kerro "hauska" joke istestäsi

13 posts, 1 page, 5,382 views

nomic

Posts: 4,120

#1 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kun mä synnyin joskus niin mut todettiin kuolleeksi*nauraa*

oke vähä tyhmä juttu mutta tästä ei voi enää huonontua*nauraa*
Youzo

Posts: 1,175

#2 • • Youzo viidakkovekara
Kun mä synnyin, mulla oli Tukholman kätilönopiston toiseksi pisin napanuora*nauraa*
Siellä se on viellä jossain purkissa todistuksena.
Mut silti olen melkein normaali ihminen*iloinen*

[muokattu 24.4.2003 23:42]
UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
nomic:

kun mä synnyin joskus niin mut todettiin kuolleeksi*nauraa*

oke vähä tyhmä juttu mutta tästä ei voi enää huonontua*nauraa*



Mä muistan kun sä synnyit...
Mä olin tosi vihainen että sain toisen pikkubroidin...(luonnollisesti olin toivonut siskoa, olin silloin 6.5wee)
Kätilö yritti lohdutella mua että oisin iloinen että sain veljen koska hänellä ei ollu kuin 3tyttöö.. No minä fiksuna tyttönä sit yritin tehdä vaihtokauppoja kätilön kanssa...*ota sä toi poikavauva niin annat tilalle tyttövauvan**iloinen*
Hmm... Nooh sukulaiset paheksu mun puheita ja mummo suuttu....
No ei menny kuin pari päivää niin mä olin kyl jo ihan iloinen että olin saanu toisen pikkuveikan...*plur*
Myfinesthour

Posts: 420

#4 • • Myfinesthour
Kun tämän kerron, on viimeinenkin vaikutelma edes jonkinlaisesta täysipäisyydestä kohdaltani tuhottu. No mitäs sitä nolosteleen, elämä on laiffia!

Ollessani reserviupseerikoulussa, ompelin eräs ilta jotain hilavitkutinta kiinni johonkin hilavitkuttimeen. Noh, vein neulaa takaisin kaapilleni, mutta onnistuin pudottamaan sen juuri ovella. Neula katosi enkä sitä sen kummemmin alkanut etsimään.

Aamulla otin alahyllyltä uudet alkkarit jalkaan ja lähdin päivän palveluksiin (toki pistin jotain vihreämpääkin ylleni). Päivällä iski outo vaiva takamukseeni. Siellä tuntui outoa nipistystä koko ajan.. Ihmettelin moista, mutta unohdin ruokailuun mennessä moisen pikkuvaivan. Illalla vaiva palautui, joten menin vessaan tsekkaan mitä vikaa ahterissani oikein on. Housut alas vedettyäni yllätys oli melkoinen. Takapuolesta roikkui naru. Nykäisin siitä, niin lattialle tipahti vääntynyt, korostan, ihan mutkalla oleva neula. Siitä sain lempinimen teräsperse.

Menisiköhän tämä tarina läpi valittujen palojen "Sotilashuumoria" palstalla?*piis*

--
"..."

nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
miten joku osaa *tipahtaa tuolilta* *nauraa*
Myfinesthour

Posts: 420

#6 • • Myfinesthour
No, opiskelen sairaanhoitajaksi tässä viimemetrejä. Olen ilmeisesti jo armeijassa alitajuisesti päättänyt harjoitella neulojen käyttöä.. vaikkapa sitten takapuolellani :P*piis*

--
"..."

nomic

Posts: 4,120

#7 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*nauru*
Inferno

Posts: 369

#8 • • Inferno [Terrorcraft]
kun mä synnyin ni mut heitettiin uuniin*iloinen*

olin kuulemma ihan sininen kun synnyin*kylmäverinen**joo*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

rec

Posts: 2,923

#9 • • rec
(((Kuulin ekan teknobiisin takaperin!)))

Ajattelin:"Vittu, että on skitzoo tavaraa..!" --- Vinyylisoitin hajosi ja vein sen korjaamoon, koska uuden neulan sai kaupan-päälle. Korjaamon miehet ihmettelivät, miten helvetissä olin saanut vinyylisoittimen moottorin asennettua väärinpäin!!!

Heh heh.. Upeeta, saatana!!! *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
rec

Posts: 2,923

#10 • • rec
"Kännissä" sovitaan aina bileissä tapaamisesta uusien kasvojen kanssa, paras minkä olen kuullut: "Joo tavataan ihmeessä eilen!" (?)

Jälleen kerran.... upeeta, saatana!!!


Tästä kertomuksesta ja muista, totean "hybridilauseen": "Kun synnyin... synnyin!"

[muokattu 8.5.2003 17:45]
Akrobaatti

Posts: 330

#11 • • Akrobaatti
Avernian:

Myfinesthour:
Menisiköhän tämä tarina läpi valittujen palojen "Sotilashuumoria" palstalla?*piis*

*nauraa* Ehdottomasti!



Kyllä, pistäkää tosta paremmaks*iloinen*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#12 • • Akrobaatti
Ai niin no ku mä synnyin niin mult murtu 3 kylkiluuta ja kukaan ei huomannu sitä, ny mullon sellanen outo "toro" rintakehäs ku ne kasvo yhteen...*igor*

--
Hip Hop For Life

RedOne

Posts: 448

#13 • • RedOne
"Olen komea ja rikas...omistan talon ja avo-auton..."

--
Hab haba zut zut