Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.

497 posts, 25 pages, 468,516 views

eyeless

Posts: 195

#322 • • Edited eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:

milo, 22.1.2009 17:24:
---
eyeless, 22.1.2009 17:03:
Hakusessa ois Virgin Mary:n setti..(mikäli se oli virgin mary se nimi, se on jonkun kahden goottitytön aikaansaamuksia=) Ei muista enään ees sen koko nimeä kun siitä on niin paljon aikaa kun sen on viimeksi täältä bongannut.. Ainoa mitä siitä on jäänyt mieleen selvästi oli se että siinä setissä oli depeche moden joku remixi ja muutenkin aika vokaali painotteinen setti..

---


Tarkoitat varmaan tätä: Virgin Mary - Misandronik Promomix? Saatta löytyä jostain kätköistä, mikäli tuo linkki ei enää herää henkiin.



Tämä edelleen hakusessa kun ei linkkien takaa löytynytkään mitään..

Myös hakusessa Steven Hoaks setit fuck that shit ja toinen.. Herrran linkkien takana oleva osoite oli poissa käytöstä

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

rec

Posts: 2,923

#323 • • rec

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:

hrdkvr, 27.10.2008 07:58:
---
Real Charly, 10.9.2008 10:56:
Juuri eilen kotimatkallani mietin et mistä saisin tuon Maniacin February '99 setin. Pirun kovaa wanhaa mazkuu! Jos joltakulta löytyy / tietää mistä sen saa käsiinsä quottakoonsa meikäläistä. :)

---


multa pitäis löytyy cd:llä, mutta ovat nyt muuttolaatikoissa. katotaan jos löydän



Löytykö vai ootko muistanu koko asiaa? :)
hrdkvr

Posts: 3,929

#324 • • hrdkvr KURGO

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:

Real Charly, 20.4.2010 18:48:
---
hrdkvr, 27.10.2008 07:58:
---
Real Charly, 10.9.2008 10:56:
Juuri eilen kotimatkallani mietin et mistä saisin tuon Maniacin February '99 setin. Pirun kovaa wanhaa mazkuu! Jos joltakulta löytyy / tietää mistä sen saa käsiinsä quottakoonsa meikäläistä. :)

---


multa pitäis löytyy cd:llä, mutta ovat nyt muuttolaatikoissa. katotaan jos löydän

---


Löytykö vai ootko muistanu koko asiaa? :)



äh joo vähä jääny...pitää kattoo jos mä tänään löydän ton cd:n

--
-keep it hard-

KitSu

Posts: 707

#328 • • KitSu Kitsunegari

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:


---

---
epicuros, 24.5.2009 13:05:
Hei, soittivatko Tab ja Orkidea Nosturissa kuuden tunnin b2b -setin vuonna 2002? Mikä mahtoi olla päivämäärä?

---


voin upata ton setin jakoon jos halajat!

---


Onnistuisko uppaus vielä vai löytyykö jo jostain ? Kiinnostais kovasti :)



Eiköhän tuo viel onnistu!Tsekkaan täs tuleval viikol noi kovolta ja uppaan servolle ja ilmotan sitte! :)

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

m1kk3

Posts: 5,560

#331 • • m1kk3 no-life
Joo, Kitsu on kyllä tehnyt hienoa työtä tämän niin hienon ja rakkaan kulttuurin puolesta. Props :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#332 • • ValaX
Eli mul olis näitä Jokke@radiomafia mixejä 40 kpl ja olen saanut herralta itseltään luvan laittaa ne jakoon. Ongelma on vaan se, että en osaa tehdä sitä. Pystyisköhän joku auttaa?
mastream

Posts: 549

#333 • • mastream

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:

Eli mul olis näitä Jokke@radiomafia mixejä 40 kpl ja olen saanut herralta itseltään luvan laittaa ne jakoon. Ongelma on vaan se, että en osaa tehdä sitä. Pystyisköhän joku auttaa?



Torrenttihan noista kannattaisi tehdä niin on helppoa, nopeaa ja kätevää jakaa ne ihmisille. Itse operaation käytännön puolessa en osaa auttaa, mutta joku varmaan?
Timmo

Posts: 657

#335 • • Timmo
Olisko jollain vielä tallessa Tresor - It's not over yet bileiden setit. Ku Entropyn linkit on kaikki kuolleita.

--
Elämä On Raato

Spyked

Posts: 29

#336 • • Edited Spyked
Vanhoja Damien settejä olis hukassa... tässä ainakin yksi Damien - Pierced & Promo CD ....Tuolla loppuu ko. dj:n profiilis loppuu 05 mutta muistelen et oli jotain paljon aikasempaakin....Kiitoksia vain jos jaksatte laittaa *hymy* ....
tommib

Posts: 3,204

#337 • • tommib

Replying to Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.:


---
Eli mul olis näitä Jokke@radiomafia mixejä 40 kpl ja olen saanut herralta itseltään luvan laittaa ne jakoon. Ongelma on vaan se, että en osaa tehdä sitä. Pystyisköhän joku auttaa?
---


Torrenttihan noista kannattaisi tehdä niin on helppoa, nopeaa ja kätevää jakaa ne ihmisille. Itse operaation käytännön puolessa en osaa auttaa, mutta joku varmaan?



Ihan torrent-ohjelmalla saat tehtyä torrentin (Tarjoaa muistaakseni create a new torrent) ja laitat vaan jollekin sivulle jakoon.