postaa tänne kun inhoat kännisuihkuja!

54 posts, 3 pages, 18,192 views

ee102

Posts: 775

#41 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Claquesous, 21.7.2007 01:54:
---
ee102, 20.7.2007 22:17:
Ruiskusta tulee mieleeni enemmän huumeruiskut, verinäytteet ja rokotukset, kuin virkistävä suihku.

---


Miksei ruisku voi olla myös virkistävä? TJEU: Atropiini.



*nauru* LOL! *reps*
josbe

Posts: 1,982

#42 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Täst topikista tuli nyt tämmönen "Yks ihminen ei voi hyväksyy yhtä murre-/slangisanaa" -topic. Get a life. *nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#43 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Mä käyn usein känni tsuihkeloish *joo* varsinkin ennen kun vielä baareis/clubeil sai vetää röökiä niin suihkelo oli aika must. Ja jos oli paljon tampannut kemuissa niin luonnollisesti oli ihan hikinen ja sit oli kiva mennä tsuihkuun ja sit sujahtaa vällyjen alle *hihu*

--
Life is full of choises.

X-fever

Posts: 96

#44 • • X-fever Tamppooni

Riksa, 21.7.2007 02:20:
---
ee102, 20.7.2007 22:32:

---


En tosiaan. *ding* Enkä voi ymmärtää, miten jollakin edes tulee mieleen sanoa suihkua ruiskuksi. Ks. edellinen viestini. Missä murteessa tuota ruisku-sanaa oikein käytetään suihku-sanan tilalla? o_O

---


Mun äiti (TRE murre) kutsuu kans suihkua ruiskuksi... En osaa pitää tota mitenkään kummallisena. Sanoilla voi olla useita eri merkityksiä.



Autojeen parissa törmää tohon usein, kun suora suihkutus on suora ruiskutus...Lieneekö peruja sieltä? Itse olen Tamperelainen ja mulle suihku(siis se peseytymis mesta) on kyllä aina vaan suihku!
Jollekin voi herjalla heittää et -Meen käymään ruiskussa... *justjoo*

--
Dance like nobody is watching and smile like the whole world is

itis

Posts: 2,518

#45 • • itis Morning Star
Aikaahan siitä on mutta kännisuihku jäi yhteen "olen kännissä suihkussa oksentamassa" -kokeiluun... *possu* yäk!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kap-pu

Posts: 1,167

#46 • • kap-pu the amazing suction cup boy
en inhoa kännisuihkuja, ruiskuja tai huiskiakaan! what's to hate? sehän on vaan bonaria, jos sinne jaksaa ennen nukkumaanmenoa tms valua baari-illan jälkeen. tosin nimenomaan bonaria, koska aamullahan ollaan krapulahiessä kuitenkin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Amuck

Posts: 2,396

#47 • • Amuck dub-i-dub

ee102, 20.7.2007 21:52:
Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle. *justjoo*


Ruisku. Miksei. Omaan kielenkäyttööni tuo sana on varmaan tullut autojen suihkumoottori -"vitsistä".

Ja näin offtopikin offtopikkina: kiinnitti pakostakin huomiota kun olet lähiaikoina käynyt joka toisessa päihdekeskustelun topikissa kertomassa miten huumeet eivät sinua enää kiinnosta, ja tämänkin threadin sait kääntymään itsensä piikittämiseen. ;)

Hot tip: asetukset - forumasetukset - älä näytä 'uudet'-laatikossa: x päihdekeskustelu

ps. tunkiolle ei voi perustaa topiceja.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Android

Posts: 3,908

#48 • • Android

2la, 23.7.2007 12:41:
Ruisku. Miksei. Omaan kielenkäyttööni tuo sana on varmaan tullut autojen suihkumoottori -"vitsistä".



Koska rakastan offtopicia, niin pitää todeta, että ruisku oli itsellenikin ihan uusi sana tässä kontekstissa. Ruisku tosiaan tuo mieleen jotain...muuta. Ei välttämättä huumeruiskua, mutta ruiskua silti.
ee102

Posts: 775

#49 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

2la, 23.7.2007 12:41:
---
ee102, 20.7.2007 21:52:
Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle. *justjoo*

---

Ruisku. Miksei. Omaan kielenkäyttööni tuo sana on varmaan tullut autojen suihkumoottori -"vitsistä".

Ja näin offtopikin offtopikkina: kiinnitti pakostakin huomiota kun olet lähiaikoina käynyt joka toisessa päihdekeskustelun topikissa kertomassa miten huumeet eivät sinua enää kiinnosta, ja tämänkin threadin sait kääntymään itsensä piikittämiseen. ;)



Ärrrh. Sain päänsäryn samantien ku luin tuosta kommentista. *poks* En voi mitään sille, että en ole törmännyt elämässäni ruiskusanaan ku lähinnä lääkärillä käynnissä ja työssäni, kun piti pitää suojahanskat siltä varalta, että törmää huumeruiskuihin. *eiei*
ee102

Posts: 775

#50 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tunkiolla on mukava jauhaa paskaa. Mun piti lisätä se edelliseen viestiini. Ja jos tulee jokin mielikuva niin miksei ottais asiaa puheeks.
tomii

Posts: 3,594

#51 • • tomii kallion herttua
Mikäköhän tos muuten on, että varsinkin nousuhumalassa suihkussa käyminen on ihan saatanan vaikee pistää täytäntöön? Mutta itse suihkuttelu ei silti oo sit kumminkaan ikinä kamalaa. Asiaa kyl auttaa, jos ottaa esim. bissen sinne suihkuun mukaan *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Amuck

Posts: 2,396

#52 • • Edited Amuck dub-i-dub

ee102, 23.7.2007 15:22:
Tunkiolla on mukava jauhaa paskaa. Mun piti lisätä se edelliseen viestiini. Ja jos tulee jokin mielikuva niin miksei ottais asiaa puheeks.


Niin miksei. Ehkä mun olisi pitänyt quotata vaikka tuota: pointtina oli lähinnä että jos kyseinen aihe tuntuu niin vastenmieliseltä niin älä jauha siitä. Neuvomallani ja lainauksestasi jääneellä pikku kikalla vältyt näkemästä varsinaisia päihdetopicejakin. Ei mitenkään millään pahalla, piis.

edit. Lisäksi mulla on hurmaava tapa kitistä muiden ihmisten postailuista, tällä kertaa sä vaan osuit hampaisiin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ee102

Posts: 775

#53 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

2la, 23.7.2007 15:49:
---
ee102, 23.7.2007 15:22:
Tunkiolla on mukava jauhaa paskaa. Mun piti lisätä se edelliseen viestiini. Ja jos tulee jokin mielikuva niin miksei ottais asiaa puheeks.

---

Niin miksei. Ehkä mun olisi pitänyt quotata vaikka tuota: pointtina oli lähinnä että jos kyseinen aihe tuntuu niin vastenmieliseltä niin älä jauha siitä. Neuvomallani ja lainauksestasi jääneellä pikku kikalla vältyt näkemästä varsinaisia päihdetopicejakin. Ei mitenkään millään pahalla, piis.

edit. Lisäksi mulla on hurmaava tapa kitistä muiden ihmisten postailuista, tällä kertaa sä vaan osuit hampaisiin.



Joo, olen vaan niin perkeleen kyllästynyt päihdekeskusteluihin, erityisesti päihteiden turhaan ihannointiin näillä sivustoilla. Mut kiitti vinkistä! Siis että taidan poistaa kokonaan päihdekeskustelun uusien aiheiden listalta. *piis*
nethr

Posts: 763

#54 • • Edited nethr !!
Kännisuihkusta tekee hilpeän just joku juoma mukana ja musaa soimassa (esim läppäri samassa tilassa - ei varsinaisesti suihkun alla *nauru*). Joskus knässiruiskuttelusta vaan tulee helposti sellaista ryminää ja tavaroiden lentelyä, että pitäis osata ajottaa hyvään nousuhumalaan ja ilman mitään älytöntä kiirettä ne toimet/aktit *hihu*

Niin, ja ruiskussahan on käyty jo iät ja ajat *lmao*...

edit. ainiin, piti postata kun inhoaa niitä... No, ehkä silloin kun laatta lentää samalla *sars*

--
xD