...Ja sitten ne miinukset.

74 posts, 4 pages, 18,563 views

kinderi

Posts: 1,783

#61 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Sil Hannul on kyl noussu neste päähän,ei voinu ees moikata vaik kuin sitä huutelin siellä,Reiluasaatana!!

Se poke oli ihan pelle,TAAS kysy multa paperit vaik oon jo 2 kertaa aiemminki näyttäny!!
Eikä päästäny kaveria sisään kun sil oli vanhentuneet paperit!?!?!?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

DJ Rx

Posts: 2,527

#62 • • DJ Rx FINRG Recordings

kindertin, 21.3.2009 09:52:
Sil Hannul on kyl noussu neste päähän,ei voinu ees moikata vaik kuin sitä huutelin siellä,Reiluasaatana!!

Se poke oli ihan pelle,TAAS kysy multa paperit vaik oon jo 2 kertaa aiemminki näyttäny!!
Eikä päästäny kaveria sisään kun sil oli vanhentuneet paperit!?!?!?



Joo ja bileissäkin Hannu halas vaan Lab4:n Adamia eikä Neonia ollenkaa, siis mit vit *dissaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

T-mu

Posts: 2,980

#63 • • T-mu Läskimooses

DJ Rx, 21.3.2009 09:54:
---
kindertin, 21.3.2009 09:52:
Sil Hannul on kyl noussu neste päähän,ei voinu ees moikata vaik kuin sitä huutelin siellä,Reiluasaatana!!

Se poke oli ihan pelle,TAAS kysy multa paperit vaik oon jo 2 kertaa aiemminki näyttäny!!
Eikä päästäny kaveria sisään kun sil oli vanhentuneet paperit!?!?!?

---


Joo ja bileissäkin Hannu halas vaan Lab4:n Adamia eikä Neonia ollenkaa, siis mit vit *dissaa*



Katoin kans samaa ja olin ihan et siis whaat. Ihme perseennuolemista noin korkeetasoselta tyypiltä. Alan kuuntelee heviä.
DJ Rx

Posts: 2,527

#64 • • DJ Rx FINRG Recordings

T-mu, 21.3.2009 10:04:
---
DJ Rx, 21.3.2009 09:54:
---
kindertin, 21.3.2009 09:52:
Sil Hannul on kyl noussu neste päähän,ei voinu ees moikata vaik kuin sitä huutelin siellä,Reiluasaatana!!

Se poke oli ihan pelle,TAAS kysy multa paperit vaik oon jo 2 kertaa aiemminki näyttäny!!
Eikä päästäny kaveria sisään kun sil oli vanhentuneet paperit!?!?!?

---


Joo ja bileissäkin Hannu halas vaan Lab4:n Adamia eikä Neonia ollenkaa, siis mit vit *dissaa*

---


Katoin kans samaa ja olin ihan et siis whaat. Ihme perseennuolemista noin korkeetasoselta tyypiltä. Alan kuuntelee heviä.



Joo aika alas on Hannukin vajonnu, sen eka levy oli vitun hyvä mut sit se myi itsensä ja alko tekemään kaupallista paskaa

Se on myyny ittensä. Ennenkuin se oli mitään niin se oli tosi kova.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Riku

Posts: 3,187

#65 • • Edited Riku The Little Prince

katjastina, 4.1.2008 16:58:
- onko pakko tulla bileisiin seisoskelee, kysyn vaan?

Mul on yleensä tullu melko paskoja kokemuksia siitä jos oon yrittäny maata pitkin lattioita bileissä.

ps. WTF taas?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Horzi

Posts: 646

#66 • • Horzi FINRG Recordings

Riku, 21.3.2009 10:35:
---
katjastina, 4.1.2008 16:58:
- onko pakko tulla bileisiin seisoskelee, kysyn vaan?
---
Mul on yleensä tullu melko paskoja kokemuksia siitä jos oon yrittäny maata pitkin lattioita bileissä.

ps. WTF taas?



*nauru*
katjastina

Posts: 398

#67 • • katjastina magnets and miracles

Riku, 21.3.2009 10:35:
---
katjastina, 4.1.2008 16:58:
- onko pakko tulla bileisiin seisoskelee, kysyn vaan?
---
Mul on yleensä tullu melko paskoja kokemuksia siitä jos oon yrittäny maata pitkin lattioita bileissä.

ps. WTF taas?



FTW!!?? läppä oli *nauru*
Riku

Posts: 3,187

#68 • • Riku The Little Prince

katjastina, 22.3.2009 15:36:
FTW!!?? läppä oli *nauru*

Samat sanat, ja se WTF osuus viittasi yleisesti koko topicciin, ei sinun viestiisi, vaikka se ei toki tullut siitä oikein selville, tsori.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

katjastina

Posts: 398

#69 • • katjastina magnets and miracles

Riku, 22.3.2009 16:18:
---
katjastina, 22.3.2009 15:36:
FTW!!?? läppä oli *nauru*

---
Samat sanat, ja se WTF osuus viittasi yleisesti koko topicciin, ei sinun viestiisi, vaikka se ei toki tullut siitä oikein selville, tsori.



okrapokra*hihu*
DJ Rx

Posts: 2,527

#70 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Riku, 22.3.2009 16:18:
---
katjastina, 22.3.2009 15:36:
FTW!!?? läppä oli *nauru*

---
Samat sanat, ja se WTF osuus viittasi yleisesti koko topicciin, ei sinun viestiisi, vaikka se ei toki tullut siitä oikein selville, tsori.



= Vanhojen partojen yleistä jargonia bilemaailman negailuista :D

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Riku

Posts: 3,187

#71 • • Edited Riku The Little Prince

DJ Rx, 22.3.2009 20:52:
= Vanhojen partojen yleistä jargonia bilemaailman negailuista :D

Joo no, toi oli sellanen tällä kertaa tähän topicciin ylitsevuotanut yleinen naurahdusihmetyskummastus siitä millaisia topicceja ja juttuja täällä aina pomppii toisinaan eteen :)

edit: Meni mulla ensin noi Hannu-läpät vähän ohi, mutta kyllä mä sitten jo pääsin kärryille kun palailin aiemmille sivuille.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

¡ Previous post about a year ago !