Miten nukut tai haluaisit nukkua säädön / hoidon / poika-/tyttöystävän / (avo)puolison tms. kanssa?

125 posts, 7 pages, 84,066 views

Mar6

Posts: 2,178

#21 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Säätöjä tai hoitoja en harrastele *lmao* Mutta kyllä se on mukava nukkua nenät vastakkain ja sylikkäin. *plur* Toki riippuu ihmisestä paljon. Eli oisko se toi kosketuspinta-alan maksimointi mutta se on ehkä hienointa noin *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

Wegez

Posts: 2,141

#22 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Kyl mie aika tiukasti tos peitos nukun..lusikassa tietty..ja sitte ku tulee kuuma, ni hylkään peiton ja aamulla ku on viilee ni unisena käpälöin kaikki paikat ja jostain seinän ja sängyn välistä SE sitten löytyy..sitte kiepsahdan takas alle.. *enkeli*

--
...we´re all made of stars...

-xx-

Posts: 5,001

#23 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Haluaisin pystyä nukkumaan samassa sängyssä x)

Kiva gallup *lmao*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Fakiiri

Posts: 462

#24 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Lusikka *slurps*
Aamulla kuitenkin herää selät vastakkain.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Avangion

Posts: 2,529

#25 • • Avangion Punakardinaali
Mä olen hankkinut liian leveän sängyn. 40 senttiä vähemmänkin riittäisi mun mielestä, kun tykkään läheisyydestä. 140 centtinen pakottaisi ainakin olemaan lähellä, mutta siinä olisi tilaa, jos haluaa olla vieressä ilman että on kiinni. *hymy*

En kai voi sanoa harrastavani säätöjä tms.
En haluaisi nukkua sellaisen kanssa, johon en haluaisi liimaantua illalla. (Yöpyvä kaveri tietenkin erikseen.)
Nukkuessahan liikkuu, eikä sitä pysy kiinni toisessa. Elän sen kanssa kuitenkin ihan hyvin. *hih*
Välillä voi kosketuksella tarkistaa, että toinen on paikalla. (*justjoo* Niin usein kun katoavatkin kesken yön...)
Heräillessä sitten ottaa toisen takaisin lusikkaan. *hihu*

Itse olen kunnon lämpöpatteri, joten toinen puolisko saisi olla fyysisesti viileämpää sorttia. Voin sitten pitää lämpimänä. *plur* Kaksi patteria tuottaisi vain kaksi lämpöhalvausta. *nauru*

Sleepbuddy olisi pop! Anyone? *pepsodent*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Caro²

Posts: 5,301

#26 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Avangion, 28.8.2008 12:17:
Itse olen kunnon lämpöpatteri, joten toinen puolisko saisi olla fyysisesti viileämpää sorttia. Voin sitten pitää lämpimänä. *plur* Kaksi patteria tuottaisi vain kaksi lämpöhalvausta. *nauru*


Ihan pakko kommentoida, että aikoinaan juuri tästä syystä en yksinkertaisesti kyennyt nukkumaan toisen kanssa kiinni liimautuneena. Sitä kun hikoilee peiton alla, on tosi vittumaista edes yrittää nukkua, vaikka se kuinka kivaa olisikin :(

EDIT:

Tuosta nukkumisesta muuten tuli joskus taannoin tutkimus jonka lopputulos oli, että (poikkeuksia lukuunottamatta) erikseen nukkuvilla pariskunnilla oli taipumus pisimpiin suhteisiin. Olikohan niin, että eronneista pariskunnista suurimmalla osalla oli "sama sänky". Sitä en muista kuinka vanhoja ihmisiä haastateltiin, mutta eivät tainneet olla pari- tai edes kolmikymppisiä.

Jos ei pysty nukkumaan, sillon tuntuu olevan yhdellä jos toisella pinna kireellä ja suhde siinä kärsii.
palava

Posts: 28

#27 • • palava iha liekeissä

Avangion, 28.8.2008 12:17:

Itse olen kunnon lämpöpatteri, joten toinen puolisko saisi olla fyysisesti viileämpää sorttia. Voin sitten pitää lämpimänä. *plur* Kaksi patteria tuottaisi vain kaksi lämpöhalvausta. *nauru*

Sleepbuddy olisi pop! Anyone? *pepsodent*



Mulla on itselläni taas aina kylmä, eli olisin kyllä tollaisen "patterin" tarpeessa = täällä yksi vapaaehtoinen sleepbuddy! *pepsodent*

Mutta siis alkuperäiseen kysymykseen, mun mielestä nukkumaan mennessä ja herätessä nimenomaan kaipaa sitä ihoa, mutta siinä välissä pitää olla myös omaa tilaa jotta saa kunnon yöunet eikä mee siinä toista töniessä ja hereillä pyöriessä koko yö... *nauru*

--
Herne nenässä pitää luovuuden loitolla

Umbala

Posts: 769

#28 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Joo, lusikasta on hyvä lähteä liikenteeseen, tosin hatarien muistikuvien mukaan siinä tais useemmin käydä niin, että lopulta uni tulee paremmin kuitenkin selältään. Siitä alkaa vaan olemaan niin kauan aikaa, kun viimeeksi on tullut nukuttua jonkun kanssa samassa sängyssä, jotta oikeestaan aika sama vaikka tulis nukuttua ristissä, tilanne olisi kuitenkin parempi kuin nykyinen.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

wiwi

Posts: 1,575

#29 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

tiiainen, 28.8.2008 09:22:
Harmi kyllä pääsen nukkumaan muruni viereen oikeastaan vain viikonloppuisin joten silloin kömmin tietysti kainaloon tai painaudun selkään vasten tai vaihtoehtoisesti mä nukun sen sylissä. Sitten kun nukahdetaan tai tulee muuten vaan kuuma niin käännytään hieman erilleen tai nukutaan omilla puolilla. Välillä on käsi eksyny toisen päälle tai sitten oon hivuttautunu taas kokonaan kainaloon. Niskat kärsii siitä hiukan mut silti paras paikka*plur*Sitten on niitä poikkeuksellisia viikonloppuja kun jompikumpi kuorsaa armottoman kovaan ääneen lattialla, joskus jopa koiran patjalla :D


Haa! Klassinen "ylimääräisen olkapään dilemma". Oon etsinyt siihen ratkaisua jo vuosia.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#30 • • pirpeli

wiwi, 28.8.2008 13:19:
Haa! Klassinen "ylimääräisen olkapään dilemma". Oon etsinyt siihen ratkaisua jo vuosia.


Hitsi, törmäsin StumbleUponissa kerran sellaselle sivustolle, jossa oli myynnissä just "ylimääräiselle olkapäälle ja kädelle" suunniteltuja patjoja :D Se oli sellanen, jossa oli ikäänkuin käden ja olkapään mentävä kanava, et kun nukku kyljellään, niin käsi oli omassa kolossaan... En nyt vaan muista, mikä sivu se oli :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

wiwi

Posts: 1,575

#31 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

pirpeli, 28.8.2008 13:25:
---
wiwi, 28.8.2008 13:19:
Haa! Klassinen "ylimääräisen olkapään dilemma". Oon etsinyt siihen ratkaisua jo vuosia.
---
Hitsi, törmäsin StumbleUponissa kerran sellaselle sivustolle, jossa oli myynnissä just "ylimääräiselle olkapäälle ja kädelle" suunniteltuja patjoja :D Se oli sellanen, jossa oli ikäänkuin käden ja olkapään mentävä kanava, et kun nukku kyljellään, niin käsi oli omassa kolossaan... En nyt vaan muista, mikä sivu se oli :/


:D Unbelievable! Joku muukin on siis miettinyt asiaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#32 • • Hitchhiker
Toisella puoliskolla tulee olemaan ongelmia sen suhteen (jos nyt jostain simmoinen löytyy) miten minä nukun, pyörin hyvin paljon sängyssä ja välillä tuntuu ettei nykyinenkään sänky riitä itselle koon suhteen. Olisi kiva nukkua siten että (nukun itse nks. supermanina, eli vatsallani toinen jalka koukussa ja toinen suorassa, toinen käsi eteenpäin suorana ja toinen taitettuna tyynyn alle), toisen jalka olisi oman suorassa olevan jalan päällä ja mahdollisesti käsi ympärillä, jos siis vain saa mahdutettua sen kätensä jotenkin tuohon asentoon (tai itsensä mahdutettua tuohon viereen *lmao*). Toki tilanteeseen tulee sopeutua puolin, sekä toisin.
yertle

Posts: 421

#35 • • yertle

Hitchhiker, 28.8.2008 13:28:
Toisella puoliskolla tulee olemaan ongelmia sen suhteen (jos nyt jostain simmoinen löytyy) miten minä nukun, pyörin hyvin paljon sängyssä ja välillä tuntuu ettei nykyinenkään sänky riitä itselle koon suhteen. Olisi kiva nukkua siten että (nukun itse nks. supermanina, eli vatsallani toinen jalka koukussa ja toinen suorassa, toinen käsi eteenpäin suorana ja toinen taitettuna tyynyn alle), toisen jalka olisi oman suorassa olevan jalan päällä ja mahdollisesti käsi ympärillä, jos siis vain saa mahdutettua sen kätensä jotenkin tuohon asentoon (tai itsensä mahdutettua tuohon viereen *lmao*). Toki tilanteeseen tulee sopeutua puolin, sekä toisin.



Me nukutaan useesti tollee et ukko on supermies ja mä nukun sen selkää vasten juurikin. Siin on kauheen mukava olla *sydän* Harmittaa ku se sitten aina jossain vaiheessa siitä käännähtää pois.
Jutu

Posts: 3,054

#36 • • Jutu Blondi
Ite tykkään nukkua leveesti ja mieluiten koko sängyn leveydeltä :P Äijä taas tykkää nukkua ihan kiinni, joten yleensä siinä käy niin, että mä oon ihan reunalla ja sillä on selän takana tilaa vaikka kuinka paljon. Sitten sitä täytyy potkia aina kauemmas. Ja jos joskus yrittää nukkua sen kainalossa, niin silloin on aina joku huonosti. Joko on liian kuuma, käsi on huonossa asennossa, jalka on huonosti, nenää kutittaa tms. Meillä on jo nyt sellanen 160cm levee sänky, mutta kyllä leveempi sänky olis kiva! *hih* Nyt sitten ollaan jotenkin päädytty kompromissiin, eli nukutaan erillämme, mutta pidetään toisiamme kädestä kiinni <3

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

^Petunia

Posts: 888

#37 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

pirpeli, 28.8.2008 13:30:
---
wiwi, 28.8.2008 13:26:
:D Unbelievable! Joku muukin on siis miettinyt asiaa.
---
http://inventorspot.com/articles/love_mattress_modern_sleeping_so_9568?dupe


Siis tollanenhan olis ihan helmi!! *sydän*
Kyljellään nukkuessa se alimmainen käsi on NIIIN ärsyttävä välillä, ei tiedä mihin ihmeeseen sen aina heivais *toktok* sit se on tyynyn alla tai kyljessä kiinni puutuneena, tai selän takana vammasesti vääntyneenä tai... Argh!*eiei*
Avatar
#38 • • Norb Guest
Normisti haluisin olla omassa sykkyrässä ilman kuumakalleja. Mutta kun noi mun miehet lösähtää aina välillä mun päälle ja sitten saan töniä niitä öisin omalle puolelle.

Yleensä herätessäni toinen mies on jalkojen päällä ja toisen miehen kädet ja jalat on mun päällä. Ei kivaa. Plus toinen (karvaisempi) aina talloo mun hiuksia niin et päänahka meinaa revetä.
anthocyan

Posts: 1,511

#39 • • anthocyan Kohti valoa...
Voisin nukkua vaikka koko yön sylikkäin mahdollisimman lähellä toista. Ihaninta on nukkua niin, että toinen on selällään ja sitten saa olla siinä vieressä osittain päällä kyljellään *sydän* Tai sitten vastakkain ja sylikkäin tai sitten lusikka asennossa. Niin, että on mahdollisimman lähellä toista *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

remotion

Posts: 5,283

#40 • • Edited remotion nostatus guru

anthocyan, 28.8.2008 14:38:
Voisin nukkua vaikka koko yön sylikkäin mahdollisimman lähellä toista. Ihaninta on nukkua niin, että toinen on selällään ja sitten saa olla siinä vieressä osittain päällä kyljellään *sydän*
Niin, että on mahdollisimman lähellä toista *hihu*



Miksi ne naiset joiden kans minä nukun ei ikinä tajua tätä.
nimimerkillä kulunut lusikka.

Joo ja sillee voi nukkua jos on kolmistaan ja itse keskellä ;)

Itse kans oon kunnonlämpöpatteri ja nukun kesäisin pelkällä pussilakanalla.