta.. Muutenkin tykkään nukkua viileässä ja kiemurrella unissani. Tosin jos herään pahaan uneen niin hakeudun aika poikkeuksetta ihan kylkeen kiinni ainakin hetkeks.. *hihu*
^Petunia

Posts: 888

#84 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

wiwi, 2.9.2008 22:50:
..ovatko muut täällä huomanneet, että nukkuminen uuden ihmisen kanssa on pitkän aikaa pirun vaikeaa? Esimerkiksi nykyisen poikaystävän kanssa muistan, että meni monta kuukautta ennen kuin pystyin jotenkuten nukkumaan..


mulla oli ennen noin.. tai siis ainakin sinkkuna ollessani, vaikka peti-kaveri oli tuttu, niin paremmin sitä tuli nukuttua yksin kuin toisen kanssa. ehkä sitä ei vaan osannut nukkua kunnolla toisen kanssa koska tiesi että jutussa ei ollut mitään "aitoa" ja että seuraavana aamuna pitää lähteä yksin kotiin.. *uuh*
murun kainalossa olen osannut nukkua alusta saakka todella hyvin, siis niin paljon kun siellä kainalossa olen ennenkuin potkin sen unissani sivummalle ja pöllin peiton *nauru*
ehkä se on vaan tuntunut alusta saakka tutulta ja turvalliselta.. *sydän*
sts

Posts: 7,969

#85 • • sts Sama pyynti aitta!
Meil taitaa olla sellanen nukahdetaan lusikassa ja jossai vaiheessa pyörähtelee sitten toisippäin. Tekee nykyää oikeastaan vaikeaa nukahtaa jos toinen ei oo siinä :)
depth

Posts: 64

#86 • • depth

sts, 2.9.2008 23:04:
Meil taitaa olla sellanen nukahdetaan lusikassa ja jossai vaiheessa pyörähtelee sitten toisippäin. Tekee nykyää oikeastaan vaikeaa nukahtaa jos toinen ei oo siinä :)



...and he said it all. :)
anniharha

Posts: 1,937

#87 • • anniharha
NO SIIS.

Toinen avomies nukkuu sohvalla, toinen omassa sängyssään. Jos tyttöystävä on kylässä niin se saa nukkua saman peiton alla, eks-vaimo saa toisen peiton koska silloin yleensä sängystä löytyy myös kaksi lasta, joista toinen nukkuu yleensä sylissä häntä mun naamalla ja toinen jalkojen päällä estämässä verenkiertoa. Jos joudun jakamaan unitilani niin en suostu nukkumaan seinän puolella, paitsi säädön kans kun saan nukkua kainalossa niin muulla ei ole niin väliä.

Viime viikolla nukun keittiön sohvalla oksennustautinen koira päälläni ja nyt ajattelin nukkua nojatuolissa etten tukehdu räkään. Pidän elämästäni.

--
and though my words could save the world they never come out right

Takyon

Posts: 2,945

#90 • • Takyon Möwkö

wiwi, 2.9.2008 22:50:
Ihan mielenkiinnosta (ja topicin aihettakin sivuten): ovatko muut täällä huomanneet, että nukkuminen uuden ihmisen kanssa on pitkän aikaa pirun vaikeaa? Esimerkiksi nykyisen poikaystävän kanssa muistan, että meni monta kuukautta ennen kuin pystyin jotenkuten nukkumaan. Ehkä siinä on sellaista tietynlaista jännitystä alussa.


Toki aluksi on pientä jännitystä mutta mulla on niin hyvät unenlahjat että ei mitään ongelmia. Mä pystyn nukkumaan ihan missä vaan, ihan missä asennossa vaan (kyllä, jopa seisaaltaan) *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Eepu

Posts: 113

#91 • • Eepu Inspiration
Kyllä mie pyrin maksimoimaan tuon kosketuspinta-alan, koska uinumisessa ehkä eniten arvostan toisen viekkuun nukahtamista. Kainaloon käpertyminen ja korvan lepuuttaminen toisen sydänäänillä on rauhottavaa, vaikka kyllä nautin suuresti myös toisen käsien kietoutuessa ympärille, tekee turvallisen olon.

Nukkuessa en malta pysyä paikallani ja ajoittain herätessäni löydän itseni kokonaan toiselta puolelta sänkyä, mutta kyllä sinne toisen viekkuun tulee taas hakeuduttua ja jatkettua unia. Toisinaan aamulla herätessään toivoisi kovasti olevansa yksin, mutta uinumaan käyminen pelkästään kissan kanssa on masentavaa puuhaa. Mielummin nukun vaikka kaverin sohvalla kosketusetäisyydellä.

--
Así es la vida.

-xx-

Posts: 5,001

#92 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Takyon, 3.9.2008 23:08:
Toki aluksi on pientä jännitystä mutta mulla on niin hyvät unenlahjat että ei mitään ongelmia. Mä pystyn nukkumaan ihan missä vaan, ihan missä asennossa vaan (kyllä, jopa seisaaltaan) *nauru*


Ei voi muuta sanoa kuin että kateeksi käy, luulisin d:

--
kiitos ja anteeksi ^^

wiwi

Posts: 1,575

#93 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 3.9.2008 23:08:
---
wiwi, 2.9.2008 22:50:
Ihan mielenkiinnosta (ja topicin aihettakin sivuten): ovatko muut täällä huomanneet, että nukkuminen uuden ihmisen kanssa on pitkän aikaa pirun vaikeaa? Esimerkiksi nykyisen poikaystävän kanssa muistan, että meni monta kuukautta ennen kuin pystyin jotenkuten nukkumaan. Ehkä siinä on sellaista tietynlaista jännitystä alussa.

---

Toki aluksi on pientä jännitystä mutta mulla on niin hyvät unenlahjat että ei mitään ongelmia. Mä pystyn nukkumaan ihan missä vaan, ihan missä asennossa vaan (kyllä, jopa seisaaltaan) *nauru*


Ja sä ajat taksia. *nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

remotion

Posts: 5,283

#94 • • remotion nostatus guru

Aurinkoneiti, 31.8.2008 05:27:
Näitä juttuja on jotenkin ihana lukea, vaikka nukunkin yksin koira jalkopäässä. Haluaisin nukkua sen oikean kanssa kyljellään, otsat koskettavat toisiaan. Jalat ovat koukussa, käsi toisen selässä.



Joo niin on, mutta nyt vaa sit kaipais itekin tähän jonkun kylkeen. :/ mut toisaalta mul on niin kuuma ja mä en yleensä nuku oikeen kokoyönä vaikka mimmi nukkuiskin ku tukki.
Jotenkin yleensä liikkuu niin paljon syvällisiä ajatuksia päässä ettei saa nukutuksi, varsinkin kun mulle tulee super helposti liian kuuma ja on kiva paijata toista siinä ku se tuhisee rauhallisesti kainalossa. ^__^
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#96 • • Aurinkoneiti

remotion, 4.9.2008 00:55:
---
Aurinkoneiti, 31.8.2008 05:27:
Näitä juttuja on jotenkin ihana lukea, vaikka nukunkin yksin koira jalkopäässä. Haluaisin nukkua sen oikean kanssa kyljellään, otsat koskettavat toisiaan. Jalat ovat koukussa, käsi toisen selässä.

---


Joo niin on, mutta nyt vaa sit kaipais itekin tähän jonkun kylkeen. :/ mut toisaalta mul on niin kuuma ja mä en yleensä nuku oikeen kokoyönä vaikka mimmi nukkuiskin ku tukki.
Jotenkin yleensä liikkuu niin paljon syvällisiä ajatuksia päässä ettei saa nukutuksi, varsinkin kun mulle tulee super helposti liian kuuma ja on kiva paijata toista siinä ku se tuhisee rauhallisesti kainalossa. ^__^


Paijaamiseen on helppo nukahtaa *haukottel*
Fea

Posts: 690

#97 • • Fea Ithaqua

satumetsä, 28.8.2008 19:13:
En pysty yleensä nukahtamaan jos en missään vaiheessa mene "omalle puolelle". Lisäksi meillä pitää olla kaksi peittoa, koska muuten mussu joutuu nukkumaan ilman. Minä otan ja myllään nimittäin koko peiton, aina.

Sängyn pitää olla leveä, koska nukun hieman leveästi.
Mussu nukkuu taas superleveästi humalassa ja joudun vähän siirtelemään niitä raajoja =)



joo, täytyy olla omaa tilaa nukkumiseen. kun nukutaan mun luona niin peitto lähtee komeasti pois pussilakanasta kun tää toinen nukkuu "makeasti"..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Amarie

Posts: 261

#98 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Jos herran luona ollaan, niin 120 leveässä sängyssä on meidän lisäksi kaksi kissarouvaa. Itse nukun aina seinän puolella, riippumatta siitä ollaanko mun vai herran luona, mikä on epäkäytännöllistä, sillä itse juoksen pitkin yötä juomassa vettä tai vessassa, jolloin joudun ninjata joko sängyn päädystä pois tai sitten kiivetä herran yli. Molemmat pyörii ja vaihtaa asentoa noin miljoona kertaa yössä, herra ei vaan herää siihen, joten minä aina peittelen herran uusiksi, kun oon varastanut peiton tai herra on itse sen möyrinyt pois päältään.

Tän hetkisen emäntäni kanssa nukutaan kans samassa sängyssä asunnon koosta johtuen (25 neliötä, kaksi naista), ja molemmilla on omat peitot, eikä kumpikaan juurikaan liiku yön aikana. Tulevan emäntäni kanssa nukutaan varmaan ihan omissa huoneissamme, paitsi liskokrapulassa kuitenkin nukutaan emännän huoneessa, hällä kun on 160 leveä sänky.

--
In her eyes I see the sky.

oooo

Posts: 1,249

#99 • • oooo

Fea, 4.9.2008 21:18:
---
satumetsä, 28.8.2008 19:13:
En pysty yleensä nukahtamaan jos en missään vaiheessa mene "omalle puolelle". Lisäksi meillä pitää olla kaksi peittoa, koska muuten mussu joutuu nukkumaan ilman. Minä otan ja myllään nimittäin koko peiton, aina.

Sängyn pitää olla leveä, koska nukun hieman leveästi.
Mussu nukkuu taas superleveästi humalassa ja joudun vähän siirtelemään niitä raajoja =)

---


joo, täytyy olla omaa tilaa nukkumiseen. kun nukutaan mun luona niin peitto lähtee komeasti pois pussilakanasta kun tää toinen nukkuu "makeasti"..



*hali* Onneksi muutetaan pian, niin pääsen opettaa sua miten osutaan roskakoriin eikä siihen viereen *vink*
Mellu-

Posts: 4,006

#100 • • Mellu-
Lusikassa tai kainalossa *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER