Peep Show

175 posts, 9 pages, 64,167 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Aziz Combat Fighter

So gone, 21.2.2008 13:11:
Reilun viikon mä kerkesin pidättäytyä kirjoittelemasta tänne, mutta nyt eilen osittain väkisinkin tota urpoilua seuranneena meni kuppi nurin. Samalla vähän turhan moni on kysellyt multa, miksi oon vaihtanut nickiä tai miksi oon häippässyt Klubituksesta. No vittu, selitetään sitten.


Mä oon itseasiassa jo pari kolme vuotta sitten tehnyt ekan kerran lähtöä tästä yhteisöstä nimenomaan syystä, että vitutti jatkuva loanheitto. (Ircinhän mä lopetin jo kauan sitten.) Välillä on ollut hetkiä, ettei viitsi avata koko saittia, ettei pää hajoo. Parin vuoden takaisesta meno on mennyt vaan naurettavammaksi. Viime aikoina oon miettinyt, et minkä tyhmennysnakkulan jengi on pureskellut. Ja missä niitä on jaettu? :O

Puran esimerkiksi tuon eilisen. Tästähän se taisi lähteä noin ronskisti jaoteltuna:


---
Dorka, 20.2.2008 13:53:
Ymmärtääkseni Karo haki taikkiin minne ei päässyt (jonne itse olisin päässyt suoraan suosituksilla) ja nyt on oppisopimuksella jossain foto puljussa (korjatkaa jos joku tieto tässä on väärä).

---


Tän kommentin jälkeen sts päätti perustaa kokonaisen topikin aiheelle:


---
sts, 20.2.2008 15:16:
Ideana luoda tälläinen lause:

Olisin saanut lottovoiton pelkillä suosituksilla mut jätin hakematta...

Olisin päässyt tallinnaan pelkillä suosituksilla mut varasin silti Tallinkilta lipun...

---


Täysin naurettavaa ja alkukantaista vittuilua eikä mitään muuta. Mistä ihmeestä tällaset ideat ammennetaan, että perustaa jonkun oman topikin sille, että voi vittuilla joukolla yhdelle ihmiselle? Kuinka pahansuopa pitää ihmisen olla, että pystyy tuollaiseen? Suu auki pakko ihmetellä :O Parasta vielä se, että teistä murto-osa tietää todellisen tilanteen sen suhteen, miten sinne Taikiin mennään. Ette kai te tosiaan kuvittele, että Taikiin mennään suoraan lukiosta jonkun parin hassun pääsykoetehtävän kautta? "Joo no mä nyt laitoin tän noihi hakupapereihin, että katellaa pääseekö" =D Kyllä se porukka on tarkkaan valittua ja siis nimenomaan porukka. Kantsii noi faktatkin selvittää ensin kunnolla ennen kuin lähtee vittuilemaan, jos kerran on ihan pakko vittuilla.

(Ja ennen kuin joku avautuu, että niinhän mäkin perustin topikin, niin sanotaan nyt, että tämän ei ole tarkoitus olla mikään vittuilutopikki. Mutta ei nyt mennä asioiden edelle..)

Tuosta topikista seurasi yllättävän vähän vastalauseita:


---
Morrowe, 20.2.2008 18:52:
Yks kaatuu, jengi juoksee ympärille ilkkuu.

Moi ollaanko ala-asteella?

eilen stefu, tänään dorka. Keksikää äkkii joku huomiseks!

---



---
sts, 20.2.2008 18:58:
Olisin tajunnut ilmoittaa että tämän threadin ei ole tarkoitus loukata ketään pelkillä suosituksilla, mut luulen että sun oma mielikuvituksesi lyö yli.

---


Joo tosiaan, täähän oli ihan tällanen mukava Dorkaan liittymätön hassuttelu. Seeeelvä.
Sit Jone tästä puuttuikin:


---
Jone, 20.2.2008 19:10:

No mut onneksi sä pelastit internetin. Nyt ei kenenkään tarvii tehdä pyynöjä tai näyttää suosituspapereita.

Kaatuminen ja seinää päin omaehtoisesti juokseminen on muuten kaks eri asiaa. Toinen on vahinko, toinen on valinta.

---


Jätkä on kyl niin kaksnaamanen taas kuin normaalistikin olet. Välillä sä oot ku joku skenen Kristus, joka auttaa, kantelee ja kertoo miten asiat pitäis mennä ja sit taas toiselta kädeltä tykität jotain tollasta. Miten toi sun viesti nyt pitäisi tulkita? Että Dorka kerjäsi ja ansaitsi vittuilua osakseen? Miksi? Koska otti erilaisia kuvia, joita Caro arvosteli aloittaen "Siis mitä vittua sun päässä liikkuu?" (tämä siis on sitä palautetta, jota Caro kehuskelee mielellään antavansa? "ok"). Jos Dorkan viesti on ylimielinen tai sen kuuloinen, niin miks vitussa siitä pitää alkaa joukolla vittuilemaan? Ja etenkin: miksi sitä arvosteleville pitää vittuilla? Ei se Jone sua pelasta.

Mitä sitten tulee tähän Lähiökakaraan, Sessions2:een ja LaFraisen Suomen edustukseen muuten. Se reilu viikko sitten mä selvittelin jotain riitaa genkin kanssa Sanomaboksissa mielestäni ihan asiallisesti. Jos se vähän kesti (Jonen mielestä), sille oli kyllä tarkoituksensa. Asiat on tapana selvittää juurta jaksaen. Selvitinkin ja kas, ei mulla ole mitään Genkiä vastaan. Mut ei vittu, Jone hyökkää siihen väliin ihan puskista avautumaan, että:

[17:32] Jone: Tontsis, ei oikeastaan. Musta on harmillista, että sut joutuu todennäköisesti lisäämään päässään niiden klubbarilaisten nimilistalle, joilla on paljon puhuttavaa mutta ei mitään sanottavaa ja pikkasen kova pää ymmärtämään sitä, että kaikki ympärillä
[17:32] Jone: ...pitää tampiona.

Joo tota noin. Ehkä, ehkä ei. En minä sitä tiedä. Perusteluina muuten tolle oli se, että kukaan ei puolustanut mua :O Damn you people! Lol.
Summa summarum. Mikä ihmeen missio tässä oli? Mä en ollut sanonut Jonelle sanaakaan pitkään aikaan ja tyyppi tulee avautumaan musta henkilökohtaisella tasolla. Siinä tuli kaikenlaista taas kuultua yrittäjän suusta, jotka taitaa kulkea ihan tuolla kunnianloukkauksenkin tasolla ;)
Kannattaa miettiä millaisen käytöskoulun käyneiltä tilailee yhtään mitään. Sitä ei tiedä millasta se palvelu saattaa joku päivä olla ;) Vai mitä olette mieltä, eiks se sit ole tekopyhää ja kaksnaamasta palvella yrittäjänä jokaista asiakasta kumarrellen, mutta netissä voi taas vittuilla ja dissailla ilman sen suurempaa syytä? Kyllä se on sama ihminen kuka esiintyy välillä paitakauppiaana, välillä dissaa täällä ihmisiä ja välillä nöyristelee, kun haluaa taas myydä jotain. Kantsii kelailla näitä juttuja vähän pidempään.


Mut jatketaas eteenpäin. Seuraavaksi joku heitti Doom-nimimerkillä oikeesti vitun surullisen yrityksen olla hauska kuvan muodossa. Kuva oli pöllitty kuvat-osiosta. Siinä oli Morrowe hymyilemässä ja alla teksti: "Sympathy - You can has it!".

Joku urpo kuka senkin meni vääntämään ja uppimaan servereille olis voinut tehdä sen edes omalla nimellään. Jotenkin niin vitun surullisen munatonta touhua lähtee jollain ui jui salaisella nickillä dissailemaan toisia. Ei voi kuin halveksua. Ei saatana, ei noin spedee ja lapsellista toimintaa olekaan. Edes Jone ei tekis sellasta.

Vai tekiskö Jone sittenkin? Tähän väliin on syytä muistuttaa, että yks niistä Jonen Kristus-teoista oli kaikessa positiivisuudessaan puolustaa yhtä toista klubbarilaista, kun eräs arvostettu dj/artisti teki vastaavanlaisen tempauksen eli väänsi kuvasta pilakuvan, uppi sen jonnekin serverille ja naureskeli päälle. Nythän Jonea ei kiinnostanut koko asia. MiksiköHÄN :)

Ja mitä tulee sympatiaan, niin mitä pahaa siinä nyt on? Mun kaaliin ei mahdu mitenkään se, että jengi dissaa jotain tollasta ominaisuutta. Kuinka vitun kujalla saa ihminen olla, että näkee siinä jotain dissaamisen arvosta? Dissaamalla esimerkiksi kukkahattutädiksi:


---
sts, 21.2.2008 07:08:

mä olisin voinut todeta että sul ei oo suosituksia mut ku kerta olet tulevaa kukkahattutäti sukupolvea: http://www.intternetti.net/~jiri/motivation/

---


Juuri näin. Vittu sä elät ilmeisen kylmässä maailmassa. Antakaa halia sille vähän.

Sanomaboksista eilen:

---
[23:59] domi: doom = mumuli.

http://klubitus.org/profiili.php?nimi=mumuli
---


Eikä tietenkään sts:ääkään voi sulkea pois:

Ircistä eilen:

---
[19:02] <sts> käännä sympatia
[19:02] <klubitus> sympatia: aitapmys
[19:02] <sts> käännä sympathy
[19:02] <klubitus> sympathy: yhtapmys
[19:02] <sts> homo paska
---


Tai Jonea:

---
[19:05] <Aamukaksi> Mumuli, huomasin viestisi. ;) (Teenpä kuvan)
[19:23] <Aamukaksi> Jonne, no mua vähän huvittaa et aina jostain löytyy joku bleeding heart keskusteluihin.
---


o.O Tulkinta toikin.


---
[19:24] <sts> no mut morrowe on hyvä tuleva kukkahattutäti / internetsuojavaltuutettu
[19:24] <sts> repesin tälle: sympathyha0.jpg
---


I bet you did.


---
[19:25] <Mumuli> doom ounas
[19:25] <sts> dumuli
[19:25] <sts> :)

[21:43] <Gate_Way> mä oon kaikkien kaveri!
[21:44] <sts> geittis miks ihmeessä sä koitit pelastaa maailman
[21:44] <sts> sun kohalla sen nyt ottaa viel läpäl
[21:44] <sts> :D
[21:44] <Gate_Way> jonkunhan se on tehtävä ku muut ei kykene :D
[21:44] <sts> no koittiha morroweki :D
[21:45] <sts> mä oon yllättyny ettei mayah oo viel iskeny toho :D
---


Aikuiset miehet...


---
[22:25] <Mumuli> mut siis ettei mua nyt luulla dorkan kumppaniksi niin pakko sanoa että ei noilla sen kuvilla paljon ees kiesmaan päästä vaikka sielläkin on ties minkälaisia kuvia ja ties mist
---


Joo sehä oliskin ihan kauheeta, jos joku luulis. "Mä oon teidän ringis, oikeesti" :D


---
[22:49] *** Mumuli was kicked from #klubitus by Lyra [oot nyt kyl vääräs paikas.]
[22:50] <Mumuli> kai tiedät sen että olen mukana järkkäämässä useita bileitä missä käyt
[22:50] <Mumuli> kannattaa hieman mietti? ennen kuin tekee typeryyksi
---

:DDDDD


Sitten tää tapaus arx, a, aeris.. millä nyt ikinä sitä ilmestystä kutsutaankaan. Mä kyllä ymmärrän, et jos mimmifrendi jättää, ni siitä katkeroituu. Mäkin oon tullut jätetyksi ja kyllähän sitä tuli syyllistyttyä kohtuu levottomiin puheisiin. Mutta että sellaset reilu vuosi puolitoista myöhemmin jätkä jaksaa joka välissä heittää niin helvetin katkeraa läppää klubbarissakin. Huh huh. Eiks toi mene jo vähän ongelman puolelle? Kantsisko sun yrittää päästä jo yli siitä pikku hiljaa? Toi on huolestuttavaa. Enkä minäkään ole kaikkien eksieni kanssa kovin hyvissä puheväleissä, mutta ei saatana, ei mulla ole pienintäkään syytä ryhtyä heittämään noin järjetöntä määrää paskaa niiden naamalle, mitä oot harrastanut jo pelkästään täällä Klubituksessa! Taas on mun käsityskyky ylitetty.

Mulla ei ollut mitään sua vastaan vaikka sä ootkin mun mimmifrendin kanssa seurustellut. Ehkä joku voi lisätä tohon halutessaan, että mä en pidä toisen eksiä minään uhkakuvana enkä mä niitä vihaa millään muotoa. Aika objektiivisesti on elämän aikana tullut kaikki jutut mimmifrendien eksistäkin kuunneltua. Sehän on aina vain yhden ihmisen näkemys.
Mutta sitten sä otit tehtäväkses muakin alkaa dissaamaan. Mitä pahaa mä sulle olin tehnyt? En mä sun naistas ole vienyt, enkä mä ole sua ikinä edes nähnyt! Ei siinä mitään, mä kyl nielin hymähdellen sun onnettomat provos, mutta sit kun aloit tiedottamaan jotain MUN ja erään toisen kahdenvälisiä asioita koko saatanan internetille, ni todella palo käämit sun kanssas. Ottaisit omista kommenteistas vinkkiä:

---
[00:03] a: en kyl pyrkyrihutsuja haluakaan tuntea, etten mielestäni ole mitään menettänyt
[00:04] a: päinvastoin elämänlaatu on parantunu päivä päivältä sen jälkeen kun sä et enää ole ollut ilmaani pilaamassa :)
---


Ai niin, mut ethän sä niistä voi ottaa onkees, kun tiedät itsekin, ettei sun puheissa ole perää:

---
[00:16] a: ja kuten tiedät niin mä en ole mikään selän takana paskaa jauhava luuseri, jos oon päättäny jotain sanon sen avoimesti ja kiertelemättä :)
---


Joo, se on 'nähty'. Esim. eilen ircissä:

---
[22:58] <aeris_> mun kyl täytyy sanoo et monenlaiset suunnittelijat esim. ei oikeestaan oo taiteilijoita vaan matemaatikkoja
[22:58] <aeris_> matemaatikon tunnistaa mm. siitä et siltä puuttuu huumorintaju
[23:11] <aeris_> mikäköhän winekausi ***llaki kyl taas on
---

Tämä siis seläntakana. Vittu, meil on silmät joka puolella :D Et sä oo tajunnut?

Eikä toi ole edes pelkkää paskan jauhantaa vaan toi on kiihottamista jo.


---
[23:11] <Lyra> puolukkakausi
[23:12] <aeris_> lyra yhh, ois ikävää olla naisen kaa joka on puolukat 24/7
---



..ja sanomaboksista viime yönä:


---
[00:33] a: koen muutenkin vaikeeks väitellä tai edes keskustella koherentisti sellasen ihmisen kanssa, joka on valmis valehtelee patologisesti jos se vaan ajaa sen omia tarkotusperiä.
---


Mene nyt itsees jo, oikeesti.


---
[00:37] a: sanoo nainen joka alko imailee mun tuttavaani samaan aikaan ku oltiin yhdessä, ja sen jälkeen vittuili ko. jätkän kanssa mun noren takana paremman osaa kesää ja syksyä :)
[00:37] a: eli menen ihan mielelläni, mun sädekehä on verrattain kirkas :)
---


Mustako sä puhut? Voi Jeesus. Mä en ole ollut sulle tosiaan ikinä mikään tuttava. Mä en ole sua ikinä edes nähnyt. Missä vitun harhoissa sä elät? :O Enhän mä ollut edes koko maassa silloin, kun tää "imailu" on tapahtunut. Kuinka paljon sun on pakko vielä valehdella omia tarkoitusperiä ajaakses?


---
[00:44] a: joo oma moka et menin sanoo et tontsis on ihan kiva ja ota siihen vaan yhteyttä. mä olen liian sinisilmänen sossu pyrkyrihutsuille :) ja tää sana tulee kyl ennen pitkää esiin joka ikisessä keskustelussa jos alat riitaa haastamaan.
---


Luuletko sä, että meidän suhde alko tosta? Pakko kyl korjata, että ei se alkanut. Eikä muhun kyl kukaan ottanut yhteyttä, wtf? Ja vaikka kuinka paljon haluut mua siitä syytellä, että "kaveri" vei sun naisen, niin sisäistä nyt mies itselles, että mä en ole edes tiennyt kenen kanssa sä olet seurustellut ja milloinkin, koska sä olet sitä tietoa pantannut. Ja JOS mä olisin sun frendis, niin eiks mun pitäis tietää kenen kanssa sä seurustelet? Luulis ainakin. Mut vittu ku en ole sun frendis ikinä ollutkaan. Sorry vaan. Mä en liity mitenkään sun eroos. Usko nyt ja sisäistä se. Ehkä tää autto pääsemään yli? Toivotaan.



*nuotti* Kenen joukoissa seisot? Kenen lippua kannat? *nuotti*
Ja hetkinen! Ettei nyt jää epäselväksi kenellekään, niin mähän olen itsekin tota samaa paskasakkia! Oon osaltani kantanut tänne negatiivista värettä vuosien aikana ihan vitusti ja se on ihan vitusti liikaa. Toisaalta sopii miettiä minkä takia tää on ainut mun käyttämistä nettifoorumeista, jossa tulee tappelua mun kanssa. Miten tää on niin älyttömän vihamielinen nettisaitti kaikille muillekin? Mut kuten sanottua, tietyllä tavalla samaan paskasakkiin kuulun. Sillä erotuksella, että mä en halua enää kuulua. Tämä ei taas tee yhtään vähäpätöisemmäksi jatkokysymystä: Kenen joukoissa haluat seistä? Kenen lippua haluat kantaa? Siksipä kannattaisi ihan jokaisen, uuden ja vanhan käyttäjän, pohtia itsekseen, haluaako tällaista alati vittuilevaa ympäristöä tai kusipäistä porukkaa ympärilleen. Minä en ainakaan halua. En myöskään halua kenenkään muunkaan päiviä pilata tämän enempää, joskaan en mä sitä ole tahtonut koskaan muutenkaan.

Jossain vaiheessa mietin, että anqqan vikahan se on, koska täällä ei ole riittävää moderointia. Paskat. Ei se anqqan vika ole, ettei ihmiset osaa käyttäytyä. Paras tilanne olisi silloin, kun mitään moderointia ei tarvittaisi. Anqqa on rakentanut tätä palvelua (mun arvion mukaan) jotain 10+ vuotta. Pitääkö se kaikki miehen mittainen työ pilata tällasella loputtomalla loanheitolla? Mä olen aivan varma siitä, että tätä juttua ei ole tehty sitä varten.

Jengi ei halua kuviaan tänne syystä, että joku pässi tekee niistä vittuilevan replykuvan, jolle voidaan porukassa räkättää. Jengi ei uskalla tai halua kirjoittaa todellisia mielipiteitään tänne, koska (heidän silmissään) 'skene' nauraa heidät ulos täältä. Hyvä jos uskaltaa kissaa sanoa, ku voi olla yleissivistyksessä aukkoja. Miettikää millaista kuvaa te annatte uusille käyttäjille? Mä oon ainakin muutaman tapauksen todistanut, missä uusi käyttäjä on käytännössä vittuiltu ulos täältä. Eikä ole muuten palannut. Ilman mitään kunnollista syytä. Täysin asiallisia ihmisiä olivat.

Mä en voi mitenkään käsittää, ketä tällanen jumalaton vittuilu palvelee. Ihan sama kuin sopisitte ircissänne, että tämä viikko vittuillaan sitten paikallisen Valintatalon venäläiselle myyjälle porukalla, koska se oli hinnoitellut maksamakkaran väärin. Liimailette Valintatalon seinään pilkkaavia julisteita myyjästä. Kai se sitten on hauskaa.

Ehkä mä sitten olen väärässä paikassa, jos täällä naureskellaan sympatialle. Tällä kertaa ei tainnut kenellekään jäädä epäselväksi, miksi mä täältä katosin.

Tän topikin ei ole tarkoitus aiheuttaa mitään paskamyrskyä, ennemminkin tää on vaan sen jälkien siivoilua. Mä oon tätä paskaa katellut jo sen verran pitkään, että mielestäni olen avautumiseni ansainnut. Ehkä en. Noh, vittuiluahan tästäkin tulee, sata varmaa.

Seuraavaksi voitte keskustella mun puolesta mitä haluatte. Keskustelkaa vaikka testamenteista =D Käytösvinkkejä tarjoilee ohjesivu.


(ja modeille: jos te tän haluatte lukottaa, niin aika monta dissailutopikkia on sitten savotassa edessä. Alottakaa vaikka tosta Dorka-vittuilusta)



Voi pyhä vittu sä oot NÖRTTI! :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#142 • • Edited Aziz Combat Fighter
noniii ja nyt ku on kriittinen piste saavutettu, taka-alalta ilmestyy joku joka sanoo:

[iso]MITÄS MINÄ SANOIN[/iso]

Idiootit pitää bännätä, heti ja IP-bännillä myös. Ei topikkien lukottaminen auta. Kunnon kuukauden jäähy, niin katsoopahan mitä suustaan päästää. Ja Dorkan voi laittaa ignoreen, niinkuin itse tein kun sain tarpeekseni k.o. sankarin länkytyksestä.
Sampson

Posts: 634

#143 • • Sampson Bujashaka
Enpä kauheasti ole mitään tänne kommentoinut aikaisemmin, lähinnä vaan lueskellut näitä topikkeja silloin tällöin. Nyt kuitenkin pitää vaan sanoa, että voi voi kun tuntuu, että on mennyt niin kauhean vakavaksi tää foorumikirjoittelu täällä klubbarilla. Kun muistelee niitä Plattarin riitoja, jonka jälkeen foorumi hiljeni aika tavalla, niin enpä tiedä auttaako se moderointikaan kuinka paljon, kun siitä sitten joskus seuraa tää "natsimode" -keskustelu? Mutta jotain on kumminkin tehtävä ja mun mielestä tää foorumin pitäjän ehdotelmat vois olla just se oikee juttu. Kuhan homma pysyis kasassa siihen asti? :/

Peace out kuitenkin kaikille ja toivottavasti riidat saadaan ajan kanssa sovittua kunhan tunteet viilenee.

-Sami
plur-kaupunki Kotkasta.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

ezzy

Posts: 8,060

#144 • • ezzy Droid-pappa

Morrowe, 23.2.2008 20:24:
---

Mut joo te muut, menkää pikkasen itteenne ennen kun alatte julkisesti puhumaan ihmisistä paskaa ircissä. Varsinkin kun toi touhu on just tasan sitä, että te kaikki olette a:n pikku marionenneja, se saa joka kerta pari inchii lisää siitä kun jengi vittuilee minulle. Vuoden ajan se on ajanut tota agendaansa, joka välissä kertonut et mua ois sopivaa vähän dissata, ja lopulta tuli jackpot. Voin vaan kuvitella sen omahyväisyyden määrän, jonka toi pilakuva ja siihen liittynyt keskustelu sai aikaseks.



Tietääkseni aika monet itseni lisäsi pitää sitä rasittavana, itseään täynnä olevana idioottina ja kaikkitietävänä ja on monella jo ignoressa, kuten mullakin. ts. ei tietääkseni ole mikään irkin minijeesus, mut ehkä mä oon väärällä kanavalla tai muuten vaan pihalla. Ei olis mitenkään uutta. *piis*
Tää on ehkä taas niitä henkilökohtaisia juttuja mitä ei pitäis mennä laukomaan täällä, mut mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Jos jollakin on pakottava tarve päivittäin pidentää skenepippeliään, tehkööt sen ignoressa. Tilaa riittää.
Peppi

Posts: 397

#145 • • Peppi Pepe The Journalist

Kon-tiki, 22.2.2008 10:01:
---
Peppi, 21.2.2008 19:49:
-klipsis-
---
Aika erikoista, että itseään "Journalistiksi" väittävä ihminen ällöää lähdeviitteitä ja preferoi "random-kirjoittelua" ja "Päivän Hjymiöitä". Tästä on pakko "saivarrella" nyt, tosin myönnän etten tunne sua ja voihan toi "Journalist" olla pelkkä huumoriläppäkin jolla sä "pädet" *ding*


Eli jos mulla lukee avatarin alla "persereikä", se todella tarkoittaa sitä?! Jännä logiikka sulla :D Mä en ole missään vaiheessa maininnut, että "ällöän" lähdeviitteitä, mut niiden jatkuva kalastelu jollain nettifoorumilla tuntuu typerältä. Mä en myöskään "päde" täällä millään enkä koe tarvetta selitellä sulle "Journalist"-määritteen tarkempaa historiaa.

Ymmärrän joo lähdeviitteiden merkityksen, ovat tulleet aika tutuiksi opiskelun (lue: suomen kieli) myötä, mut se ei tarkoita sitä, että joka hemmetin argumenttia tarvii lähteä perustelemaan jollain fakin wiki-tiedolla - niin kuin täällä olen huomannut tapahtuvan. Enkä puhu nyt omista kirjoituksistani...

Kon-tiki, 22.2.2008 10:01:

Peppi, 21.2.2008 19:49:
-klipsis- vol 2
---
Täällä joku taisi mainita, ettei klubbarista vielä löydy bannausominaisuutta. Niin kauan kuin sitä ei löydy, meidän muiden pitää osata jättää sellaiset keskustelut lukematta, lisätä ne keskustelijat ignoreen, pyyttää modeja lukitsee topicci...

Itse en ole vielä pistänyt ignore-listalle ketään ja ne lähdeviittaukset on musta oikein hyvä juttu niin kauan kuin ne viittaukset on esim. wikipediaan tms. lähes varmasti suht luotettavaan lähteeseen. Kauhuesimerkkiviittaukset asia erikseen.


En kiistä, etteivätkö lähdeviitteet olisi paikallaan silloin tällöin. En vaan pysty ymmärtämään, miksi joissakin keskusteluissa niistä tulee itseisarvo, jonka seurauksena jengi googlettaa minkä ehtii. Välillä voi keskustella, etenkin ei-niin-tieteellisistä-aiheista, kevyemminkin.

Mä en haluais ignorata ketään henkilöä muutaman postauksen vuoksi. Voihan olla, et tyypillä on jotain fiksuakin sanottavaa jatkossa. Toisekseen muiden ihmisten toisenlainen ajatusmaailma saattaa saada sut ittes ajattelee asioita uudelta kantilta. Think abt that *piis*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

lostgone

Posts: 2,493

#146 • • lostgone

Peppi, 24.2.2008 00:59:
---
Kon-tiki, 22.2.2008 10:01:
---

---

En kiistä, etteivätkö lähdeviitteet olisi paikallaan silloin tällöin. En vaan pysty ymmärtämään, miksi joissakin keskusteluissa niistä tulee itseisarvo, jonka seurauksena jengi googlettaa minkä ehtii. Välillä voi keskustella, etenkin ei-niin-tieteellisistä-aiheista, kevyemminkin.

Mä en haluais ignorata ketään henkilöä muutaman postauksen vuoksi. Voihan olla, et tyypillä on jotain fiksuakin sanottavaa jatkossa. Toisekseen muiden ihmisten toisenlainen ajatusmaailma saattaa saada sut ittes ajattelee asioita uudelta kantilta. Think abt that *piis*

Mun piti lainata Peppiä jo aiemmin, mutta q hän tuntuu olevan samoilla linjoilla mun kaa edelleen, ni teen sen nyt. Mä kirjoittelen nykyään klubbarissa enimmäkseen noihin pimpadampadumpa-topicceihin, koska ne on kivan irrallisia monesti kontekstistaan. Ei tarvi lukea pitkiä alustuksia, vaan sen hetkinen ajatus jostakin.

Toinen mistä, oon samaa mieltä, ni se, että joku osaa googlata jonkin Näin asennat VHS-soittimen Mikko Alatalon ohjeistamana - ohjekirjan vuodelta 1983 ja keskittyy kertomaan Mikko Alatalon sanoilla toisen mielipiteen virheellisyyttä, ei valtaosassa tapauksia kiinnosta mua. Tää on keskustelufoorumi, ei väitöstyö. Tääl pitäis olla tilaa omillekin ajatuksille, eikä top3 copypastetanpa parhaiten diipadaapaa. Replykuvatkin ois hauskoi, ne nyt vaan sattuu olemaan enimmäkseen toistoa. Voishan niitä piirtää itsekin, ni ois ees jotenkin luovaa.. Muutenkin nää perusperskärpäset häiritsevät edelleenki mua Klubbarissa. Onko pakko jos ei ole mitään omaa sanottavaa?

Koska topicin nimi on Testamentti, ni aina on hetki jeesustelulle: Topiceille joita oon aloittanut, on ollut yhteistä se, että niissä on pyritty jotenkin minimoimaan lainaus ja haastettu luomaan ihan omaa ajattelua. Mut niihin ei vastata päivittäin. Sniif.

Ignoressa mulla ei o ketään. Mua harmittaa enemmänkin ne ihmiset, jotka ei ole enää klubbarissa kirjoilla. Niistä moni oli täällä (ja todnäk on livenäki) monta kertaa mielenkiintoisempia ulosanniltaan q nää räyhimmät uusien aiheitten/ihmisten vastaanottajat. Hitsi, just tajusin, että jos ne ei ookkaan enää skenessä, ni missäköhän ne ovat?*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

remotion

Posts: 5,283

#148 • • Edited remotion nostatus guru
just taas kirjauduin sisään vaan nähdäkseni että joku oli jaksanut tehdä uuden tunnarin ja postitella kaiken maailman hiekkalaatikkotason paskaa liittyen minuun.

huomas hyvin tuolta pacifique palautetopikista... jos kirjottajalla oli alle 10 postia vyön alla, ehkä ensimmäinen, niin bileet oli ollu mitä mahtavimmat ja biletetty oli, silmää isketty, ja vedetty kuperkeikkoja altaassa suut karrellaan. parituhatta postia enemmän omaavilta kommentit oli ennemminkin pelottavan ahdasmielisiä.

Yks hauska ilmiö on kans nää jotka nimimerkkien takaa viikkotolkulla vääntää minusta tai jostain muusta sen hetken apinoinnin kohteena olevasta irc:ssä yms julkisissa mestoissa paskaa läppää. Sitten seuraavan kerran kun bileissä tulee vastaan niin morjenstetaan ja paiskataan tassua niinku aina ennenkin. Joko: a) luullaan että sen nimimerkin takaa ei tarvitse vastata sanomisistaan tai b) ollaan vaan riittävän yksinkertaisia.

Alkuperäsen postin kirjottajalle, pystyn jossain määrin yhtymään fiiliksiin. kyllä klubbarikin on hyvä mesta, mutta vedä suosiolla laakista noin 50 mulkeroa ignoreen(ps. ne varmaan kaikki löytyy tästä topikista >;), kun nuo muutamat sarkasmista ja oikeesti masentavan paskasta läpästä leipänsä ammentavat skenenörtit sulkee pois niin täälläkin on vielä ihan hyvää tarjolla.
remotion

Posts: 5,283

#149 • • remotion nostatus guru

mayah, 21.2.2008 14:34:
Lisätään listaan:

Olen vitun väsynyt selittämään jussiässälle, et mistä moderointilinjan löysyys tai kovuus johtuu. Tai onko sitä. Tai puuttuuko se. Tai haluanko mä lukottaa jotain. Tai haluanko mä olla lukottamatta.

Toisaalta, nyt kun tuli puheeksi, niin vittuako mä siitä välitän, et onko moderaattori teidän mielestä oikeessa vai väärässä. Oikeesti. Ihan sama :D

No kuule, sitä minä olen tässä taka-alalla jokusen viikon juuri ollut miettimässäkin. En nyt (sori vaan) koe olevani asian tiimoilta kuitenkaan sen enempää sulle ku kenellekään muullekaan forumin käyttäjälle tilivelvollinen, et me varmaan jutskaillaan ton anqqan kanssa asiasta sitte jos tuntuu siltä, et siit pitää jutskaa.



hheheeheheh xD ilmeisesti kun on hiekkalaatikon isoin lapio niin nousee kusikin päähän ennätysvauhtia. myötähäpeil*
ezzy

Posts: 8,060

#150 • • ezzy Droid-pappa

remotion, 24.2.2008 03:15:
---
mayah, 21.2.2008 14:34:
Lisätään listaan:

Olen vitun väsynyt selittämään jussiässälle, et mistä moderointilinjan löysyys tai kovuus johtuu. Tai onko sitä. Tai puuttuuko se. Tai haluanko mä lukottaa jotain. Tai haluanko mä olla lukottamatta.

Toisaalta, nyt kun tuli puheeksi, niin vittuako mä siitä välitän, et onko moderaattori teidän mielestä oikeessa vai väärässä. Oikeesti. Ihan sama :D

No kuule, sitä minä olen tässä taka-alalla jokusen viikon juuri ollut miettimässäkin. En nyt (sori vaan) koe olevani asian tiimoilta kuitenkaan sen enempää sulle ku kenellekään muullekaan forumin käyttäjälle tilivelvollinen, et me varmaan jutskaillaan ton anqqan kanssa asiasta sitte jos tuntuu siltä, et siit pitää jutskaa.

---


hheheeheheh xD ilmeisesti kun on hiekkalaatikon isoin lapio niin nousee kusikin päähän ennätysvauhtia. myötähäpeil*



Sunhan sen pitäis tietää.
remotion

Posts: 5,283

#151 • • Edited remotion nostatus guru

ezzy, 21.2.2008 17:39:
Koska usein ihmiset ovat vitun tyhmiä ja niiden tarvitsee kuulla se.


Muistuupa mieleeni erään kotimaisen biisin sanat: "katso peiliin, se olet sinä"

Älkää nyt muuten mulkerot vaan näistä hauskoista herjoista sitten suuttuko. tämähän on sitä testaamista joka pitää kestää.
Kolera

Posts: 4,256

#152 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

remotion, 24.2.2008 03:25:
---
ezzy, 21.2.2008 17:39:
Koska usein ihmiset ovat vitun tyhmiä ja niiden tarvitsee kuulla se.

---
Muistuupa mieleeni erään kotimaisen biisin sanat: "katso peiliin, se olet sinä"


vaan taitaa olla vähän eri asiasta kyseisessä biisissä kyse kuin tuosta =P

eellet sitten tarkoittanut että sen vittuilun kohteen tarvitsee katsoa peiliin...jossa en sit ymmärrä mitä testaamista tai herjoja noissa nyt sit oot pistäny =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ezzy

Posts: 8,060

#153 • • ezzy Droid-pappa

remotion, 24.2.2008 03:25:
---
ezzy, 21.2.2008 17:39:
Koska usein ihmiset ovat vitun tyhmiä ja niiden tarvitsee kuulla se.

---

Muistuupa mieleeni erään kotimaisen biisin sanat: "katso peiliin, se olet sinä"

Älkää nyt muuten mulkerot vaan näistä hauskoista herjoista sitten suuttuko. tämähän on sitä testaamista joka pitää kestää.



Tässä on vaan se ero, että mä tiedän olevani typerä, useinkin, sä et vaan tunnu millään tajuavan...oikeastaan mitään.
kosmo

Posts: 759

#154 • • kosmo TJH87
tosi hienoa, oikeasti... kaikkien osalta! :D mulla ei oo tähän nyt lähteitä..

ja nyt mä syyllistyn just siihen mikä itteäni ehkä eniten ärsyttää; turhien postien postaamiseen. Ehkä pahin ongelma tässä forumissa on se että, omaa tekstiä on vaan niin pakko saada näkyville mahd. paljon, kokoajan.
Avatar
#155 • • Sunshine^82 Guest
tää on turhin topikki ikinä, äkkiä pois tälläset *poks*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#157 • • Edited Jussi Soro choon!
Jep. Jotenkin tää koko sinänsä hienosti alkanut ja jopa muita, adminien toimesta avattuja toppikeja poikinut keskustelu on jälleen onnistuttu ihan täydellisesti ryssimään (no pun intended).

Alkaa ehkä tuntuun ettei tästä foorumista vaan oo mulle enää mitää järkevää annettavaa...

Oikeesti, propsit monelle ihmiselle jotka on tähänkin topikkiin jaksanut kirjoittaa jotain järkevää. Mut ite ei jaksa ees taistella tällasen idiotismin vastarinnan edessä - ehkä oon sit vaan väärässä paikassa...

Mut oikeesti, kivat teille, jatkossa keskityn vaan spämmäämään tätä mainoksilla :)

edit: pakko viel sanoo et oon kyl saanu tämänkin boardin kautta aika vitun monta kaverii joiden kanssa ollaan tasan samalla aaltopituudella. Tiedätte varmaan ihan tarkkaan ketä ootte. Ehkä mä oon tullu vaan vanhaks, mut ei tää kyl nyt enää vaan oo mun mesta.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#158 • • Kon-tiki The Unsinkable

Peppi,
Eli jos mulla lukee avatarin alla "persereikä", se todella tarkoittaa sitä?! Jännä logiikka sulla :D



Nettikeskustelussa mikään ei ole mahdotonta.


En kiistä, etteivätkö lähdeviitteet olisi paikallaan silloin tällöin. En vaan pysty ymmärtämään, miksi joissakin keskusteluissa niistä tulee itseisarvo, jonka seurauksena jengi googlettaa minkä ehtii. Välillä voi keskustella, etenkin ei-niin-tieteellisistä-aiheista, kevyemminkin.

Mä en haluais ignorata ketään henkilöä muutaman postauksen vuoksi. Voihan olla, et tyypillä on jotain fiksuakin sanottavaa jatkossa. Toisekseen muiden ihmisten toisenlainen ajatusmaailma saattaa saada sut ittes ajattelee asioita uudelta kantilta. Think abt that *piis*



Tottakai muiden ihmisten ajatusmaailma voi saada mut ajattelemaan asioista uudelta kantilta, mutta ajatusmaailman vakuuttavuus usein paranee, jos väittämälle löytyy joitakin suht uskottavia todisteita. Vaikka sitten lähdeviitteiden muodossa. Jos taas käydään "ei-tieteellistä, kevyempääkin" keskustelua, niin ainakin klubbarissa sen tyylilajin keskustelu tuppaa olemaan välillä pelkkään irtomielipiteiden allekkain heittelyä, johon kukaan ei vastaa. Eli ei nyt niin kovin kiinnostavaa muille kuin kirjoittajalle itselleen, ehkä.

Puolustan klubbarin kaikkien kukkien kukintaa niin kauan kuin ei yllytetä ketään rikoksen poluille. Kaikkia postauksia tai topikkeja ei vaan pidä lukea. Esim. mulle on niin evvvvk:ta se aivan ihmeellisen suosittu topikki "Evoluutio vai jumala", mutta horiskoot ihmiset siellä mitä haluaa jos se helpottaa heidän oloaan. Mun ei ole pakko lukea.
okiru

Posts: 709

#159 • • Edited okiru Outo Hervantalainen

JussiS, 24.2.2008 08:40:
edit: pakko viel sanoo et oon kyl saanu tämänkin boardin kautta aika vitun monta kaverii joiden kanssa ollaan tasan samalla aaltopituudella. Tiedätte varmaan ihan tarkkaan ketä ootte. Ehkä mä oon tullu vaan vanhaks, mut ei tää kyl nyt enää vaan oo mun mesta.


Joudun komppaamaan. Toki kunnia menee ehkä enemmän pltnm.orgille (aka platinum), jossa aikoinaan proge- ja kiksupäät mellakoivat.

Itse ollut pitkään foorumilla seuraamassa taustalla muiden hiekkalaatikkoleikkejä, mutta yhä vähemmän se jaksaa enää houkutella takaisin. Eniten ihmetellyt foorumilla aistittavissa ollutta ilmapiiriä. Se ei ole PLUR - se on vallan jotain muuta. En yhtään ihmettele, jos uusille on vaikeaa päästä "skeneen" sisälle, jos vastaanotto ei ole enää avointa saati pyynteetöntä vaan toisten epätäydellisyyden korostamista ja muiden idiotismin ruokkimista. Toki tämä on karkeaa yleistämistä, mutta pitäähän se jotenkin sanoiksi pukea.

Mutta, jotta oma kommenttini ei sen enempää toistaisi jo muiden aiemmin sanottua, painun takaisin sinne taustalle, missä popparit ovat kuumia ja kalja kylmää. Jatkakaa.
Epailija

Posts: 5,636

#160 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Morrowe, 23.2.2008 20:24:
*snip*



Tässä herää väkisinkin kysymys: Kuinka monta jeesustelevaa marttyyria yhdelle forumille oikein mahtuu?

Ei niin, etteikö sinulla Morrowe olisi aihettakin avautua, mutta jotenkin tällainen julkinen likapyykin selvittely vailla pyrkimystä mihinkään yhteisymmärrykseen kenenkään kanssa tuntuu vähän tekopyhältä. Näinkö tätä forumin meininkiä parannetaan, että ensin kuittaillaan ja sitten poistutaan ovet paukkuen paikalta? Vähän kyllä epäilyttää...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous