Vuoden hääkuva 2007 - mitä lähettäisi?

55 posts, 3 pages, 34,296 views

Avatar
#1 • • Edited Dorka Guest
kiitos!
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Ehdottomasti A *joo* Mustavalkoinen kuva missä on noin raikas kontrasti on mun mielestä erittäin optimistisen ja toiveikkaan näköinen, pariskunta näyttää nauttivan kuvaushetkestä ja ovat luonnollisen näköisesti, ja tuo tapa millä taivaan kaarevuus näkyy on upea. Ehdottomasti tämä. *hymy*

Edit: nii 2 sai valita! Kakkosena valitsisin C:n. Tyyni, harmoninen värimaailma, miellyttävä asettelu, riittävän erilainen kuvaan A verrattuna.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jocular

Posts: 1,359

#3 • • Jocular Janni
Ite valkkaisin hääkuvaks ton A:n. Se on näistä kuvista kaunein ja jotenki näkisin siinä eniten onnea näihin muihin kuviin verrattuna. Tollanen rantamaisema antaa jotenki lupausta tulevaan ja yhteiseen matkustamiseen tjsp. Tälläsiä ajatuksia itelle tuli..

Sitten toiseks kuvaks ottaisin D:n. Tosin sitä en välttämät lähettäis sukulaisille koska hääparin kasvot ei näy. Kyseessä vaan kaunis intiimikuva.

C on mun mielestä vähä sellanen avioerokuva.. En tiä miks :D Ehkä ku pari on noin kaukana toisistaan. Eiks hääpäivänä olla ku uudestirakastuneita ja iilimatoja?

B ois kiva jos tos ois joku toinen kauniimpi auto. Sori piti noi kaks muutaki arvostella vaik vaa kahta piti perustella *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock
Näistä vaihtoehdoista A ja B. Koska et halua tarkempaa kritiikkiä, niin perusteluna on se, että ne ovat vähemmän huonoja kuin C ja D (joista C:ssä mättää sisältö ja D:ssä tekniikka).
villelope

Posts: 2,846

#5 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kuva B.

Pidän todella paljon kuvan väreistä. Tumma pilvi vasemmassa yläkulmassakaan ei pilaa kuvan tunnelmaa *joo*
Luna

Posts: 52

#6 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
B tai C. Äänestin C:tä. Se on jotenkin väreiltään klassinen. Tykkään. B taas jotenkin raikas ja tuo sininen taivas on todella *plur*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri
Ilman muuta näistä A. Vaikka horisontti onkin
selkeästi, häiritsevästi vinossa (näyttäis muuten
olevan myös D:ssä pikkasen)

B on ihan ok, mutta tavanomainen ja pliisu.

C on kuvana hyvä, mutta hääkuvaksi huono
sikäli että pari on toisistaan erillään, eikä mitään
yhteyttä ole, toisistaan poispäin nojaaminen vielä
vahvistaa fiilistä. Ei puutu kuin että miehellä olisi
kädet puuskassa. Asennot epäluontevia.

D:stä ei oikein saa mitään selvää. Huntu peittää
kasvot ja päät häviävät mustuuteen, asento
jäykkä, pusukuvalle olennainen herkkyys ja
hellyys puuttuu.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#8 • • Dorka Guest

mayah, 13.9.2007 12:57:
Sori jos oon sokee, mut mikä tun rantamaisema? tyypit seisoo keskellä peltoo :D

Meri on katsojan silmässä *nauru*


Itse asiassa... se ei oo kyllä meri (...mutta järvi) - noin pienessä koossa siitä ei oikein vain saa mitään selkoa.
Avatar
#9 • • Norb Guest
Ei C- kuvaa koska pari on liian erillään toisista! A- kuva on minusta sopivin.
Jocular

Posts: 1,359

#10 • • Jocular Janni

mayah, 13.9.2007 12:57:
---
Jocular, 13.9.2007 12:55:
Tollanen rantamaisema antaa jotenki lupausta tulevaan ja yhteiseen matkustamiseen tjsp. Tälläsiä ajatuksia itelle tuli..

---


Sori jos oon sokee, mut mikä tun rantamaisema? tyypit seisoo keskellä peltoo :D

Meri on katsojan silmässä *nauru*



No mä kyl yritin kattoo et onko ne pellolla vai merellä ja päädyin et nyt ne o merellä. Tosin pellolla kirmaaminen voittaa meressä pulikoimisen *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#11 • • aalto2 Guest
mun valinta noista kohdistuu vaihtoehtoon B. antaa eniten fiilistä mulle *hihu*
Avatar
#12 • • trusti Guest
A & B
oooo

Posts: 1,249

#13 • • oooo
Alussa ajattelin, että A olisi mun lemppari mutta sitten päädyin vaihtoehtoon D.

Kuvassa A pari on hellyyttävän näköinen ja siinä on ihana tunnelma mutta jotenkin kuva ei ole tasapainoinen, ts. puoli, jossa pari on painaa liikaa ja jotain raskaampaa tarvisi toiseen sivuun, jotta kuva olisi tasapainossa (Ok sori tuli kritiikkiä ja vieläpä huonosti selitettyä sellaista *nauru* Noh ehkä joku tajuaa mitä tarkoitan).


Niin eli siis kuva D on paras. Kaunis tunnelma. Hieno kuva.
$

Posts: 1,802

#14 • • $ Destination weekend!
A on kiva.

Jos mä pääsen naimisiin joskus niin toi olisi mun valinta. B on toki kiva, kuten myös C josta paistaa kivasti talonpoikaisfiilis. D:ssä tuntuu että pahuuden lonkerot tavoittelevat vastanaineita, Taivaasta käsin.
Avatar
#15 • • Dorka Guest
...on ollut mielenkiintoista seurata ihmisten reaktioita ja olin aika yllättynyt miten kuvat B, C ja D jakaa mielipiteitä. Itse olin A:n valinnut, mutta muiden suhteen onkin kinkkisempää. Niin kuin täällä on pohdittu niin onko B liian A:n kaltainen jolloin jos "raati" ei tykkää tyylistä niin silloin menee molemmat kuvat roskikseen

...vaiko sitten C joka on teknisesti heikkolaatuinen joten tiedän vasta 20x30 printin tultua painosta, että onko siitä teknisellä tasolla mihinkään kisaan ja liian "vanhahtava" - perinteinen se ei ole, mutta ei A:n tyyliin mikään moderni.

...tai sitten D, naamaa ei näy mut siinä haetaan tunnelmaa. Joskin onko se tunnelma sellainen et sillä olisi mitään mahdollisuuksia pärjätä kisassa.


...jaa-a. Tullut paljon mielipiteitä kuvista mitä en osannut edes ajatellakkaan ja on ollut enemmän kuin mielenkiintoista nähdä miten eri tavalla näitä kuvia ihmiset näkee.
Avatar
#16 • • Rujo Mutantti Guest
Deletoisin kaikki ja alkaisin ryyppäämään.
pyllyjumala

Posts: 469

#18 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
a ja b on molemmat hyviä *joo*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Avatar
#19 • • ALIEN Guest
B.
pirpeli

Posts: 5,533

#20 • • pirpeli
No mä sanoisin et D. Siinä on tummuudesta huolimatta jotenkin "raikas" tunnelma. Tulee mieleen vanhat Pariisista otetut kuvat joskus vuosisadan alusta. Siinä on lisäksi kivaa se, että pariskunta pussailee.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-