STANDARD with Cyantific (Hospital, UK) 5.4.2007 @ Helsinki

34 posts, 2 pages, 5,422 views

wammi

Posts: 627

#21 • • wammi
ah, tänne kyllä ihan ehdottomasti tänään!*joo*
laite

Posts: 2,994

#22 • • laite MastahWankah
Voi vittu, Cyantific <3
Jää nyt sit väliin ku on jo muita suunnitelmia illaksi...
terraluna

Posts: 1,270

#24 • • terraluna Agentti
Olihan menoa. Musa oli eri päräyttävää, mesta tukossa ei. Toivottavasti jatkossa sais jorailla hitusen väljemmin. Mut kiitokset kuitenkin, oli mahtavaa! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

samlainio

Posts: 1,264

#25 • • samlainio
voisssssSTANDARD!!!! o/

Voi jessus mitkät bileet!! Tuli kyllä sellasia träkkejä, ett oksat pois!! En muista millon oisin viimeks tanssinu noin paljon voi hitto! Rose Gardenin tanssilattian osasto näytti kyl niin perseeltä valkosena, mut ei siitä tähän topiciin sen enempää.

Iso RESPECT L.A.O.S. Teidän bileisiin voi luottaa! Kiitos ja kumarrus
uniqe

Posts: 397

#26 • • uniqe suski
Olipas siinä!
Diskoon ei alunperin pitätänyt lähteä, mutta onneksi lähdin! Melkoista settiä tuli koko illan! Ja oli kyllä puristuksissa etuluukku. Dj koppi oli seinänä, joka melkeen tuntu menevän eteenpäin tanssijoiden hyvästä pössiksestä. Cyantific soitti kyllä erinomaista saundia, pikkasen loppupäästä meni makuuni liian juustoksi, joka varmasti näkyi ilmeeltäni, mutta hyvässä meiningissä meni kyllä läpi. Ja tulihan sitä jyystö bassoa sitten loppuvaiheessa*sydän* Täällä oli kyllä \o/ koko illan! J ai että kun tuli 'muutamia' hittejä, niin paikkahan tuntu räjähtävän!(eli siis melkeen koko ajan)
Kiitos järjestäjille we want more!

Oli tosiaan rosis muuttunut melkoisen valkoiseksi, ja oli kyllä valoisaa. Erilaista ainakin....
asdf

Posts: 3,155

#27 • • asdf
Musa meni ehkä pikkasen ohisektoriin, mut tuli sitä pari kertaa käytyä jalkaa nostelemassa Cyantificin soittaessa ja sillon kyl kuulosti hyvältä. *joo* Oli iha mahti fiilis ja ilta, kiitsat! Näitä lisää.
elysion

Posts: 1,036

#28 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Huh! Nukkumaan klo 12 tänää :D. Eip siin, pikkusen meni pitkäks, mut oli vallan loistava reissu. Musiikki pileissä oli kyl loistavaa, oikeestaan ainut mikä harmitti oli se, että ei näkyny missää biisien nimiä, et ois voinu hankkia ne itelle :D. Cyantificin osalta mulla oli todella korkeet odotukset, mut hmm... ehkä jopa hieman joutu pettymään. Eipä sillä, kyllähän setti silti varsin loistavaa oli. Ainut mikä bileissä otti päähän oli se tungos ja ihmisten käytös siellä tanssilattialla. Oli hieman ikävää, että kun lattia oli jo muutenkin aivan ääriään myöden täynnä, niin sitten joidenkin piti tulla kutemaan sinne :-/. Ehkä olen vain penseä. Pitää kyllä yrittää päästä seuraaviinkin bileisiin :).
Kimmohoo

Posts: 16

#29 • • Kimmohoo
Kova meininki! Oli kyllä hyvää biittiä kaikinpuolin ja rosegardenin pieni tanssilattia tietysti tukossa... taas. Parin klassikon kuuleminen oli kyllä tosi jees, SPACE INVADERS! Love Is Not A Gamekin melkein soi mutta vaan vähän sitä alkuriffiä. *uuh*

Tyttöjäkin oli harvinaisen paljon paikalla ja vieläpä tanssimassa! Aikaisemmin heitä on minusta harvemmin näkynyt d'n'b-meiningeissä mukana ja vähemmän tanssimassakin (tosin aikaa on siitä kun viimeksi oli d'n'b:tä bilettämässä), rankan rikkonaisen biitin mukana pogoilu on ollut meidän äijien hommaa. *uros* Shake that booty, girls! *jiihaa*

Itse tykkäsin valkoisesta ilmeestä, valoisampi ja vähän tilavampi. Ja ilmastointikin on parantunut viime käyntikerrasta, tälläkertaa ei henkeä ahdistanut samaan malliin tanssilattialla ja salissa tupruttelijoiden takia. Mutta tupakointikieltoa odotellessa...*aplodit*

elysion:., 6.4.2007 17:50:
Ainut mikä bileissä otti päähän oli se tungos ja ihmisten käytös siellä tanssilattialla. Oli hieman ikävää, että kun lattia oli jo muutenkin aivan ääriään myöden täynnä, niin sitten joidenkin piti tulla kutemaan sinne :-/.



Tässä olet oikeassa. En koskaan ole ymmärtänyt että miksi (tai miten) ihmeessä porukka rupeaa kutemaan keskellä tanssilattiaa rankan biittin paukkuessa täysillä taustalla ja porukan hilluessa täysillä sen mukana siinä ympärillä?!! *toktok*Harvinaisen epäromanttinen ja epämukava ympäristö minkäänlaiseen herkkään hetkeen.

Olen piruuttanut miettinyt että jatkossa vastaavaa sattuessa kylmästi vaan puristaisi tiukasti perseestä jompaa kumpaa kutevan pariskunnan osapuolta.. mieluiten tietenkin saman sukupuolen edustajaa. *pahis*
dj upi

Posts: 1,835

#30 • • dj upi
elysion:., 6.4.2007 17:50:
Ainut mikä bileissä otti päähän oli se tungos ja ihmisten käytös siellä tanssilattialla. Oli hieman ikävää, että kun lattia oli jo muutenkin aivan ääriään myöden täynnä, niin sitten joidenkin piti tulla kutemaan sinne :-/.
---


Tässä olet oikeassa. En koskaan ole ymmärtänyt että miksi (tai miten) ihmeessä porukka rupeaa kutemaan keskellä tanssilattiaa rankan biittin paukkuessa täysillä taustalla ja porukan hilluessa täysillä sen mukana siinä ympärillä?!! *toktok*Harvinaisen epäromanttinen ja epämukava ympäristö minkäänlaiseen herkkään hetkeen.

Olen piruuttanut miettinyt että jatkossa vastaavaa sattuessa kylmästi vaan puristaisi tiukasti perseestä jompaa kumpaa kutevan pariskunnan osapuolta.. mieluiten tietenkin saman sukupuolen edustajaa. *pahis*
[/quote]

Te ootte kyllä perseestä. Mä en tiedä mitään siistimpää kuin toi et hyvä musa soi ja saa samaan aikaan kiksit toisesta ihmisestä. Parhaimmillaan tuntuu siltä kuin maailma hidastuisi ympärillä, vaikka se musa olisikin paukutusta ja jengi jorais täysillä. Sanon teille: LOL ootte lapsia vaik saletisti vanhempia sellaisia kuin minä.
elysion

Posts: 1,036

#31 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

dj upi, [url=http://klubitus.org/
Te ootte kyllä perseestä. Mä en tiedä mitään siistimpää kuin toi et hyvä musa soi ja saa samaan aikaan kiksit toisesta ihmisestä. Parhaimmillaan tuntuu siltä kuin maailma hidastuisi ympärillä, vaikka se musa olisikin paukutusta ja jengi jorais täysillä. Sanon teille: LOL ootte lapsia vaik saletisti vanhempia sellaisia kuin minä.



Ei kait tossa mitään vikaa muuten oo, mutta jos sitä vaikka siirtyis sivummalle? Ite kyllä tykkään paljon enemmän hämysemmistä nurkkauksista :P *pahis*
jaywink

Posts: 1,668

#32 • • jaywink bass warrior
nää oli kyl bileet! *sydän* tuli tanssittua pitkästä aikaa.. kiitos jatkoseuralle myös, vaikka isäntä alkoikin nuokkumaan aika pian aamuyöstä *nauru*
elysion

Posts: 1,036

#33 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

jaywink, 9.4.2007 14:50:
nää oli kyl bileet! *sydän* tuli tanssittua pitkästä aikaa.. kiitos jatkoseuralle myös, vaikka isäntä alkoikin nuokkumaan aika pian aamuyöstä *nauru*



Haha! Olit kyl hellyyttävän näkönen ku torkahdit siihen matolle :D *tirsk*
Kimmohoo

Posts: 16

#34 • • Kimmohoo

elysion:., 9.4.2007 14:36:
---
dj upi, [url=http://klubitus.org/
Te ootte kyllä perseestä. Mä en tiedä mitään siistimpää kuin toi et hyvä musa soi ja saa samaan aikaan kiksit toisesta ihmisestä. Parhaimmillaan tuntuu siltä kuin maailma hidastuisi ympärillä, vaikka se musa olisikin paukutusta ja jengi jorais täysillä. Sanon teille: LOL ootte lapsia vaik saletisti vanhempia sellaisia kuin minä.

---


Ei kait tossa mitään vikaa muuten oo, mutta jos sitä vaikka siirtyis sivummalle? Ite kyllä tykkään paljon enemmän hämysemmistä nurkkauksista :P *pahis*



Just näin. Vähän sivummalla tanssilattialla siinä seinän tai palkin vieressä sensijaan että on keskellä sitä muitten tiellä kun muutenkin on ahdasta.

dj upi, 8.4.2007 21:51:Te ootte kyllä perseestä. <clips> Sanon teille: LOL ootte lapsia vaik saletisti vanhempia sellaisia kuin minä.



Ite oot teinix. :P