MILLENNIUM presents: DARUDE - single release party! 8.4.2007 @ LUX - HELSINKI

71 posts, 4 pages, 11,031 views

yoni k

Posts: 667

#61 • • yoni k disko
Hjuuvat pileet!
Paikka oli ihan überhieno, mut ihan ymmärrettävästi todella kallis (kts. 6e lonkku) mut siltä säästy, kun ei juonut ollenkaan. *hih*
Daruden setti oli aika veikee ja vaihteleva, ei ollenkaan tylsä ja jumittava, Tell Me toimi tanssilattial tosi hyvin.
Alakerran ruotsi electroja oli ihan kiva kuunnella, mut vähän liian jumittavaa settiä tuli häneltä ettei tanssilattialle asti vieny.
Hyyvät pileet kaikkiaan! *iloinen*
Avatar
#62 • • hottium Guest
kuten jo joku mainitsikin, alakerta oli jees mut yläkerras vähän tönkköö (ainakin mun makuun), daruden setti alko tökkiin parin ensimmäisen kappaleen jälkeen.. mukava paikka kyllä tuo lux joskin hintoja vois vähän laskea opiskelijaystävällisemmiks *saahan sitä aina toivoa* :)
anniharha

Posts: 1,937

#63 • • anniharha
No voihan pupu mikä ilta! *iloinen*
Oli kyllä aika väsynyttä meininkiä. Ei ollut kovinkaan kotoisa olo Luxin alkuasukasväestön seassa korvat päässä pomppiessa, eikä musiikkitarjontakaan ollut ihan mulle suunnattua. Lisäksi paikan vessa saa edelleenkin aikaan skitsofreenisen olotilan, en suostu käymään siellä enää ikinä. Olosuhteisiin nähden kumminkin loistava ilta, kivaa seuraa ja paljon naurua. Kiitos.

--
and though my words could save the world they never come out right

Sparkling

Posts: 740

#64 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Olipas varsin luxikas ja lystikäs ilta. Alakerrassa tuli mm. kivaa pörpörpörinää ja siinä sitä sitten paikallaan tuli hytkyiltyä. Yläkerrassa tuli välillä myös iha kivaa settiä, toisinaan jotenkin tasapaksua, mutta tanssittua tuli. Kiits.

Ja kiitos *pupu*:n korvien lainasta ja munista :D *iloinen*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

AdonisHercules

Posts: 596

#65 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Toinen kerta kun olin luxissa bileissä ja musta se sopii niille erittäin hyvin. Sääli ettei niitä järkätä sielä enempää, onhan se ihan ymmärrettävää että paikan vuokra on varmaan aika suuri.
Alkuillasta tuli vietettyä aikaa alakerrassa ja Heikki L:än setti rokkas todella hyvin *sydän*

Daruden setti toimi myös allekirjoittaneelle. Pakko sanoa että darude on kyllä hyvä show mies. Aika harvoin dj luo mitään kontaktia yleisöön.
Tanssilattialla oli jatkuvasti tilaa vaikka paikka oli täynnä, kiitos siitä luxin vakkareille *hihu*
Kokonaisuudessa ilta oli onnistunut *aplodit*


Ps. en ole ikinä saanut yhtä monta tarjousta saada munaa yhdenillan aikana *pepsodent*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Kirtar

Posts: 771

#66 • • Kirtar
pidin hyvää *sydän*

--
asdaf?

Skipi

Posts: 650

#67 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Hyvää musaa, Etenkin Ville tiputti hampaista paikat sillä Firevisionin Remixillä.. HETISuoraan!
Gracias, mesta jees Väki jees, Baari skulas - Mulla skulas - ja näköjään kamuillakin skulas!
or_neon

Posts: 598

#68 • • or_neon mr2090
Paikka oli kyl *sydän* Ehkä vähän liianki "Lux" -kukkaron päälle kävi ainaki*eiei*
Ku tulin sisään, ni alaleuka loksahti kyl komeesti*nauru* Et tultiin sitä sit vähän tasokkaampaan nightclubiin*tirsk*
Alakerran akvaario oli siisti... ja joo ne vessat*eiei*

Kokonaisuudessaan *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Musiikki alhaalla ja ylhäällä +++++

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

-Mariha-

Posts: 26

#70 • • -Mariha-

Video Darude:sta, viimeinen biisi =)
vinsku

Posts: 749

#71 • • vinsku huba huba
Lux on kiva paikka! Jonottaa ei tarttenu kun about 15min ja liputkin oli sopivan hintaset, 5e. Ikäraja 18v. jees, aika paljon oli kuitenkin vanhempaa "kraka"väkee jotka oli vähän huuli pyöreenä siellä. Bileihmisiä vähän liian vähän, mutta ei haitannu menoa.

Akvaario oli kiva, mut mietin et tykkäsköhän ne kalat olla siellä kun ne oli niin levottomia *uuh*

Alakerrassa soi melkonen puntinvitkutusmusa, propsit siitä! Mielettömän hyvää biisiä tuli koko ajan. Darude soitti sandstormin, tosin remix oli ihan paska. Tulin siihen lopputulokseen että herra Virtanen on ihan samanlainen DJ kun kaikki muutkin, itseasiassa mun makuun löytyy kyllä paljon parempakin, mutta onpahan nähty nyt.

Illan :D oli se, kun poistuin vessaan ja joku random-mies tuli eteeni matkalla ja kun kuuli mihin olin menossa niin heitti "mä voin KANTAA sut vessaan beibi!" *lmao* Ja äkkiä vessaan ja turvaan kullan kainaloon *lmao**tirsk*

Kokonaisuudessaan loistava ilta, Luxiin vois lähteä toistekin! Se terassi vaikutti mageelta!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus