Peep Show

175 posts, 9 pages, 63,990 views

Chadonna

Posts: 152

#161 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Tämän jälkeen on tosiaan ihan mukavaa tietää, ettei kuulu ollenkaan sceneen, eikä tiedä siitä mitään.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

AnderS

Posts: 470

#162 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Chadonna, 25.2.2008 12:48:
Tämän jälkeen on tosiaan ihan mukavaa tietää, ettei kuulu ollenkaan sceneen, eikä tiedä siitä mitään.



"ignorance is bliss"*joo*
Avatar
#163 • • Edited Jaska Guest

So gone,

Joo tosiaan, täähän oli ihan tällanen mukava Dorkaan liittymätön hassuttelu. Seeeelvä.
Sit Jone tästä puuttuikin:


---
Jone, 20.2.2008 19:10:

No mut onneksi sä pelastit internetin. Nyt ei kenenkään tarvii tehdä pyynöjä tai näyttää suosituspapereita.

Kaatuminen ja seinää päin omaehtoisesti juokseminen on muuten kaks eri asiaa. Toinen on vahinko, toinen on valinta.

---
So gone

Jätkä on kyl niin kaksnaamanen taas kuin normaalistikin olet. Välillä sä oot ku joku skenen Kristus, joka auttaa, kantelee ja kertoo miten asiat pitäis mennä ja sit taas toiselta kädeltä tykität jotain tollasta.



Mun mielestä ei voi olla skenen kristus, jos ei edes tiedä milloin Lab-4 on ollut ensimmäisellä keikalla Suomessa *aplodit*
Avatar
#164 • • REivaaja Guest
Tää on helvetin hyvä topicki*nauru*
Jengi vapisee kuka mistäkin. Osa syystä, osa syyttä, siihen en paneudu sen enempää. Itsekkin sorrun välillä urpoilemaan täällä oikeen huolella ja myöhemmin sitten hävettää, sori siitä. Urpoja on monenlaisia... Minunkinlaisia...*piis*
epicuros

Posts: 7,734

#165 • • epicuros

Chadonna, 25.2.2008 12:48:
Tämän jälkeen on tosiaan ihan mukavaa tietää, ettei kuulu ollenkaan sceneen, eikä tiedä siitä mitään.



KLUBITUS = SCENE

--
Valid criticism does you a favor.

Chadonna

Posts: 152

#166 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

AnderS, 25.2.2008 13:03:
"ignorance is bliss"*joo*



Jep. onpahan edes jokin siunaamassa elämääni *joo*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

murhis

Posts: 152

#167 • • murhis team hullut
En tiedä onko tää yhtään hyvä idea kirjoittaa yhtää mitään tänne, mutta teenpä sen kumminkin, vaikka en yleesä jaksa kirjoitella tänne juuri mitään (enään).

Jaksoin jopa lukea puolet riveistä tästä ketjusta ja ei voi kuin ihmetellä, että mikä ihme ihmisiä riivaa. Kai tästä loputtomasta vänkäämisestä ja toisten kustannuksella leikkimisellä joku saa päivittäisen kiksinsä.

Ei tarvitse ulkopuolisenakaan lukijana kuin vähä vilkasta noita ketjuja läpi, niin löytää hyvin helposti tämän foorumin aktiivitrollit.

Sikäli ironista, että juuri klubitus tarjoaa oivallista heroiini kontenttia juuri näille em. henkilöille kun katsoo heidän postausten määrää. He ovat selkeesti koukussa tähän ja ... mielestäni "katkaisuhoidon tarpeessa".

Kysymys kuuluu onko se reilua jos on ihan asiallinen tai ehkä vähemmänki asiallinen topicci ja sitten yhtäkkiä siihen iskee kyntensä kiinni trolli/trollit ja topicci sulkeutuu hänen/heidän johdostaan? Trolli saa vain jälleen uuden sulan hattuunsa ja voi suunnata seuraavan topicin kimppuun uudet valloitukset mielessään tai ehkäpä he tekevätkin oman uuden topicin provosoinnin ja dissaamisen maksimaalisen tyydyttämisen tarpeita ajatellen. Omasta mielestäni tällä tavalla rankaistaan aivan vääriä ihmisiä ja valitettavasti samalla palkitaan näitä em. pahantekijöitä.

Tämä on mm. yksi syy miksi en itse enää jaksa kirjoitella mitään vähääkään vakavempaa saati kritisoivaa matskua tänne, koska aina joku tuntematon kaveri X hyökkää jutun ja erityisesti minun kimppuuni ja on päivän selvää, että siinä ole kyse mistään järkevästä keskustelusta. Motiivina on vain aiheuttaa kivaa pientä vääntöä, jossa ei loppu häämötä ja lokaa lentää joka ilmansuuntaa kaikkien päälle tasavertasen epävertasesti.

Onhan tota kontenttia kiva itse vierestä seuraa ja naureskella, mut itse jutun haltijana tai osallisena on se kyllä hivenen ahdistavaa, ku jotku ventovieraat kaiffarit rupee nickkinsä takaa aukomaan päätä ja dissaamaan päin näköä. En itse ainaskaan jaksa sellasta diippadaappa vääntämistä ja loanheittoa. On parempaakin tekemistä kuin replytellä ja selitellä turhan päiväsiä asioita.

Ymmärrän sen vallan hyvin klubituksen näkökulmasta, että tämän mittaskaalan foorumissa on vaikea vahtia jutun tasoa, mutta mielestäni ainaskin nämä suurimmat ja aktiivisimmat pahantekijät pitäisi pistää jäähylle, ainakin hetkeksi. Erityisesti he jotka selkeästi hyökkäävät henkilökohtaisesti tiettyjen henkilöiden kimppuun. Eikä sekää oo hirvee siistii, et joku porukka X ryhmittyy trollikoplaks ja rupee sangen avoimesti dissaamaan henkilöä X niin täällä kuin klubbarin kanavallakin ircissä.

Itse olen sitä mieltä ehdottomasti, että foorumit kaipaisivat tiukempaa moderointia. Se on ihan täyttä huttua, että moderoinnin myötä saitti kuolisi...

Ajatukset tällä erää (lokaa odotellessa) :D
Avatar
#168 • • Muussika Guest
Ohos, tämmöinenkin viestiketju on olemassa.

Mä olen itse pohtinut paljolti sitä, että miten internetin tulo on helpottanut ihmisten turhanpäiväistä haukkumista ja suorastaan kiusaamista. Teinit ja lapset kiusaa toisiaan galleriassa, ja aikuiset ihmiset sitten täällä klubituksessa? Niin, _aikuiset_ ihmiset. Haluaisin nähdä tilanteen, jossa ihmiset sanoisivat samaiset asiat toisilleen kasvokkain. Internet tarjoaa suojan sellaisille vittuilijoille, jotka eivät uskalla moista kasvokkain tehdä. Ei siinä, eihän kasvokkain vittuilukaan ihailtavaa ole, mutta eniveis. Käyttäytyminen olisi aika rok, kasvokkain ja netissä, kaikkialla missä me ihmiset ollaan toistemme kanssa tekemisissä.

Osa on sanonut, että kyllä nyt sen verran pitäisi olla perspektiiviä, ettei ihan kaikesta loukkaannu täällä. Ymmärrän pointin, jonka kuitenkin koen seurauksena siitä, että turhanpäiväinen vittuilu ja pään aukominen koetaan tätä nykyä normaaliksi ilmiöksi, johon on vaan pakko sopeutua. Ja se on huolestuttavaa.

Itse olen välillä joutunut pohtimaan, että kuin sairas joku ihminen voi olla, kun tulee latelemaan minulle näin internetin välityksellä, että olen paha ihminen, lastentappaja yms., ja sitten bileissä on kuin ei olisi mulle ikinä mitään tuollaista sanonutkaan. Kyseessä siis ihminen, jota en tunne, ja joka ei myöskään minua tunne. Sen hän kyllä tietää, että olen todella lapsirakas ihminen. Välillä tää maailma tuntuu aika pelottavalta.

Mutjooh. Otan osaa mm. anqqan ja mayahin puolesta, jotka joutuvat tätä menoa katselemaan vieläpä moderaattoreiden silmillä.

Optimistisena ja ihmisen jatkuvaan kasvuun ja kehitykseen uskovana ihmisenä kuitenkin haluan uskoa, että me kaikki voimme skarpata ja oppia mogailuistamme.
Avatar
#169 • • Reivaaja Guest
miks kaikki ei vois olla samanlaisia?
terraluna

Posts: 1,270

#170 • • terraluna Agentti

anqqa, 21.2.2008 14:53:
---
JussiS, 21.2.2008 14:42:
Suurin syy taitaa olla se, että keinoja moderoimiseen ei ole. Jos yksi vammailee topikissa, on moden vaihtoehdot sulkea topikki tai sanoa ettei näin sais tehdä. Ymmärtääkseni täällä ei oo ees mahdollista antaa "pelikieltoja", eli lyhyitä kirjoitusoikeuksien poistoa tai bannata kokonaan henkilöä.

---


Juurikin tuo. Ollut tiedossa jo vuoden pari mutta ajanpuutteen takia ei ole ennättäny vääntää Uutta Klubbaria (työnimellä tästä lähin Utopia) joka Ratkaisee Kaikki Ongelmat. Siihen on jopa ihan oikeasti mietitty moderointia paljon pidemmälle kun moderoinnin tarve on moninkertaistunut parissa vuodessa, valitettavasti. Klubituksen ihan alkuperäisiin periaatteisiin kuuluva vapaus ei vaan toimi suuren kokonsa takia enää, mikä omasta mielestä on varsin harmillista.



Voisko tänne foorumille tehdä semmoset Youtuben tyyppiset vasikointinappulat joka topiciin/postaukseen. Käyttäjät vois itse ehdottaa esim. asiallisesta aloituspostauksesta tunkio-osastolle kolmannessa postauksessa keskustelun vieneen käyttäjän kommentin poistamista. Tai sellaisten postauksien poistamista, joissa loukataan toisia foorumikäyttäjiä? Modet sais sit viime kädessä päättää, mikä voidaan poistaa, mutta vassausnappulan käyttö kaikille vähentäisi modejen vastuuta foorumin aktiivisesta selailusta. Toki tänkin voivat käyttäjät helposti pilata vassaamalla kiusatakseen jne. mut ehkä kannattais kokeilla kumminkin?

Henkilökohtaisesti olen myös sen verran kyllästynyt lukemaan loanheittoa ja asiallisesti aloitettujen topikkien kusemista läppä-provopostauksilla, että musta joku 3 varoituksesta bannit-käytäntö olisi ihan paikallaan. Samoin musta vois ihan surutta poistaa räikeimmät solvaukset/riitelyt ja aivopierut, ne ei kuitenkaan tuo mitään lisäarvoa foorumille, päinvastoin. Vois myös harkita modejen uudelleenvalintaa, jos nykyiset ovat kovin tympääntyneitä tehtäviinsä. Ymmärrän kyllä ton harmin voimallisempien moderointikeinojen käyttöönotosta, mutta nykyisellä linjalla koko foorumin ilmapiiri uhkaa muuttua niin tulehtuneeksi, ettei täällä kohta viihdy kukaan. :(

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#171 • • Edited REivaaja Guest

terraluna, 6.5.2008 18:39:

Voisko tänne foorumille tehdä semmoset Youtuben tyyppiset vasikointinappulat joka topiciin/postaukseen. Käyttäjät vois itse ehdottaa esim. asiallisesta aloituspostauksesta tunkio-osastolle kolmannessa postauksessa keskustelun vieneen käyttäjän kommentin poistamista. Tai sellaisten postauksien poistamista, joissa loukataan toisia foorumikäyttäjiä? Modet sais sit viime kädessä päättää, mikä voidaan poistaa, mutta vassausnappulan käyttö kaikille vähentäisi modejen vastuuta foorumin aktiivisesta selailusta. Toki tänkin voivat käyttäjät helposti pilata vassaamalla kiusatakseen jne. mut ehkä kannattais kokeilla kumminkin?

Henkilökohtaisesti olen myös sen verran kyllästynyt lukemaan loanheittoa ja asiallisesti aloitettujen topikkien kusemista läppä-provopostauksilla, että musta joku 3 varoituksesta bannit-käytäntö olisi ihan paikallaan. Samoin musta vois ihan surutta poistaa räikeimmät solvaukset/riitelyt ja aivopierut, ne ei kuitenkaan tuo mitään lisäarvoa foorumille, päinvastoin. Vois myös harkita modejen uudelleenvalintaa, jos nykyiset ovat kovin tympääntyneitä tehtäviinsä. Ymmärrän kyllä ton harmin voimallisempien moderointikeinojen käyttöönotosta, mutta nykyisellä linjalla koko foorumin ilmapiiri uhkaa muuttua niin tulehtuneeksi, ettei täällä kohta viihdy kukaan. :(

Mun mielestä aivopierut ovat kuin uutisten jäniskevennykset. Suuri osa piereskelijöistä on ihan 'kanta-asiakkaita', jotka eivät halua ottaa klubitusta vakavasti. Onhan tämä kuitenkin Klubbailun ympärille tehty sivusto? On sitten erikseen eri aiheille omistettuja forumeita ympäri internettiä. Asialliset Topickit raiskataan nimikkeellä tilannekomiikka, jolloin oikeastaan se nimenomainen paikka on ainoa oikea paikka jutulle.

Allekirjoitan, perseilen, häpeänkin välillä, mutta oli se silloin hauskaa. (kuinkahan monta juttua sitä on itse poistanut...)

Edit: Hehehe oli aika OT
siveys

Posts: 2,492

#172 • • siveys lovely
Olen jostain syystä (lähinnä liikaa kiirettä monella elämän osa-alueilla) jäänyt vähän taka-alalle Klubbarin sielunelämästä. Käyn täällä lukemassa pääasiassa minulle rakkaiden ihmisten laittamia ryhmä- ja yksityisviestejä sekä perseilemässä sinkkuluukussa.

There you have it. Sanon sen suoraan: Käyn täällä julkisella puolella nykyään pääosin siksi, että voisin pistää vähäksi aikaa aivot narikkaan ja nauraa. Perseilen ja provosoin häpeilemättä silloin kun tuntuu siltä, että se viihdyttää minua ja muutamaa muuta minulle merkityksellistä ihmistä. En näe mitään syytä välittää jos joku random tyyppi ottaa neniinsä tai pitää minua sen takia idioottina - usein tällaiset reaktiot lähinnä lisäävät toiminnan viihdearvoa. Teistä suurin osa on minulle pelkkiä vitsejä, enkä oleta, että minunkaan nimimerkkini olisin teille sen enempää.

On kunnioitettavaa, että jotkut ihmiset jaksavat vuodesta toiseen ylläpitää asiallista ja todella laadukasta linjaa tämän loskan keskellä, mutta minulla ei ainakan ihan oikeasti ole aikaa (taikka motivaatiota) laittaa tunteja ja taas tunteja siihen, että yrittäisin todistaa "maailmalle" olevani fiksu ja sivistynyt. Todella ajatuksella kirjoitettu teksti on vaativaa ja työlästä tuottaa ja jos sille tielle lähden niin toivon panostukselleni jotain vastinetta.

Jos siis eteen eksyy topicci, jossa on mielenkiintoista keskustelua ja minulla on siihen jotain annettavaa niin saatan ottaa tonttulakin päästä, heittää viisi senttiäni kehiin ja katsoa syntyykö tästä jotain hedelmää, joka veisi omaakin ajatteluani eteenpäin. Ikävä todellisuus vain on se, että useimmiten kaikkien noiden täysin merkityksettömien topiccien keskeltä on liian iso vaiva kaivaa niitä helmiä, että sitä viitsisi tehdä.

Tämäkin viesti sai alkunsa seuraavalla kaavalla: 1) "uudet"-laatikossa on asiallisen näköinen otsikko, jonka sisältö voisi pitkästä aikaa kiinnostaa. 2) Sisältö osoittautuukin niin surkuhupaisaksi dramaqueen-pillitykseksi, että jaksan lukea topicin ihan silkan viihdearvon takia. 3) Pari fiksua tyyppiä oli välissä kirjoitellut asioita, jotka herätti pohtimaan asiaa hetken myös omalta kannalta. 4) Ajattelin, että osaisin ehkä kirjoittaa jotain sellaista omista motiiveistani, joka avaisi ongelmakenttään uuden näkökulman, joka voisi synnyttää muita mielenkiintoisia näkemyksiä ja mielipiteitä.

Mutta mikä siis avuksi kun tällaisia hedonistisia perseilijöitä ei todennäköisesti millään järkipuheella saada ottamaan kaikkia asioita vakavasti ranka työpäivän jälkeen? Ei meitä (tai muitakaan idiootteja) saa menemään itsemme ja olemaan hissukseen, varovaisesti loukkaamatta tai ärsyttämättä ketään. Mielenkiintoiset keskustelut hukkuvat kevytpäisen tuuban sekaan lopulta vääjäämättä, ellei sontaa ole mahdollista suodattaa hyvin rankalla kädellä.

Väittäisin, että lopulta kyseessä on hyvin monisyinen kulttuurillinen, resurssillinen ja tekninen ongelma, johon resurssien puutteessa ja pakotetun kulttuurillisen muutoksen mahdottomuuden edessä ainoa tapa lähteä ratkaisemaan ongelmaa on tarjota sellaiset tekniset välineet, joilla ihmiset voivat itse suodattaa itselleen mielekkään sisällön ja yleinen järjestyksenpito on mahdollista vähemmillä resursseilla.

Käytännössä olemme siis oman näkemykseni mukaan varsin toivottomassa tilanteessa niin kauan kunnes anqqa saa revittyä riittävästi aikaa elämästään teknisten muutosten tekemiseen. Sillä välin voisin vaikka suositella, että pahimpaan hätään käytätte ignoren lisäksi sitä minun joskus tekemääni Firefox laajennoksen skriptiä, jolla voi piilottaa l-kokoisesta "uudet"-laatikosta ne topicit, jotka ei kiinnosta. Itse en ole sitä enää vähään aikaan jaksanut käyttää (se oli lähinnä masentavaa kun viimeisessä 50 aiheessa oli ehkä 4-5 kiinnostavaa + käytän henk. koht. selailuun nykyään Operaa kun Firefox on varattu työjutuille), mutta jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa mulle privaviestiä niin ehdin ehkä jossain viaheessa kaivamaan sen naftaliinista ohjeiden kera.
terraluna

Posts: 1,270

#173 • • Edited terraluna Agentti

ville, 22.2.2008 11:09:
ja sitten ihan sellainen puhdas mutufiilis, joka imo on aika hyvin paikkaansapitävä.

Joskus vuosia sitten muistan kun katselin crasherkidkuvia jenkkilästä ja kuvista jotenkin loisti sellainen poor white trash-fiilis. Jos vielä luki jotain jenkkiforumia, niin tuli sellainen fiilis, että "klubbailu" saattoi olla ehkäpä asteen "huono-osaisimpien" harrastus. Silloin kun katsoi suomen skeneä, niin homma näytti jotenkin ihan erilaiselta: suuri osa porukasta tuntui olevan todella fiksua porukkaa, järki kädessä koko ajan, mukavan sosiaalista ja ystävällistä. Voisin jopa väittää, että konemusiikkiskenen takia opin tuntemaan ne kaikkein fiksuimmat ihmiset, joita olin koskaan tavannut. Tästä porukasta edelleen monet käyvät bileissä ja ovat edelleen samanlaisia... lyhyesti sanottuna loistotyyppejä. Suurin osa kuitenkin jo niin vanhoja, että bileet ovat jääneet sivuosaan...

Nyt kuitenkin tässä viimevuosina on tullut fiilis, et bileissä liikkuu ehkä vähän erilaista jengiä kun aiemmin. Mun oma teoria on, että sedun huippuunsaviritetyt yökerhot tyydyttää jengin biletarpeen niin hyvin, että porukka ei yksinkertaisesti kaipaa muuta..... sitten samaan aikaan konemusiikkitapahtumat yhdistetään mediassa yhä enemmän huumeisiin, eikä suomessa varmaan ole yhtään ihmistä, joka ei tietäisi, että reiveissä vedetään hUUmeita.

Tästä koko hommasta syntyy kierre: Monet fiksut nuoret ei edes lähde "konemusiikkibileisiin" koska ei näe, että ne tarjotavat mitään uutta ja fiksua. Samaan aikaan ovesta kuitenkin tuntuu lappaavan jengiä sisälle, joka on valinnut konemusiikkibileet doussin takia ts. käyttö+musiikki kulkee 1:1. Tämä porukka liikkuu bileissä ehkä vuoden tai kaksi ja sen jälkeen kuherruskuukausi on ohi ja bileet jää kokonaan pois. Tällaista porukkaa liikkuu imo bileissä suhteellisesti enemmän kuin koskaan ja sen näkyy: porukka on enemmän sekaisin eikä edes häpeä sitä.



I hear you, vaikka omat bilevuoteni sijoittuukin vasta 2000->. En ehkä liittäis mitään alakulttuuria meiningin muuttumiseen, mutta kuosaamisella uskon olevan yhteyttä asiaan. Ainakin omat kokemukset on sellaisia että aiemmin jengi juhli selvempänä ja jos kuosi oli kuviossa mukana, pidettiin huoli kaverista ja huomisesta. Esim. viikonlopun jälkeen oli vielä tarmoa ja kunnianhimoa nousta luennoille ja hoitaa opintonsa kunnialla. Tai jotenkin se yleinen asenneilmapiiri oli fiksumpi, ei tarvinnut olla absolutisti, mutta viikon mittaista radalla oloa ja sen vaatimaa kahden viikon toipumista ei enää katsottu hyvällä.

Osa bileiden viehätystä oli mulle myös niiden suuri kontrasti baarimaailmaan, ihmiset eivät olleet ympäripäissään, vaan käyttäytyivät ystävällisesti ja tulivat juttelemaan. Nykybileissä mietin välillä, mitä vitun eroa tällä konttaamisella ja sammuilulla on sedulassa vietettyyn iltaan. Jututkin alkaa lähetä toisiaan, kehutaan kilpaa kuka on ollut "kovimmassa" kunnossa, ja viedään touhu joskus jopa aika itsetuhoisiin mittasuhteisiin (tsek: gamma- ja lakkabuumi).

Sitä en osaa sanoa, miten paljon ilmiö näkyy Klubituksessa, mutta ei kai se ihan hatusta vedettyä ole, että jos iso osa bilekävijöistä muuttuu, se näkyy myös bilefoorumeilla. Toisaalta tunnen tuttavatasolla muutamia tämänkin foorumin "häiriköistä" ja ihan tavallisia kaljaa kittaavia natiaisia vaikuttivat olevan, ehkä sitä vähän ujompaa ja epävarmempaa sorttia IRL. Kompensoiko foorumihäiriköinti sitten oikean elämän sosiaalisten taitojen puutteita, siinäpä seuraava kuuma peruna. Joka tapauksessa se "oman pesän likaaminen" kertoo mielestäni jotain muuttuneista asenteista. Ei enää koeta bileissä käyntiä osana kuulumista isompaan yhteisöön tai kulttuuriseen liikkeeseen. Kun sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ei ole, voi heitellä ilmoille mitä sattuu mieleen juolahtamaan vailla pelkoa siitä, että rikkoisi sitä yhteenkuuluvuutta ja siten näivettäisi kulttuuria sisältä päin.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#174 • • Edited REivaaja Guest
Ei voi kyl allekirjoittaa. Ainoa asia joka saa homman ehkä näyttämään tolta on sedujen rantautumisen bileisiin. Ne bilehuumeet kun suuri osa (PAITSI SE *ITUN LAKKA) piristäviä.
Kyllä naksujen ja bileitten välinen yhteys oli poliisin tiedossa jo 80 luvun housepippaloissa. Ainakin jos on kronikkaani uskomista. Onkohan vaan ennen ollu oman pään sisällä hauskempaa?
Mun mielestä taas Reivit on ollu paikka jossa saa olla oma itsensä ja vetää piriä ja koksuu jos haluaa.
Kyse ei kuitenkaan ole pirin tai koksun vetämisestä, kyse on hauskan pitämisestä.
No ei ole näköjään enää. Nyt on kyse morlokkien ja kyrpäotsien olympialaisista jossa toiset tulee seduloista vetää pirii ja toiset itkee hienhajusta. Voittajaa en kehtaa arvioida, eikä edes kiinnosta.
Tosin olen vasta pieni poika jolla on paaaaljon nähtävää että maailmasta jotain ymmärtää.
Avatar
#175 • • Edited REivaaja Guest
Kattokaa Youtubesta klippejä Hytkyn ja Entropyn haastatteluista. Ei ne kukaan oo selvinpäin, eikä kännissä. Ystävällisiä kyllä... Eurooppalaisiä kyllä... Ylimielisiä hmmm... Ehkä niil on vaan kivaa...

Edit:(2000 alkupuolen tapahtumia. Ja en puhu järjestäjistä.)