iTunes

12 posts, 1 page, 4,376 views

Homegrove

Posts: 2,102

#1 • • Homegrove Further
Huomasin juuri että ainakin Renaissancen julkaisemissa mix cd:eissä tulee kaikki biisit dj-ystävällisinä täyspitkinä versioina miksausten lisäksi kun ne ostaa iTunesista. Näin oli ainakin Digweedin Transitions Vol 2:sen kohdalla ja Satoshi Tomieen Master Series 9:n kohdalla.

Niiiice. Äänenlaatu on myös vallan mainio. En huomannut korvilla kuunneltuna 320 kbps-mp3:seen mitään eroa.

Onko muilla kokemuksia muiden lafkojen julkaisuista?

--
Forward thinking house music

thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
<3
Klabi

Posts: 1,423

#5 • • Klabi HUGC
Jos mä en ihan väärin muista, iTunesista ostetut biisit on aina 128kbps mp3. Itse en soittaisi koskaan bileissä noin huonolaatuista julkaisua, kotikuunteluun se tosin soveltuu vallan mainiosti. Toisaalta en tiedä ovatko tässä tapauksessa laittaneen jakeluun "dj-ystävällisemmät 320kbps-versiot"
djputte

Posts: 578

#7 • • djputte Techmu

Klabi, 24.3.2007 18:05:
Jos mä en ihan väärin muista, iTunesista ostetut biisit on aina 128kbps mp3.



Käsittääkseni iTunes Storesta ostetut biisit ovat aina 128kbps AAC. Kuulostaa varmasti paremmalla kuin 128kbps MP3, mutta 320kpbs MP3:n tasolle lienee vielä matkaa jonkin verran.

Tämän lisäksi on tietysti DRM, joten eipä tarvitse tuota kauppaa tukea.
Klabi

Posts: 1,423

#8 • • Klabi HUGC

Orion, 24.3.2007 18:19:
---
Klabi, 24.3.2007 18:05:
Jos mä en ihan väärin muista, iTunesista ostetut biisit on aina 128kbps mp3.
---


iTunes ei myy mp3- vaan aac-formaattia. Formaattien kbps:t eivät ole suoraan vertailukelpoisia.



Oukkidoukki. Kiitokset faktojen suoristamisesta...
Pitänee perehtyä asiaan...
djputte

Posts: 578

#11 • • Edited djputte Techmu
Olen erittäin positiivisesti yllättynyt:


Apple® today announced that EMI Music’s entire digital catalog of music will be available for purchase DRM-free (without digital rights management) from the iTunes® Store (www.itunes.com) worldwide in May. DRM-free tracks from EMI will be offered at higher quality 256 kbps AAC encoding, resulting in audio quality indistinguishable from the original recording, for just $1.29 per song. In addition, iTunes customers will be able to easily upgrade their entire library of all previously purchased EMI content to the higher quality DRM-free versions for just 30 cents a song.


lähde:http://www.apple.com/pr/library/2007/04/02itunes.html

Tietokone: Musiikkijätti luopuu kopiosuojauksista
elysion

Posts: 1,036

#12 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Putte, 2.4.2007 18:09:
Olen erittäin positiivisesti yllättynyt:


---

Apple® today announced that EMI Music&#8217;s entire digital catalog of music will be available for purchase DRM-free (without digital rights management) from the iTunes® Store (www.itunes.com) worldwide in May. DRM-free tracks from EMI will be offered at higher quality 256 kbps AAC encoding, resulting in audio quality indistinguishable from the original recording, for just $1.29 per song. In addition, iTunes customers will be able to easily upgrade their entire library of all previously purchased EMI content to the higher quality DRM-free versions for just 30 cents a song.

---

lähde:http://www.apple.com/pr/library/2007/04/02itunes.html

Tietokone: Musiikkijätti luopuu kopiosuojauksista



Sweet! Mites muuten, onko noissa mitään oikeuskoukkuja noitten iTunesista ostettujen biisien bilesoittelun suhteen, vai onko noissa ihan normi teosto+gramex maksut?