plink - phase 4 [hardhouse]

9 posts, 1 page, 3,393 views

plink

Posts: 1,405

#1 • • Edited plink team paska
tere! oon tässä juonut kaljaa ja penkonut konetta, ni löysin arkistojen kätköistä tällasen "helmen" jostain vuoden '97 tienoilta. itelläni alko menojalka taas pikkasen vipattamaan, mut oon humalassa, niin kertoilkaahan mielipiteitä, et kannattaiskohan tästä tehä ihan kunnon versio (tää alkuperänen tehty impulse trackerilla :P ).

edit: niijoo kai tän olis voinu laittaa nimellä Lumigen mut eipä tuolla nyt niin suurta merkitystä liene loppupeleissä. su sama kaveri kyseessä kuitenki:)

hard house

lisätiedot - kuuntele

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Camfer

Posts: 259

#2 • • Camfer
miksikäs ei, oli tuossa vaikka mitä jännää.

ehkä turhan Rave nyt minun makuun, mutta kun olet kummiskin tekemässä uutta versiota koko biisistä niin kyllä!

*sydän* .IT
laite

Posts: 2,994

#3 • • laite MastahWankah

plink, 15.12.2007 15:32:
tere! oon tässä juonut kaljaa ja penkonut konetta, ni löysin arkistojen kätköistä tällasen "helmen" jostain vuoden '97 tienoilta. itelläni alko menojalka taas pikkasen vipattamaan, mut oon humalassa, niin kertoilkaahan mielipiteitä, et kannattaiskohan tästä tehä ihan kunnon versio (tää alkuperänen tehty impulse trackerilla :P ).

edit: niijoo kai tän olis voinu laittaa nimellä Lumigen mut eipä tuolla nyt niin suurta merkitystä liene loppupeleissä. su sama kaveri kyseessä kuitenki:)

hard house

lisätiedot - kuuntele


Tää ei kyl liity mitenkään tähän biisiin, mut *pepsodent*

Vois melkeen kuunnella tän kunhan pääsen himaan!
SamHard

Posts: 2,098

#4 • • SamHard
Tulee mukavasti vanhat saksaklasarit mieleen! Kyllä meitsi tykkäs tästä ja
miksauskin oli ok tasoa noinkin vanhaksi biisiksi! Ehkä hieman yksitoikkoinen ja
ja kliimaksikohta puuttuu, mutta varsin mielenkiintoinen kokonaisuus anyway!!
ps. Ite olen yrittänyt myös joistain vanhemmista biiseistä uutta versiota kyhäillä, mutta
ei niihin saa samaa tunnetilaa kuin siihen orginaaliin... teknisesti voi saada parempaan suuntaan
kyllä!
plink

Posts: 1,405

#5 • • plink team paska
rohkasevista viesteistä päätellen pitänee lähiaikoina ruveta väsäilemään siis.:) täytyy yrittää pitää yleisfiilis uskollisena vanhalle, mutta koittaa saada messiin silti jotain uuttakin (esim. tuo kliimaksikohta). kiitti kommenteista!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#7 • • plink team paska
vittu että osaa olla tuskaista saada noita sampleja ulos it:stä. it ei oikein lämpene xp+audiophile -kombinaatiolle, vaikka vdms:llä aiemmilla korteilla toiminut ihan semi-hyvin. onko kellään ideaa, että mahtaiskohan mikään windoze-trackeri tukea it-filuja..?

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Syntse

Posts: 1,652

#8 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

plink, 28.12.2007 13:42:
vittu että osaa olla tuskaista saada noita sampleja ulos it:stä. it ei oikein lämpene xp+audiophile -kombinaatiolle, vaikka vdms:llä aiemmilla korteilla toiminut ihan semi-hyvin. onko kellään ideaa, että mahtaiskohan mikään windoze-trackeri tukea it-filuja..?



ModPlug Tracker makes use of features common to Microsoft Windows programs, such as context menus for effect selection, "tree" views for files, samples, and patterns, and drag-and-drop functionality throughout. It supports both loading and saving of IT (Impulse Tracker), XM (FastTracker Extended Module), MOD and S3M (Soundtracker) files, loads many sample file formats, and has some support for DLS banks and soundfonts.

http://www.modplug.com

Toivottavasti tosta jotain apuja
plink

Posts: 1,405

#9 • • plink team paska

Syntse, 28.12.2007 13:48:
---
plink, 28.12.2007 13:42:
vittu että osaa olla tuskaista saada noita sampleja ulos it:stä. it ei oikein lämpene xp+audiophile -kombinaatiolle, vaikka vdms:llä aiemmilla korteilla toiminut ihan semi-hyvin. onko kellään ideaa, että mahtaiskohan mikään windoze-trackeri tukea it-filuja..?

---


ModPlug Tracker makes use of features common to Microsoft Windows programs, such as context menus for effect selection, "tree" views for files, samples, and patterns, and drag-and-drop functionality throughout. It supports both loading and saving of IT (Impulse Tracker), XM (FastTracker Extended Module), MOD and S3M (Soundtracker) files, loads many sample file formats, and has some support for DLS banks and soundfonts.

http://www.modplug.com

Toivottavasti tosta jotain apuja



pikaisella vilkaisulla vaikuttaa, että on helvetisti:) kiitti paljon!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.